ערב טוב לכם,
אני כבר גולש בפורום הזה מזה מספר שבועות אך לא הצלחתי להגיע לתובנות מעמיקות מספיק ואף לא הצלחתי לגבש דעה באופן עקרוני.
ההורים שלי כבר בארץ מזה 18 שנה,והם מעוניינים ברכב ראשון. הדרישות שלהם הם:
-אוטומט
-רכב משפחתי(אנו 4 נפשות)
-אמינות וצריכת דלק יחסית סבירה(סביבות ה1:10 או יותר?)
אני מאמין שלא ניסע יותר מ20 אלף ק"מ בשנה.
לקראת סוף השבוע הזה אנו מתכוונים לחפש רכב מתאים לדרישות אלו במגרשי מכוניות או במגרשי ליסינג למיניהם.
האם יש רכב בעל יתרון מסויים?
ועד איזו שנה אפשר לכוון עם תקציב שכזה?
(אני בעל רשיון מזה חצי שנה,ההבנה שלי במכוניות היא ביסיסית ביותר,ואף שואפת לאפס ביחס לחלק מן הגולשים כאן)
*אני מודע לזה שיש ריבוי בדירשה לייעוץ שכזה,אך מכיוון שהדרישה כאן היא גם לרכב ראשון תשנה את ההצעות.
אריאל.