-
הודעות
88 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי NewDriverPro
-
שבת שלום לכולם יש ברשותי סיאט איביזה 1.4 85 כ"ס 3 דלתות "ספורט" מנוע של VW רציתי לדעת כיצד ניתן לחלץ עוד כ15-20 כ"ס נוספים מהמנוע (קיימות גרסאות של המנוע עם 100 כ"ס) שוב אני שואל כיצד אפשרי ולא אם אפשרי, עם קצת רצון וקצת יכולת.. הרכב סטוק, נוסע מצויין ומתנהג מצויין רק מרגיש לי שחסר טיפה כוח, ממש קצת תודה
-
שלום לכולם מחר בבוקר אני מגיע מהצפון הרחוק לראשון לציון לסוכנות רכב לראות סיאט איביזה אני רוצה לקחת לבדיקה אבל אני לא מכיר שום מקום וגם לא יודע אם יש מקומות שמשתפים איתם פעולה אשמח אם מישהו ימליץ על מקום אמין וטוב שאפשר ללכת עוד שאלה, איך הסיאט איביזה 2010 1.4 ספורט באופן כללי? תודה
-
שלום לכולם וחג שמח אז אני מחפש HU לרכב ויש מספר אלמנטים שחשוב שיכללו במכשיר * 3 יציאות - 4 וולט לפחות * USB אחורי * Bluetooth תקציב עד 1,500 ש"ח מה שמצאתי נכון לעכשיו Pioneer DEHX9650BT (אם אפשר חוות דעת על המכשיר) מחפש עוד כמה אופציות מכל חברה שהי תודה
- 4 תגובות
-
- pioneer dehx9650bt
- usb
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
אלפא-רומיאו 147 3 דלתות twin-spark 1.6 02 ידני - עד כמה הרכב נחשב ספורטיבי? ואיך הוא בהשוואה ל2.0? (120 כ"ס לעומת 150) איך הגיר ידני ואיך הסלספיד? תודה ושבת שלום
-
רכב ראשון עם אופי ספורטיבי מתלבט סיויק/HGT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שבוע טוב מכיוון ולא מצאתי משהו מעניין ו/או במצב טוב רציתי לבדוק כיוון נוסף.. מה אתם אומרים על POLO GTI 2001? איך הוא בהשוואה לסיויק ולHGT? מבחינת נתונים הוא מסקרן מאוד. תודה -
איך מתבצע תהליך בדיקה ורכישת הרכב?
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
TrapUp -
רכב ראשון עם אופי ספורטיבי מתלבט סיויק/HGT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
Taipan תודה רבה לך על התגובה הכל כך מפורטת בגדול תמיד היה לי "חלום" לסיויק עוד מהסצינה הראשונה מF&F הבעיה הגדולה היא למצוא אחת שמורה, רוב ההונדה קופה/האצ'בק שמוצגות למכירה עברו הרבה ידיים ועם לא מעט פז"ם על הכביש, הרכב קורץ לי מאוד גם מבחינת מחירו העכשיוי כשלעומת 10 שנים אחורה הרכב היה רק בגדר חלום, אני בטוח שברגע שארכוש אחת אכנס ללא מעט פרוייקטים B16 כי אני מתלהב כמו ילדה בקטע של השיפורים וJDM. הHGT באה מבחינתי מוכנה כמעט ברמת המושלם, הרכב נראה טוב ונוסע טוב, לא צריך לגעת יותר מדי.. אבל האמינות שלה זה משהו שאני לא מכיר, גם האיבזור שלה לא מרשים במיוחד, יש לה פוזה חיצונית ופה זה נגמר, מבחינת נהיגה עדיין לא יצא לי לנהוג ברכב הזה ונשמע מסקרן 900 ק"ג עם 131 כ"ס. בסופו של דבר זה עניין של היצע, אני כנראה אצטרך לחפש טוב טוב עד שאמצע רכב שנמצא במצב טוב לקנייה, תמיד אפשר להתפשר אבל אשתדל שלא, תודה רבה לכל למי שעזר, קיבלתי כיוון פחות או יותר אם יש לכם משהו להוסיף, אני אשמח לשמוע. -
איך מתבצע תהליך בדיקה ורכישת הרכב?
