Jump to content

THE WOLF

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי THE WOLF

  1. אתה יכול לשים כמעט כל גודל שאתה רוצה עם זה 15 או 16 אתה צריך ללכת למשרד הרישוי כדי לקבל אישור מהם,זה הרבה יותר יפה לרכב צמיג יותר גדול,עם זאת,יותר יקר.
  2. תנסה לשמן ספריי שמן שלא נוגד פלסטיק תשמן את המסילות,לא עוזר,לך לחשמלאי.
  3. תבדוק אולי הסטרטר נתפס או משהו תנסה לדפוק עליו בעדינות עם פטיש או משהו לשחרר אותו.
  4. בעזרת השם זה יגיע אלינו גם.
  5. THE WOLF

    שידורי עונת 2010 בF1

    בושה וחרפה שזה ערוץ בתשלום. נמאס כבר מכל הערוצים האלה,כולם לשלוח פניות אולי זה יעשה משהו ויעזור במקצת.
  6. אם את מחפש רמקולים סבירים קיבלת עם מחיר סביר. אני אישית לא אוהב את הסאונד של מוראל,תשקיע עוד קצת תביא רמקולים של focal הדגם הבסיסי שלהם.
  7. עסקה כדאית,קח בחשבון שהמחירון של הסיאט צונח ולא שומר על הערך שלו לאורך זמן.
  8. תקנה גולף ויהי מה!! אין על הגרמנים,אני מדבר מניסיון,אחלה אוטו שבעולם.
  9. אם שוטר ירצה הוא יוריד אותך גם עם 6 וגם עם 8.. שיקול שלך, תהנה בכל מקרה משניהם.
  10. יש לי חבר עם 6000K פנס חמוד יפה,לפי דעתי תביא את ה-8000K,תמצא מקום להחביא את הבלסטרים והכל יהיה בסדר,פנס חזק יפה,ויעשה לסובארו שלך מראה מפחיד.
  11. יש לי שאלה אליכם,יש כאלה שאומרים שקסנון חוקי לרכבים עם פנסי אנג'ל אייז מעל מודל 2003 ויש כאלה אומרים שאם השוטר רואה את המגבר של הקסנון אז אכלת אותה?השאלה מה מבין השניים נכון?ואם כן מה הקנס?או הורדה מהכביש?
  12. אתה צריך H7 קח את הסוג 8000K הסוג הכי טוב. יש בשדרה הסינית בבנקוק בתאילנד חנות שם עם מוצרים איכותיים ואמיתיים אני גם קניתי משם,רק תבדוק לפני שהם פועלים.
  13. THE WOLF

    מירוץ בחריין

    קדימה אלונסו בכל הכוח,נהג מספר 1.
  14. מישהו יודע עלויות של טיפול כזה?במוסך פרטי ולא מורשה
  15. ישר כוח,רון.
  16. שלום, גם לי הייתה פיאט פונטו וגם אני סבלתי מאותה בעיה של שמן,עד שהלך לי ראש מנוע ברכב,גש דחוף למוסך מורשה. המילה פיאט ואמינות לא הולכים ביחד לצערנו הרב.
  17. אם יש לך את התקציב תמשיך לתדלק עם 98 כביכול זה יותר בריא למערכת הדלק של הרכב,95 לא יכול להזיק לשיקולך.
  18. יכול להיות שהבעיה נובעת מקלאץ' שחוק באמת,או שתבדוק את שמן הגיר שלך.
  19. לפי מיטב ידיעתי,לא מורכב רדיאטור כזה ברכב,אלא רדיאטור רגיל. חשבתי אולי זה קשור לחיישן מערכת הדלק או משהו כזה?? עשיתי לרכב טיפול 10 לפני 4 חודשים בערך.
  20. אני בעיקר מדבר עם צריכה בינעירונית,אני ממלא את הרכב בפול וזה מספיק לי ל-380 ק"מ בערך. יש לציין,שהנהיגה שלי מאוד עדינה ואני לא לוחץ על הדוושה,נוסע רגוע מאוד.
  21. שלום, אין בעיה לתדלק את הרכב ב-95, הרכב רגיל לדלק האיכותי של 98 אבל 95 לא יכול להזיק,תדלק בתחנת דלק טובה ומוכרת והכל יהיה בסדר,תתחדש.
  22. שלום רב,שמי גיא ברשותי גולף ג'נרישן מודל 2003 מנוע 2000,לפניה היו לי רכבים עם נפחים של 1.6 ו-1.4,כאשר עברתי לגולף אני סובל מצריכה גבוהה של הדלק שלה ממוצע של 1 ל-9 או אפילו 1 ל-8,הגיוני? זה הצריכה של המנוע הזה? הגולף רכב מצויין,אחיזה אדירה על הכביש,נסיעה שקטה ומנוע חזק ושקט,אני מאוד אוהב את הרכב הזה,אך הדלק הזה הורס את הכיס.. אשמח לשמוע את המבינים מביניכם..
  23. נעים מאוד, לפי דעתי המחירים הם מוגזמים,איתי בהמשך לשאלתך למה שלא תתקדם לרכב עם מנוע יותר חזק? מנוע 1.6 של הגולף הוא יחסית חלש ולא מומלץ להרכיב את כל התוספות האלה על מנוע חלש כזה..
×
×
  • תוכן חדש...