-
הודעות
88 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי NewDriverPro
-
החלפת סרן אחורי בסיאט איביזה ספורט 2010
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מישהו? שאלה נוספת, היכן נמצא הפיוז של הקודנית באיביזה? -
אהלן אז החלקתי עם הרכב למדרכה והסרן התעקם, צריך להחליף סרן, השאלה שלי מאיזה רכבים שהם תואמים אני יכול לקחת את הסרן האחורי חוץ מאיביזה? סרן אחורי עם בלמים תוף/דראם האם סרן של פולו 2010 יכול להתאים? סקודה פאביה 2010? האם זה משנה סרן של 5 דלתות או 3 דלתות? תודה
-
איפה אני יכול לכוון את המערכת עם ציוד מתאים?
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה על התגובה @BEEKER בשביל להוציא את המקסימום מהמגבר אתה חייב למדוד מתחים, אחרת אתה מסתכן בקליפינג/דיסטורשן, (מניסיון רע שלי) לגבי חיתוכים נכון שאפשר לכוון עם האוזן אבל שוב זה גם קשור למתח יציאה של המגבר, כבר כיוונתי בעבר בעזרת האוזן בלבד ולא נזהרתי והלך טוויטר וסאב מקליפינג לא רוצה לחזור על הטעויות האלו שוב, אני גם בטוח שברגע שיהיה דיוק מבחינה טכנית יהיה לי קל יותר להגיע לתוצאות טובות מבחינת הסאונד -
החלפת סרן/גשר אחורי סיאט איביזה קופה 2012
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה על התשובות, יש לי עוד שאלה אחת מצאתי סרן אבל עם דיסקים אחוריים, מישהו יודע זה אפשרי להעביר את התופים מהסרן שלי לסרן החדש? אם זה אפשרי אז פתרתי את העניין -
החלפת סרן/גשר אחורי סיאט איביזה קופה 2012
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
דיברתי איתו, יש לו למכור, אין לו מושג אם מתאים עזרה מישהו? -
שלום לכולם אז שבוע שעבר הייתי עם הסיאט איביזה במוסך בשביל לעשות כיוון פרונט ובמוסך אמרו לי שכנראה הסרן האחורי התעקם, הרכב החליק לי בחורף ונכנסתי קלות במדרכה, לא שמתי לב לזה, כאשר הלכתי לעשות כיוון פרונט כי ההגה קצת לא היה ישר הודיעו לי שצריך להחליף סרן ואין אפשרות לתקן כמה שאלות א. האם באמת לא ניתן לתקן ב. האם סרן של איביזה 5 דלתות יתאים לאיביזה קופה? ג. יש לי כרגע דראמים/תופים מאחור, האם ניתן להחליף לסרן עם ברקס דיסק? צריך הסבה כלשהיא או שזה פלאג אנד פליי? ואם יש למישהו המלצה מאיפה להשיג את החלק בזול והמלצה למוסך טוב באיזור קריות חיפה תודה
-
מחפש פודים לטוויטרים 28mm - Hertz HT28
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך קניה - אודיו
נקנה, תודה. -
מחפש זוג פודים לטוויטרים 28ממ - 1.1/8 inch
-
מחפש טוויטרים משי עם יכולת ספיגה גבוהה SQ
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך קניה - אודיו
נקנה. -
מחפש טוויטרים למערכת SQ עם הגברה חזקה פתוח להכל, תודה.
