Jump to content

motizkn

  • הודעות

    1,039
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

motizkn שיחק אותה בתאריך יולי 13 2022

התכנים של motizkn היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Tesla model 3

צפיות אחרונות בפרופיל

2,985 צפו בפרופיל

הנקודות של motizkn

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

597

מוניטין

  1. זה לא סעיף שאני בונה אליו, הסיכוי שאני יפעיל את הסעיף הזה שואף ל 0. אבל במקרה חירום אני רוצה להבטיח שהיה לי את הדירה לי ולמשפחה שלי. ושוב, שוק השכירויות גם ככה משוגע ודירות טובות עפות בימים ספורים. זה לא שאתה יכול להרשות לעצמך לפספס דירה שמתאימה לך בגלל סעיף כזה או אחר. יש הרבה פרמטרים והסעיף הזה מבחנתי לא כל כך משמעותי, אבל בשביל להגן על עצמי אני שם את הסעיף בחוזה שכירות שאני דורש מהשוכר שלי.
  2. במידה ואין ברירה ואני לא מוצא נכס אחר אז כן.
  3. יש פה חשיבה מאד של מיקרו לגבי שכירויות אבל הכל הוא תוצר של המקרו, שוק הדיור במדינה הזו לא שפוי ומחירי הדירות מעוותים את כל השוק כולל שוק השכירויות. כאחד שמצד אחד משכיר דירה ומצד שני שוכר דירה (ולא מרצון) יכול להגיד לך שהחוזה שאני נותן לדיירים שלי נגזר ישירות מהחוזה שנתנו לי. שמו לי סעיף שאפשר לפנות אותי מהבית תוך התראה של 60 יום אז חייב לשים את הסעיף הזה לשוכר אצלי. בנוסף, אצלי בחוזה השכירות מוצמדת למדד ולכן אין לי ברירה אלה להצמיד את השכירות שאני מבקש למדד (ואני עדין מפסיד יותר כל שנה כי השכירות שלי יותר גבוה ועולה ביותר). שוק הדיור בארץ דפוק לגמרי אבל כולנו עסוקים בחרא אחר.
  4. הרבה רעש על כלום, נכס שלו וזכותו לבקש כל סכום שהוא רוצה, וזכותם להגיד לא מתאים לי. אני רק יציין שלמרות שהשוכרים מתבכיינים שהמחיר החדש לא פרופורציונלי וגבוה מאד עובדתית יש ביקוש והוא מראה את הדירה לשוכרים פוטנציאליים במחיר החדש (והם אפילו מתלוננים שהוא מראה להרבה אנשים). במקום ללכת להפגין כנגד ממשלות ישראל שהביאו אותנו למצב הדפוק הזה ששכירות בדירה מעפנה עולה שני שליש מהשכר החציוני שלא נדבר על לקנות דירה, הם באים בטענות לשוק.
  5. הטווח המוגדל עולה 282 אלף חדש, צריך להשוות תפוחים לתפוחים.
  6. motizkn

