Jump to content

izik147

  • הודעות

    131
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי izik147

  1. Hybrid 4 Morel vs Dotech MKII 4 Morel מה עדיף ולמה ? הולך להיתחבר למגבר cranch 900.4
  2. חחחחח ***קרא את מה ש nicegohm ירשום לך בעתיד***
  3. בסוף עם אני בא זה באיחור זה אומר שאני היה בשעה 13:30 בערך אז אנשים בוא לא ניתקפל מהר
  4. נכון לעכשיו יורד פה גשם ממש חזק (אני מקרית ביאליק ) נירא לי לא היה ברירה נילך לבורג המפרץ נ.ב אני לא מבין למה אתם שונאים את המקום הזה ?
  5. יש פה למישהו מחשיר למדידת דציבלים ? ועם יש הוא יכול להביא למפגש ?
  6. אתה צודק מפגש שעבר היה הרבה אנשים שהיו אבל בפורום היה הרבה פחות
  7. מישהו יכול להסביר לי איך מחברים בלוטוס למכשיר שלי ? מדובר בalpine 123e אני רוצה לחבר את הפאלפון שלי עם הבולוטס
  8. סוף סוף בא עם רדיו דיסק עם 3 יצאות rca והיה אפשר לעשות כיווונים כמו שצריך (אני עם פולו לבנה)
  9. רציתי בהתחלה ליקנות CZ309A או Pioneer DEH5250SD אבל בסוף קיבלתי במתנה את ה Alpine 123e מה אתם חושבים עלו ?
  10. זה תלוי כמה אתה רוצה להשקיע
  11. cranch 900.4 סאב וקומפננט
  12. עם אני לא שומע רדיו אז עדיף את הפיוניר ?
  13. מה עדיף CZ309A vs Pioneer DEH5250SD איזה רדיו דיסק עדיף מבין שניהם דחוף לי ומי שמגיב שינמק בוקשה .
  14. אתה אומר שיש לך 2 סטים של JBL GTO608C 6.5 נכון ? זה אומר או שאתה צריך מגבר 4 ועוד מונו לסאב או מגבר 5 ערוצים אתה פתוח ליד 2 ? וגם אתה צריך התקנה ?
  15. מה התקציב?
  16. עם מה עדיף להגביר את הסאב שלי עם crunch 900.4 שהיה בוא גישור או עם המגבר הזה גם בגישור. והעם זה מגבר אולד סקול? (מגבר ישן אבל פועל ) וזה הכיונים שיש לו
  17. עוד פעם מה המידה של הרמקולים
  18. יאללה אני יזמין בקרוב (כשהיה כסף )
  19. יכול להיות זה הגדרה ברדיו דיסק ?
  20. בוריס הייתה הולך על המכשיר הזה ?
  21. ברדיו דיסק הנל היה רדיו ישראלי ? http://www.ebay.com/itm/NEW-Clarion-CZ500-Car-Stereo-CD-MP3-WMA-Receiver-Built-in-Bluetooth-/400272999904?pt=Car_Audio_In_Dash_Receivers&hash=item5d322145e0 ועם לא זה פשוט כמו במדיך הזה ? Q4 How do I change the tuner frequency spacing for use outside the U.S.? A4 With our C-Bus units, press and hold the BAND button, and move the Alpha Touch left or right. With our CeNet units, press and hold the RANDOM button, and PRESET #1 to change from U.S. to European frequencies. Each press of the PRESET #1 button will cycle the tuner frequencies.
  22. עם אני הייתי אתה הייתי קונה רדיו דיסק משומש ומנסה לארגן עוד איזה 150 שקל(650 תקציב כללי ) למשל רדיו דיסק 300 שקל ועוד רמקולים 6*9 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729845 אבל לפני הכול איפה הרמקולים הולכים לשבת ומה הגודל שאתה יכול להכניס שם יכול להיות ל 6*9
  23. לחץ כאן
×
×
  • תוכן חדש...