-
שלום לכולם אני רותח מעצבים! לפני כ4 שנים (2016) קניתי רכב (סיאט איביזה 3 דלתות) מסוחר רכבים במרכז (ראשל"צ) האמת שזה הרכב ראשון שלי אז לא עשיתי יותר מדי בדיקות, הייתי צעיר ותמים לצערי, הכנסתי את הרכב לבדיקה לפני קניה, יצא יחסית תקין, לא היה משהו חריג, שילמתי ויצאתי עם הרכב מאושר מהקנייה לאורך התקופה שמתי לב לדברים שלא ראיתי לפני, מסגרת לוח שעונים שבורה, כיסוי פנימי לסאן רוף חסר, משענת יד שבורה חלקית, ידית פתיחה ימין פנים שבורה, פתיחת דלת ימין חיצונית קשה מאוד בפתיחה, בקרת שיוט לא עובדת וצבע חיצוני שונה באיזורים שונים ברכב היום בשיטוט בפייסבוק נתקלתי בלינק שמישהו פירסם בשביל לבדוק היסטוריה של הרכב, סיקרן אותי אז אמרתי נבדוק, https://tviot.slika-ins.co.il/start/1 הקשתי את הפרטים שילמתי תשלום בדיקה, ומה אתם יודעים, ב2013 הוכרז הרכב ** אובדן להלכה ** משמע - טוטאלוס הבעלים הקודם קיבל מהביטוח מחירון מלא 57,641ש"ח לפי ההיסטוריה, ונמכר לי כחדש במחיר שהיה קרוב למחירון 3 שנים אח"כ מה שמוזר לי שהרכב למרות הטוטאלוס חזר לכביש ונמכר במגרש כחדש! באותה תקופה כאשר יצרתי קשר עם מנהל המגרש לא הוזכר דבר לגבי זה וגם כשהלכתי לראות את הרכב ושוחחנו לגביו לא הועלה שום דבר מיוחד השאלה שלי היא האם יש לי משהו לעשות לגבי זה? אני מרגיש מרומה! הרמת עצבים והכעס שלי בשמיים! אני חשבתי בעתיד הקרוב למכור את הרכב, עכשיו יכול להיות שתהיה לי בעיה במכירה! האם יש לי מה לעשות? אני פשוט עצבני ואובד עצות, עד כמה נוכלים יכולים להיות הסוחרי רכבים?! אשמח לטיפים ועצות מה ניתן לעשות וצריך לעשות, תודה.
-
תתחדש, אפשר תמונות איך זה נראה? גם אני עם איביזה SC
-
יש כאן מישהו עם סט 2 או 3 חלקים בסיאט איביזה?
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של _DownLoaD_ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
גם אני עם איביזה SC ולקראת מהלך כזה, הבנתי שזה תהליך מורכב מאוד שתף בממצאים -
מפגש אודיו צפון בחנית שופרסל דיל בנשר - 18.3.16 ביום שישי הקרוב
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של yonihawkss בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סופסוף! מגיע מגיע -
בחירת קומפוננטים לSQ עד 1600 ש"ח
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נתתי יותר מדי אינמפורמציה נכון הסאב אמור לעשות את רוב העבודה אז בוא לא נתקין מידבאסים. -
בחירת קומפוננטים לSQ עד 1600 ש"ח
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
Lanosforce - אדי, אתה מגיב לעניין ואני אוהב אתזה אני יודע שלא בוחרים רמקולים או כל ציוד אחר לפי השם אלא לפי האוזן והטעם, אך מה לעשות שלא מצאתי איפה אפשר לשמוע אותם, וגם אם אשמע זה משתנה מסטאפ לסטאפ כל אחד יכול לקחת סט לכיוון אחר לגמרי, בעיקרון הכוונה שלי הייתה, איזה הכי משתלם עד 1600 ש"ח אני יודע שלכל רמקול יש פרמטרים שונים כמו תדרים, נצילות, יכולת ספיגה איכות בנייה ועוד אני בא מעולם האודיו הביתי, עושה מוסיקה באולפן ביתי, ויש לי גם קצת ידע בסראונד ביתי, דומה אבל שונה אני די בטוח שכל סט שאקח אפשר להפיק ממנו הרבה יותר, ושבסוף יקלע לטעם שלי, אבל זה בדיוק העניין, אני לא רוצה יותר מדי הרפתקאות ומשחקים בשביל להגיע לתוצאה שאני מחפש, לכן אני שואל פה, אתכם, בתור חובבי אודיו מושבעים/מקצוענים בתחום האודיו לרכב, אולי אני צריך לנסח אתזה אחרת, איזה סט יהיה צריך הכי פחות להתעסק איתו בשביל לקבל את מה שאני מחפש, באס חזק ורך, יירד נמוך אך לא יזייף, טוויטר לא חד אך מפורט, ושיהיה אפשר לדחוף לו עוצמה בריאה ועדיין לא ייחנק. [שומע הרבה מוסיקת TRAP ומה שקורה זה שהבאס שמנוגן הוא כלכך נמוך שהביניים והגבוהים