rg12
-
הודעות
122 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי rg12
-
צריך עזרה, מעוניין להחליף לסאב שמגיע לטונים גבוהים יותר!
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי בדקתי את זה והLPF של המונובלוק הוא 30-300 והLPF של המגבר 4 ערוצים הוא 40-300 ככה שהמונו לא מגביל את הסאב בתדרים, וזה לא עניין של כיוונים, הכל כבר בדוק וחרוש, אז עכשיו אני מעוניין בסאב 8" או 10" ואולי אפילו כפול אם כבר הוא לא גדול, או פשוט משהו עוצמתי וקטן (יש לי מגבר מונו Macrom 500Watt) אז לפי זה אני צריך להתאים את העוצמה. אני עובר לסאב קטן יותר על מנת לקבל דיוק והדגשה של צלילים גבוהים יותר שזה בדיוק הפוך מהCVR שיש לי. מאיפה אפשר להשיג קיקר 10"? בבקשה תמליצו לי כי אני לחוץ על העניין, כבר נמאס לי, אני כבר כמה חודשים מחליף סאבים. תודה רבה לכם! -
למישהו יש מושג איך עושים בנייה בבגאג' כמו במהיר ועצבני או בפימפ מיי רייד?
rg12 פרסם הודעה בנושא של elilosky בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אלה קבלים (Capacitors) למנוע ירידות מתח אם יש לך סאב מאוד חזק או כמה סאבים למשל. למשל אם יש לך שני סאבים בלי קבל אז יכול להיות שהאורות של הרכב יחלשו בכל דפיקה של הבאס. סתם דוגמה. -
למישהו יש מושג איך עושים בנייה בבגאג' כמו במהיר ועצבני או בפימפ מיי רייד?
rg12 פרסם הודעה בנושא של elilosky בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עשה זאת בעצמך: http://web.njit.edu/~cas1383/proj/main/ -
אז מה נסגר בסוף חבר'ה? בואו נסגור כבר על שבת ושכולם יפסיקו להזיז קדימה אחורה את כל המפגש. אני גם פיספסתי כמה מפגשים שמאוד רציתי לבוא אליהם, אבל לא ניסיתי לשנות את זה לאחרים. אז שבת סגור?
-
צריך עזרה, מעוניין להחליף לסאב שמגיע לטונים גבוהים יותר!
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי אני אבדוק את זה -
צריך עזרה, מעוניין להחליף לסאב שמגיע לטונים גבוהים יותר!
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז אתה אומר שהמגבר שלי מגביל אותי בתדרים הגבוהים? כי אני לא רוצה סתם להחליף סאב ולקבל את אותה תוצאה. מה הטווח תדרים סטנדרטי במגברי מונובלוק איכותיים? -
צריך עזרה, מעוניין להחליף לסאב שמגיע לטונים גבוהים יותר!
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבנתי, זה טוב לידע כללי בנושא, אז להסתכל על טווח תדרים לא יכול לעזור לי בנושא אני מבין. אמרו לי שאם אני רוצה סאב שידגיש יותר את הגבוהים בניגוד למה שיש לי ומה שהיה לי, הם סאבים עם ממברנה קטנה יותר כמו 10" ו8" אז אם זה נכון ויש לכם סאבים שאתם יכולים להמליץ עליהם כמו הקיקר ואולי אפילו כפולים אם כבר קטנים, אז בבקשה... תודה רבה! -
צריך עזרה, מעוניין להחליף לסאב שמגיע לטונים גבוהים יותר!
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן הC12 היה מוגבר בברידג' של מגבר Dalco 1400 ועכשיו הCVR מוגבר על ידי מגבר מונובלוק Macrom 500. אלה הנתונים שלו: http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=117 אני לא כל כך מבין בתדרים האלה, אתה יכול להסביר לי איך זה עובד? למשל הCVR זה 25-500 והC12 הוא 26.5-500 והוא מגיע לטון יותר גבוה, ויש סאבים שכתוב 25-200 או כל מיני דברים כאלה. אז אתה אומר שיכול להיות שלפי מה שהנתונים של המגבר בקישור למעלה מראים, המגבר הוא הבעיה? -
צריך עזרה, מעוניין להחליף לסאב שמגיע לטונים גבוהים יותר!
