Jump to content

סוזוקי2

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סוזוקי2

  1. יש לי נקישה בהגה בסוויפט 90 במבט ראשון ראיתי שהגרמושקות של המסרק הגה (שתיהן) ללא אזיקונים וריקות מגריז. האם זהו המקור לנקישה? אם כן, האם מילוין וסגירתן תמנע את הנקישה או שיש כבר צורך להחליף את התפוחים? איך מפרקים? תודה מראש
  2. אני לא מתכוון להציף את הכל בשמן. אני אפתח את הסטרטר ואבדוק מה עוצר את הבנדיקס מלחזור פנימה לתוך הסטרטר. יכול להיות שזה רק לכלוך או קפיץ שצריך להחליף. אם צריך לשפץ את הסטרטר - זה מה שאני אעשה אבל אם מדובר רק בקפיץ - חבל לזרוק 500 שקל. ובנוסף, את השיעור של "זול עולה ביוקר" למדתי היטב על הרנו אקספרס הארורה...
  3. אני מעוניין - אם עדיין רלוונטי...
  4. אם אכן מדובר בקלאץ' המחזיר את הזר שיניים של הסטרטר מתוך גלגל התנופה, זה נשמע לי בעיה שאפשר לפתור די בקלות. נשמע כמו שימון בWD40 או החלפת הקפיץ. דעתכם?
  5. האם יש באתר תמונות של סטרטר פתוח?
  6. שבוע טוב! בדקתי והמפתח חוזר למקום - הבעיה לא נמצאת שם אלא בסטרטר. השאלה: האם זה משהו שאני יכול לסדר בסטרטר או שעדיף לשלוח לשיפוץ?
  7. קטע מוזר - גם אחרי שהרכב מונע והסוויץ' לא לחוץ, הסטרטר ממשיך לתת 2-3 שניות של עבודה. המנוע משתעל כאילו מישהו מסובב את הסוויץ' כשהמנוע עובד. למישהו יש פתרון?
  8. הרצתי חיפוש אבל מה שמצאתי מתייחס רק לפלסטיק... האם יש דרך לצבוע חלקי גומי וחלקים כמו משענת היד בדלת שליד הנהג? החלקים גמישים מטבעם, כך שיש חשש שהצבע יסדק מהר מאוד. יש אולי סוג של צבע שאחרי שהוא מתייבש הוא נשאר גמיש?
  9. רכב בורסה - ליד תחנת דלק "דור" שני פנסיונרים חביבים, מחירים הוגנים. ממליץ
  10. קיבלתי, יבוצע בהקדם. צפו לפרוייקט+תמונות.
  11. האם חייבים להחליף בולמ"ז קדמיים בזוגות? רק אחד מהם גמור, השני נראה במצב סביר...
  12. נראה לי שאני הולך על השניה. לוקח אותה מחר למוסך להערכת עבודה. מקווה לתקן את הרוב בעצמי.
  13. את פעולת המדחס אני מבין, מה שאני לא יודע זה איך נראה הקלאץ' הזה. אני מתאר לעצמי שהוא אמור להיות עם הפעלה חשמלית, שהרי מכניסים את המדחס לפעולה ע"י לחיצה על כפתור הAC האוטו. נ.ב. זה אתה בתמונה?
  14. תודה על העזרה! אם בכל מקרה האוטו עובר את 3 הבדיקות האלו בהצלחה ואני בכל זאת רוצה להנמיך את ההפרדה, איך עושים את זה?
  15. יש לי את אותה בעיה בסויפט שאני שוקל לקנות. מה זה בדיוק "הקלאץ' של המדחס"? ועם איזה חומר מנקים את שאר החלקים? תודה מראש
  16. לא מדובר בדוח של בדיקה אלא בהרגשה שלי - הקלאץ' משלב הילוך רק כשהדוושה כמעט משוחררת לגמרי מלחיצה. איך אני מכוון אותו?
