Jump to content

djkobig

  • הודעות

    248
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי djkobig

  1. תודה לכל המגיבים. האיביזה קצת קטנה עליי, אני רוצה להתקין ברכב מערכת עם 3 מגברים, סאב ו- 3WAY מקדימה וזו הסיבה שאני מעוניין בתא מטען נדיב+. עדיין לא מצאתי 225 למכירה, בקשר לרכב הזה אני מנסה לברר קודם כל עלויות אחזקה, (אני לא מעוניין לקנות רכב כזה ללא שיעורי בית) טיפולים, ביטוח וכ'ו. עד כה קבלתי הצעת מחיר לביטוח הרכב על סך 14K , וזה לא משהו שאוכל לחיות איתו (מקיף+חובה). לכן גם שאלתי על אופציות אחרות וגם לפרטים על ה 225. תודה שוב ושבוע טוב לכולם.
  2. אף אחד?
  3. שלום לכולם, אני מתכנן רכישת רכב ספורטיבי בתקציב 70K, ניתן לחרוג מעט. הדרישות שלי מהרכב שיהיה 5\3 דלתות, ידני, טורבו, תא מטען נדיב, מודל 2007 לפחות. בעבר היתה לי רנו קליאו B, מאד אהבתי את המושבים ואת החלל הפנימי לכן יש לי נטייה חזקה לכיוון הצרפתיות. רנו קליאו B ספורט לא באה בחשבון כיוון שהיא מיני, חשבתי גם על גולף GTI, אך הבנתי שעלות של ביטוח היא סביב ה- 10K בשנה, חשבתי גם על לאון, אך זה נראה שהתא מטען שלה קטן מידיי כנ"ל לגבי אודי A3 או S3 משנתונים נמוכים יותר. אשמח גם לשמוע על רכבים אחרים שלא הזכרתי פה. בהקשר של המגאן, אינני יודע על הרכב הרבה בתחומים של: עלויות אחזקהו, חוויות נהיגה (הבנתי שהיא טובה מפורומים אחרים), צריכת דלק ואמינות הרכב. תודה לכולם ושבת שלום =]
  4. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצה... מספר מעודכן 057-3330535
  5. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין אקטואלי
  6. djkobig

    למכירה DYNALINER

    הקפצה....
  7. djkobig

    למכירה DYNALINER

    מקפיץ.....
  8. djkobig

    למכירה DYNALINER

    החבילה עדיין רלוונטית....
  9. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין נותרה עוד חבילה.....
  10. djkobig

