Jump to content

בעל ג'ימני

  • הודעות

    532
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בעל ג'ימני

  1. ג'ימני 2009 אוטומטית. התחלתי לנסוע בה בחודש יוני שנה שעברה, אמצע החודש. נכון להיום, כלומר 14 חודשים על הכביש אני סוגר בקרוב 19,000 רוב הנסיעות מחוץ לעיר, בתוך העיר יש רכב של העבודה.
  2. את זה כתב לך מי שבעצמו יש לו או היה לו ג'ימני. אדם נחמד וחביב במיוחד, שהעמיד אותי על טעות שהייתה לי בעבר.
  3. כבר אמרתי לך בעבר כמה שאני יכול לסמוך עלייך? כמה שאתה תותח? איכשהו, תמיד אני רואה אותך מציל פה אנשים, עם תשובות נהדרות, חדות ומצויינות. תותח כבר אמרתי? עוד שאלה, אם כבר שיגעתי אותכם: כשאני מחבר את הנטיל הזה, הוא לא יוריד מעבר למה שכיוונתי אותו? אם למשל כיוונתי אותו לעשרה יחידות ניפוח, ולא עצרתי אותו בזמן, הוא ימשיך להוריד לי את האוויר נניח ל- 8? 7? או שכל המטרה והייעוד של הקסם הזה הוא לעצור כמו ש"תכנתו" אותו?
  4. אוקי, נפלא. יש מחירים? ראיתי ולא מצאתי.
  5. האמת שחיפוש קצר העלה ומצאתי מה שחיפשתי. אבל משהו לא ברור לי שם. כתוב שניתן לכוון עי"י הברגה, ובכך מעלים, או מורידים, את הרמה של יחידות הניפוח. השאלה היא, איך אני יודע כמה זה 7 (למשל) או כשאני בחולות, 3 - 4? במה שמצאתי אין הסברים שם.
  6. אין "בעייה" עם זה מלבד הזמן הארוך שזה לוקח. ואם אתה עם חבר או בת זוג, אז נכון, הם יורידו במקביל אלייך והזמן יתקצר. אבל לפעמים מורידים הרבה מדי, לפעמים התהליך מייגע. חשבתי לעצמי שבטח המציאו איזשהו מכשיר לא פרמיטיבי כמו מקל ארטיק, או במקום להביא שני שעונים למדידה, שבכל אחד מהם יש את הפין המוכר לכולנו.
  7. כמעט בכל שבת, אני מגיע לשטחים כאלה ואחרים, בהם יש חולות טובעניים (כמו חול של ים) נמאס לי כבר לצאת מהרכב, לפתוח ונטיל עם חולץ ונטילים, לפחד שהונטיל יעוף לתוך החולות, להחזיק שקית עם 20 ונטילים ספייר, ולנפח בעזרת הקומפרסור כשאני יוצא מהשטח. איך מורידים במהירות אוויר, מלבד לתקוע ציפורן/מברג/מקל להסרת האוויר מהונטיל? מלבד חולץ הונטילים, יש שיטה נוספת? אחרת? לנפח בחזרה יש קומפרסור, יש תחנות דלק קרובות, יש חברים שיש להם קומפרסורים. אבל איך אני אוריד אוויר בעצמי ובמהירות? תודה לכל המגיבים והעונים. (לכל מתחכמי ה"תחתוך את הצמיג עם סכין" וכ'ו, תימנעו מלהגיב בצורה הזו וכשתעשו כן, תיזכרו במילה שקיפות")
  8. מהרגע שהוצא. אם עברו (למשל) שבעה ימים מהיום שהוצא ועד היום שהגיע אלייך, שבעת הימים האלה נספרים ונכללים בתוך שלושת החודשים. וכן, זו בעייה שלך שלא קיבלת אותו. אחריותך לעדכן דברים כאלה, כמו כתובת, ברשות המקומית ובמשרד הפנים. לא עידכנת? אין לך קייס לבוא בטענות של ביטול.
  9. בוודאי שיש 4X4. מגיעים עם צמיגי כביש רגילים לגמרי. אם תזמין חדש, יום לאחר קבלת הרכב (אני מכיר כאלה שעשו את זה שעה אחרי שיצאו עם הרכב)מהחברה, סע לצמיגיה של החברים שלך, תן להם את צמיגי הכביש הרגילים וקח לך חדשים, 50/50. תהנה.