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן אבל הנושא הזה הוא המסקנה של הנושא הקודם ובנושא הקודם יש כבר 33 הודעות וכולם כבר פסחו עליו. עכשיו אני לא צריך את כל השאלות הנלוות, רק המלצות, זה מאוד נקודתי. -
שלום, יש לי כרגע סאב Kicker CVR שאני לא כל כך אוהב בגלל שהוא פשוט מתעלם מתדרים גבוהים של באס. היה לי לפניכן סאב C12 שהיה נותן לי תדרים גבוהים יותר בצורה מאוד יפה. ניסיתי את הCVR בתיבה קטנה ואטומה והוא עדיין לא נתן את התדרים הגבוהים וכבר דיברנו על זה כאן בפורום ואמרו כאן כמה שזה לא סאב שאני מחפש והוא לא יוציא את התדרים האלה, אז יאללה לסאב אחר. אני מחפש סאב כמו הC12 רק חזק יותר אבל שייתן לי תדרים גבוהים אפילו יותר ממנו. הטווח תדרים של הCVR הוא 25-500 ושל הC12 זה 26.5-500, אני לא כל כך מבין איזה טווח תדרים אני מחפש אבל המליצו לי על סאבים יותר קטנים מ12". אם אתם מכירים סאבים 8" או 10" חזקים שמגיעים לתדרים גבוהים יותר וגם נותנים נמוכים טובים אז בבקשה תמליצו לי. אפילו אם זה 2 סאבים קטנים זה יכול להיות מצויין. פשוט שהוספתי 2000 שקל למערכת שלי בשביל להחליף סאב ולשים מגבר מונובלוק לסאב (Macrom 500Watt) וירדה לי כל האיכות של הצליל! זה לא נעים לשלם כל כך הרבה ולהתאכזב!
-
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם אני אשים על אותו מגבר (Macrom Monoblock 500WATT) שני קיקרים כמו שהיה לי Comp רגילים 150RMS הם יתנו ביחד 300RMS או שזה לא עובד ככה? והאם הם יתנו את אותו דיוק של סאב אחד פשוט בווליום יותר גבוה? עוד שאלה קטנה, אם אני רוצה לחפש סאב שמגיע לצלילים גבוהים יותר לפי נתונים של הסאב, אני יכול למצוא מה שאני מחפש מבחינת טווח? כי אני מסתכל למשל על נתונים של CVR ורשום לי ככה: Frequency response 25-500 Hz והתדרים של ה C12 הם: 27-500 מה אני אמור להבין מההבדל בין 25 ל27? אני רוצה לחפש סאב שמגיע גבוה יותר אולי אפילו מהC12. והאם ניתן לשלב למשל סאב שמגיע גבוה עם CVR כדי שיהיו גם נמוכים מפוצצים ומרעידים וגם גבוהים מדוייקים? האם זה יעבוד או שכל אחד יבטל תדרים לשני וזה יעשה מיקס מוזר של צלילים. -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מתי ואיפה בשבוע הבא? רמת גן? תאריך ושעה ואני שם -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
up... -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא אוהב נמוך מידי, זה משנה את השיר לגמרי, ואני לא אוהב שהבאס גבוה מידי, אבל אני רוצה שהוא יהיה רק טיפה גבוה ושיהיה מדוייק כמו שהוא צריך להשמע ולהגביר לי את הבאס כמו שהוא נשמע כשהוא בווליום נמוך אז ככה גם בווליום גבוה, שלא יעשה לי אטימות וצלילים עמומים בווליום גבוה. אני רוצה סאב חד שמגיע לגבוהים ונותן אותם בלי מאמץ, לא מבקש יותר מידי, מבקש לשמוע מוזיקה כמו שצריך ובאיכות ובצורה נכונה ולא להפוך כל שיר של בריטני ספירס לבאס שובר חלונות (זאת רק דוגמה, אני לא שומע בריטני). בבקשה תעזרו לי לתת לעצמי בראש עם סאב חזק ולא נמוך מידי ושיעבוד טוב בתדרים גבוהים! חשוב מאוד! הכי חשוב! גבוהים! יש לי מגבר מונובלוק Macrom 500watt. ואם תגידו לי איזה תיבה אני אשמח. -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
up... -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
התדרים שאני מדבר עליהם הם תדרים של באס וזה מאה אחוז, אם הם יצאו מהקומפוננט אז הם פשוט יקרעו. אני אבדוק את עניין הליטרים, אם מישהו יודע כמה ליטר הבוקסה צריכה להיות אני אשמח לדעת כי אני לא מוצא את זה. אם למישהו יש סאב שהוא חושב שהוא לא סתם מחרחר ומרעיד ומוציא תדרים מאוד נמוכים אז אני אשמח לבוא ולשמוע. אני מחולון, ואני יכול להגיע לכל מה שקרוב...ת"א ראשון...או אם אתם בסביבה אז בכיף. תודה מראש, רועי. -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אבל אני רוצה שתהיה לי גם עוצמה שמרעידה לי את המראות וגם דיוק בגבוהים והדגשה שלהם, זה לא יכול להיות שאין כזה דבר! -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