    למכירה DYNALINER

    עדיין נותרה עוד חבילה.....
  11. djkobig

    למכירה DYNALINER

    נותרה עוד חבילה =]
  12. djkobig

    למכירה DYNALINER

    בוקר טוב לכולם, עדיין רלוונטי.
  13. הכריות נפתחו. אני לא מצפה שתהיה חוו"ד מקצועית וזה לא עניין של להאמין או לא. אני פשוט לא יודע מה הכוונה בקצה שילדה ואילו השלכות יכולות להיות לנזק מסוג זה, לכן אני מתייעץ =] תודה לעונים ולילה טוב.
  14. שלום לכולם, ראיתי ביד 2 מודעה על הסיאט הנ"ל עם פגיעת קצה שילדה. אני מעוניין לדעת מה לשאול לגבי הפגיעה ולהכיר כלים או נקודות שיסייעו לי לקבל אינדיקציה ראשונית אם הפגיעה היא מהותית או לא ואם יש טעם להמשיך לבדוק את הרכב לפני הקניה. אשמח לקבל טיפים על מה לשאול ואיך ולחלוק איתכם את התשובות על מנת לקבל אינדיקציה טובה יותר. תודה מראש וערב טוב. **עריכה** דיברתי עם האיש, הוא אמר שהפגיעה היא במוט הקדמי הימני, שאין שום דו"ח שמאי ושהרכב לא היה מבוטח בזמן התאונה, כמו כן אמר שהוחלפו תופסנים של החגורות, אך לא הוחלפו כריות אוויר ותיקון הפחחות אינו אסתטי. הוא אמר שיש מה לדבר על המחיר בגלל כל הדברים. אשמח לשמוע את דעותיכם בכל מישור של הקניה (ביטחותי, כלכלי, מכירה וכ'ו) וכמובן גם על שווי הרכב (מחירון 45K) לדעתכם.
  15. לך הוא אמר שקנגו נכנסה ברכב ברוורס, הבחור אמר לי שקנגו לקחה עליו פרסה במהירות של 20-30 קמ"ש, אך לפני כן הוא אמר לי שהפגיעה היא בכנף ודלת ימין, אני אפילו ויתרתי על השאלה: אם עשו על הרכב פרסה אז איך הכנף והדלת הימניות נפגעו? לדעתי כדאי לקחת בעירבון מוגבל או (בכלל לא) את דבריו של הבחור.
  16. אני לא יודע בקשר לדלק 98, אני חושב שאפשר גם 95 אבל לא בטוח, אשמח לשמוע מה מבינים ממני אומרים בנושא.
  17. לפעמים זה כ"כ ברור לי על מה אני מדבר שאני שוכח להסביר עד הסוף - אני מתנצל. מדובר על פאסאט 1.8 טורבו בנזין אוטומטית.
  18. שלום לכולם, מחר אני הולך לבדוק פאסאט טורבו 2005. רציתי לדעת אם לרכב הזה יש מחלות ידועות או דברים ספציפיים ברכב שצריך להיזהר מהם? כמו כן אשמח לשמוע חוות דעת כלליות בנוגע לרכב, עלויות אחזקה, טיפולים וכ'ו. קראתי בשרשורים קודמים שהגירים (האוטומטיים - לצערי לא מצאתי ידני) של הרכבים האלו עדינים\גרועים אבל הם התייחסו לשנתונים קודמים, האם מישהו מכיר את הגיר או התנסה עם השנתון הזה או שנתונים קרובים אליו? והשאלה האחרונה, האם מישהו יודע אם אפשר לעשות הסבת גיר לידני ברכב כזה? כל עזרה תתקבל בברכה, תודה מראש, קובי.
  19. לי היתה רנו קליאו שנת 2002 בנזין אוטומטי, הרכב עשה לי בממוצע 12.5-13 קמ' לליטר עירוני+בינעירוני. אך כאשר הייתי נוסע בינעירוני על 90 הוא היה עושה בסביבות ה- 15 קמ' לליטר. אני ממש ממליץ על הרכב, אבל חשוב לקנות רכב שתחזקו אותו כמו שצריך אחרת זה פתח להמון צרות.
  20. היי, אני מעוניין לתקן אותך. אני כבר שלושה וחצי חודשים מחפש רכב ידני טורבו בקצת מעל לתקציב הזה, ואני בודק פאסאט מידי יום, טורבו - יש, ידני - יש (שנתונים ממש עתיקים), טורבו+ידני? לא ראיתי אף לא אחת בכל הזמן הזה, ואני יותר מאשמח לקנות רכב כזה.
  21. הוא טוען שהם העבירו את הרכב על שמו, הוא פירט לי את הטיפולים שהרכב עבר בנוסף אמר שכל הטיפולים היו במורשה לכן אפשר גם להוציא את היסטוריית הטיפולים.
  22. שלום לכולם שוב, האם ישנה דרך בה אני יכול לברר אם לרכב ספציפי הייתה ירידת ערך בעקבות תאונה או לא? חוץ מלשאול את המוכר. מנהלים, אני מצטער שאני מקפיץ את השרשור.
  23. שלום לכולם, אני מאזור המרכז ויש רכב שאני מעוניין לרכוש מבחור בבאר שבע. אני יודע שהרכב עבר תאונה, הדלת הימנית הוחלפה, הכנף באותו צד תוקנה כמו כן בוצעו תיקונים במרכב התחתון. אני מעוניין לקחת את הרכב למכון בדיקה ובנוסף לפחח על מנת לוודא שאין שום פגיעה ולו הקטנה ביותר בשלדה. אשמח לקבל המלצות על בעלי מקצוע ומכוני בדיקה באזור באר שבע והסביבה. דחוף לי מאד. תודה מראש לכל המגיבים.
  24. תודה רבה לכל המגיבים, האם מישהו מכיר מכונים אמינים לבדיקה באיזור באר שבע? שוב תודה על העזרה ויום טוב.
  25. תודה לכל המגיבים המהירים. גם לי היה מוזר לשמוע לגבי ירידת ערך הרכב, אשמח לדעת איך אני אוכל לבדוק את עניין ירידת הערך בצורה עמוקה יותר וכמו כן אשמח לקבל המלצות למקומות לבדיקה באיזור באר שבע. יום טוב =]
×
×
  • תוכן חדש...