היה פרסום על טיפול 10,000 חינם שכולל החלפת שמן ופילטר שמן, מאחר שאין לי אמונה בארגונים מסחריים חקרתי ושאלתי את הנציגה שחזרה אליי- האם אשלם על משהו נוסף? אשלם על שעות עבודה(אני יודע שהתמחור במוסכים רשמיים לשעת עבודה הוא לא זול)ענו לי שלא. הגעתי, קיבל אותי פקיד קבלה שנקרא שם יועץ שירות, א. לקח לו משהו כמו 20 דקות למצוא את הטיפול שהטווינגו צריכה לעבור בסופו של דבר הוא מצא מנוע אחר שמקביל- שיהיה. הוציא לי דף שאני צריכה לשלם משהו כמו 1200 שח (יש לי את כל הסיפור מתוייק) מאחר שהרכב טופל במוסך הרשמי פעם אחרונה ב2001 (אח"כ עבר למוסך לא רשמי בת"א) צריך להחליף לו הרבה דברים ורק לאחר מכן אקבל החלפת שמן ומסנן חינם. ממש כעסתי והוא בתגובה צבע לי בהזמנה שנשלחה אליי הבייתה חצי שורה במרקר בה רשום שההטבה לאחר יישור קו או משהו כזה.
פניתי לשירות הלקוחות שלהם לנציגה בשם תמר, היא הורידה את כמות החלפים שאצטרך להחליף והמחיר ירד במשהו כמו 40%, אמרתי לה שזה לא מקבול עליי, ביקשתי שיחזרו אליי ועד היום לא חזרו-כאמור שמרתי את המסמכים והכל מתועד וחלק גם מוקלט.
לא עשיתי עם זה כלום אבל אותי הם איבדו וכל מי שיש לו רכב שלהם ואני מכירה כבר שמע את הסיפור.