למישהו פה יש CVR שאני יכול לשמוע שחושב שהוא מדוייק בכיוון שהוא עשה ולא מעלים תדרים גבוהים? -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אמרתי שהוא היה בסגורה אבל עכשיו הוא בפתוחה, וגם שהCVR היה בסגורה הוא לא נתן את התדרים האלה. אני לא אוהב סתם רעידות וצלילים עמומים וזה לא התפקיד של הסאב, התפקיד שלו זה להדגיש את הבאס ומה שאתה מדבר עליו זה לשנות את הטון ולהשמיע את הבאס בצורה אחרת, יותר גסה. אני בניגוד לאחרים אוהב מה שנקרא "כאפות" וצלילים גבוהים ומדוייקים של באס בווליום גבוה. אם יש סאב קסמים שיכול לכפכף אותי ככה ללא אטימות ורעידות מיותרות בצליל והוא גם חזק אני אשמח מאוד מאוד לשמוע עליו! -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקיקר C12 בתיבה אטומה הוציא לי הרבה יותר גבוהים מהCVR בתיבה אטומה, זה הגיוני? זה בעיקרון אותו סאב רק יותר חזק לא? כמו שאמרתי הCVR היה בתיבה קטנה ואטומה והוא לא הוציא את התדרים האלה גם בתיבה סגורה. אם אני אשים סאב שמנגן תדרים גבוהים יותר אז לא יהיה לי את העוצמה של הבאסים שיש מה CVR. האם יש אפשרות לשים בנוסף עוד סאב שמוציא באסים גבוהים יותר בנוסף לCVR ולעשות את הקרוס שלו לגבוהים ואת של הCVR לנמוכים? או שהכי טוב במקום כל זה יעזור לי מאוד המלצה סאב חזק עם "בומים" מדוייקים ולא סתם חרחורים עמומים, ושיוציא צלילי באס גבוהים בווליום גבוה בלי להתבייש. אני לא מבין למה אנשים מחפשים סתם סאבים עם עוצמה וצלילים נמוכים שגורמים לכל שיר להשמע ממש מגעיל עם באסים מחרידים רק בשביל להרגיש שיש להם סאב. -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הסאב היה לפני זה בבוקסא קטנה יותר ואטומה, והוא לא הוציא את התדרים האלה עדיין. ניסיתי כמה סאבים אחרים שבאים עם בוקסה שמותאמת לסאב, ועדיין לא קיבלתי את ההדגשת תדרים הזו. אני מדבר על הדגשת תדרי באס גבוהים. האם זה הסאב פשוט? כי הוא מוציא תדרים ממש נמוכים, ואת הגבוהים מאוד מאוד קשה לו להדגיש גם בבוקסה על פיר וגם בבוקסה סגורה. -
צריך עזרה, Kicker CVR לא מגיע לתדרים גבוהים
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ניסיתי כל כך הרבה פעמים וזה לא עזר... אני שומע טונים ותווים של באס אבל רק את הנמוכים מאוד שומעים חזק, ואני מת שהוא יוציא את התווים הגבוהים יותר של הבאס בווליום חזק וזה לא קורה אחרי ששיחקתי כבר עם כל אפשרות מיליון פעם! גם עם היגיון וגם בלי היגיון מרוב שאני נואש! אם זה במגבר או בHU או בלהחליף סאבים ותיבות...כלום. למרות שזה לא נראה לי קשור, יש הבדל אם אני מכוון את הסאב לתא הנהג או לצד? כי כרגע הוא מופנה החוצה. והאם זה מזיק לסאב אם הופכים את הפלוס והמינוס, ומזה עושה? כי נדמה לי שזה נתן לי טיפה יותר גבוהים או שאני פשוט מדמיין. מתי יש מפגש ברמת גן? אני מת לשמוע עוד מערכות בשביל להבין סוף סוף איך אני מכוון את המערכת ביחס לאחרים. -
האם מגבר Macrom מחזיק טוב סאב Kicker CVR?
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה 2 אום, זה אומר ששני הסלילים ביחד מקבלים 500RMS? יעני 250RMS כל אחד? אבל למה הוא מוציא תדרים כל כך נמוכים ומתעלם מהגבוהים יותר? הוא חתוך על80! וניסיתי מ50 עד 125 והוא לא נותן לי את התדרים הגבוהים יותר! -
האם מגבר Macrom מחזיק טוב סאב Kicker CVR?
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ואם אני אחבר כל סליל לפלוס ולמינוס במגבר אז זה יהיה בדיוק אותו הדבר? יכול להיות שהמגבר הזה חלש מדי בשביל הסאב הזה? זה מונובלוק Macrom 500watt שאמור להיות בסביבות ה400RMS. -
האם מגבר Macrom מחזיק טוב סאב Kicker CVR?
rg12 פרסם הודעה בנושא של rg12 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא מכיר את האזור הזה בכלל....בכל מקרה ניסיתי כבר כל מה שאפשר מבחינת כיוונים, הברירה היחידה שלי זה העניין עם החיבורים של הסאב למגבר (תגיד לי אם זה נכון לעשות כך): המגבר הוא מונובלוק עם 4 חיבורים (ברגים) ולסאב יש 2 סלילים, ושני החיבורים האמצעיים לא מחוברים ורק השמאלי והימני הקיצוניים מחוברים ל+ ול- של התיבה, ומתוך התיבה לסאב הולכים שני החוטים לסאב ובשביל לחבר את הסליל השני יש עוד שני חוטים קצרים שעושים מן ברידג' כזה, ושאלתי את תומר מTomcar למה לא מחברים כל שני חיבורים (ברגים) לכל סליל (2 הפלוסים מהמגבר לשני הפלוסים בסאב ו2 המינוסים מהמגבר לשני המינוסים בסאב) אז הוא אמר שזה אותו הדבר, פשוט שהברידג' הוא בתוך הבוקסה. האם זה יכול להיות גורם לבעיה?
