אוקיי אז ככה, דבר ראשון אני מצטער על הבורות אבל מזה מערכת SQ?
עכשיו לגבי סאונד, אני שומע הכל, אבל בשביל להיות יותר ספציפי אפשר להגיד היפ הופ, טראנס, דאנס...
שירים מוכרים בעיקר, אבל לא רק.
אני לא אוהב מערכות ששומעים את המוזיקה מחוץ לאוטו כמו OOM OOM של באסים ובקושי את המוזיקה, ואני לא מחפש סאב שנותן דפיקות שחודרות למוח, אני אוהב שילוב של באס איכותי בשירים שתהיה לו גם יכולת דיוק לשירים שיש בהם מה שנקרא "דפיקות" של באס (כמו "בומים" מסויימים בטראנסים).
לגבי טרבל, זה חשוב לי מאוד שהוא לא יהיה נמוך מידי, אני רוצה לשמוע את כל הצלילים מדוייק ואיכותי, לא צווחני מידי ולא עמום מידי.
אז אם אתה אומר שאני לא צריך 6X9 מאחור, אז אם אתה מכיר רמקולים 6" טובים (לא שש וחצי) אלא 6" כי זה מה שבא מובנה בסוזוקי בלנו(אחרת זה רק לחתוך, או הגבהה שאני לא אוהב), אז בבקשה תמליץ לי ומאיפה אפשר להשיג אותם כי זה קצת נדיר המידה הזאת.
לגבי בניה ל6.5" בדלתות בגלל שנכנס אצלי רק חמש ורבע אינץ', אני אשמח אם תוכל להמליץ לי על מקום שעושה את זה במחיר טוב, ועד כמה זה יעיל.
ויש לי כמה שאלות קטנות, למה עדיף להגביר קומפוננט?
האם מגבר 1000w יגביר לי את הסאב(עם גישור כמובן) לעוצמה חזקה מספיק?
והאם אפשר לגשר בין היציאות מהרדיו דיסק?
תודה מראש על הכל!