-
הודעות
386 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ירוני
-
דגמים ורק דגמים.
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבים על שלט, משחקי נהיגה וסימולטרים, דגמי רכבים ועוד
-
סחתן עליך ירוני (או - איזה יופי של פרסומת צילמו עם הספיידר של ירוני).
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבי אספנות
קובי תודה ירון -
סחתן עליך ירוני (או - איזה יופי של פרסומת צילמו עם הספיידר של ירוני).
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבי אספנות
חשבתה לרגע שאני יתן למישהו לעמוד על הכסאות עם נעלים ??? הם היו עם גרביים. ירון -
סחתן עליך ירוני (או - איזה יופי של פרסומת צילמו עם הספיידר של ירוני).
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבי אספנות
ממש לא היא צולמה בחוף תל - ברוך בת"א חוף שנקרא : החוף השקט. לילה שלם של צילומים . ירון -
סחתן עליך ירוני (או - איזה יופי של פרסומת צילמו עם הספיידר של ירוני).
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבי אספנות
היי לירוני כדאי לראות אותי זה פשוט מאוד ! :lol: אתה צריך להגיע למפגשים עם אבא שלך! לאן אתם נעלמתם ????? ירון -
סחתן עליך ירוני (או - איזה יופי של פרסומת צילמו עם הספיידר של ירוני).
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבי אספנות
אבי היקר לא זאת לא אישתי! אלו 2 דוגמנים שישבו לילה שלם בספיידר. ירון -
סחתן עליך ירוני (או - איזה יופי של פרסומת צילמו עם הספיידר של ירוני).
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבי אספנות
מושיקו היקר תודה רבה על הפירגון. כמו כן 2 הדוגמנים שישבו ברכב שלי . ישבו לילה שלם. רק כדאי לצלם אותם בפוזה הנכונה זה פשוט לא יאמן. הפרסומת צולמה בחוף תל - ברוך (בחוף השקט) הביאו במיוחד טרקטור שסלל לי שביל גישה לצוק . כי לא רציתי להגיע עם הספיידר עד לצוק. היה לי לילה לבן נחמד מאוד. תודה לכולם ירון -
שוקעתיק: מכירה וקניה של רכבים קלאסיים, חלקים וספרות מקצועית, ייעוץ במחירים
ירוני פרסם הודעה בנושא של Benni Haspel בתוך רכבי אספנות
שלום לכולם אני מחפש ספר רכב או ספר טכני לחיפושית 1303 אמריקאית. למי שיש ויכול לתת \ למכור \ או לצלם. תודה מראש 050-6822722 ירון -
כל הכבוד יפה מאוד! ממתין לסוף. ירון
-
בהצלחה אתה רק בתחילת הדרך אבל כל הכבוד ירון
-
דגמים ורק דגמים.
ירוני פרסם הודעה בנושא של M.Azulay בתוך רכבים על שלט, משחקי נהיגה וסימולטרים, דגמי רכבים ועוד
שלום לכולם אני מחפש דגם 18\1 של חיפושית " אמריקאית 1303L " עם חלון קידמי מעוגל . למי שיש או יכול לעזור (( בפרטי )) ???? תודה מראש ירון -
הופעת חברי מועדון החמש בתוכנית הבוקר של גידי גוב בערוץ 2, ותמונות מהצילומים
ירוני פרסם הודעה בנושא של Koby Millo בתוך רכבי אספנות
תודה וחג שמח גם לך ולכל בני ביתך ירון -
שלום לכולם צר לי שאני צריך לכתוב מילים כאלו אבל....((לפעמים צריך לומר את האמת בפנים)) לאחר לא מעט ארועים מוצלחים!!! בושה למועדון ה-5 על ארוע מאובק . לא מסודר . מכוניות פה ומכוניות שם . על דברים שסוכמו לפני הארוע ופתאום דברים משתנים. על דיבור בצורה מגעילה . עם אף בעננים. לשמחתי לא הגעתי עם הפיאט שלי היום והתמזל מזלי!!! היום סוף סוף הצלחתי להבין מה פשר ""הדיבורים"" שאנשים מדברים על ההתנהגות של "אנשים" במועדון ה-5. ולכן לא מוכנים להיות חלק מימנו!!!(חבל מאוד) אכשיו אני גם סוף סוף מבין למה נפתחו כל כך הרבה מועדונים במקום מועדון אחד מגובש. מאחד שמאוד מאוד אכפת לו. חבל ירון
-
"התיישנתי" (עריכה - שירשור ברכות לג'ורג', לרגל העולה החדשה)
ירוני פרסם הודעה בנושא של pasparto בתוך רכבי אספנות
אחי סוף הדרך!!!! אין לי מילים! פשוט שיחקתה אותה !!! ירון -
הופעת חברי מועדון החמש בתוכנית הבוקר של גידי גוב בערוץ 2, ותמונות מהצילומים
ירוני פרסם הודעה בנושא של Koby Millo בתוך רכבי אספנות
-
הופעת חברי מועדון החמש בתוכנית הבוקר של גידי גוב בערוץ 2, ותמונות מהצילומים
ירוני פרסם הודעה בנושא של Koby Millo בתוך רכבי אספנות
-
הופעת חברי מועדון החמש בתוכנית הבוקר של גידי גוב בערוץ 2, ותמונות מהצילומים
ירוני פרסם הודעה בנושא של Koby Millo בתוך רכבי אספנות
-
הופעת חברי מועדון החמש בתוכנית הבוקר של גידי גוב בערוץ 2, ותמונות מהצילומים
ירוני פרסם הודעה בנושא של Koby Millo בתוך רכבי אספנות
-
השקת רכב של אורי גל ושותפתו לתהליך השיפוץ, סבין מיונסטר ב-'קופי טו גו', 03.11.06
ירוני פרסם הודעה בנושא של מועדון החמש בתוך רכבי אספנות
כול הכבוד כחבר מועדון ובעלים גם של חיפושית שיפוץ יפה מאוד עם ירידה לפרטים. נשמח לראותך במפגשים ירון -
אני אישית לא ממליץ על מאירמן !!! הוא פשוט שוחט במחירים!!! לדבריו "אני שומר לכם זבל ולכן אתם תשלמו על זה. "כי רק לי יש" על גומיה קטנה הוא ביקש מימני 220 ש"ח ללא בושה ! שאת אותה גומיה רכשתי אצל רפי ב-25 ש"ח. לא חסרים חלקים בישראל . צריך רק לימצוא אותם. יש חנות קטנה בדרך פ"ת בת"א אחרי גשר מעריב לבאים מצפון בשם "רפי חלפים". אדם מבוגר שפותח את החנות שלו בתאום טלפוני. אדם נחמד מאוד והמחירים שלו ממש מצחיקים. יש לו את כל המגבים מניקל. בהצלחה ירון
-
-
-
