Jump to content

rg12

  • הודעות

    122
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי rg12

  1. אם אתה מאזור המרכז אז תשאיר לי טלפון
  2. אני מחולון מאיפה אתה?
  3. אני יעשה את זה אבל לא יהיה לי זמן לבוא אליו בזמן הקרוב (אולי אפילו שבועיים או יותר), אז לגבי עניין החיבורים ששאלתי, אתם יכולים בבקשה להתייחס לזה ואולי לתת לי עוד קצת תקווה? כי ייקח לי זמן עד שאני יהיה אצלו שוב וזה הרבה זמן לסבול את הבעיה הזו. דרך אגב, מתי יש מפגש ברמת גן?
  4. ניסיתי את זה ולא נראה לי שהוא מבין על מה אני מדבר כאילו שזה מספיק טוב, אז פשוט בעל הבית או אני לא יודע מי זה שבא לעזור עם העניין ואז התחלנו להחליף סאבים ובסוף שמנו את הCVR בבוקסא גדולה יותר כניסיון אחרון, וזה עזר קצת בשביל להוריד את האטימות של הצליל אבל לא עזר לבעיה המרכזית, ולי באותו רגע כבר לא היה רעיון אחר מרוב שהחלפנו דברים ואין שיפור, אז חשבתי שזאת רק האוזן שלי ששמעה כל כך הרבה באותו יום. אז חזרתי הביתה התקלחתי, יצאתי אחרי שעתיים בערך שלא שמעתי את המערכת, ושמתי דיסק שאני תמיד שומע מאז שקניתי בכלל את כל המערכת, והנה אני שומע עם אוזן נקייה שאין שיפור. עכשיו הבעיה היא שתומר מTomcar כנראה לא מבין אותי, ולי גם אין רעיונות של מזה עוד יכול להיות. אז מה הוא יעשה? יחליף את המגבר אחרי שהוא הורכב כבר על רכב? (אם זה המגבר בכלל, או שזאת האפשרות השניה שציינתי בסוף ההודעה האחרונה שלי, שזה עניין החיבורים מהמגבר לסאב). תודה שוב לכולכם, פתוח לעצות והצעות על מנת לפתור את הבעיה מבלי להוסיף כסף.
  5. אוקיי עכשיו חזרתי מנסיון כיוון נוסף באוטו והגעתי למסקנה שפשוט אין באס באוטו! הסאב מוציא "בומים" ובאסים אבל בקושי שומעים את התו שהוא מוציא! אין סגירת סאונד באוטו מבחינת באס, הוא פשוט מרעיד את האוטו אבל לא שומעים את הבאס של השיר אלא רק בומים חסרי משמעות שיוסיפו באס טוב רק לאוזן לא מיומנת. אני ממש ממש מאוכזב! הסטאפ שהיה לי קודם עם הC12 שהיה מחובר למגבר 4 ערוצים של Dalco היה נותן הרבה יותר צליל מהסטאפ הזה! מאז הוספתי 2000 שקל בשביל לשים 6X9 מאחור (לא היו לי בכלל אחוריים) והחלפתי את הC12 בCVR ומגבר Macrom לסאב, ועכשיו ארבעת הרמקולים מחוברים למגבר 4 ערוצים והסאב לMacrom, וזה נשמע גרוע! ניסיתי לשמוע בערך עוד 4 סאבים באותו יום שהחלפתי את הסאב וגם הם לא נתנו לי את מה שצריך, ופשוט נשמעו אותו חרא. ניסיתי את כל אפשרויות הכיוון במגבר של הסאב, וגם ניסיתי לשנות את נקודת החיתוך ברמקולים וזה לא עוזר, כי אלה תדרים של באס שחסרים לי, וניסיתי את כל האפשרויות שקיימות בHU לפחות חמש פעמים וזה כולל את מה שהיה מוגדר עם הC12 שהיה וכולל לנסות את ה Presets המוכנים ופשוט אין צליל של באס, התווים לא מתנגנים. אז אני לא חושב שזה הסאב אחרי כל כך הרבה החלפות עם אותה תוצאה, ואני לא חושב שזה כיוון בHU או במגבר אחרי כל הנסיונות, ואין קשר לחיתוך ברמקולים גם זה בדקתי וזה גם לא הגיוני שהרמקולים יוציאו את התדרים הנמוכים האלה, וניסיתי לבטל את האחוריים למקרה של ביטול תדרים וזה עדיין לא עזר, אז לדעתי נשאר רק המגבר, כי בכל זאת היה לי יותר צליל עם המגבר הקודם שהרים את הסאב בברידג' של שני ערוצים. מישהו יכול לתת לי עוד סיבה חוץ מהמגבר? למרות שאני בטוח מאה אחוז שהסאב מחובר נכון, האם יכול להיות הבדל אם הופכים את ה+ וה-? שמתחברים לסאב? ודרך אגב, אולי זה קשור, למגבר יש 2 ערוצים, זאת אומרת 4 חיבורים (ברגים) ולסאב יש 2 סלילים, ושני החיבורים האמצעיים לא מחוברים ורק השמאלי והימני הקיצוניים מחוברים ל+ ול- של התיבה, ומתוך התיבה לסאב הולכים שני חוטים ובשביל לחבר את הסליל השני יש עוד שני חוטים קצרים שעושים מן ברידג' כזה, ושאלתי את תומר מTomcar למה לא מחברים כל שני חיבורים (ברגים) לכל סליל, אז הוא אמר שזה אותו הדבר, פשוט שהברידג' הוא בתוך הבוקסה. האם זה יכול להיות גורם לבעיה? תודה מראש לכולכם על העזרה!