  17. עוד דבר - ההגה לא חוזר מסיבובים
  18. האם קלאץ' מפריד גבוה הוא קלאץ' גמור? האם אפשר לכוון אותו? איך עושים את זה בסוזוקי סוויפט 90? תודה מראש
  19. צריך את עצתכם: היום, אחרי שסיננתי המון מוכרים כבר בשלב הטלפוני, הלכתי לראות כמה סוויפטים 1.0 למכירה. לגמר הגיעו 2 מכוניות. האחת, מושקעת מאוד מבחינה מכנית: בולמים קדמיים חדשים, אגזוז, ראש מנוע לא מזמן+טיימינג וכל הרצועות, טסט לשנה, רדיאוטר נוקה באוגוסט, אבל נראית חיצונית ופנימית לא טוב - פלסטיקה על הפנים, צבע חיצוני מתקלף ומכה עם חלודה בכנף. דורש מחיר קרוב למחירון. אבל, עברתי על הקבלות מהמוסך ומסתבר שלפני שנה הקילומטראז' היה על 172000 והיום הוא 174000, מה שלא כ"כ הגיוני... בנוסף, מסתבר שהוא יד 4 ולא 3 כמו בטלפון... השניה, יד שניה של בחור מאיזור מבוסס מאוד, מחזיק באוטו מאז שנמכרה מההשכרה ב-93. אדם דתי ונראה גם תמים מאוד. המצב החיצוני והפנימי סביר (מכות קטנות ופלסטיקה בסדר), אבל, לבחור אין שמץ של מושג באחזקת רכב. 12 שנה הוא רק עושה לו טיפולי 10 וטסטים. בבדיקה מקיפה שעשיתי, בולם זעזועים אחד גמור כנראה (האוטו כמעט מאבד היגוי אחרי ירידה לבורות). תא המנוע מאוד רועש, להשערתי כתוצאה ממיסב גמור של המזגן. ברדיאטור יש מים רגילים ולא נוזל צינון, והקלאץ' מפריד מאוד גבוה. אבל, המחיר שהוא מבקש הוא מצחיק. בכמה לדעתכם יסתכם מחיר התיקונים שפירטתי? האם קלאץ' מפריד גבוה=קלאץ' גמור? תודה מראש
  20. תודה צביקה, אבל עוד לא מצאתי את הסוויפט הנכספת. השאלה הייתה תיאורטית. החלטתי ללכת על הסוויפט הטובה והוותיקה ולא ג'סטי (קופסת גפרורים) ושרייד (עם הבגאז' הקצת יותר קטן). חוץ מזה, היה לי נסיון מאוד טוב איתה לפני כמה שנים במודל '86. אני מחפש ידנית מנוע 1000 עם קילומטראז' נמוך יחסית במודלים 91-93. לא מצאתי עדיין... בכל מקרה, בנוגע לשאלה, מהי הסיבה שאסור לאמץ מנוע קר? עלול לסדוק את הבלוק?
  21. מה עדיף: לחמם את המנוע כמה דקות לאחר ההנעה בבוקר או למשוך את ההילוכים עד שמגיעים לטמפ' אופטימלית?
  22. כמה עולה דבר כזה?
  23. שלום, יש לי 10 דיסקים צ'יינג'ר של סוני. המערכת עצמה די ישנה. האם אני יכול להרכיב מערכת אחרת שאינה של סוני והיא תתאים לצ'יינג'ר?
  24. יש לי דיבורית מקורית של נוקיה 5100 ואני רוצה להחליף את העריסה בלבד לנוקיה 6100
  25. טיפ נוסף: במקום להכניס ישר לראשון, תכניס לשני ומשם לראשון בתנועה אחת. (הקלאץ' לחוץ כל הזמן). עבד אצלי בכמה רכבים כשנתקלתי בבעיה הזאת.
×
×
  • תוכן חדש...