לא רק שטוב לי כאן (בארץ השלמה כולה ולא רק במרכז) אלא לכל מקום אליו אני מגיע אני נהנה מהדברים היפים הטובים המהנים אותם בדרך כלל התקשורת נוהגת להדחיק ולהצניע ומעדיפה סקופים כמו אם מרעיבה או כל חולי רע אחר בתחום הפשע או הפלילים,אני מקשיב ומחפש רק הודעות וסקופים טובים בניגוד לתקשורת שנהנת להאביס את הציבור בסקופים שטותיים למטרת רייטינג.
אז כן..מעולה כאן,מי שמתאמץ מגיע..רוכש..נהנה וסבבה לו !
יש כאן ארץ נפלאה,יפה,מרתקת,עם טבע נוף והסטוריה מדהימה ואת כל זה אפשר לתור ולסייר עם מכונית הכי טרנטה שקיימת ואולי המינוס היחידי יהיה שהרכב הזול יותר (אולי המאוד זול..2000 שח בערך..) יגיע 5 דקות אחרי הרכב המודרני והיקר מאוד,גם כך בפקקים יעמדו שניהם ביחד פחות או יותר.
לסיכום,לא כתוב בשום מקום שחייבים רכב יקר יוקרתי ומהיר,ניתן להסתדר עם משהו צנוע,הכל בא מהראש,אם יש לך ראש טוב תוכל למצות חיים יפים וטובים גם עם עזרים זולים ויפים.
טוב לי בארץ עם מה שיש לי ואין לי טענות לאיש.
חיים טובים ושקטים לכל שוכני הפורום ! (ולא לפזול אל השכן)