Jump to content

ruslan90

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ruslan90

  1. ערב טוב! לפירוק דייהו סופר רייסר שנת 95 אוטומטית 1.5. מנוע גמור בגלל משאבת מים שמתה בזמן נסיעה (ראש) , גיר במצב טוב (250000 ק''מ) ועדיין היה סוחב טוב מאוד. יש את כל החלקים, חלקם כבר מפורקים אבל הם אצלי. 0528479054 רוסלן. ניתן להתקשר בכל ימי השבוע.
  2. ruslan90

    איך מפעילים 4X4?

    אני יעשה לך סדר חבר. H2- זה מצב רגיל שאתה נוסע איתו ביום יום. הרכב מקבל הנעה רק לסרן האחורי. H4- זה מצב בוא הסרן הקדמי והאחרי מסתובבים יחד, הנעה לכול הגלגלים . סים לב בטרנו אתה יכול לשלב הנעה קדמית עד מהירות 60 קמ''ש ולחיצה על הקלאץ כדי לנתק לרגע את הטרנספר מהמנוע. N PUSH- זה ניוטרל . הרכב לא יזוז לא משנה איזה הילוך תכניס לו. הPUSH אתה חייב ללחוץ על הידית כדי להעביר למצב זה ולמצב הבא. L4- זה הילוך של היחס הנמוך , זחילה. מצב זה משלבים אך ורק בעצירה מוחלטת של הרכב וללא הילוך. במידה מלרכב שלך יש לוקרים אוטומטים אז לאחר שנסעת במצב 4H ואתה רוצה לחזור למצב H2 את משלב את הידית ,ונוסע 5 מטר אחורה כדי לנתק את הלוקרים. אם יש לך עוד שאלות תרגיש חופשי רוסלן.
  3. חסר אוויר באחד הגלגלים.
  4. אהלן אמיר. למקומות עם עבירות קשה אתה חייב מיגון גחון מאלומיניום. הפלסטיק הזה שווה לתחת.. בסה''כ העבירות שלו היא סבירה במצב המקורי שלו. תקין לו צמיגי שטח MT ותשפר לו את העבירות. רוסלן
  5. אהלן. אל תתחיל ישר בלהחליף חלקים.. תנסה קודם לעשות ניקוי לרדיאטור ,אחרי זה להחליף טרמוסטט שנפתח מוקדם יותר. דבר נוסף תבדוק באיזה לחץ נפתח השסתום במכסה רדיאטור, ואם יש בוא שסתום דו כיווני ולא חד כיווני. וכמובן דבר שיעזור לך מאוד להתקין רדיאטור נפרד לגיר. אם יש שאלות תרגיש חופשי רוסלן.
  6. אחלה סרטונים!! תעלה עוד..
  7. שלום! היום התקנתי מערכת לאוטו מסוג PIONEER DEH 7250SD. לאחר כיבוי המערכת , במצב שהסוייץ גם כבוי נדלק לי מצב הDEMO. חבר'ה איך אני יכול לנתק זאת? תודה. רוסלן
  8. מצב H2 זה מצב שבוא תיבת העברה מעבירה ממונט רק לגלגלים האחוריים. באופן קבוע כל עוד אתה לא מעביר את ידית הטרנספר למצבH4 ,ונועל אותו כמו שאתה יכול לעשות ברכב שלך אז גם הגלגלים הקדמיים מתחילים לקבל מומנט. אם הזה לא דולק אצלך סימן שהנורות שרופות או יכול להיות בעיה של מגעים צריך לבדוק.. אם יש לך יותר שאלות אשמח לפרט לך יותר. רוסלן
  9. תודה חבר'ה! רוסלן
  10. UP חבר'ה מישו זה די דחוף. רוסלן
  11. חבר'ה שלום! אני צריך לבנות מתאם בשביל הTBI בג'יפ שלי. לשם בניית חלק זה אני מחפש חתיכת אלומיניום,פלח 20X20 בעובי 5 סנטים. או שני פלחים בעובי 3 סנטים. היכן ניתן למצוא פלח כזה בכל הארץ. נ.ב-אחראי מערכת הפורם ראשמתי את זה כי אין לי את האפשרות לכתוב הודעות באוף טופיק. תודה רוסלן.
  12. במהירות הנ''ל כמה סל''ד מראה לך שעון הטורים?
  13. יש לי ידע פחות או יותר בנושא. התקנה אני עושה לבד. נשים רגע את HU בצד ונתמקד במגבר , איזה מגבר עדיף יותר מבין השנים בשביל הקומפוננט והאים הסאב שציינתם יוכל לעבוד עם המגבר הזה ( שאתם ממליצים). לא הצלחתי למצוא את המפרט הטכני שלו לכן אני שואל. תודה חבר'ה
  14. חבר'ה שלום! הקדמה: המערכת תכלול קומפוננט קדמי, מגבר וסאב. אני הולך להתקין מערכת לרכב ויש לי מספר התלבטויות על הרכבים שלה ,מקווה שתוכלו לעזור. הראש: פיונר DEH-1500 , אני משאיר אותו ולא מחליף מכיוון שטווח התדרים שלו הם 20HZ-20KHZ. דיי טובים. מגבר: כן יש שני מעומדים הראשון הוא Mac Audio ZX4500 והשני הוא של DUVA NV-640. לשני יש טווח תדרים נורא דומה לראש, 20HZ-22KHZ. תעזרו לי לבחור מבין השניים. קומפוננט: מורל Dotech MKII. אם יש הצעות אחרות אני אשמח לשמוע. וסאב : חשבתי ללכת על זה TS-W1001C פיונר. שוב אם יש הצעות לשיפור אני אשמח לשמוע. בידוד הרכב יתחיל ביומים הקרובים. תודה מראש רוסלן.
  15. מציע לך לבקר באתר בשם JEEPOLOG שהוא בעברית אתה יכול ללמוד ממנו המוווווןןןןןןןןן!!!! רוסלן.
  16. ruslan90

