Jump to content

סוזוקי2

  • הודעות

    172
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סוזוקי2

  1. בוקר טוב, הבוקר אחרי נסיעה קצרה ראשונה של 10 דקות שהייתה תקינה לחלוטין, חזרתי לאוטו והנעתי אבל המנוע נכבה. מסתבר שהמנוע נכבה מיד אם מורידים את הרגל מדוושת הגז. נתתי גז כמה דקות עד שהמנוע התחמם והסימון של מנוע קר נעלם, אבל הבעיה לא נפתרה והמנוע מיד נכבה עם הורדת הרגל מהגז. הצינור בין הפילטר אוויר למנוע נראה תקין. תודה מראש לעצות / סיבות / רעיונות
  2. קיבלתי את המלצתך - נבצע יישור קו מלא ונוציא כמה מאות שקלים יותר אבל נהיה רגועים יותר
  3. מסכים איתך באופן כללי לגבי עניין קניה עצמית של החלפים. הצעת מחיר שקיבלתי במוסך בפ"ת כללה טיפול במחיר 750 ש"ח, ליטוש פנסים במחיר 150 ש"ח והחלפת נוזל תיבת הילוכים אוטומטית 150 ש"ח. את כל אלה אני יכול לבצע לבד. את ההתעסקות עם הבלמים (600 ש"ח להחלפת רפידות וצלחות אחוריות) והציריות (250 לכל צד אם מדובר בגומיה אחת או 300 אם על שתי הגומיות בצד אחד) אני אשאיר למוסך. האם המחירים הוגנים? המחיר על הטיפול נשמע לי קצת מופרז.
  4. הבנתי שכדאי להתרחק מהמוסכים במודיעין תוכלו להמליץ על מוסכים בכפר סבא/פתח תקוה? אני מחפש מוסך אמין ולא יקר. עדיפות על אחד שיהיה מוכן שאני אקנה את החלפים באופן עצמאי. (בשבוע שעבר לקחו ממני מחיר מופקע על חלקים למזגן)
  5. הבהרה - השמן גיר שחור ומלוכלך
  6. בסופו של דבר לקחתי ליאנה 2003 עם הלוח הדיגיטלי. זה אכן טיפלה מציק אבל לא יותר מזה. אחרי 400 ק"מ נהיגה, אני די מבסוט מהאוטו.
  7. לרגל חזרתי לארץ אחרי 4 שנים בגלות וקניית סוזוקי ליאנה, אני מחפש מוסך אמין באזור מודיעין. הטיפולים הנדרשים: טיפול 10,000 כולל פלגים ופילטר אוויר החלפת רפידות וצלחות ברקס אחורי החלפת גרמושקות לציריות ליטוש פנסים קדמיים כמו כן, 2 צמיגים זקוקים להחלפה, מחפש צמיגאי (הבוחן בבדיקה טען שהשמן בתיבת ההילוכים ישן ויש להחליפו, אבל יש סכנה שההחלפה תפגע בתיבה - איך להתייחס לעניין?) מנועי חלונות חשמליים מאחור דורשים שימון - איך מבצעים? בתודה רבה מראש
  8. מתעניין ברכישת הרכב הנ"ל בתצורת 5 דלתות שנים 2002-2006 מאיזה שנתון הוחלף לוח המחוונים הדיגיטלי ללוח שעונים רגיל? בתודה מראש
  9. 2 בוקים עדיין ארוזים בקופסא, 2 עברו שימוש קל ביותר. ערכת נעילה מרכזית חדשה בקופסא. 50 ש"ח לבוק 100 ש"ח לערכת נעילה מרכזית. פניות בהודעה פרטית
  10. עשיתי חיפוש מעמיק בפורום בנושא. יש חומר מצויין על ביו-דיזל - תהליך ההפקה, עלויות ושימוש. מה לגבי אתנול (לא מתאנול) המופק מתירס בארה"ב ומקני סוכר בברזיל? באילו רכבים ניתן להשתמש בו ומה תהליך הייצור? מקווה שיתפתח שרשור מעניין... תודה מראש