  10. מטומטם ככל שזה יישמע, האיסור לנהוג בלי חולצה, נובע מהעובדה שהחגורה יכולה לחנוק אותך (ומה? עם חולצה היא לא תחנוק?) פעם קראתי איפשהו גם משהו, על זה שהחומר ממנו עשויה החגורה, כשבא במגע עם בד, זה מבודד או משהו כזה נגד האש. כלומר שבמקרה ויש שריפה, לבישת החולצה תעזור לך.
  11. תודה רבה ישה על התיקון, עשיתי "תרגיל" כדי שמישהו יתקן אותי ויביא את החוק הכתוב, שוב תודה. בעניין החוק עצמו ישה, גם אם יזרוק אותי למעצר של 24 שעות (ויש באפשרותו), אני לא אעצור איפה שמתחשק לו. שיתן דו"ח, שיוציא עליי את האקדח שלו (גם לי יש אקדח, זה לא אומר שאשתמש בו), אבל לא אסכן את עצמי רק כי מתחשק לאדון מנהל לבדוק לי רישיונות, או סתם לשאול אותי מאפה הרכב הזה. יש צורה וסדר (בחיים) לדברים, ובטח לא שוטר כזה או אחר ינהל אותם עבורי. תפקידו הוא לאכוף, שיאכוף.
  12. אתחיל מהאמצע - סוף: בכביש בין עירוני (אפילו כביש ראשי בין מושבים נחשב לכזה), בעת עצירה, חובה, אני מדגיש חובה, ללבוש אפוד זוהר, גם ביום וגם בלילה. כך כתוב בחוק. אינני מוצא כרגע את הכיתוב המדוייק של החוק, אך בגדול, אסור לצאת מהרכב ללא אפוד זוהר, בכביש בין עירוני, ביום או בלילה. מטומטם ודבילי, מיותר ומרגיז, אדיוטי ומציק ככ שיהיה, זהו החוק. אם תלך ותריב עם השופטשוטר/קצין על זה, זה כבר עניין אחר. כל מה שאמרו לך על ההסברים לשופט, על ההתנהלות של השוטר מולך, סגירת החלון, ההתעלמות וכ'ו, תפעל אך ורק לטובתך. בעניין הדו"ח עצמו, החל מהשעה בה מופסקת תנועת האוטובוסים (למשל 2 בלילה, לפני או אחרי לא חשוב), תחנת האוטובוס, העמוד, או כל התחום שלה, הופך להיות חפץ נוי לכל דבר, מותר לך אפילו לחנות את רכבך (בדוק, לא סתם אומר) בתוך המפרץ של תחנת האוטובוס, ולעולם לא תקבל על זה דו"ח (אם כן הוא יבוטל). במקרה הספציפי הזה, היית שם באור יום, בשעה שדווקא יש תנועה, שיש אוטובוסים וכ'ו אבל (וזה אבל רציני מאוד), השוטר יצא טמבל שבכלל התנהל איתך שם, במקום הספציפי הזה, במקום להגיד לך תתקדם קדימה, תעבור אותי, סע עוד 20 מטרים וכ'ו. נעבור להתנהגות השוטר: הבהרה!! השוטר עובד אצלך (אצלך=לשירותך), הוא שם בשבילך ולא להיפך, הוא זה שחייב לך (בתור לובש מדים כן?) הכל, ואתה מחוייב (לא לו) לשמור על החוק. נכון שהוא אמון על החוק, נכון שהוא נבחר לאכוף אותו, נכון שהוא "מחזיק את החוק בידיים", ודווקא בגלל זה, אתה בתור אזרח, כולנו לא רק אתה, יכולים או מוזמנים ואפילו מתבקשים, לשמור על היושרה של האנשים האלה. ובכלל עוד לא נגעתי בחוק 12 המטרים ממפרץ תחנת האוטובוס, שזה חובה, על שוטר ואפילו אמבולנס, במצב שהם אינם בתפקיד, או סכנת חיים
  13. והנה עוד אחד שמצאתי יש בעיית חנייה? אין בעיית חנייה בכלל! http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1697443
  14. העצלנות לעשות פרסה כי "נגד כיוון התנועה זה קצר יותר" אולי?
