Jump to content

rg12

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rg12

  1. אני אישית לא אוהב את הרכב הזה והייתי מעדיף אימפרזה טורבו, אבל היא די יקרה בשבילי כרגע, ואני לא רוצה לקנות רכב כזה יד 7 שעבר כמה שנים של התעללות בגלל ילדים מפגרים. חשבתי על אודי A4 אבל יש לה הנעה קדמית וזה מבאס לא משנה כמה כוח יהיה לה. תמיד אבל תמיד אני חוזר חזרה תBMW סדרה 3 מנוע 2000 או 2500, עדיין לא סגור, גם יפה, גם יש להם מגוון מנועים, והכי חשוב הנעה אחורית בכל הדגמים. עכשיו יש לי שאלה, מה דעתכם על המנועים של BMW מסדרה 3? לגבי הספק ויכולת שיפור?
  2. אוקיי אז ככה: V8 וחצי: כדאי מאוד שתוריד את הטורים, אתה בכלל לא מכיר אותי, אז כדאי מאוד שתשמור את הדעות שלך לעצמך. מאיפה יש לך את החוצפה להגיד שאני מתלהב מחראקות ברמזורים בשביל החבר'ה? אני מאלה שנגעלים מהילדים הדפוקים האלה, ואתה מכליל אותי ביניהם? כדאי שתרגע ומהר! Uno Turbo: אני לא חושב שמנוע של קורבט (גם שנות ה90) הוא חלש, אומרים שהוא מוציא בערך 350כ"ס, והקורבט החדשות מוציאות בערך 400כ"ס, וזה אמריקאי, וענק וכן נותן תמורה לנפח. PorSche-911: לאיזה מכוניות יש את המנוע הזה (VAG)? אני יודע שאימפרזה טורבו זה רכב שניתן לשיפור ברמות מאוד גבוהות. אנשים מגיעים איתם לרמות של 600+ כ"ס, אבל זה כמובן אחדים, אבל עדיין מנוע 2000סמ"ק.
  3. לSharon או מי שטען שאני סתם ילד שמחפש פרארי.... אני אולי צעיר אבל יש לי רישיון 4 שנים בערך ומזמן עברתי כבר את כל ההתלהבות ולהיות ילד על הכביש. אני צריך רכב, לא רק רוצה, אבל פשוט לא יכול לקנות סתם אוטו, אני צריך רכב שאני יאהב לנהוג בו, שיהיה לי כיף להכנס אליו. בגלל זה כל העניין שאני מחפש כוח, בעיקר האצה טובה, זה הכי חשוב לי. לגבי רכבי טורבו...כמו A4 למשל, שאתם אומרים שהם לא מחזיקים כמו אטמוספרים אתם מתכוונים גם למנוע עצמו או רק לטורבו? כי אם זה העניין של הטורבו בלבד, אין לי בעיה להביא טורבו הרבה יותר טוב מהמקורי (וחזק יותר) מחו"ל, יש לי את המקורות שלי. איך לדעתכם BMW 325 עם מנוע 2500 שנת 96-98?
  4. אז כמה הספק יש לA4 1.8 טורבו? יותר מזה? (150)
  5. אם מה שמפתה אותך זה עניין הM3(ואם לא אז אל תקרא את השאר) (ואם זה בחו"ל) תברר פשוט על סוכנות השכרת רכב של רכבים יוקרתיים ותיקח לך ליום אחד איזה פרארי או פורש, תעשה חיים ליום אחד ותזדכה עליה בסוף היום או למחרת בבוקר...
  6. אני פשוט בשוק מההספקים העלובים האלה...לה סייבר 3800 200כ"ס ממש לא מצדיק את הנפח, אפילו לא קרוב. קראתי באיזה עיתון של מחירים של מכוניות חדשות, כתוב גם פרטים על המכוניות, ורשום שA4 1.8 טורבו מוציאה 150כ"ס. לאיזה רכבים יש מנוע אטמוספרי? ומה בדיוק המנוע הזה שונה מרכבים אחרים? ד"א יש לי המון מגזינים מחו"ל של רכבים קלאסיים משופרים כמו כל מיני שברולטים קמארו פיירבירד...יש שם מכוניות עם מנוע שברולט 5700 סמ"ק (מנוע שהמון משפרים) וכל רכב שם מגיע לאיזה 700כ"ס, הכל שם מטורף, ופתאום אני חוטף שוק שמנועים בנפחים אדירים מוציאים מתחת ל200כ"ס. זה די חדש לי, אבל תודה על האינפורמציה, טוב לדעת, עכשיו בכלל אני לא יודע איפה להסתכל.
