Jump to content

THE WOLF

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי THE WOLF

  1. JL AUDIO -מדוייק ואיכותי ,אחלה סאב.
  2. שלום חברים, יש לי הונדה סיוויק 2002 ברכב מבחינת סאונד יש לי קומפוננט של fucal k2p אליהם מחובר מגבר של MBQUART היה לי עד עכשיו סאב של רוקפורד שהמגבר החזיק אותו די טוב,לאחרונה החלפתי את הסאב לסאב יותר איכותי ומדוייק JL AUDIO 3W, שומעים די טוב (בהתחשב בכך שהסיוויק לא רכב אקוסטי לסאונד)אך השאלה שלי לפי הנסיון שלכם האם אני צריך לתת לסאב הזה חיבור של מגבר מונובלוק לסאב בנפרד? תודה.
  3. אחלה סט,שמעתי אותם על מספר רכבים איכותי מאוד אבל עדיף את ה- FUCAL K3P.
  4. למכירה סאב וופר במצב חדש, דגם P1 , הסאב עבד עם גישור ולכן לא עבד "קשה", כולל תיבה מקורית,גריל. מחיר מציאה של 450 ש"ח. לרציניים 054-4485152 גיא
  5. תנסה לבדוק כיוון טורים אולי משם הבעיה..
  6. תבורך,תודה רבה.
  7. שלום רב, אני צריך עזרה בשביל חבר שלי הלך לו הכרטיס מחשב באופל מדובר על קורסה 2002 אוטומט,אשמח לשמוע מישהו שמבין או שיכול לטפל בכזה דבר, מוסך מורשה דורש על הדבר הזה כולל עבודה 8000 שקל.
  8. חיישן חמצן המחלה של הונדה. חיישן שאחראי על פליטת המזהמים ברכב.
  9. רק חשמלאי יפתור לך את הבעיה.
  10. מוסך הברכה-מתמחה בהונדה וולו באיזור טייבה אבל מוסך מאוד אמין מאוד זול. רפאת 057-5599226
  11. היי חבר, יש לי מוסך מאוד אמין שמתמחה בהונדה וולו בטייבה באיזור תעשייה, לבחור קוראים רפאת הטלפון שלו 057-5599226 תגיד שגיא שלח אותך.
  12. שמן סיבר לא יותר מזה,מומלץ MOBILE 1,או אפילו כל שמן של קבוצת דלקול.
  13. לא משתלם להכניס כריזה 98 למוסך מורשה,מחיר יקר מידי.
  14. שלום רב, ברשותי הונדה סיויק 2002 ES,הרכב אצלי כחצי שנה,מטופל במוסך מורשה מוסך ארז בחיפה, בזמן האחרון בזמן החלפת הילוך אני שומע מן טיקטוק קטן מהגיר,רעש כזה קטן,לא משנה לאיזה הילוך, אשמח לדעת ממה נובעת הבעיה ואיך אפשר לפתור אותה?
  15. היי חבר,לי יש הונדה סיוויק 2002 (צריך להחליף את התמונה בצד),בכל אופן כשאני ממלא פול טנק זה מספיק לי לבערך 430 ק"מ בממוצע,כאשר יש לחבר שלי הונדה סיוויק אותה מודל שעושה לו 620 ק"מ למיכל מלא,יש לציין שהוא נוסע בנסיעות יותר פתוחות ממני שאני רוב הנסיעה היא עירונית אבל עדיין אני חושב שהצריכת דלק מוגזמת,יש קשר לחיישן חמצן במקרה הזה??
  16. שלום רב,יש לי רכב גולף מודל 2003 מנוע 2000 ג'נריישן עם כל התוספות,הרכב נמצא אצלי פחות משנה,הרכב יקר מאוד לאחזקה מבחינת הדלק,לא כפי שציפיתי,במקביל,אני נרשם ללימודים באוקטובר במכללה מאוד יקרה וחייב את הכסף כדי להירשם,השאלה שלי אם משתלם לי למכור את הגולף שלי ולקנות בוא נגיד גולף 2001 מנוע 1600 אוטומט השאלה איך היא תהיה לי מבחינת דלק אם יש הבדלים ניכרים בין מנוע 2000 סמ"ק למנוע 1600 סמ"ק,כי עצם המכירה תעזור לי להירשם למכללה זה הבדלים של בערך 15 או 20 אלף שקל הבדל,חשבתי במקביל על אודי A3 מנוע 1600 מישהו מכיר את הרכב?מבחינת אחזקה ודלק? אשמח לשמוע פרטים,אני מבין שיש פה אנשים מאוד רציניים, תודה.
  17. קוננינטל,מישלין,ברינגסטון,תחליט לפי התקציב שלך. בערך 400 שקל לצמיג בסביבות המחירים האלו.
  18. יש לבדוק לחץ אויר בצמיגים,או כיוון פרונט.
  19. מומלץ לאכסן אותו במקום מוצל,ולבדוק תאריך תפוגה של המצבר, תודה.
  20. יש לך באינטרנט מלא תחפש או ביד 2,אני השגתי לגולף שלי בקליות שקופות במחיר מצחיק של 350 שקל.
  21. לא כזה מזיק,שוט ממש בקטנה את הרכב כמעט ולא רואים את זה,שוב תלוי במכונה עצמה.
  22. פולקסווגן פולו 2001 אוטומט מנוע 1400,אחלה אוטו שבעולם.
  23. עם אתה רוצה רכב אמין זה רכב גרמני,נקודה. הבעיות שתיארת לא רציניות,ואין צורך להתייחס אליהם כל כך.
  24. THE WOLF

    מירוץ בחריין

    המכונית של וולט לא אמינה השנה,יהיה לו הרבה תקלות מה שנקרא "מותעשן"
  25. רמקולים קדמיים סבירים של מורל מחיר נמוך תמורה סבירה.
×
×
  • תוכן חדש...