Jump to content

shilo_v

  • הודעות

    240
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,875 צפו בפרופיל

הנקודות של shilo_v

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

57

מוניטין

  1. תודה וכל הכבוד. לא הייתה הכוונה, דווקא בתור אחד שקונה לא מעט מחו"ל ברשת, אני איתך לגמרי בקטע של להילחם ביוקר המחיה ובעד להזמין מחו"ל מוצרים שבארץ גובים עליהם כמו חזירים, רק אומר שיש מקרים של מוצרים מסוימים כמו במקרה הנ"ל, המחירים בארץ די דומים לחו"ל (אישית במקרים כאלה אני מעדיף לקנות מהארץ)
  2. במקרה הזה יש בארץ במחירים ממש דומים
  3. את השטות המיותרת הזו גם אני קניתי בעבר רק כד לגלות שזה עובד על בלוטות'. שימושי מקסימום למציאת מפתחות שנעלמו בבית.
  4. היי תודה. רכשתי SMART TAG-2 לפני יומיים, בינתיים נראה צעצוע די נחמד, אחכה לזמן אמת לראות איך והאם יעזור לי.
  5. ז"א שאם הוא נמצא ליד בתים כשיש בתוכם סמסונג זר לחלוטין אז זה ישדר לי? אם כן, מה הטווח של מכשיר הסמסונג שאמור להיות ה-air tag בכדי לשדר?
  6. הוא ברחן שחוזר תמיד אבל מפחד עליו (מכוניות/כלבים תוקפניים). eir tag ודומיו מבוסס על בלוטוס, אני צריך כיסוי של לפחות 2 ק"מ וזה רק gps להבנתי (גר ביישוב)
  7. היי מעוניין לרכוש אחד כזה עבור הכלב והלכתי לאיבוד לגמרי. ראיתי שישנם כאלה המגיעים עם כרטיס סים למשל של 019, למשל: זה האם אני יכול להחליף את הסים לכרטיס של חברה אחרת? האם משלמים על השימוש באפליקציה? איך מחושב השימוש בחבילת הגלישה, כמה GB אני צריך בחודש? למכשירים הנקנים מחו"ל יש מגבלה כלשהי מבחינת רשתות תקשורת או משהו אחר? ראיתי את זה מאמזון עם ביקורות טובות. מישהו מכיר? תודה!
  8. שאלה למומחים שעלתה בי במהלך הקריאה של השרשור: כשאני במצב ספורט/'ידני' ההילוך הנוכחי מופיע בלוח שעונים (יש ברכב מערכת ה- Start&Stop אבל מכבה אותה תמיד) כשהרכב בעמידה ברמזור למשל ומופיע לי '1' כלומר הילוך ראשון, אז אני מניח שלמרות שזה מה שמופיע, הרכב עצמו עובר למצב N עד שאני מתחיל נסיעה. האם אני צודק? וולוו V40 1.6L טורבו. רובוטי.
  9. shilo_v

    נעליים מחליקות

    מעניין תודה רבה
  10. shilo_v

    נעליים מחליקות

    לא מדובר בנעלי עבודה או בטיחות, כמובן שלא הייתי נועל אותן במקרה כזה. סתם נעל לערב שאנעל פעם בכמה ימים מקסימום.
  11. שלום רכשתי נעליים חדשות והתברר שהן מאוד מחליקות. האם למישהו רעיון איך לשפר יציבות? קפץ לי רעיון להשתמש בחומצת מלח על הסוליה לכמה דקות כדי לחספס את משטח הסולייה, מחשבות / מה הסיכוי שמישהו ניסה זאת? 🧐
  12. מחכה ליום שיבדקו את מהות הקשר בין חברת לוי יצחק לבין חברות הביטוח. הזוי לחלוטין ועוד יותר הזוי זה איך שכמעט כולנו חיים עם זה כאילו זה נורמלי אבל מה כבר יש לנו לעשות. רק מרחם על אלה שרוכשים רכב ב-20K מעל המחירון ואז הרכב נגנב או מושבת.
  13. סורי על הדיליי. אני רואה שהסתדרת עם המקטים, אשמח לעזור במה שאוכל. בסה"כ, מאוד!
  14. דבר ראשון תתחדש ותהנה! אנסה לעזור לך מחר כמה שאצליח ומהסתכלות קצרה על הרשימה שלך אתה יכול להוריד את השמן שיהיה זול יותר בארץ (עד 200 ש"ח שמן של קסטרול המומלץ ע"י היצרן), בגלל שעלות המשלוח תלוי ישירות במשקל ובנפח המשלוח ולזה יש להוסיף את המע"מ אם צריך ככך שיכול מאוד להיות שגם את המשולשים יהיה עדיך לרכוש מהארץ, ואולי גם את פילטר האוויר בגלל הגודל (אם זה הפילטר העגול שהוא תופס נפח גדול יותר). שנה טובה!
  15. מהרגע שיש ברשותך סלולרי - ויתרת לגמרי על הפרטיות, כל השאר זה כסף קטן. לפחות סע בכיף.
×
×
  • תוכן חדש...