Jump to content

ok2001

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ok2001

  1. FORDS במקום הC15 קח לך משהו כמו איזה פורד כזה כמו בקישור,אני בטוח שתהנה מאוד,גם אם רק מהמצגת בלבד. מברוק,לך על זה http://www.f2h.co.il/4792348328047
  2. שאלה האם יש תוספת מחיר לנהג צעיר חדש ברכב המוגדר כאספנות ? תודה
  3. מי מתמחה באזור תל אביב במכירת מאוררים דומים אך חזקים יותר ?
  4. אפשר לשפר את נושא המאוררים ? או לא קיימת אפשרות כזו ?
  5. ליד אוו ספידומטרים יש מוסך שנקרא לידן,תפנה שם לאיתן,הוא מכיר כמה אשפי פתול צנרת כבקשתך ! רחוב בית אלפא בתל אביב
  6. כיצד פתרת את הבעייה ?
  7. מה בסוף ? לא חזרת אלינו עם תשובה,מה היה,האם נפתר ואיך ?
  8. ובכן באופן כללי..יש סתם ראש שמעביר כמויות של מים,הרכב מאבד מים,על איזה תוספים הייתם ממליצים ? האם קיים בכלל חומר כזה המתוסף למים ? אם כן מיהו היעיל ביותר ? תודה
  9. חומרי אטימה לסתם ראש,מבקש המלצות לחומר תוסף איכותי ואופן שימוש. תודה.
  10. שמע עשיתי כבר מכוניות כאלו גש לצינצינטוס,יש לו מיכלים מיוחדים המתחברים לאקדח התזה מיוחד בלחץ אויר,חומר באיכות בינלאומית. חפש בגוגל צינצינטוס צבעים-טמבור http://www.d.co.il/4486130/41220/
  11. עקרונית ותאורטית וגם מעשית.. ככל שכמות האויר העוברת על מחליף החום(מאייד) גדולה יותר ,קצב הביקוש להפעלת מדחס יגדל,כעת תקיש מזה לגבי צריכת הדלק. בחלק מהרכבים הממוחשבים המחשב מספק מעט יותר דלק למזרקים עם דרישת הפעלת מדחס,גם בירידות ארוכות עת אתה מרפה מהאקסלרטור. ההפך נכון לגבי מהירות מאורר פנימי נמוכה,כל זאת בתנאי שעומסי החום לא משתנים..שמש,מספר נוסעים,שיוט או עמידה... מובן ? יש עוד מרכיבים אבל בנתיים אין טעם לחפור יותר מידי.
  12. עדיין לא ברור גם לי ! אתה כותב שהגיר תקין,הבנתי נכון ? אם כן לא ברור לי הקשר כרגע בין גירסתך לשיפוץ מכני של הגיר.
  13. לאחר שהסברת עצמך...יתכן ונסדק צינור בקו לחץ גבוה שזרק החוצה שמן מדחס,יחד איתו גם גז,נפילה פתאומית בתפוקה מעידה על דליפה או סדק,יתכן וזו הסיבה. הגנת לחץ גבוה נמוך...היעוד לשמור על המדחס מלחץ יתר,או על המערכת מנפילת לחץ בצד הנמוך.(פרסוסטט פשוט) עליך להתחיל מבראשית לבדוק מפלס שמן במדחס ורק אז להמשיך לבדוק נזילות. איזה גז הכנסת ?
  14. אם היה גז מעל הלחץ האטמוספרי ובזמן העבודה הוא לא ירד לואקום אין צורך בואקום נוסף. אם היה מושבת זמן רב יש צורך בריקון השמן ובמילוי שמן מחדש,בעיות רטיבות בשמן הן הסיבה לצורך זה. אם היה מושבת ופתוח לחלל האטמוספרי יש צורך בואקום מיבש ושמן. דפיקות נובעות מהצפת נוזל בקו יניקה,חוסר שמן,בלאי מכני. גם לחץ דחיסה גבוה הוא גורם לדפיקות,בדוק שההגנה בגבוה והנמון פועלת.
  15. נסה בנאסא,המסגר 8 .
  16. לכל הפונים בפרטי,הכלי נמכר כולל כל הציוד הנילוה הרב.
  17. נמכרו מספר פריטים מפנל חשמל יש עוד המון מה להציע בהודעה פרטית
  18. המסגר 8 או אצל אדם,או משה מג'נרל ברקס אנשים אמינים וזולים מאוד
