צריך את עצתכם:
היום, אחרי שסיננתי המון מוכרים כבר בשלב הטלפוני, הלכתי לראות כמה סוויפטים 1.0 למכירה.
לגמר הגיעו 2 מכוניות.
האחת, מושקעת מאוד מבחינה מכנית: בולמים קדמיים חדשים, אגזוז, ראש מנוע לא מזמן+טיימינג וכל הרצועות, טסט לשנה, רדיאוטר נוקה באוגוסט, אבל נראית חיצונית ופנימית לא טוב - פלסטיקה על הפנים, צבע חיצוני מתקלף ומכה עם חלודה בכנף. דורש מחיר קרוב למחירון. אבל, עברתי על הקבלות מהמוסך ומסתבר שלפני שנה הקילומטראז' היה על 172000 והיום הוא 174000, מה שלא כ"כ הגיוני... בנוסף, מסתבר שהוא יד 4 ולא 3 כמו בטלפון...
השניה, יד שניה של בחור מאיזור מבוסס מאוד, מחזיק באוטו מאז שנמכרה מההשכרה ב-93. אדם דתי ונראה גם תמים מאוד. המצב החיצוני והפנימי סביר (מכות קטנות ופלסטיקה בסדר), אבל, לבחור אין שמץ של מושג באחזקת רכב. 12 שנה הוא רק עושה לו טיפולי 10 וטסטים. בבדיקה מקיפה שעשיתי, בולם זעזועים אחד גמור כנראה (האוטו כמעט מאבד היגוי אחרי ירידה לבורות). תא המנוע מאוד רועש, להשערתי כתוצאה ממיסב גמור של המזגן. ברדיאטור יש מים רגילים ולא נוזל צינון, והקלאץ' מפריד מאוד גבוה. אבל, המחיר שהוא מבקש הוא מצחיק.
בכמה לדעתכם יסתכם מחיר התיקונים שפירטתי?
האם קלאץ' מפריד גבוה=קלאץ' גמור?
תודה מראש