    בעיות בסמוראי

    1. לבדוק את הרצועות מה קורה איתן. אם צריך למתוח אז למתוח ואם יש אליהן קרעים אז להחליף כמה שיותר מהר. ולנסות להתניע שוב. 2. תאר יותר קצת קשה להבין. 3. יש אפשרות לשחק עם החופש בתיבת ההגה. יש בחלק העליון של התיבה מעין בורג בולט עם אום צריך לשחרר את האום תוך כדי שאתה מחזיק את הבורג,(ניתן להכניס לשם מברג) לשחרר את האום ולסובב את הבורג חצי או סיבוב עם כיון השעות, לסגור הכל חזרה ולבדוק מה קורה עם החופש. יכול להיות בכלל שיש לך חופשים בתפוחים תבדוק זאת לפני שאתה ''משחק'' עם תיבת ההגה. רוסלן.
  17. הסלד שלך מעולה! תבדוק מה מצב פילטר אוויר והאם הוא תפוס טוב בבית שלו. תבדוק דבר נוסף האם מתחת לטורבו, החלק התחתון שלו יש שמן מבחוץ. ותחזור עם תשובה רוסלן.
  18. חבר'ה שלום!! יש לי ניסאן טראנו שנת 96 ארוך. הייתי רוצה שתמליצו לי על בחור או מכון שעושה פוליש וואקס ברמה גבוה כי הצבע במצב לא הכי טוב וכמובן מחיר. רכב לבן שנהב. תודה רוסלן
  19. שאלה לי אלייך. מה מראה מד הסל''ד כשהוא עומד בסרק? רוסלן.
  20. תבדוק את חוט הפלוס שמגיע למשבה. אולי החיבור שם לא טוב. אתה פותח סוויץ', נותן סטרטר וכלום? לא מניע? רוסלן.
  21. בדקתה את הכמות של שמן בלמים? רוסלן
  22. התקציב הוא 1200-1800 שקל לקומפוננט.
  23. כן גם אני חושב שהמורל יותר חזקים. אני אוהב את כל הסגנונות אין לי משו ספציפי שאני אוהב לשמוע . אולי אתה יכול להציע משו? תודה
  24. אני מתחיל לבנות את המערכת שלי ורוצה לשאול איזה קומפוננט יספק לי את הצליל הכי טוב מבין השניים.יש עוד כמה קופוננטים ואני ממש נמצא בהתלבטות.מקווה שתעזרו המעומדים הם: MOREL TEMPO 6 KICKER EX 6.2 תודה!! רוסלן.
  25. אם אתה אומר שהחליפו לך את הרצועה של האלטרנטור כנראה אין לה מתיחה מספקת. תמתח טיפה יותר חזק את הרצועה של האלטרנטור רוסלן.
×
×
  • תוכן חדש...