תודה על התגובה.
הרכב הוא אמנם דומה מאוד לC15 שאתה מדבר עליו, אבל כללית הוא במצב טוב 250,000 ל97 ורק החלפתי לו קלאץ' לפני כחודש. הוא גם נראה מצויין פנימית וחיצונית כי הוא מידיים פרטיות ולא מסחריות. מחירון שלו הוא 20,000 - כמובן שבחלום שלי אני אקבל משהו קרוב לזה. אבל בכל זאת אני חושב שכדאי לי לנסות לראות מה הולך בפנים.
אני מתכוון להשבית אותו לחודשיים בכל מקרה כי מחיר הרישוי לרכב מסחרי דיזל אמור לרדת בצורה דרסטית בחודש מרץ, והרשיון הקיים נגמר בסוף החודש, ואני בטוח שהוא לא יעבור טסט עם העשן שהוא משחרר.
המחיר שדרשו על שיפוץ הראש אצלך נראה לי מטורף, נראה לי שאני אסתפק בהחלקה של פני הראש (אני מתפלל שמדובר רק בזה). הציעו לי על כל העבודה מחיר של 1700 שקל. כמובן שלא מדובר במוסך מרכזי...
בהתחשב בכל הנתונים הנ"ל ובעיקר בעובדה שהאוטו יהיה מושבת לחודשיים בכל מקרה, אני מתלבט אם כדאי שאני אלך על זה לבד. אני רוצה לצבור נסיון, אבל אני מפחד להרוס משהו. יש דברים מסויימים שאני עלול להרוס?