  15. דובר על זה רבות, רבות מאוד, גם על האוטומט, גם על הידני. עשה חיפוש לפי מילים, או כותרת השרשור וחפש שרשורים דומים לזה שפתחת.
  16. נהגת הכל נכון וטוב ויפה, אבל איך או מה עושים, או איך יודעים, שבתחנת הדלק של משה (לא חשוב כרגע מאיזו חברה) הדלק פחות מהול מהדלק של מנחם (בחברה המתחרה) והתחנה שלו נמצאת 100 מטר מהתחנה של משה. עזבו כתבות, עזבו בדיקות מדגמיות שעשו בטלויזייה ובעיתון, איך באמת יודעים? להגיד "אני מרגיש איך שהאוטו סוחב" זה נשמע קצת "כוחות סופרמן", כי איך בדיוק אפשר להרגיש כאלה הבדלים עצומים? ואם כבר באמת ניתן להרגיש, אז האיכויות בין הדלקים (הכוונה בין תחנות השונות ולא לאוקטן), אז מה זה אומר? שהאיכויות כל כך שונות בין התחנות?
  17. "כרטיס YOU - משהו של מגה נראה לי שהוא נותן גם 35 אגורות הנחה בערך בתחנת דוראלון." סליחה???????? אתה מבין מה שאתה כותב? יש לי כבר איזה 8 שנים כרטיס של U והוא נותן הנחה גם בדור אלון על התדלוק ב- 95?? אתה באמת רציני? רגע ונניח אני רוצה, לתדלק 98, בדור אלון, זה גם תופס? ועוד משהו: הבלבוסטה של התחנה רוצה לתת לי כרטיס תדלוק וענייני ולקוח מועדף וכל מיני, לדלק 98 ב- 7.01 לליטר. יש תובנות? משהו יותר טוב? (הכוונה לדור אלון, עם כרטיס ה- U) תחכימו אותי אריות, ואודה לכם מראש
  18. חח אל תעליב הא? אני נורא אוהב את הרכב הזה. ממש נוח, מאיץ בקלות, אומנם לא עושה -0 ל- 100 ב- 3.2 שניות, אבל עדיין אחלה אותו. טיפול פשוט, לא מסובך, נוח לאללה לתפעול ותימרון.
  19. נו ו? תפרשן לי בעברית. האוטו נוסע מהר יותר? (יודע שלא) רעש המנוע נקי יותר? (אולי, לא יודע) מה ההבדל המשמעותי כל כך?
  20. אייל אז בוא, תחכים אותי, כי הבנתי ש- 98 זה הדה בסט שבדבסט מבחינת הדלקים. אם כבר דלק מעולה (נשמור בכל זאת על פרופורציות) והמחיר טוב, ישנה סיבה למה לא לתדלק ב- 98? מה יש ב- 98 שאין ב- 95? או להיפך, מה בסדר ב- 95 שב-98 אין? בוא תגיד לי אתה, מה ההבדלים הכל ך מהותיים (אם יש) בין הדלקים?
  21. מצטרף לדעתו של ALONM. וזה מה שקרה לי כמה פעמים: האור אדום מלא (לא משנה אם היה לפני כן הבהוב או לא) ולפני שהגעתי לרמזור, כבר ממרחק, ראיתי שהוא מהבהב והופך לאדום, אז האטתי. בזמן שהמתנתני שהוא יתחלף לירוק, כנראה בלי לשים לב, גלשתי כמה סנטימטרים ואז מסיבת הפליקרים המהבהבים התחילה מרוב לחץ ופאניקה (או טמטום? תחליטו אתם) התקשרתי לחבר שוטר, לספר מה קרה. והוא שאל: מתי בדיוק עברת את הפס ההוא? עניתי: כשהרמזור היה אדום מלא, הוא שאל, ועמדת? או נסעת? או דירדרת? עניתי: גלשתי טיפונת. ואז הוא אמר: אם בתמונה לא רואים אותך עובר את כל הצומת, או במילים אחרות, עומד ליד המצלמה, זה לא נחשב כעבירה, ולכן תהיה רגוע כי דו"ח לא ישלח אלייך הביתה.