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
איך מעריכים שווי רכב? לפי איזה פרמטרים? קשה להעריך רכבים ישנים בגלל הק"מ, הידיים וההתיישנות. נניח רכב שכבר 15 שנה על הכביש, עבר 250K ק"מ ו9 ידיים, ועדיין קיימים בעלי רכב שדורשים יותר מהמחירון או לפחות מחירון -
-
רכב ראשון עם אופי ספורטיבי מתלבט סיויק/HGT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
Smiro כשאתה אומר שמורה למה אתה מתכוון? ק"מ? יד? צבע? -
סיטואציה שיכולה להתרחש לכל אחד בקניית רכב אילוסטרציה: אני א' גר בחיפה ורוצה לרכוש רכב מב' שגר בבאר שבע, לגיטימי שניפגש באמצע? היכן מומלץ לבצע את הבדיקה? מוסך רנדומלי? מוסך שהוא מכיר ומעדיף? ב' מתחייב על מנוע גיר ושלדה, חותמים הסכם? מי משלם על הבדיקה? וגם מה קורה במידה וא' מחליט לוותר על הרכישה מכל סיבה שהי? איך מומלץ להעביר את הכסף? מזומן? צ'ק בנקאי? העברה בנקאית? מי משלם את העברת בעלות? יש תהליכים נוספים שצריך או מומלץ לעשות בעת בדיקה וקניית הרכב? תודה ושבת שלום.
-
רכב ראשון עם אופי ספורטיבי מתלבט סיויק/HGT
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בעייה ידועה משכבר הימים צרפתיות וחשמל, בגלל זה אני פסלתי צרפתיות מראש במידה ואני מוצא רכב מעניין בשנים 96-00, לוקחים לבדיקה? מה כדאי לשים לב אליו במיוחד בבדיקה? -
שבת שלום חברים אז התחלתי לעבוד במקום שמצריך נסיעה בתחבורה ציבורית או ברכב, מרחק של כ18 ק"מ חשבתי בהתחלה לעשות רישיון על אופנוע ולקנות אופנוע קטן, אבל אמרתי זה בטח לא יהיה נוח 25 דק' נסיעה כל יום הלוך חזור. אז כנראה אני אלך על רכב ואולי גם משהו שאפשר להנות ממנו בנסיעה לא שגרתית, ראיתי הרבה הונדות קופה/האצ'בק (96-00) בכביש וזה נראה רכב מעניין, כמו גם פונטו HGT שגם מסקרנת מאוד. הדרישות שלי הן קודם כל תקציב, עד 20,000 ש"ח לאחר מכן צריכת דלק ואז נהיגה "ספורטיבית" כמה שניתן, רק ידני בא בחשבון יש כמה הונדות (1.4-99/96-1.6) ששמתי עליהן עין וגם HGT אחת יפייפיה, אבל אני עדיין לא רוצה לעשות צעד בלי לשמוע דעות של אחרים, אולי אני מפספס משהו, אולי יש אלטרנטיבות אחרות, ממה כדאי להזהר ומה מומלץ. הנהג בן 26 (יודע שזה מוזר לרכב ראשון..) עם רשיון מעל 9 שנים תודה.