  6. למרות שבדקתי בערך עוד ארבע סאבים ולא שמעתי את התדרים האלה, אני אנסה את מה שאמרתם. תודה!
  7. אני קניתי מTomcar ושהייתי אצלו הוא הציע לי או את הMacrom או מגבר של Jensen שעולה 400 שקל פחות. הוא אמר לי שזה מגבר מונובלוק שאפשר לחבר אליו או שני סאבים או סאב אחד בגישור(כי בכל זאת ראיתי שיש לו רק ארבע ברגים), והכיוונים שיש בו זה רק Bass Boost, Sub Sonic, Gain ותדר. אני מתחיל להתבאס עכשיו....יש לי כל מיני חוסרים של תדרים גם לאחר כיוונים מהמגבר ומהHU ואני לא יודע אם זה המגבר...
  8. יש לי מגבר מונובלוק Macrom וסאב Kicker CVR שהוא 400RMS. השאלה שלי היא האם המגבר הזה מספיק חזק בשביל לנצל את הסאב הזה ולתת לו את הדיוק שהוא צריך. יש למגבר מקום לחבר 2 ערוצים ואני רואה פה: http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=120 שרשום שהוא 4 ערוצים, זה מוזר, ובסך הכל אני חושב שהוא מוציא 360RMS, האם זה נכון? והאם זה מספיק בשביל לדייק עם הסאב הנוכחי שהוא 400RMS? כי אני לא בטוח שאני מקבל כל מה שהסאב מציע.
  9. אבל זה צליל באס, גיטרה באס מנגנת אותו, הוא אמור להיות חזק מהסאב ולא דרך הקומפוננט
  10. גם המתקין כיוון לי אבל זה לא עזר...כל אפשרות ששיניתי במגבר ובHU לא נתנו לי את התדרים האלה. אלה תדרים ממש חשובים, זה לא שהסאב הזה ספציפית לו מוציא אותם, אני ניסיתי כמה סאבים באותו יום לפחות ארבע ורק הC12 שהיה מחובר למגבר Dalco 1400 שהוא 4 ערוצים נתן לי תדרים טובים אבל לא חזק יותר מידי כי בכל זאת זה לא כזה סאב חזק ולא מדבר חזק מספיק בשביל להגביר סאב טוב. אז עכשיו יש לי מונובלוק וCVR ואני לא מקבל מה שאני רוצה! מישהו יכול לתת עצות אולי מזה יכול להיות, מה בכיוונים (למרות שניסיתי, אבל אני פתוח להצעות), והכי טוב, מתי יש מפגש ברמת גן?
  11. דבר ראשון זה כן הגיוני כי זה סאב שדוחף המון אוויר והוא פשוט היה כל כך עמום בתיבה קטנה וכל בום היה נמשך יותר זמן ונשמע ממש רע, ואז שמתי בוקסה הרבה יותר גדולה עם פיר רחב בצד והוא נשמע הרבה יותר טוב, אבל אין שינוי בתווים שאני רוצה שהוא יוציא, פשוט שישמיע באס כמו שצריך....בכל מקרה גם מהמגבר החיתוך לא עוזר ואני רק יכול לתת לו יותר בוסט או ווליום מהמגבר אבל זה לא משנה....מזה יכול להיות??