  22. סליחה אם אני מקפיץ שירשור קצת "עתיק", אבל היה נראה לי שעדיף פה, מאשר לפוח שירשור חדש על זה. הערב קיבלתי הצעה: "עשה אצלי כרטיס תדלוק, ללא שום תשלום, לדלק 98, כשמחיר המקורי 8.12 ואתה מקבל אותו ב- 7 שקלים לליטר (עיגלתי מ- 7.01). בנוסף, הכרטיס מתאים לכל התחנות בארץ, מהחברה שלי, ואתה תקבל לקוח מועדף, בתחנה הספציפית שלי. אם וכשתהיה בעיר אחרת, ותעביר את הכריס שברשותך, המתדלק יתן לך מחיר, של התחנת דלק שלי." הקשיתי ואמרתי לבחור, רגע ואם אני מוצא תחנת דלק יותר זולה משלך עם או בלי קשר לכרטיס? אז הוא פשוט ענה "אז תתדלק שם, אתה לא חייב לי כלום, פשוט אצלי, אתה תקבל הנחה של שקל פלוס" אגב, התחנה המדובר היא דור אלון. מה דעתכם על הדבר הזה? כך זה פועל שם? בלי קונצים? בלי שום עוקצים? בלי שום דלקנים שצריך להרכיב ברכב? והכי חשוב: 7.01 לליטר, נחשב סכום פנטסטי ל- 98? או שכבר היו מקומות זולים יותר?
  23. זה מה שיש לי לכתוב, אני בטוח שיהיו לחברים האחרים, מה להגיד ולהוסיף: קשה לי עד בלתי אפשרי להאמין, שהצמיגים שיש לך הם 50/50, אבל יש לזה פיתרון. אני בשטח (נניח חול של ים כמו שאמרת) מוריד עד 10/11 והרכב שלי טס (כמעט תמיד אני ברכב לבד, מקסימום מישהי לידי) לטעמי זה מספיק בהחלט. במשולב לא משולב שיש לך, תלחץ לחיצה ארוכה (אפשר גם בנסיעה איטית של 20,30 קמ"ש, לא חובה לעצור לגמרי) עד שתראה מנורה ירוקה נדלקת, בתחתית לוח השעונים שלך, זה אומר שאתה משולב. לטעמי האישי בלבד, אין צורך בנעילות, לפחות עד שתכיר את הרכב והמגבלות והיתרונות שלו (וכאלה יש בשפע). בעניין הצמיגים שהזכרתי בתחילה, תוכל ללכת לכל פנצ'רייה של חבר וכ'ו, לבקש שיזמין עבורך צמיגים של 50/50 ובעת ההרכבה, להשאיר לו את הצמיגים שהוריד מהרכב שלך, ולהתקזז איתו במחיר. לדעתי ושוב לדעתי בלבד, אין חשיבות לחברות השונות, לחתך הצמיג כן יש חשיבות, זה אני מסכים, אבל לפירמה של הצמיג לא. נקודה חשובה היא, ביציאה מהשטח, אם חולי, אם בוצי או סלעי. כשאתה עולה בחזרה לכביש, עמוד, תוכל (לא חובה, אבל רצוי) לשלב ניוטרל, ולחץ על הכפתור של הנעה בשני גלגלים, עד שמנורת הנעילה שהפעלת בתחילה תכבה, ובעדינות, בלי הרבה גז, שלב להילוך אחורי, על מנת שהנעילה תשתחרר וסע בערך שלושה ארבעה מטרים. באיזה לחץ למלא? הוראות היצרן הן 23 בקידמיים, 26 באחוריים, אני אישית, ממלא 27/28 בארבעתם. תהנה מהרכב, ברוך הבא למשפחת סוזוקי.
  24. מחפש סוזוקי ג'ימני שלם לפירוק? איזה חלקים דרושים לך בדיוק? יש פה איזו פירוקייה או שניים, אברר בשבילך אם תאמר לי מה רצונך.
  25. אהלן! מאברוכ ומזל טוב על הבובה החדשה. צמיגי חצי שטח, לטעמי פחות משנה החברה. הרכב נעול? מיגון תחתון יש? תמונות של הבובה החדשה יש? תתחדש.
×
×
  • תוכן חדש...