Jump to content

פינדר

  • הודעות

    304
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    49

פינדר שיחק אותה בתאריך יוני 13

התכנים של פינדר היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

5,440 צפו בפרופיל

הנקודות של פינדר

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

4.5 אלף

מוניטין

  1. חחח מה שאיפשר לו להיות יור הכנסת ב2024 זה ריקודים בפרוה על משאית לפני 10-15 שנה. בין השאר.
  2. אין קשר בין המשכנתא של בעל הבית לגובה שכר הדירה. מחירי השכירות באיזור עלו, זכותו להעלות גם.
  3. חבל שבעל הדירה לא כתב את השמות של השוכרים. ככה שהפוסט יעלה בכל פעם שבעל דירה אחר יגגל את השמות שלהם.
  4. בדיוק נזכרתי במקרה מלפני 25 שנה, כשהייתי סטודנט ועבדתי בעיה״ק ב״ב. מקרה של מכות, הפגנות ופרעות, של חרדים, נגד הקמת בית כנסת ברחוב שלהם. כנראה שהם היו אנטישמים. (הקמת בית כנסת של חסידות X בשכונה של חסידות Y)
  5. כשהילדים שלי היו בתקופת המלווה, חפרתי להם בכל כיכר, שבישראל הכל יכול לקרות ואסור להניח כלום. הישראלי הממוצע לא יודע מאיפה נכנסים ומאיפה יוצאים. חייבים להסתכל לכל הכיוונים ולבדוק שאתה יכול להיכנס ולצאת. הישראלי הממוצע גם לא יודע לשמור על נתיב תוך כדי פניה ורואים את זה בכל צומת מרומזר, עם 2-3 נתיבים לפניה שמאלה. תמיד חותכים מהחיצוני לפנימי בלי לשים לב. וזה נכון שבעתיים בכיכרות.
  6. מגיע שכן חדש לדירה שלידך. הוא מכריז שהוא מתכוון בעתיד להשתלט לך על המרפסת ועל הגינה המשותפת ועל מגרש החניה. אבל בינתיים הוא רק מבקש שתיתן לו לשים כמה ספרי תורה במקלט המשותף ולהתפלל שם פעמיים ביום. מה אכפת לך? גם ככה אתה לא נכנס לשם. אל תהיה מציק. מה אתה נגד דת? יאללה. מיציתי את הדיון הזה.
  7. קצת מצחיק שאותם אלו שהגנו פה על קיומן של ועדות קבלה בישובים, בשם השמירה על אופי הקהילה, הם בערך אותם אנשים שמצפים שאני אהיה פתוח וסובלני כלפי כל אחד, שמגיע כדי לשנות את הסביבה הקרובה שלי. ואלו גם אותם אנשים שכל כך שונאים צביעות.
  8. תפתח מילון עברי-עברי ותקרא מה פירוש המילה ״תהליך״. בשני המקרים זה נעשה על ידי גרעין תורני.
  9. זה לא דמיוני, אלו דברים שקורים. אני לא צריך שישתלטו על העיר, מספיק שזה יקרה בשכונה שלי ליד הבית שלי, כדי שזה יהפוך את החיים שלי לבלתי נסבלים. https://www.tzomet-hrz.co.il/news/47559
  10. ההפרדה היא תירוץ, הפרצה שדרכה אפשר היה לאסור על קיום האירוע. ההתנגדות האמיתית נובעת ממה שיבגני ואנוכי כבר כתבנו פה שוב ושוב. להבה ומשיח זה בערך אותו קהל, אז אני מניח שהתכוונת לגאווה. אז דגל הגאווה הוא לכאורה חוקי, אבל חיפוש פשוט מראה שהוא מעורר התנגדות, לא פעם מצד גורמים רשמיים, כמו פקחים, מנהלים, קצינים. איכשהו דגל המשיח לא נתקל בכאלו התנגדויות. אז אתה יכול להבין שהחוק הוא לא חזות הכל ושלמאבק חברתי יש ערך מעבר לסתם כן חוקי לא חוקי.
  11. לא. אני מניח שלאחד אין כוונה לפגוע ולשני יש (גם אם לא פגיעה פיזית). אתה עושה סלט בין חוקים לבין מוסר (ליברליזם וכו). אין לי איך להסביר יותר טוב את עצמי מעבר למה שכבר כתבתי, הבאתי דוגמאות, פירטתי ונימקתי.
  12. כשזה מי שיוזם ומארגן את התפילות, אני מניח שהוא לא מקבל אותי ואת כל מה שאני מאמין בו. https://theliberal.co.il/zeira-rosh-yehudi/
  13. אני מזדהה כגבר. כן. זו סתם מלחמת חפירות, עם פרטים לא נכונים, פרטים שהוצאו מהקשר וכל זה בשביל להראות שהליברלים צבואיייים.
  14. ליברליזם - אין לך מושג מה זה אומר, אבל אתה משתמש בזה בכל זאת. זה לא ״כי זה בגבול של יפו״. כמו שתעיד החתימה שלי, אני מחבב את הפילוסופיה האקזיסטנציאליסטית. אבל שלא כמו בספרים של קאמי, החיים הם לא באמת רצף של אירועים אקראיים, חסרי הקשר. וכמעט תמיד לפעולה של בן אנוש, יש סיבות ותוצאות. מה המשמעות של ״אכילת נקניקית חזיר בלחמניה״? אם היא מבוצעת על ידי פראנץ, ברחוב הראשי של ברלין, כנראה שזו פעולה יומיומית חסרת קונטקסט פוליטי. אם היא מבוצעת על ידי צביקה, ברחוב רבי עקיבא בעיה״ק בני ברק, בצהרי יום כיפור או פסח, אני אניח שיש לפעולה הזו משמעות פוליטית חברתית ושהיא לא נעשתה בתמימות. אותה פעולה, משמעות שונה. הקונטקסט משנה. זה לא קשור לליברליזם. אותו דבר לגבי תפילה ביפו מול תפילה בדיזנגוף.
×
×
  • תוכן חדש...