  11. מה עושים עם קרבורטור שמתמלא שמן? הרגשתי איבוד שמן בתקופה האחרונה. בטיפול 10 שעשיתי אתמול הפילטר אויר היה מלא שמן וגם הצלחת שמתחתיו. הרכב סוזוקי סוויפט 1000 ידני שנת 1990
  12. שלום, הרכב סוזוקי סוויפט 1000 ידני שנת 90 כשיש קצת שלוליות - הרכב נכבה ולא מניע עד שמתייבש אחרי כרבע שעה. איפה ואיך לאטום? תודה
  13. הרעש נובע ממגע בין צינור הפליטה לפח של הרכב ממש בקצה הצינור (מתחת לבגאז') רעיונות איך לכופף חזרה?
  14. איך מתקנים אגזוז דופק? כל הגומיות המותחות תקינות.
  15. קטע מוזר: נורית האזהרה של הבלמים (!) נדלקת בפניות שמאלה. אחרי הסיבוב הנורית נכבית. אין בעיה כלשהי בבלימה. רעיונות?
  16. האם זה מסוג הפרוייקטים שאפשר לעשות לבד? גיליתי כבר שהצינורות שמוליכים לרדיאטור מנותקים. כמה עולה החלק עצמו?
  17. הרצתי חיפוש וקראתי הודעות, אבל לא הצלחתי למצוא את הרדיאטור חימום פנימי אצלי בסוויפט 90
  18. אצלי הוונטה עובדת אבל לא נכנס חום, מה יכולה להיות הבעיה?
  19. תבדוק את המיסבים.
  20. המחירים שלו לא כפר קאסם ולא שכם - הם מחירים של מוסך יבואן של קאדילק בסביון. מנסיון - גם האמינות לא משהו.
  21. תודה אחי *******דבר עם אחיך בבית******, דווקא שמעתי דברים טובים על המוסך שלכם באלקנה (או אולי שערי תקווה?) אבל שהוא עובד לאט.
  22. שלום, אני צריך להחליף גוז'ונים בגלגל של טויוטה קורולה 93 מחפש מוסך אמין וזול לעבודה הזו ולאחרות. נשבר לי מהמוסכניק שלי שהיה משאיר את הרכב שלי ימים שלמים בחניה ולא נוגע בו, נותן מחירים זולים אבל זבל של עבודה. מחפש מישהו זריז אמין וזול.
  23. סיכום האירוע: נסעתי לפירוקיה והבחור פירק לי סטרטר מסוויפט ידנית 1000 שנת 93. על הסטרטר היה כתוב "מיצובישי" - כנראה הורכב זמן לא רב לפני התאונה כי היה נראה במצב חדש וגם עבד טוב עם מצבר. הרכבנו את הסטרטר על הסוויפט והוא עובד מצויין. התנעה חלקה ושקטה. הסטרטר הישן: הבנדיקס היה תקוע לגמרי בגלל איזושהי שייבה שהשתחררה על הציר ומנעה את תנועתו של זר השיניים קדימה ואחורה. ולכן לפני ההחלפה - או שהסטרטר הסתובב על ריק עד שגמר את המצבר, או שהשמיע חריקה ארוכה אחרי שהצלחתי להתניע. בקיצור - יצאתי מבסוט. סה"כ עלות 100 שקל במקום 600-700. לגבי הכיתוב "מיצובישי", מה דעתכם, האם הסטרטר פורק ממיצובישי והורכב על הסוויפט או שהוא המקורי ויוצר באותו מפעל סטרטרים ביפן המייצר לסוזוקי ולמיצובישי?
  24. זולים הם לא... רוצים 690 שקל כולל פירוק והרכבה. האם בכל זאת כדאי לקחת מפירוק? או שאולי מישהו מכיר מקום אמין וזול?
  25. אוקי תודה רבה. מישהו בכל מקרה יודע איך אני בודק מצב של סטרטר מפירוק?
×
×
  • תוכן חדש...