-
הודעות
88 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי NewDriverPro
-
שבת שלום לכולם מסקרן אותי איך עושים עסקה במצב שכזה, יש כמה רכבים ששמתי עליהם עין ואחד מהם בולט במיוחד נמצא באזור באר שבע מה עושים כשהקונה בכלל מנהריה לדוגמא? איך נהוג לפעול? נראה לי קצת הזוי לנסוע 500 ק"מ רק בשביל לראות את הרכב, השאלה היא באופן כללי איך נהוג להתנהל לבקש למשל מהמוכר לבוא עם הרכב חצי הדרך? (ת"א) מה אתם הייתם עושים במקרה שכזה? תודה.
-
כמה שאלות לגבי אחזקת אימפרזה GT לנהג צעיר - 22
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקפצה, מישהו. -
כמה שאלות לגבי אחזקת אימפרזה GT לנהג צעיר - 22
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
UP please -
שלום רב אפשר בבקשה מידות אפשריות לסובארו אימפרזה WRX 2003-2005 ומידות חישוק בבקשה. תודה רבה לך kompy.
-
כמה שאלות לגבי אחזקת אימפרזה GT לנהג צעיר - 22
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אוקיי תודה רבה לכולם על העזרה הרבה, מעריך מאוד אני למעשה כן, עוד גר עם ההורים ולא חושב כרגע יותר מדי קדימה לשלב של לצאת מהבית. כשנגיע לגשר נחצה אותו והדרך עוד ארוכה. (יש לזה עוד זמן) תמיד היתה לי אהבה לתצורת מרכב הראשונה, הGT ועכשיו העלתם את WRX כאופציה מתחרה, השאלה היא האם יש באמת הבדל (חיובי) לטובת הWRX או שפשוט בגלל שהיא חדשה יותר אז היא מומלצת יותר, נהגתי בGT פעם אחת ואהבתי את חווית הנהיגה שהרכב נתן יציב חזק מאוד קיצוני מאוד ואגרסיבי, קצת פחות נוח, השאלה היא איך ההתנהגות והביצועים של הWRX למול הGT. הייתי רוצה לדעת למה אתם דווקא ממליצים על הWRX והאם האמינות, חווית הנהיגה ,צריכת הדלק, ביטוח,חלקים, זמינות חלקים, טיפולים וכו' עלו ברמתם לעומת הGT ולאו דווקא במחיר. ד"א אני לא מצפה שההשקעה שאני ישים על הרכב בין אם זה זמן או כסף תחזור אליי, כי אם זו הייתה המטרה מלכתחילה לא הייתי בוחר בחיה שכזו. גם מבחינת שיפורים הייתי רוצה לדעת למי מביניהן יש פוטנציאל גדול יותר ובמקביל אמינות. (ד"א מה המשקל של הGT ושל הWRX ועם כמה כ"ס וקג"מ הן מגיעות בסטוק?) תודה רבה לכל מי שעוזר אני מעריך מאוד, שבוע טוב לכולם. -
כמה שאלות לגבי אחזקת אימפרזה GT לנהג צעיר - 22
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה רבה לך על התשובה המהירה העניינית והמפורטת 1500-2000 ש"ח שזה כולל מה בדיוק? צריכת דלק רצינית יש לה, למרות כל המינוסים לא נראה לי שאני הולך לוותר על חלום ילדות אמיתי. אני רוצה לדעת לקראת מה אני הולך ולדעת למה להתכונן, מבחינת אמינות יש לה אמינות של סובארו או שהיא נמצאת בקטגוריה נפרדת? - בהנחה שתקבל פינוק אמיתי מה קורה מבחינה מכאנית מבחינת ברקסים בולמים חשמל וכו'? איך הפנים שלה, איך האבזור ואיך המושבים, איך הנוחות נסיעה? בהנחה שאני מרוויח סביב 5-5.5K האם יכול להיות מצב שב3K נניח אני יוכל להחזיק את הרכב עם ביטוח צעיר מקיף? תודה על העזרה ושבת שלום. -
כמה שאלות לגבי אחזקת אימפרזה GT לנהג צעיר - 22
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עזרה מישהו? שבת שלום. -
שלום לכולם ככה, מאז גיל קטן חלום ילדות שלי היה להביא אימפרזה טורבו GT ותמיד זה היה בגדר חלום עכב תג המחיר הגבוה שהיה בזמנו "2006" שהוצאתי רשיון ועכב היותי חייל כעת אני משוחרר כבר כמעט שנה וחוסך לרכב (כרגע לא עלות הרכב היא הדאגה שלי אלא האחזקה) הייתי רוצה לדעת מה התנאים לאחזקת רכב שכזה אני ינהג כאמור ראשון-חמישי נסיעות רגועות בתוך העיר בלבד וסופ"ש נסיעות בין עירוניות עם לחיצות אם למישהו יש אינפורמציה וחוות דעת לגבי דלק, שמן, קלאץ, ברקס, טיפולים וכו' אני אשמח לשמוע וכמו כן גם ביטוח צעיר אשמח לשמוע אם למישהו יש או היה רכב שכזה אני אשמח מאוד אם ישתף בחוויות אני לא כמו הדודים שלנו שמחפש לקרוע את הרכב או כמו כל נהג צעיר שמתלהב מכל שטות אני באמת מעריך רכבים ויודע לשמור ולטפח אז בבקשה בלי הערות מיותרות. הכל ברוח טובה יום טוב ושבת שלום.
