Jump to content

Gosser1860

  • הודעות

    278
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

כל מה שפורסם על ידי Gosser1860

  1. תוכל אולי לנפץ לי את המיתוס של פיאט? זאת אומרת האם הרכב הנ"ל אמין?מה החלפת בו במשך כל התקופה בה החזקת אותו? איזה דגם לקחת?ראיתי שהכ"ס שלו לא מרשים במיוחד... מה עם סוזוקי סוויפט? מאזדה 2? אולי יונדאי I20? מה עם טויוטה יאריס? זקוק לעוד המלצות..
  2. אוקי חזרתי בשנית. אז הדרישות הן: חסכון בדלק(עם גיר אוטומטי עד כמה שזה מצחיק). אמינות. ובטחון. רכב משנת 2007 אם קיימת חייה כזו. מה גם מחיר ביטוח סביר(עד 8 אלף בחודש עם צעיר וחדש-אלא אם כן תוכלו להאיר את עיניי). ההורים שלי לא מעוניים במשפחתית אך אנו 4 נפשות(אלא אם יש לכם הצעה נוספת חוץ ממאזדה 3). יש אולי מיני או סופר מיני(מישהו יכול להבהיר לי את העניין,בעזרת דוגמאות והסבר קצר בבקשה). אם אפשר רשימה של מספר מכוניות העולות על דרישות אלו,על מנת שאוכל לחקור ביתר שאת את הנושא. אנחנו מעוניינים רק במכונית מיד ראשונה ופרטית,כמובן שק"מ נמוך הוא לא בגדר המלצה בלבד. תודה רבה על העזרה שלכם. אריאל.
  3. ערב טוב לכם, אני כבר גולש בפורום הזה מזה מספר שבועות אך לא הצלחתי להגיע לתובנות מעמיקות מספיק ואף לא הצלחתי לגבש דעה באופן עקרוני. ההורים שלי כבר בארץ מזה 18 שנה,והם מעוניינים ברכב ראשון. הדרישות שלהם הם: -אוטומט -רכב משפחתי(אנו 4 נפשות) -אמינות וצריכת דלק יחסית סבירה(סביבות ה1:10 או יותר?) אני מאמין שלא ניסע יותר מ20 אלף ק"מ בשנה. לקראת סוף השבוע הזה אנו מתכוונים לחפש רכב מתאים לדרישות אלו במגרשי מכוניות או במגרשי ליסינג למיניהם. האם יש רכב בעל יתרון מסויים? ועד איזו שנה אפשר לכוון עם תקציב שכזה? (אני בעל רשיון מזה חצי שנה,ההבנה שלי במכוניות היא ביסיסית ביותר,ואף שואפת לאפס ביחס לחלק מן הגולשים כאן) *אני מודע לזה שיש ריבוי בדירשה לייעוץ שכזה,אך מכיוון שהדרישה כאן היא גם לרכב ראשון תשנה את ההצעות. אריאל.
×
×
  • תוכן חדש...