  7. אני לא התכוונתי לרדת על אף אחד, פשוט שזה נשמע לא הגיוני בטירוף. ואם זה נכון זה פשוט עצוב לבזבז כל כך הרבה על דלק ולקבל הספק של 1.8 טורבו.
  8. מזה השטויות האלה, שום מנוע 3800 לא יוציא 150 כ"ס! אולי מוסטנג שחוטה מיועדת למכירה בחלקים חצי מתה תוציא 150כ"ס. אולי היא לא נותנת תמורה מספקת ביחס לנפח אבל אל תדבר שטויות. איזה רכבים (לא ג'יפים או פיקאפים) אתם מכירים עם מנוע גדול שנותן תפוקה ממש טובה ביחס לנפח? אם אני מעוניין ברכב עם סביבות ה250כ"ס ללא טורבו, על מה כדאי להסתכל? וחייב הנעה אחורית (חייב!).
  9. אתם מדברים על אחזקה של אוטו, ואת זה אני יכול להרשות, בדקתי ביטוחים עלויות רכב, הכל טוב, אבל מכאן נשאר רק עניין הדלק. דרך אגב, מזה סונומה? ולדעתי קמארו ופיירבירד אלה המכוניות עם הצריכת דלק הכי גבוהה שראיתי, מנוע 5700 סמ"ק זה חלום אבל מטורף, במיוחד ששאלתי על רכב יחסית חסכוני עם מנוע גדול. ומה זאת אומרת "בכל זאת זה פורד" אתה אומר שפורד לא נחשבים טובים? נשמע לי מוזר, דווקא חשבתי שזה שיא האמריקאי וצריך להיות אמין ואיכותי. יש לכם עוד המלצות לרכבים בסגנון שאני מחפש עם מנועים שלא שותים יחסית לנפח שלהם?
  10. אז לדעתכם, איזה מכוניות בטווח שנת 94-97 (פחות או יותר) יש צריכת דלק סבירה ביחס למנוע גדול? למשל המוסטנג שציינתי, לדעתכם שותה דלק או שהיא יכולה להגיע למצב כמו המליבו שDanny66 ציין?
  11. למשל פורד מוסטנג מנוע 3600, זה לא רכב של 2 טון. יש המון רכבים לא גדולים יחסית עם מנועים מטורפים. האמריקאים שמים מנועים גדולים בשביל כוח, לא בשביל להזיז רכב כבד במהירות כמו שרכב קל זז עם 1600. נגיד שרכב ששוקל 1.3 טון יש לו מנוע 1600 אז יש רכבים ששוקלים 1.7 טון ויש להם מנוע 4600, וזה בכלל לא משתווה, פשוט לרכבים עם מנוע גדול תמיד יהיה יותר כוח לא משנה כמה הם כבדים. בכל מקרה אני לא מחפש רכב כבד מידי. למשל bmw 325 מנוע 2500 אני חושב שזה די סביר ולא מטורף. יש המון רכבים זולים עם מנועים גדולים וזה מפתה, חמישים אלף בשביל מוסטנג 95 זה נראה לי סבבה אבל אני מפחד מצריכת דלק של מנוע 3600-3800.
  12. במנועים גדולים גם לחיצות עדינות על הגז נותנות המון כוח, ואם בא לי לבצע עקיפה או לפנות צומת מהר, אני לא צריך לחשב כל כך, בגלל שיש לי מנוע שיעיף אותי קדימה אם אני רק רוצה. תודה רבה על התשובות.
