Jump to content

סוזוקי2

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סוזוקי2

  1. מישהו מכיר סוחרי רכב שמתעסקים עם רכבים בעייתיים? למשל אצלי - ראש מנוע וטסט שנגמר בקרוב (דיזל)?
  2. האם החומר הזה יחזיק גם בחום ולחצים של ראש מנוע? אתה מדבר על אפוקסי?
  3. איך???
  4. א. כרגע משפריץ שמן מהחיבור בין הראש לבלוק. יותר גרוע מזה??? ב. אני קורא בקריאה נרגשת לכל חברי הפורום! לכל מי שיש מידע על סוחר שמתעסק עם רכבים במצב כזה, אנא דווחו לי! כואב לי הלב על הכסף שזרקתי על הקקמייקה הזה...
  5. המצב בטח לא יחמיר אם רק נחליף אטם, נכון?
  6. קיבלתי הצעה של 500 ש"ח על החלפת אטם בלבד. אני חושב שאני אלך על זה ואם יהיה משהו חריג בראש - נטפל בו. שוב, הכוונה שלי היא לעבור טסט ולמכור. דעתכם?
  7. צביקה חביבי, אכלן הכובעים, שאני אבין - אתה מציע לקנות ממני את האוטו? אם כן - מחר אני אצלך!!! תגיד לי, מי יקנה אוטו בלי טסט (ועוד דיזל) שצריך ראש מנוע? אני ברצינות שואל: איך ולמי אני מוכר את האוטו הזה ובלי לרמות (אני עם מכסה על הראש ) אם מישהו מכיר מגרש שקונה רכבים במצב כזה ולא במחיר שבקושי יכסה לי את הסולר לשם - אני אהיה המאושר באדם!
  8. אילו טעויות אני יכול לעשות בהחלפת אטם בלבד? את הכיוון וההרכבה של הטיימינג יעשה המוסכניק כמו כן, תקנה לך איזה ממרח שוקולד לשים על הכובע, שלא יהיה יבש
  9. צביקה, תודה על התגובה. יחד עם זה, שמתי לב שבהודעות שלך אתה מאוד ספקן לגבי יכולות של מי שאינם מכונאים מוסמכים... את הרינגים כמובן שאני לא אעשה לבד, אבל להחליף אטם ולשלוח את הראש לחריטה, זה לא נראה לי כמו משהו שצריך לעשות עליו דוקטורט בהנדסת מכונות. בכל מקרה, תודה על המידע המועיל.
  10. איך מכוונים את הקרנק אם לא מפרקים את הבלוק או פותחים את הקרטר? דוחפים את הבוכנות? מסובבים את הגלגלים? שוב - אולי שאלות מצחיקות, אבל כולכם התחלתם ככה...
  11. 1. איך קוראים לחומר האוטם שמורחים על המכסה קאמשפט בחיבור לראש? 2. האם חייבים לפרק את הקאמשפט כששולחים ראש לשיפוץ? 3. האם יש מצב שהראש כבר נחרט כמה פעמים ואי אפשר לחרוט שוב? 4. אם יש סדק בראש או בבלוק - אפשר לתקן או רק להחליף לאחר? 5. האם הקאמשפט צריך לשבת בצורה מסויימת כשמחזירים את הראש? כלומר הזיזים צריכים להיות מכוונים כמו שהיו לפני הפרוק? 6. איך מחליפים רינגים מבלי לפרק את הבלוק (אפשרי?) אולי נשמע חובבני, אבל חייבים להתחיל מאיפה שהוא...
  12. אני בספק רב אם מישהו יגע באוטו בלי טסט ובמצב הזה... אם יש לך מישהו כזה - אני אשמח לשמוע
  13. אחלה, ממש תודה על העזרה. דרך אגב, אולי יש למישהו מהפורום את הספר?
  14. הבנתי. אני אלך לקנות. למרות שזה כתוב בספר, מסקרן אותי אם ההרכבה של הטיימינג והכיוון היא משהו שאני יכול לעשות או שעדיף שהמוסכניק יעשה.
  15. אוקי תודה, אם אני רק מחליף את האטם, הספר עדיין קריטי?
  16. א. אתה תותח אתה! תודה על התגובות המהירות! ב. איך אני מוצא ספר כזה בארץ?