  12. שלום, יש לי סאב Kicker CVR 400RMS שמחובר למגבר מונובלוק Macrom 500WATT והסאב לא מוציא לי תדרים גבוהים יותר של סאב אלא יותר בומים ואוויר ומאוד חסר לי הטון של הבס, למשל גיטרה בס שמנגנת בקושי שומעים. היה לי Kicker C12 שהיה מחובר לפני זה למגבר 4 ערוצים Dalco וקומפוננט של JBL שמתחברים לשני הערוצים האחרים, ודווקא אז היה לי יותר צליל של באס והיו שומעים יותר את הטון והתווים של הבאס. עכשיו יש לי HU של Pioneer ממש חדש (לא זוכר את הדגם) עם שלוש יציאות למגבר, ומגבר Dalco 1400 שמגביר לי זוג קומפוננט JBL וזוג 6X9 Kenwood 350WATT ומגבר Macrom 500WATT שמגביר לי את הסאב Kicker CVR. בהתחלה הסאב היה ממש סגור ועמום כי הוא היה בתיבה מאוד קטנה בלי פורט, אז החלפתי לתיבה הרבה יותר גדולה עם פיר והוא נהיה הרבה יותר מדויק, אבל אין שיפור בשמיעה של התווים והצלילים של הבאס, אלא רק מכות ובומים טובים, אבל אין צליל כל כך. הסאב חתוך מהרדיו דיסק על 80 ושום נקודת חיתוך לא עוזרת לעניין, וניסיתי להגביר את הבאס, ואת הסאב ואת הLow ושום דבר לא עוזר, וניסיתי גם את הכיוונים במגבר של הסאב וזה לא עוזר! זה כל כך חסר לי וזה סאב מאוד רציני ואני בטוח שהוא יכול להוציא את הצלילים האלה כי בכל זאת זה התפקיד שלו. מקווה מאוד שתעזרו לי לפתור את התעלומה. תודה מראש, רועי.
  13. האם רמקולים מאחור יוסיפו לי עוצמה גם מקדימה? כי הקומפוננטים שיש לי מקדימה מתאמצים בווליום גבוה, ומאחור אין לי בכלל רמקולים, אז אולי זה יפתור לי שתי בעיות, גם הווליום וגם לשמוע טוב יותר מאחור. כרגע יש לי קיקר 150 RMS ושאני בווליום גבוה המגבר יכול לדחוף אותו עד שהוא מתעוות קצת, שהסאב על גבוה. אני צריך המלצות למגבר לא יקר אבל שיוכל להרים סאב של 300 או 400 RMS טוב. האם אני יכול לקנות עוד מגבר 1000 וואט למשל של לאנזר(וייב) ולעשות קרוס לכל שני ערוצים ולחבר כל ערוץ לסליל? (במקרה של סאב עם שני סלילים). ועל איזה סאב אתם ממליצים, סאב חזק מאוד וחד מאוד. המליצו לי פה על ה P2 אבל הוא רק 200RMS והמליצו לי גם על הסרווין ווגה שהוא 300RMS (אני חושב שזה זה): http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=262 איך הוא? תודה מראש על כל העזרה!
  14. לא יצא לי לשמוע הרבה קומפוננטים אחרים אבל הספקתי כבר לבחון אותם והם אחלה רמקולים 55 RMS ובשבילי זה לא מספיק, כי יש שירים בווליום די גבוה הם לא עומדים כבר, אז אני לא ממליץ עליהם בגלל העניין הזה.
  15. על איזה סאב חד אתם ממליצים? אומרים שרוקפורד טובים בעניין. אם כן אז איזה? אני מכיר את ה150 וה200 RMS שלהם(לא זוכר דגמים), השחור זה ה150 והאפור 200. אני מחפש סאב שיתן "פצצות" חדות כאלה ולא רק צלילים עמומים ומרעידים(גם אבל לא רק). איזה סאב טוב בעניין? ואיזה תיבה מומלץ בשבילו? ומה אתם אומרים אם אני אוסיף פיוניר 6X9 מאחור(אין לי בכלל רמקולים מאחור), יש לי רק קומפוננטים JBL מקדימה וסאב קיקר C12 עם מגבר Dalco 1400 וHU של פיוניר חדש עם 3 יציאות למגבר. האם פיוניר 6X9 הגרסה של ה500 וואט(בערך, הכי חזקים בקיצור) יתנו לי חדות קצת? כמובן להוסיף עוד מגבר.