לא נשמעים טוב בכלל] מעניין אותי למה מציינים סטים שזכו בתחרויות אם בסופו של דבר כל סט משתנה מאחד לאחר בהתאם לציוד, הHU שונה, המגבר שונה, החיתוכים שונים, אז לפי מה קובעים את הדירוג? יש לי סיאט איביזה, ואני יודע שיש בעיה מבחינת עומק בדלתות, [המיד יושב על הדיפון] אבל הייתי אצל אוטו'ס מהצ'ק פוסט (שאגב נתן שירות ברמה גבוהה ומקצועית מאוד) והוא הציע לי את הסטים האלה, (מעניין שלא הזכיר את המוראל) אז כנראה שלא תהיה בעיה בהתקנה. לגבי המגבר, זה מגבר אמריקאי שמורכב בשוודיה, מעדיף כרגע לשמור את הסקרנות שלכם על אש קטנה. [TABLE=width: 550] [TR] [TD]Impedance[/TD] [TD]Claimed Output[/TD] [TD]Certified Results[/TD] [TD]Dynamic Results[/TD] [/TR] [TR] [TD]4 Ω[/TD] [TD]125W @ 14.4v[/TD] [TD]175W @ 14.75v[/TD] [TD]178W @ 14.81v[/TD] [/TR] [TR] [TD]2 Ω[/TD] [TD]200W @ 14.4v[/TD] [TD]297W @ 14.64v[/TD] [TD]324W @ 14.77v[/TD] [/TR] [/TABLE] -
שישי שלום לכולם אז הגעתי לשלב של בחירת קומפוננט קדמי הוצעו לי 2 סטים 1. Rainbow SL-C6.2 2. Audison Voce av k6 חשבתי גם על מוראל הייבריד אבל נאמר לי שהוא לא ברמה שלהם יש עוד סטים איכותיים שאני מפספס? לא רוצה לעבור את התקציב - 1600 ש"ח הוצע לי גם Rainbow SL-C6.2 PRO ב1900 ש"ח אבל חורג לי - שווה את ההפרש? מי מביניהם איכותי יותר? ומה יש עוד מעניין בתקציב הנ"ל? שוב המטרה הסופית היא מערכת SQ יוגברו ע"י 4ch Class-d אנדרייטד רציני (150-170RMS 4ohm)
-
קדימה להרים את הכפפה.. מישהו אמר שבת הקרובה?
-
אנטנת GPS למערכת Nakamichi - אנטנה ייעודית או אנטנה סינית
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של 106turbo בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
עוד ידיים בבקשה -
Nakamichi NA2650 או Pioneer avh-x2750bt או Kenwood DDX415BT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של 106turbo בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש לי אופציה לקנות קומפוננט שלהם דרך מישהו שמייבא אותם הוא סיפר לי שהמהנדס שלהם הוא היה מהנדס של פוקאל במשך 15 שנה והביא את הפיתוחים שלהם לחברה הזו הסט 165.85 מסקרן מאוד אבל אין לשמוע אותו, כמה כדאי לקנות קומפ' בלי לשמוע? 165.85 Woofer 6-1/2 ‘‘ (165 mm) Max power 200 W / RMS 100 W Frequency response 50 Hz - 25 KHz Efficiency 93 dB - Impedance 3 Ohms ויש להם גם מגבר שמסקרן אותי מאוד Blam LA4120D Low level input range 0.2V / 6V RMS output (4 ohms) 120 watts * 4ch RMS RMS output (2 ohms) 200 watts * 4ch RMS Bridged output (4 ohms) 400 watts * 2ch RMS Lpf filter 70Hz - 250 Hz Hpf filte 70Hz-320 Hz Signal to noise ratio 95 dB Frequency response 20/50 Khz Live boost on 1 and 2 channel 500Hz Bass boost on 3 and 4 channel 50 hz -
Nakamichi NA2650 או Pioneer avh-x2750bt או Kenwood DDX415BT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של 106turbo בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
lanosforce שמעת אולי על חברה בשם BLAM? -
Nakamichi NA2650 או Pioneer avh-x2750bt או Kenwood DDX415BT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של 106turbo בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני במשתמש של אחי מהנייד שלו תודה רבה לכולם על התגובות, לפני כשעה התקנתי את הנקמיצ'י והסאונד פשוט השתנה 180 מעלות! יש בה הרבה פונקציות ומשחקים עם חיתוכים ותדרים עכשיו מתחיל לחשוב על קומפוננטים חושב לכיוון פוקאל / ריינבואו / מוראל או אודיסון מה הכי יתאים למוסיקה שחורה? לא רוצה חד מדי אבל שהטוויטר יהיה מפורט
