Jump to content

ירוני

  • הודעות

    386
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ירוני

  1. מצ"ב צילום לדגמים חדשים לאוסף שלי.
  2. חשבתה לרגע שאני יתן למישהו לעמוד על הכסאות עם נעלים ??? הם היו עם גרביים. ירון
  3. ממש לא היא צולמה בחוף תל - ברוך בת"א חוף שנקרא : החוף השקט. לילה שלם של צילומים . ירון
  4. היי לירוני כדאי לראות אותי זה פשוט מאוד ! :lol: אתה צריך להגיע למפגשים עם אבא שלך! לאן אתם נעלמתם ????? ירון
  5. אבי היקר לא זאת לא אישתי! אלו 2 דוגמנים שישבו לילה שלם בספיידר. ירון
  6. מושיקו היקר תודה רבה על הפירגון. כמו כן 2 הדוגמנים שישבו ברכב שלי . ישבו לילה שלם. רק כדאי לצלם אותם בפוזה הנכונה זה פשוט לא יאמן. הפרסומת צולמה בחוף תל - ברוך (בחוף השקט) הביאו במיוחד טרקטור שסלל לי שביל גישה לצוק . כי לא רציתי להגיע עם הספיידר עד לצוק. היה לי לילה לבן נחמד מאוד. תודה לכולם ירון
  7. שלום לכולם אני מחפש ספר רכב או ספר טכני לחיפושית 1303 אמריקאית. למי שיש ויכול לתת \ למכור \ או לצלם. תודה מראש 050-6822722 ירון
  8. כל הכבוד יפה מאוד! ממתין לסוף. ירון
  9. שמור מאוד . מטופל במוסך המרכזי . עדיין באחריות . + תוספות. גמיש
  10. בהצלחה אתה רק בתחילת הדרך אבל כל הכבוד ירון
  11. שלום לכולם אני מחפש דגם 18\1 של חיפושית " אמריקאית 1303L " עם חלון קידמי מעוגל . למי שיש או יכול לעזור (( בפרטי )) ???? תודה מראש ירון
  12. תודה וחג שמח גם לך ולכל בני ביתך ירון
  13. שלום לכולם צר לי שאני צריך לכתוב מילים כאלו אבל....((לפעמים צריך לומר את האמת בפנים)) לאחר לא מעט ארועים מוצלחים!!! בושה למועדון ה-5 על ארוע מאובק . לא מסודר . מכוניות פה ומכוניות שם . על דברים שסוכמו לפני הארוע ופתאום דברים משתנים. על דיבור בצורה מגעילה . עם אף בעננים. לשמחתי לא הגעתי עם הפיאט שלי היום והתמזל מזלי!!! היום סוף סוף הצלחתי להבין מה פשר ""הדיבורים"" שאנשים מדברים על ההתנהגות של "אנשים" במועדון ה-5. ולכן לא מוכנים להיות חלק מימנו!!!(חבל מאוד) אכשיו אני גם סוף סוף מבין למה נפתחו כל כך הרבה מועדונים במקום מועדון אחד מגובש. מאחד שמאוד מאוד אכפת לו. חבל ירון
  14. אחי סוף הדרך!!!! אין לי מילים! פשוט שיחקתה אותה !!! ירון
  15. בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
  16. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
  17. רררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
  18. כול הכבוד כחבר מועדון ובעלים גם של חיפושית שיפוץ יפה מאוד עם ירידה לפרטים. נשמח לראותך במפגשים ירון
  19. ירוני

    שאלה - מגבים לאוטו

    אני אישית לא ממליץ על מאירמן !!! הוא פשוט שוחט במחירים!!! לדבריו "אני שומר לכם זבל ולכן אתם תשלמו על זה. "כי רק לי יש" על גומיה קטנה הוא ביקש מימני 220 ש"ח ללא בושה ! שאת אותה גומיה רכשתי אצל רפי ב-25 ש"ח. לא חסרים חלקים בישראל . צריך רק לימצוא אותם. יש חנות קטנה בדרך פ"ת בת"א אחרי גשר מעריב לבאים מצפון בשם "רפי חלפים". אדם מבוגר שפותח את החנות שלו בתאום טלפוני. אדם נחמד מאוד והמחירים שלו ממש מצחיקים. יש לו את כל המגבים מניקל. בהצלחה ירון
  20. בבקשה תמונה ממועדון פיאט : ירון
  21. סבתא עם 850 בשטחירון
  22. יש לי גם תמונות של הרכב במציאות אני פשוט לא מצליח להעלות אותם. אולי בהמשך ירון
  23. תתחדש ירון
×
×
  • תוכן חדש...