  19. באזור מגוריך...אני לא בטוח שימצא בזול,אם יתרחק למתחמי הרכב באותו אזור יש לו סיכוי,ממש באזור המגורים לא זול.
  20. אם כל הכבוד הראוי,לפני שבוע את אותו דלקול באוטו דיפו ב40 שח במבצע,מאחר ואני ידיד ותיק של השמן הזה רכשתי 5 גלונים בו במקום,אני מסודר ל50 000 קילומטר בשקט.
  21. סביר להניח שכאשר זה יגיע נדע גם אנחנו,יומיים זו תיהיה שיחת היום ואולי אחרי כן תבוא גם ירידת מחירים ,לא ניתן לדעת בודאות לאן מושך השוק,אני מציע לא להלחץ נצליח לשרוד גם את זה. אגב עליות דרסטיות...חברת דואר ישראל העלתה את אחד משרותי הדיוור שהיא נותנת לתיבות פרטיות בסניפים מ10 אגורות למכתב ל16 אגורות למכתב בפרק זמן של שנה וחצי,דהיינו 60 אחוז,מי יכול להסביר זאת ברשות הדואר ? לדעתי איש מהעובדים אינו מסוגל. ויש עוד דוגמות למכביר ז"א יש גם חיים מחוץ לענף הרכב וגם שם הכל משתולל.
  22. ובעצם למה לא יוצאים לרחובות ? כי פשוט אין צורך.כפי הנראה לרוב טוב מאוד כאן,הרכב אינו בראש דאגותיהם אלא בשורה תחתונה אי שם בסדר העדיפות. אל דאגה,אם באמת יהיה מצב קשה יצאו ויביעו תרעומת,כרגע הכל זורם ברוך השם יום יום דקה דקה עם מנועים ענק וג'יפים אימתניים ועוד רכבים ענקיים אחרים המצב סבבה ואיש טרם איחסן את רכבו עד ירד מחיר הדלק,זה המצב כולם משלמים יקר יותר והחיים נמשכים וסך הכל לא רע בכלל,נכון שקשה אבל קשה בכל מקום בעולם. סעו ותהנו עם מה שיש לכם,תנהגו בזהירות.
  23. לי יש קרוב משפחה קרוב קרוב שאוחז בפורד טאורוס גיר רגיל עם מנוע SHO אם איני טועה מודל 90 או מוקדם יותר ובכל פעם שאני קופץ אליו למנוחה השנתית שלי אנחנו מבלים בכל קצות הארץ היפה שלהם עם האוטו הישן הזה ללא כל תקתול ובעיות. יש לו אמצעים לתחזק קורבט בקלות אבל הוא יודע ונהנה להמשיך עם השור שעומד אצלו בחנייה.(מנוע של ימהה 8 צילינדר).
  24. לא רק שטוב לי כאן (בארץ השלמה כולה ולא רק במרכז) אלא לכל מקום אליו אני מגיע אני נהנה מהדברים היפים הטובים המהנים אותם בדרך כלל התקשורת נוהגת להדחיק ולהצניע ומעדיפה סקופים כמו אם מרעיבה או כל חולי רע אחר בתחום הפשע או הפלילים,אני מקשיב ומחפש רק הודעות וסקופים טובים בניגוד לתקשורת שנהנת להאביס את הציבור בסקופים שטותיים למטרת רייטינג. אז כן..מעולה כאן,מי שמתאמץ מגיע..רוכש..נהנה וסבבה לו ! יש כאן ארץ נפלאה,יפה,מרתקת,עם טבע נוף והסטוריה מדהימה ואת כל זה אפשר לתור ולסייר עם מכונית הכי טרנטה שקיימת ואולי המינוס היחידי יהיה שהרכב הזול יותר (אולי המאוד זול..2000 שח בערך..) יגיע 5 דקות אחרי הרכב המודרני והיקר מאוד,גם כך בפקקים יעמדו שניהם ביחד פחות או יותר. לסיכום,לא כתוב בשום מקום שחייבים רכב יקר יוקרתי ומהיר,ניתן להסתדר עם משהו צנוע,הכל בא מהראש,אם יש לך ראש טוב תוכל למצות חיים יפים וטובים גם עם עזרים זולים ויפים. טוב לי בארץ עם מה שיש לי ואין לי טענות לאיש. חיים טובים ושקטים לכל שוכני הפורום ! (ולא לפזול אל השכן)
×
×
  • תוכן חדש...