Jump to content

אלמוגית

  • הודעות

    229
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלמוגית

  1. זו לא מדפסת כסף שמוצבת שם כבר כמה שנים טובות?
  2. אני לא הייתי משאירה גם את הרכב של משה אופניק בחניון שקרוב 2 דקות מלוד
  3. מה עשית עם הטווינגו לחלקים?
  4. אם מדובר על 1300 או 1400 כנראה הכוונה לפיאסטה של שנות ה90. ממליצה על 1300 ואם כבר פיאסטה אז להוסיף עוד כמה גרושים וללכת על שנת 2000-2002 יש לה כרית אוויר לנהג ומחירים מגוכחים(והכוח בידי הקונה, הרכבים האלה ישנים שנת חורף בלוחות)
  5. משקיעה אבל כרגע אני מעדיפה לדחות הוצאה של 700 שח כולל עבודה על משהו שבנתיים אסדר בלעדיו. מאמינה שעם הזמן אמצא טווינגו לפירוק במחיר שפוי.
  6. היה פרסום על טיפול 10,000 חינם שכולל החלפת שמן ופילטר שמן, מאחר שאין לי אמונה בארגונים מסחריים חקרתי ושאלתי את הנציגה שחזרה אליי- האם אשלם על משהו נוסף? אשלם על שעות עבודה(אני יודע שהתמחור במוסכים רשמיים לשעת עבודה הוא לא זול)ענו לי שלא. הגעתי, קיבל אותי פקיד קבלה שנקרא שם יועץ שירות, א. לקח לו משהו כמו 20 דקות למצוא את הטיפול שהטווינגו צריכה לעבור בסופו של דבר הוא מצא מנוע אחר שמקביל- שיהיה. הוציא לי דף שאני צריכה לשלם משהו כמו 1200 שח (יש לי את כל הסיפור מתוייק) מאחר שהרכב טופל במוסך הרשמי פעם אחרונה ב2001 (אח"כ עבר למוסך לא רשמי בת"א) צריך להחליף לו הרבה דברים ורק לאחר מכן אקבל החלפת שמן ומסנן חינם. ממש כעסתי והוא בתגובה צבע לי בהזמנה שנשלחה אליי הבייתה חצי שורה במרקר בה רשום שההטבה לאחר יישור קו או משהו כזה. פניתי לשירות הלקוחות שלהם לנציגה בשם תמר, היא הורידה את כמות החלפים שאצטרך להחליף והמחיר ירד במשהו כמו 40%, אמרתי לה שזה לא מקבול עליי, ביקשתי שיחזרו אליי ועד היום לא חזרו-כאמור שמרתי את המסמכים והכל מתועד וחלק גם מוקלט. לא עשיתי עם זה כלום אבל אותי הם איבדו וכל מי שיש לו רכב שלהם ואני מכירה כבר שמע את הסיפור.
  7. לא מצאתי טווינגו בפירוקיות וכמה שיש ביד 2 רוצים 2200 שח ללא גמישות על רכב שעמד בחוץ שנה וחצי עם צמיגים רקובים, ומצב חיצוני ומכאני לא טוב (ועל זה יש גם את מחיר הגרירה..)
  8. זה פרומו לכיסוי ישראל במצלמות מהירות. ריכוך קטן אחרי שדידת נהגי ישראל עם מחירי הדלק ולפני שדידת נהגי ישראל על מהירות מופרזת. רק חבל שלנהגים אין לוביסטים ונבחרי הציבור לא ממש מתעניינים בציבור.
  9. עדיין היינו צריכים לראות ירידה של אחוזים ניכרים על כל שקל שהרכב עולה אתה מוסיף שקל של מס, הבסיס הרי ירד.
  10. יש לי בטן מלאה על היבואן, עשה לי קטע ממש ממש מלוכלך
  11. הבעיה שאני לא יודעת גרמנית.. יש לך קישור בכל מקרה?
  12. מי שרוצה לדעתי צריך לבדוק אפשרות של ייבוא אישי.
  13. זה מחיר של חצי רכב לפירוק
  14. הכל הפינים של הפלסטיק הברזל שמחזיק את הנורה מה להערכתך הנזק?
  15. כבר שברתי אותה.. אין לי מושג איפה אחליף
  16. נו באמת, תתפקדו למפלגת האבודה ובבחירות הבאות הם יקבלו אולי 2 מנדנטים.המפלגה הזאת לא תתרומם
  17. ל אני מציעה לך לבדוק נתונים: הערבים והבדואים מקבלים 65% מתקבולי הביטוח הלאומי בעוד שהם בערך שליש מזה. ואגב המס מיועד לכל המעלימי מס והעובדים בשחור, אם איזה חילוני חרדי ערבי או בדואי לא משלם מס הכנסה אז לפחות שישלם על צריכת הדלק של המרדצס השחורה והישנה שלו. אני בעד שהדלק יעלה 10 שח לליטר אבל שיורידו בהתאם את המס הכנסה (אחרת אני נגד ההעלאה).
  18. לפני שנתיים זרקו עליי אבנים באזור אום אל פחם, התלוננתי במשטרה והבנתי שמדובר על תועפה יומיומית שמשתיקים כדי לא להתמודד.
  19. מדובר על 90 כ"ס על 980 קילו וגיר ידני.
  20. רכב מאוד מאוד מיושן (נדמה לי מ2003 או 4)
  21. שי אגסי לא יכל לקבל מתנה טובה יותר לשנה החדשה (ועוד אחת צפויה עוד זמן לא רב כדי שנאכל את הצפרדע ב2 חצאים)
  22. מדובר על רנו טווינגו
  23. ואם הייתה לי החלפת מחזיר שמן(מאז נסעתי 200 ק"מ והכל בסדר אבל בכל זאת) איך אוכל לדעת שיש מספיק שמן? יש לו מדיד או תא שקוף?
  24. את זה אפשר להגיד על הרבה מאוד רכבים :פורד קורטינה, סובארו "פשע" , פיאט 127 ,כל הוולואים של שנות ה70 פיזו 104 ,פיזו 304. אתה שוכח שגם לפני 20 שנה לא ראו את הפיזו 404 ,סוסיתא,הטרביקה וכו' לא ממש נחשבו לקלאסיות, אז יש מי שהקדים את זמנו..
×
×
  • תוכן חדש...