-
1000RMS על מערכת חשמל מקורית? הונדה סיוויק
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סליחה שלא עניתי עד עכשיו הייתי חסום (מסיבות לא ברורות) החיווט הוא 0 גייג' KnuKonceptz KCA יפוצל לזוג 4 גייג' גם KnuKonceptz KCA הסאב RE AUDIO SE-X מונו RE Audio DTX-1600.1 קומפוננט Rockford Fosgate T2652 מגבר NVX JAD800.4 האם שלושת הגדולים 4 גייג' יספיקו? ואם אחפש אלטרנטור חזק יותר בפירוקייה איזה רכב יתאים לסיוויק? - ברכב כבר יש סט קסנון 35W תודה, חג שמח ושנה טובה לכל חברי הפורום -
1000RMS על מערכת חשמל מקורית? הונדה סיוויק
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי, תודה לכם על המענה ככה מונו RE AUDIO ZTX-3000.1 4 ohms - 600 watts x 1 chan. 2 ohms - 1000 watts x 1 chan. 1 ohms - 1400 watts x 1 chan. הסאב RE Audio SEXv212D4 RMS: 750 watts 4 ערוצים MB Quart RA1000.4 4 ohms: 125 watts x 4 chan. 2 ohms: 250 watts x 4 chan. וקומפוננט הייבריד שכבר שוכב בבית, 2 גלגלים 0 + 4 גייג' של KnuKonceptz KCA הוזמנו אציין שהרכב לא שלי אלא של בן אח של אמא זה הסטאפ והבנאדם סגור עליו הרמטית! הוא מייבא מחו"ל (בוא נגיד לא במחיר לצרכן) עוד שאלה, 4 גייג' ל3 הגדולים זה מספיק? תודה. -
1000RMS על מערכת חשמל מקורית? הונדה סיוויק
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של NewDriverPro בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי, תודה לכם על המענה ככה מונו RE AUDIO ZTX-3000.1 4 ohms - 600 watts x 1 chan. 2 ohms - 1000 watts x 1 chan. 1 ohms - 1400 watts x 1 chan. הסאב RE Audio SEXv212D4 RMS: 750 watts 4 ערוצים MB Quart RA1000.4 4 ohms: 125 watts x 4 chan. 2 ohms: 250 watts x 4 chan. וקומפוננט הייבריד שכבר שוכב בבית, 2 גלגלים 0 + 4 גייג' של KnuKonceptz KCA הוזמנו אציין שהרכב לא שלי אלא של בן אח של אמא זה הסטאפ והבנאדם סגור עליו הרמטית! הוא מייבא מחו"ל (בוא נגיד לא במחיר לצרכן) עוד שאלה, 4 גייג' ל3 הגדולים זה מספיק? תודה. -
שלום לכולם, אני רוצה לדעת בבקשה האם מערכת החשמל המקורית ברכב תוכל להחזיק זוג מגברים, אחד מונו class D 750RMS 2ohm השני 4 ערוצים class AB 4x125RMS 4ohm אשתמש רק בשני ערוצים לקומפוננט קדמי, ברכב יש אלטרנטור 75A ומצבר 45A החיווט - 0 גייג' > זוג 4 גייג' תודה.
-
שלום לכולם, אני רוצה לדעת בבקשה האם מערכת החשמל המקורית ברכב תוכל להחזיק זוג מגברים, מונו class D 750RMS 2ohm והשני 4 ערוצים class AB 4x125RMS 4ohm אשתמש רק בשני ערוצים לקומפוננט קדמי, ברכב יש אלטרנטור 75A ומצבר 45A, (יבוצע שדרוג 3 הגדולים) * כמה גייג' מומלץ להריץ 0 > לזוג 4 | 4 > לזוג 8? תודה.
-
שלום לכולם מישהו אולי ראה או שמע ויכול לנדב מידע מה הסיפור של הרכב הנ"ל ומה איתו היום? ואם אתם מכירים קופה בשנים 99-00 אני אשמח לשמוע! תודה.
-
שרשור דיסקים למערכות Spl להרגשה של באס חזק.
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של naorkicker2 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
TRAP BASS https://www.youtube.com/watch?v=JDMIIQVdU-g דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. -
סובארו מנסה להחיות את אימפרזה טורבו עם גרסה חדשה ומהפכנית.
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של 106turbo בתוך רכב כללי
מישהו אמר רק קונספט? -
סובארו מנסה להחיות את אימפרזה טורבו עם גרסה חדשה ומהפכנית.
NewDriverPro פרסם הודעה בנושא של 106turbo בתוך רכב כללי
אז מה.. מישהו אמר רק קונספט?