-
חוות דעת על רכיבים למערכת לרכב
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי תודה לכולכם על התגובות. אז ככה עברתי על כל מה שהצעתם כאן וחיברתי מה שנראלי הכי אופטימאלי. ראש Pioneer DEH7150ub --------------------------- קומפ' Morel Hybrid 6 RMS: 160 watts Sensitivity: 91 dB --------------------------- מגבר phase evolution OPUS 150.4 RMS Power Output - 4 Ohms, 13.8V: 4 x 170, 2 x 500 watts RMS Power Output - 2 Ohms, 13.8V: 4 x 240, 2 x 525 watts RMS Power Output - 1 Ohms, 13.8V: 4 x 250 watts --------------------------- סאב GROUND ZERO 12 GZTB MK² 400rms --------------------------- מה אתם אומרים על השילוב הזה. אפשר לעבוד זמנית על גישור לסאב עם במה קדמית בלבד ובעתיד להביא מונו ולהוסיף במה אחורית. המגבר ב4ohm יושב בול על ההיבריד 170rms ובגישור 4ohm נותן 500rms בריאים לסאב -
שרשור דיסקים למערכות Spl להרגשה של באס חזק.
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של naorkicker2 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
Young Jeezy - Hypnotize http://www.youtube.com/watch?v=Dmwdx4Fy_6Y דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. -
שלום לכולם ולילה טוב. אני שואל בשביל בן משפחה שמעוניין לרכוש מערכת, התקציב שלו עד 5K , הוא סיפר לי שהיה חנות מערכות במרכז ומה שהציעו לו שמה זה המיץ שבזבל, אז אני הצעתי לעזור לו ואמרתי לו שאפשר ב5 אלף להביא דברים פי אלף יותר טובים, אז נפלה עליי המשימה. הבחור בן 31 בלי ילדים ואוהב לשמוע בעוצמה. האוסים, מזרחית, וכו' (עדיין לא התבגר ) [במה אחורית הכרחית בהחלט] רציתי רק דעה שלכם מה אתם חושבים על המערכת ואם אפשר באותו סכום להביא משהו יותר איכותי (הוא בחור עסוק ככה שאין לו זמן לשמוע מערכות) *לא כולל התקנה, את ההתקנה אני יעשה איתו ועם חבר. אז ככה זה המפרט שהרכבתי מהידע שלי: ראש Pioneer DEHP6050UB מגבר 4 ערוץ JBL GTO1004 מונו Lightning Audio B2.350.1 סאב JBL GTO1214 קומפ' Morel Tempo 6 אחורי Morel Tempo Coax 6 וחיווט 4G + מפצל לזוג 8G מה דעתכם? תודה לכולם.
-
סט קופוננט ב150-200? אולי ביד שניה תמצא משהו נורמלי ממליץ לך להוסיף עוד כ 200 ולהביא מורל פולס חדש עם אחריות http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=20
-
מבקש המצלה על רמקולים קדמיים ליונדאי.
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של דני 9999 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
משהו קצת נורמלי http://www.stereo4car.co.il/CMS/SITES/75-test43/HProductFull.aspx?SiteNum=75&productNum=156 -
המערכת לא בשבילי אלא בשביל בן דוד שלי קומפוננט לדלת אחורית - כי הוא מעניין כי שגם הנוסעים מאחור יהנו ממוסיקה טובה קבל למונו של הסאב למקסימום יציבות ואיכות בהספק חשמל של הרכב כבל 8G לפיצול לשני המגברים כמה יעלה איטום נורמלי ל4 דלתות (אבל בסדר גודל בסיסי בלי שגעונות) ולגבי שלושת הגדולים אפשרי לעשות זאת עם כבל 4 גייג' או שמומלץ רק 0
-
שבת שלום. Pioneer P6050UB - ראש Rockford PRIME R500.1 - מונו Eclipse SW7200 - סאב אטומה 21L - תיבה JBL GTO1004 - מגבר Morel Dotech Ovation 6 - קדמי Morel Dotech Ovation 6 - דלת אחורית 4G Rockford - כבל + 8G Rockford - כבל + 140A - בית פיוז 4 > stinger 2X8 - מפצל RCA - Monster Cable 6ch 2.5mm Absolute - חיווט 1.5F Power Acoustik - קבל Stinger - סנדל 4 טבעות '6.5 מעץ הרכב הוא הונדה סיוויק 2002 ההתקנה הינה עצמאית.
-
(ב)לוג ההתקנה שלי - שרשור מתעדכן + תמונות
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של dannyg בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
פאק איזה התקנה יפה! -
אפשר המלצה לערכת חיווט 4G או 8G ?
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של Dubchak בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
4G -
הוצאת 12V מהמצת, סדר בבאלגן
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של harel91827364 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חיבור ישיר למצבר ניסית? -
Morel TEMPO 5X7 Phase Evolution RS4 ROCKFORD RFK4
-
JBL GTO1204D JBL GT512 Kenwood KFCW3514DVC
-
אפשרי בהחלט זה תלוי בהתנגדות 2 אום 4 אום
-
אופסס קל מדי ותמונה יותר מדי מפורטת בכל מקרה כל הכבוד
-
הצעת מחיר על מערכת שקיבלתי
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של almog123 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
+1 למה שAUDIO KING הציע