    חוות דעת - Tesla Model 3 Highland

    לקחתי את הרכב מנמל אשדוד לפני שנה וחצי, נותנים לך כמה זמן שאתה רוצה לעבור על הרכב. במקרה שלי לא מצאתי כלום למרות כל הסרטונים שגם אני ראיתי. יש איזה דף ציקליסט שמשהוא עשה בזמנו, תדפיס ותעבור אליו עם הרכב.
  7. חשבתי שאנחנו לא מעוניינים להכניס את כולם לפניקה, אני ניסיתי להיות חיובי
  8. תעשיית הרכב עושה צעדי ענק בתחום הסיברסקיורטי. למעשה כבר יש סטנדרט חדש https://www.parasoft.com/solutions/iso-21434/ הבעיה כרגע שכל היצרנים שתעשיית הרכב רוכשת מהם סילקונים ומערכות עוד לא עומדים בתקן (תקן חדש, יקח זמן ליצרנים השונים לממש אותו). כרגע יש לך רכבים שרמת ההאבטחה בהם מאד נמוכה כי הם כוללים מערכות ללא שום מערכות הגנה ומשם אפשר לפרוץ, מצד שני מערכות המחשב ברכב היום (ביחוד ברכבים חשמלים כמו שלך) שולטות בהכל כולל בהגה ודוושת התאוצה והברקס (נהיגה אוטונומית). כנראה שאם משהוא ממש רוצה ויש לו מספיק משאבים הוא יכול להוריד אותך מהכביש, האם זה יקרה? כנראה שלא אבל כרגע זה אפשרי.
  9. לא מנסה לשכנע אף אחד שהטסלה היא רכב על. מנסה להעביר מסר פשוט שטסלה היא יצור אחר מהרכב הקלסי עם יתרונות וחסרונות משלה. וממשק המשתמש בנוי אחרת לטוב ולרע, אבל הוא לא אסון כמו שתיארו אותו פה. טסלה כמו כל רכב, בסוף מדבר לקהל לקוחות מסוים וכנראה שאתה לא חלק מקהל הלקוחות הזה בדיוק כמו שאתה לא חלק מקהל הלקוחות של פורד f150 וטויוטה הילקס. אבל קהל הלקוחות שטסלה כן מדברת אליהם (שבמקרה כולל את רוב האנשים כי זה הרכב החשמלי הכי נמכר בעולם) כן מהווה אינדיקציה ברורה שיש פה מוצר טוב, והעובדה שמתוך לקוחות טסלה אחוז גדול יקנה טסלה כרכב הבא מהווה אינדיקציה לכך שהם כן יודעים משהוא על ממשק משתמש ורכבים.
  10. אני לא יכול להתווכח על ההילנדר כי לא נסעתי אליו. בדגם הקודם אני נוסע כבר שנה וחצי אין שום בעיה עם האורות או כל שטות אחרת, האורות הם אוטומטים ואני לא זוכר שהייתי צריך לשנות הגדרות איי פעם. ורק שהיה ברור, כשאני אומר רוב הנסיעות אני מתכוון ל 95% מהנסיעות. ו5% שנשארו ברובם זה היה תיפעול של המזגן. אני לא מתווכח שכפתורים פיזים לשליטה במזגן הם יותר פשוטים ואכן זה נקודת תורפה להרבה רכבים, אבל מצד שני זה גם לא סיכון חיים או דורש ממך לפתור אינטגרלים במהלך הנסיעה, מתרגלים. אני לא מנסה לשכנע אף אחד שהטסלה יותר טובה או פחות טובה, הטענה שלי שכל הדברים הנוראים שכתבו על הטסלה הם אולי פחות טובים אבל ממש לא סוף העולם כמו שמציגים פה. אחרי שמתרגלים לממשק באמת שאין שום בעיה לתפעל כל מערכת ברכב ללא בעיה ואפילו בהרבה מקרים אחרי שהתרגלתה זה הרבה יותר נוח מהדרך הקלסית.
  11. שוב, יש פה הרבה ביקורת על ממשק המשתמש בטסלה, ובעיקר מאנשים שלא רגילים. בחיים האמיתיים עם הרכב המצב ממש לא גרוע כפי שמתואר למען האמת חלק גדול מהשינוים הופכים את הרכב לנוח ופשוט יותר. רוב הנסיעות כוללות פתיחת דלת, שילוב להילוך, הפעלת ההגה ווינקרים, וזהוא, ובאת הגעה למקום המבוקש אם אתה ממש נחמד אז תשלב לפארקין (אבל לא חובה, אם תפתח את הדלת הרכב יעשה את זה בשבילך). כל שאר הפעולות עם שלל התאורים בטרד אתה לא באמת צריך לעשות, הכל אוטומטי. אז אתם יכולים להמשיך להתלונן ולהזדעזע אבל בסוף מודל y זה הרכב הנימכר בעולם ובסקרים רוב האנשים שמחזיקים טסלה יקנו טסלה שוב. אז או שאתם צודקים ויש מלא אנשים סדיסטים בעולם או שפשוט הממשק הוא לא כל כך בעיתי ורק דורש היסתגלות, וברגע שהתרגלתה אתה פתאום קולט כמה דברים מיותרים אתה צריך לעשות ברכב קלאסי.
  12. טסלה לא חסינה והגניבות מבוצעות על ידי גניבה של הפלאפון או הכרטיס ומשם כל הרכב פתוח בשבילך. הפיתרון המאד פשוט זה האופציה להפעיל PIN Code מהמסך (פיצר של טסלה), זה אומר שגם אם יש לך את הפלאפון אתה לא יכול להכניס הילוך בלי להכניס את ה PIN Code לפני נסיעה. כמו שכתבי בעבר, חידשתי ביטוח בסוף שנה שעברה והטענה של הפניקס לקפיצת המחיר בביטוח המקיף היתה שבשנת 2023 נגנבו 8 טסלות. הנתון הזה לא מסביר את קפיצת המחיר אבל זה מעביר את סדר הגודל של גניבות טסלה בישראל.