  17. איפה אני מוצא את הספר? עברית/אנגלית ? כמו כן, אולי מישהו זוכר אם יש פה באתר תמונות של הגומיות שסתומים והחלפתן?
  18. הכוונה שלי היא להעביר אותה טסט ולמכור. לא יותר מזה.שסתומים וכל השאר עשיתי לפני כשנה כשקרתה תגובת השרשרת של טיימיניג קרוע - שסתומים מתעקמים - קאמשפט נשחק בחיבור לפולי העליון. בדומה למה שקרה אצלכם ובאורח פלא כל זה קרה גם כן בהרצליה כמו אצל הסקסו המתועדת. אני רוצה להחליף אטם ולשייף את הראש בלבד (וגם זה רק אם חייבים). לפי כל הסימפטומים הוא פרוץ. אני יודע שזה לא יפתור לי את בעיית העשן שנגרמת מרינגים גמורים או מגומיות שסתומים. (דרך אגב איפה נמצאות גומיות השסתומים?) רק להעביר טסט ולהעיף בלי לאבד את כל הכסף...
  19. תומר כתב: שאלה קטנה: גם שמורידים ראש לא רואים את הרינגים של הבוכנות, איך ניתן לדעת אם יש צורך בזה? ואני אוסיף: איך מחליפים מבלי לפרק את הבלוק?
  20. תודה על התגובה. הרכב הוא אמנם דומה מאוד לC15 שאתה מדבר עליו, אבל כללית הוא במצב טוב 250,000 ל97 ורק החלפתי לו קלאץ' לפני כחודש. הוא גם נראה מצויין פנימית וחיצונית כי הוא מידיים פרטיות ולא מסחריות. מחירון שלו הוא 20,000 - כמובן שבחלום שלי אני אקבל משהו קרוב לזה. אבל בכל זאת אני חושב שכדאי לי לנסות לראות מה הולך בפנים. אני מתכוון להשבית אותו לחודשיים בכל מקרה כי מחיר הרישוי לרכב מסחרי דיזל אמור לרדת בצורה דרסטית בחודש מרץ, והרשיון הקיים נגמר בסוף החודש, ואני בטוח שהוא לא יעבור טסט עם העשן שהוא משחרר. המחיר שדרשו על שיפוץ הראש אצלך נראה לי מטורף, נראה לי שאני אסתפק בהחלקה של פני הראש (אני מתפלל שמדובר רק בזה). הציעו לי על כל העבודה מחיר של 1700 שקל. כמובן שלא מדובר במוסך מרכזי... בהתחשב בכל הנתונים הנ"ל ובעיקר בעובדה שהאוטו יהיה מושבת לחודשיים בכל מקרה, אני מתלבט אם כדאי שאני אלך על זה לבד. אני רוצה לצבור נסיון, אבל אני מפחד להרוס משהו. יש דברים מסויימים שאני עלול להרוס?
  21. אחרי שראיתי את התמונות של הפרוייקט של הטיימינג והראש של הסקסו, התחלתי להתלבט אם לעשות בעצמי ראש מנוע לרנו אקספרס דיזל שלי. כל הסימנים מראים על אטם פרוץ: המון לחץ במערכת מים, איבוד כח ואפילו יש שפריצים של שמן מהחיבור לבלוק באיזור היציאה לאגזוז. אני עושה בעצמי טיפולים ועשיתי גם כמה תיקונים קטנים. אבל זה קצת מפחיד... כמובן שאם אני אלך על זה, הכל יהיה בליווי צמוד של מוסכניק וגם את הכיוונים בסוף הוא יעשה. מה אתם אומרים? נ.ב. האם יש קשר בין האטם הקרוע לכמויות העשן שהאוטו מייצר?
  22. א. מה זה ספייסרים? ב. איפה בדיוק שמים את הכריות אויר? איפה שנמצאת הכרית גומי של הבולם? (למעלה בחיבור לשלדה)
  23. לא, אני פשוט נוסע המון בכבישים במצב גרוע...
  24. לגבי השובניזם, הגבתי למעלה. לגבי הבולמים - האם יש דרך להגביהה יותר מהגובה הסטנדרטי? שמעתי שאפשר להוסיף עוד כרית בולם מעל זו הקיימת, זה בריא? יש דרך אחרת?
  25. Take it easy! סה"כ ביטוי כמובן שהתודה מופנית לכל אדם ללא הבדל דת גזע ומין
×
×
  • תוכן חדש...