Jump to content

ok2001

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ok2001

  1. תגובה פנטסטית ! קצרה לעניין ופוגעת בול,אני מסכים עם כל מילה. כשהרוב יחשוב כמוך תיהיה כאן ארץ הרבה יותר נעימה. !
  2. הכיוון פשוט,אחי רכש רכב כזה ויש כמה נקודות שלא ברורות לנו,כל מידע שהפורום מוסר לנו רק מקל עלינו להבין,למשל מד חום המנוע באמת צריך להיות מעל החצי ? לאט לאט נלמד את טיבו של הרכב ועד אז לא נותר לנו אלינו לשאול שאלות שלאלו שמבינים נראות ברורות אבל לנו לא כל כך.
  3. יהיה בסוף כמו קובה,ונצואלה והאזור,כולם יאחזו ברכבי אספנות...בתאכלס ? ...? יש יותר אקשן ברכב מיושן,לא משעמם כי הנהיגה הפכה לממש משעממת,ככה לפחות הנהיגה משעממת באספנות גם כן אבל העיסוק בתקלות מחייה את האוירה המעצבנת של הפקקים הבאמת בלתי נסבלים.
  4. למה הכוונה שום דבר ? כבר היום קיימת ירידה חזקה במחירים,זו עובדה שוק הרכב קפוא ורק ירידה נוספת תפשיר אותו,אולי..
  5. מחירי הרכב יד 2 עומדים לצנוח,המגמה תיהיה חריפה הרבה יותר מכפי שמר לוי מנסה לתאר וטוב שכך,ככה פועל שוק בריא ברכבי יד שנייה ובכלל,נקוה שמגמה זו תוסיף לקבל תאוצה בעתיד הקרוב. http://rotter.net/forum/scoops1/16627.shtml
  6. לבני זהר ומועדון Yellow65 כבוד גדול ופרגון על ההישג המדהים ! כן ירבו יוזמות כאלו בעתיד.
  7. אופציה.. לקבל בתוספת מחיר קיט 300 מאמריקה,ווריאטור אטלקי. הכל בה"פ
  8. מד חום מנוע...היכן מקומו הטבעי בסקאלה ?
  9. מוזר שיש עוד ישראלים שמתעניינים בפיאט,אופל זו אופרה אחרת...לא עדיף לקנות וקטרה מקורית של אופל ?
  10. תודה למשיבים מה עוד אפשר לומר לשבחו של הרכב ואיזה טיפים נוספים יכולים לעזור באחזקתו התקינה ? חלקים לקרבורטור היכן ניתן להשיג ? מי המומלצים שלכם לטיפול בקרבורטור ?
  11. מה צריכת הדלק של הרכב ? מה הסיבות לצריכה מופרזת ? כיצד למנוע צריכה מופרזת ? ובכלל המומחים שבינכם מה אומרים על הרכב המיושן הזה ?
  12. המחיר נקבע על ידי הציבור,נקודה. המחיר עבור חב' הביטוח נקבע על ידי מר לוי. בין לבין מה שנעשה בשוק נקבע על ידי הצרכנים,לא לוי לא יד 2 ,כאשר יד 2 נוהג בצורה הרבה יותר ריאלית. לא רחוק היום ולוי יצחק (המחירון יעלם) ותהילת עולם נוספת תחלוף לה,זה ממש מריח קרוב וזה שקוף למדי. בכל מקרה מחירי הרכב חייבים לרדת דרסטיו ואין מנוס מהמגמה הזו בעתיד.
  13. השטיח בצד נהג מדליק...
  14. גבי...1-7 הגדשת המנוע זה מה שבדיוק חשוב לך כרגע ? אם כן מצבך מעולה שהרי שאר הבעיות שהאחרים מתחבטים בהם אינן קיימות עבורך,לכן שמח בחלקך אתה במצב מצויין,יום טוב.
  15. מחירון יד 2 משקף היטב את האמת של השוק ועדיין לא מספיק כלפי מטה לדעתי,יש להמשיך ולתת דרור למגמת הירידות. בכל מקרה הציבור אינו מוכן לשלם לא את מחירון יצחק ולא את מחירון יד 2 אלא פחות מכך,זו עובדה שנקראת ביקוש והצע.
  16. אני לא איש הייטק בחברה מכובדת,עורך דין גנב,איש עסקים נוכל,או פוליטיקאי שקרן ואני נהנה מאוד עם מה שיש לי,לא פחות מאחרים בעלי רכבי שרד או מותגים מפוצצים אחרים. לי טוב כאן,לדעתי אדם אינו חייב להשאר במקום שלא טוב לו בו.
  17. מחירון יד 2 הרבה יותר ראלי,מושך עוד כלפי מטה והרבה יותר רציני,להערכתי גם את מחירון יד 2 לא משלמים אלא מורידים עוד כלפי מטה,בכל מקרה יד 2 ריאלי הרבה יותר ומגמת ירידות המחירים בריאה מאוד לשוק רכב.
  18. מה שאותי מפחיד יותר מעליית הדלק זו ההתרגשות סביב הנושא.
  19. דגם תואם תמונה להמחשה בלבד
  20. אפשרי בה"פ כאן בפורום,נפח 244 סמ"ק,הכל עובד ומקורי.
  21. קונה קטנועי הונדה CH 250 מפנה קטנועים נטושים של הונדה CH 250 באישור הבעלים בלבד אפשרי בהודעה פרטית
  22. למכירה חלפי 505 הכוללים מנוע 2 ליטר-מעולה גיר 4 הילוכים-מצב חדש פרונט מושלם הגה כח הדראולי מושלם אלטרנטור סטרטר משאבת ה"כ קרבטרטור דו לועי חסכוני ביותר דרייב שאפט בק אקס מושלם פנל חשמל פנימי וכל הדש בורד דלתות מנגנונים וכסאות גוף הרכב ומתלים במצב מושלם כל הרכב עצמו במצב נדיר ושמור לפרטים בה"פ או במייל. חיים בכר
×
×
  • תוכן חדש...