  13. נתחיל מהשטויות ואז נעבור לדברים הרצינים. (אני מתייחס לדגם הקודם עם הידיות ליד ההגה) מתרגלים מהר מאד ואתה לא תאמין לי אבל לא באמת צריך את כל הכפתורים האלו, את תא הכפפות וידית לכיוון מראות אתה לא באמת צריך נגיש, ידיות למגבים יש כפתור בידית וברגע שלחצתה אתה גם מקבל אתכל האפשרויות עם שליטה מההגה. הדבר היחיד שאתה באמת צריך זמין ואכן פחות מוצלח זה כיוון פתחי אוויר יש טסלה וויזן שמעידכון תוכנה לעידכון תוכנה משתפר וכבר כרגע הוא מאד פונציונלי ועוזר בחניה + יש מצלמות בכל צידי הרכב ככה שחניה זה ממש לא הבעיה ברכב. ראדר זה לא פיצר זה דרך לממש פיצר, את הפיצר של נהיגה אוטונומית יש ולמעשה זה אחד מהטובים ביותר בשוק חיסרון ענק, מקווה שישתנה לא ברור לי מה זה ידנית, למייטב זיכרוני (וכאחד שהיה לו לפני 3008 GT) גם בשאר הרכבים אין ידיות אוטומתיות, לגבי הדרך שהידית עובדת מתרגלים ואז זה הופך להיות מאד פשוט שטויות, המערכת עובדת מדהים ויותר טוב מכל מערכת אחרת. במשך שנה וחצי היה לי בלימה אחת מוזרה של הרכב. לגבי ההגה, אני מודה שחיישן על ההגה היה מאד נחמד אבל מהר מאד אתה מגלה שמספיק להניח את היד על ההגה ואין שום ניתוקים. אפשר לסגור את המזגן לנוסע ליד, אני 1.93 ואין שום בעיה לכוון את המזגן לגובה הראש. וזה משנה כי? הרכב מציג לך את השטח מת + חיווי על רכב בשטח המת במסך בצורה מאד ברורה + התראה קולית אם אתה מפספס + התערבות אקטיבית בהגה אם לא שמתה לב ואתה מנסה להשתלב. קניתי אפטר מארקט כיסוים לגג הפנורמי עוד לפני שקיבלתי את הרכב מכל האנשים שהפחידו אותי. שנה וחצי עברה ועוד לא פתחתי את הקופסה. אני לא מבין על מה כל הרעש. שוב אני 1.93 והראש מאד קרוב לגג, לא מרגיש את גלי החום שהבטיחו לי בקיץ ולמעשה יש לך שליטה על המזגן מהטלפון, מדליקים מרחוק 5 דקות לפני שאתה מתקרב לרכב ועד שאתה מגיע לרכב הרכב קריר ותענוג. אין יותר להיכנס לרכב, לפתוח את כל החלונות להפעיל מזגן על מקס, להזיע 5 דקות ואז לסגור הכל. מאד סוביקטיבי. האיכות חומרים, נוחות ובידוד ב 3008 יותר גבוה, זה הופך הטסלה לפח? ממש לא, האיכות יותר גבוה מרוב הרכבים בשוק. הדבר הכי מדהים והפיצר שאני הכי אוהב ברכב. זה רכב חשמלי, אין שום היגיון להשתמש בבלמים אם זה לא בלימת חירום. עובד מדהים, מאד אינטואיטיבי, מגדיל את הטווח, משפר את הבטיחות (הבלמים תמיד קרים ובמצב טוב למקרה חרום כי לא משתמשים בהם), ומקטין עלויות אחזקה של הרכב. אני מסיע 3 ילדים מאחור, ילדה בכסא תינוק + 2 בבוסטרים קטנים, חיים יפה מאד. למבוגרים, אכן הישיבה נמוכה אבל עד היום אף אחד לא התלונן גם בנסיעות ארוכות. חסר מוסכים, אישית עוד לא נזקקתי למוסך. שתי הנקודות הבאות גורמות לי לחשוב שבזבזתי סתם זמן כי אתה סתם מחפש צומת לב בקיצור, הרבה טקסט שרובו חסר תוכן במטרה לנפח ולהציג כל דבר כחיסרון. לא יודע למה השירשור הזה הפך להיות כן טסלה, לא טסלה ויותר גרוע למה אני השגריר של טסלה, אני יסכם לך את החיסרונות מבחינתי: - אין וויז!! - אי אפשר לכוון פתחי מיזוג בלי המסך - קוטר סיבוב של הרכב על הפנים, מתגעגע לפיזו שהייתי עושה פרסה בלי לחשוב פעמים. וזהוא, בכל השאר הוא מקביל או מתעלה על רכבים אחרים.
  14. ברור שאתה מכיר יותר טוב ממי שמחזיק אחת ושמשתמש בה כרכב עיקרי בבית. אני לא מבין מה כל הרמיזות על הטסלה, אם יש לך מה להגיד אז תגיד. אני מחזיק אחת במשך שנה וחצי ורכב מושלם זה לא, אבל זה בהחלט רכב מעולה, חזק, אמין, וטכנולוגי ששבר את תעשית הרכב הקלסית. הבעיה מתחילה כשאנשים מצפים ממנו לספק ביצועים כמו רכב על, להיות איכותי כמו בנטלי, לשדר יוקרה כמו מרצדס, ולהיות אמין כמו טויוטה וכל זה במחיר של במוו סידרה 1 בסיסית.
×
×
  • תוכן חדש...