  13. שלום, אני כמו הרבה מכם חולה רכב ומעוניין לקנות רכב עם מנוע גדול. האם אפשר להמנע מצריכת דלק גבוהה במכוניות עם מנוע 3600-4600 סמ"ק? אם נגיד אני נוסע בלי שום "קיקים" ולא מגיע איתו לטורים גבוהים מידי, בקיצור יחסית עדין עם הגז, האם יש מצב שהמנוע יצרוך אחד לעשר או משהו כזה, או שמנועים כאלה לא משנה מה צורכים 1 לחמש?
  14. האם זה נכון שמכמונת ניידת (לייזר) לא תופס אם לא עוצרים אותי ישר במקום? האם פלאש של מכמונת בלילה חזק מאוד או שיש סיכוי שצילמו אותי ולא שמתי לב לפלאש? תודה מראש.
  15. שלום, נסעתי היום בלילה בכביש (לא יודע איך קוראים לו, שנוסעים ליד בסיס צריפין) לכיוון מזרח ועברתי ב110 שמותר לנסוע רק שבעים ליד צומת טמפו איפה שהטרמפיאדה והיתה לי איזה הזיה של פלאס מרצד מהר מהר כזה אבל לא משהו ברור, הייתי ממש עייף אז לא שמתי לב, וידידה שלי שישבה ליידי לא שמה לב לכלום. האם הפלאס הוא ממש ממש חזק שאני הייתי כבר בטוח בעצמי אם באמת היו מצלמים אותי? והאם מישהו יודע על מיקום מכמונת באזור שציינתי (צומת טמפו ליד הטרמפיאדה לכיוון מזרח (צריפין)). תודה מראש.
  16. תבדוק את הצ'יפ במוסך, אם זה זה אז חסכת לך. קורה בהמון מכוניות יפניות שהצ'יפ הולך, זה קרה שנסעתי ביונדאי לנטרה ופתאום באמצע כביש ראשי האוטו עבר לניוטרל ואז אחרי ששמתי ניוטרל והחזרתי זה חזר, וגם קפצו הילוכים שמאיצים. זה קרה לי גם עם רנו קליאו בי בדרך לאילת שהאוטו לאט לאט עבר לניוטרל וכמעט כבר לא סחב עד שהוא עבר לניוטרל לגמרי ורק אחרי כמה דקות זה הסתדר....אולי הצ'יפ שלך הלך לגמרי. יש לך רעש מסויים מהגיר? או אולי מתי שהאוטו סוחב כמה מילימטרים יש רעש כלשהו מהגיר?
  17. בדוק, הוא לא היה מלא... אם הוא היה מלא והייתי ממלא גם במיכל אז פשוט המים היו גולשים מהחלק הסדוק העליון של הרדיאטור, ואם לא הייתי ממלא אז הם היו יוצאים ברגע שהם מתחממים ונהפכים לאדים מבלי שהמים יגיעו עד למעלה. בקיצור רוב הזמן הרדיאטור היה ריק לדעתי והמאוורר לא הפסיק לעבוד. בכל מקרה לשאלתי...מזה הדוד? נדמה לי שהוא החליף את החלק העליון של הרדיאטור וזה פתר את זה.
  18. לא הבנתי...מזה הדוד? הוא אמר שהוא החליף אותו.
  19. אוקיי פתחתי את המכסה מנוע וראיתי שיוצאים מים מהצד הימני עליון של הרדיאטור, שזה בערך חריץ של 15 ס"מ שיוצאים ממנו מים ירוקים. האוטו היה במוסך והוא אמר שהוא החליף את הדוד או משהו כזה, הוא אומר שזה החלק העליון של הרדיאטור איפה שהמכסה של המים יושב (כל הרוחב הזה). האם הוא מחרטט אותי? כי אחרי קצת בלאגן הוא לא לקח כסף בגלל שזה היה תיקון שלהם בעבר....סיפור ארוך.
  20. אוקיי אני אבדוק את העניין, תודה רבה.
  21. איפה בדיוק מנקים פייח? במזה כרוך? והאם זה אפשרי לעשות לבד? תודה רבה על עניין האדים.