  16. שיחקתי עם הכיוונים של הסאב מהמגבר וזה לא עוזר לגבי חדות, אני חושב שהוא בסדר מבחינת חדות אבל אני תמיד מחפש עוד, מה אתם ממליצים לעשות?
  17. אוקיי אני אבדוק קודם את הכיוונים במגבר. אם הבאס לא חד מספיק גם אחרי הכיוון, וכשאני מגביר את הסאב הווליום של הסאב עולה אבל כל "בום" נמשך יותר זמן, זאת אומרת שהתיבה קטנה או גדולה מידי? ומה משנה החור בתיבה?
  18. אטומה
  19. שלום, רציתי לדעת אם אני יכול להפיק צלילים יותר חדים מהסאב שיש לי, הבנתי שרוקפורד טובים בעניין הזה אבל המצב הוא כזה: יש לי Kicker C12 ומגבר Dalco 1400 עם פנל של פיוניר(לא זוכר את הדגם אבל הוא ממש חדש, עם שלוש יציאות למגבר), ויש לי קומפוננטים של JBL מקדימה. אני רציתי לדעת איך מכוונים את הצליל של הסאב שיהיה יותר חד ו"דופק" מאשר באסי ועמום. ועוד שאלה, האם אתם חושבים שהמגבר Dalco 1400 נותן לסאב שלי 150 RMS או שהוא לא מגיע לזה? עם גישור כמובן של שני ערוצים ביחד. תודה מראש.
  20. שלום, רציתי לדעת אם אני יכול להפיק צלילים יותר חדים מהסאב שיש לי, הבנתי שרוקפורד טובים בעניין הזה אבל המצב הוא כזה: יש לי Kicker C12 ומגבר Dalco 1400 עם פנל של פיוניר(לא זוכר את הדגם אבל הוא ממש חדש, עם שלוש יציאות למגבר), ויש לי קומפוננטים של JBL מקדימה. אני רציתי לדעת איך מכוונים את הצליל של הסאב שיהיה יותר חד ו"דופק" מאשר באסי ועמום. ועוד שאלה, האם אתם חושבים שהמגבר Dalco 1400 נותן לסאב שלי 150 RMS או שהוא לא מגיע לזה? עם גישור כמובן של שני ערוצים ביחד. תודה מראש.
  21. באמת? אז ממש הוקל לי! תודה רבה! אתם רוצים להגיד לי שאם מישהו עובר ליד שוטר עם לייזר ב140 או 160 קמ"ש יש לו סיכוי לתפוס את הנהג? זה ממש מהר בשביל להאיץ ולאתר אותו.
  22. אני לא חושב שזה מה שמינימן התכוון, פשוט צריך להשתלב עם התנועה, גם אם המהירות גבוהה מהמותר על מנת לא לסכן את שאר הנוסעים, גם אני ניסיתי פעם בכביש איילון לעשות את זה ונסעתי על שבעים שהכביש פנוי וזה ממש קשה, אבל לעבור בעשר עשרים קמ"ש זה לא רציני בכביש כזה, אבל לא לנסוע 140 שרשום 100, זה כבר מוגזם, צריך קצת היגיון, לא חייב בדיוק לנסוע איך שרשום, אבל לא להגזים, פשוט להשתלב בהיגיון. ויש לי שאלה לא קשורה, יש לי חשש שנתפסתי על ידי שוטר עם מצלמה, האם יש פלאש ללייזר ששוטר מחזיק? כי לא היה פלאש, ומאיזה מרחק הוא יכול לצלם אותי? כי באתי ממש מרחוק וראיתי אותו ולחצתי ברקס בערך 150 מטר ממנו ועברתי לידו במהירות המותרת. ועוד שאלה שמשאירה אותי במתח, כמה זמן לוקח עד שמיידעים אותך על הדוח? כי הבנתי שזה כמה חודשים אפילו. אשמח לשמוע מנסיונכם. תודה.
  23. אותי בדרך כלל מטריד הלייזרים....כי אני נוסע בדרך כלל בדרכים שהם אותו הדבר ומכיר את המכמונות....אבל לייזר זה תמיד הפתעה... אז מה אתה ממליץ כדי לגלות לייזר בזמן? חוץ מבליינדר
  24. מצאתי את זה בחיפור אחרי Blinder http://cgi.ebay.com/BLINDER-M-20-X-TREME-LASER-DETECTOR-xtreme-radar-NEW_W0QQitemZ160014249727QQihZ006QQcategoryZ14935QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem זה יותר טוב מוולנטיין 1?
×
×
  • תוכן חדש...