  22. שלום, האם יש איזה דרך שלא כוללת טורבו ואביזרים יקרים על מנת לשפר האצה של סוזוקי בלאנו אוטומטית? מאוד חסרה לי ההאצה הטובה הזו שמרגישים קצת, ומכיוון שזה מנוע 1600 וזה אוטומט אז זה ממש לא מושך את האוטו חזק. האם פילטר אוויר פתוח של K&N יכול לתת שיפור מורגש? או שיש דרכים אחרות לשפר ביצועים כמו האצה ובכלל לשפר את הכוח של המנוע. דרך אגב, יש לי שאלה ממש לא קשורה, יש במהיר ועצבני שתיים קטע שהוא נוסע לאט עם הרכב הכסוף הזה והוא מוציא כמו אדים כאלה בלחץ מכיוון המכסה מנוע, וזה נשמע כמו שסתום פורק לחץ כזה, רק שיש שני זרמים חזקים של אדים לבנים בגובה מטר בערך. זה תמיד סיקרן אותי, ועכשיו נזכרתי בזה כי יש לי איזה מגזין של מכוניות ישנות משופרות ויש תמונה של איזה דודג' אני חושב עם אותם זרמים כאלה של אדים, כמו מן פריקה כזו של לחץ, אבל שסתום פורק לחץ לא עושה את זה. ולא זה לא חור ברדיאטור למי שלא מבין על מה אני מדבר! תודה מראש, רועי.
  23. שלום, ברשותי סוזוקי בלאנו שנת 96, האוטו עבר תאונה קטנה בפרונט והתחורר לו הרדיאטור והתעקם המכסה מנוע וכו... מאז יש רדיאטור חדש שהוחלף כמו כל שאר החלקים שהוחלפו בתאונה במוסך מורשה של סוזוקי. עכשיו כל פעם שאני ממלא מים ירוקים במיכל הלבן של הרדיאטור הם פשוט נגמרים אחרי יומיים שלושה עד לרמה של יובש טוטאלי! חשבתי בהתחלה שיש אולי חור במיכל אבל אם לא נוסעים כמה ימים אז הוא נשאר כמו שהוא. לדעתי זה לא הרדיאטור כי אני בטוח שהוא הוחלף וגם רואים שהוא חדש. מזה עוד יכול להיות שמבזבז מים בכזו מהירות? תודה מראש, רועי.
  24. אחי, אני התקנתי אצל תומקאר, יש לי סוזוקי בלאנו ובדלתות מקדימה אני רציתי לשים מורל פולס 6.5 והוא אמר שאין מצב שייכנס. יכול להיות שמישהו אחר יודע יותר טוב אבל בכל מקרה תשאל אותו שוב ותגיד לו שיש כאלה בוודאות שהכניסו עם הגבהה מדוייקת. אתה יכול לשים את המורל 5.25, אני שמתי JBL קומפוננט 5.25 עם הגבהה של 2 טבעות MDF וזה נשמע ממש טוב, אבל אין להם ווליום רוצח כי הם 55RMS אז לדעתי אם לא תצליח להתארגן עם אף אחד על ה6.5 בדלתות בבלאנו אז תשים 5.25 קומפוננט איכותי ותאמים לי שיש רמקולים גם 4" שיכולים להיות יותר חזקים מ6.5 מסויימים. אני מכיר מישהו עם סרווין וגה 4" (די יקרים בערך 1200 שקל) והם חזקים בטירוף, וכמובן שזה מחוסר ברירה בגודל הרמקול ברכבים מסויימים אז זה מה שעושים, קונים קטן יותר ואיכותי. תאמין לי שיש 5.25 תותחים בהרבה יותר מ6.5 אז אל תהיה נעול על הפולס. תבוא למפגש בשבת ברמת גן ותשמע אצלי בבלאנו בכיף, יש לי סאב CVR ושני מגברים וה5.25 מקדימה עם 6X9 קנווד מאחורה (לא משתווים לקומפוננט אבל משלימים לעוצמה מאוד גבוהה ואיכות מצויינת). אני רועי, בלאנו כסופה.
  25. אוקיי תודה, אז אני אחכה למפגש ואז אחליט.
×
×
  • תוכן חדש...