Jump to content

BruZo

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BruZo

  1. הגריל כבר הגיע וחשבתי לעדכן, בשביל הבאים אחריי. כמו שאסימפקס אמר, הגרילים לא זהים. ב07 הגריל טיפה יותר רחב, בנוסף לזה שהזיזים שתופסים את הגריל לטמבון, ממוקמים במקומות שונים ולכן הגריל לא יתאים. אבל לא הפסדתי כלום. נתתי את הגריל לבן דוד שלי, מאזדה 06, וזה יושב אצלו מדהים. רק צריך להתאים את צבע הגריל לרכב. תודה לכל העונים, ומקווה שהתגובה הזאת תעזור לאחרים בעתיד.
  2. הצמיגים שלי ברכב כבר גם ככה דורשים החלפה. אז חשבתי, אם כבר אני מחליף צמיגים, כדי לבדוק לגבי התקנת ג'נטים. זה מוביל לכמה שאלות. * אם אני מתקין ג'נטים במידה של הצמיגים הקיימים, יש צורך לעשות שינויים כל שהם ברישיון הרכב? * אם אני רוצה חתך נמוך יותר, זה חוקי? אם כן, עד כמה זה סרט לשנות את הרישיון, ואיך זה בכלל מתבצע? * חוץ מהעובדה שזה יפה יותר, מה זה מוסיף מבחינת ביצועי הרכב? * השינויים האלה עלולים לייקר לי את הביטוח? * אני יכול להתקין לבד, כמו החלפת גלגל לכל דבר? או שחייב התקנה של בעל מקצוע, מסיבה כזו או אחרת? * אפשר לקנות ג'נטים מקוריים של מאזדה? * וכמובן, שאלת המחיר. כמה כל דבר יעלה? רק לציין, שהג'נטים שאני מדבר עליהם, אלו הג'נטים הפשוטים. בלי כל החריטות או צבעים למיניהם, שלדעתי זה הכי יפה. מדובר על מאזדה 3 אקטיב 1.6 2007. תודה!
  3. גודל הסמל לא רלוונטי, כי הוא חלק מהגריל וגם ככה יוחלף איתו.
  4. זה שהוא יותר עבה זה לא בעיה אפשר להוריד את הפס הזה, ולהחליף אותו עם הגריל. השאלה אם הצורה והגודל הכללי של החלק זהים בשני השנתונים.
  5. בדקתי בEBAY לגבי גריל למאזדה 3. היה רשום 04-06. שאלתי את המוכר אם זה מתאים ל07, כדי להיות בטוח. הוא אמר שהוא לא יודע להגיד לי. לפי איך שנראה, הם זהים. אבל אולי יש איזה הבדלים קטנים בגודל\צורה שימנעו ממנו להתאים למאזדה 07? שני אלה: http://www.ebay.com/itm/191258962319?_trksid=p2059210.m2748.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT http://www.ebay.com/itm/MAZDA-3-4DR-4D-4-Door-2004-2006-Hood-Central-Grill-Black-2005-/321523938928?vxp=mtr
  6. דרומית לפ"ת יש לך בכניסה למגשימים. לא יודע לגבי העיניין עם צהל.
  7. ויל, הכיס הריק מיועד למעשנים לשאלתך, אצלי קבוע ברכב. לא מכיר איסור חוקי כזה או אחר.
  8. אוייש נו, מה אתם ילדים שמחפשים להעלות לעצמם את האגו? אם אין לכם משהו מועיל להוסיף, אתם מוזמנים לא להגיב. זה היה נראה כמו פורום מכובד. תודה לעונים הרציניים. עזרתם מאוד.
  9. קניתי רכב לא מזמן, וזה הרכב הראשון שבבעלות שלי. הרכב נרכש מאלברטו-קאר - סוכן רכב בב"ש. כשקניתי את הרכב, זה היה בדיוק בחודש שבו נגמר הטסט, וחלק מההסכם היה שעלות הטסט תחלק בנינו חצי-חצי, אבל אם הרכב נכשל מסיבה כל שהיא, כל הליקויים מתוקנים על חשבונו. עכשיו, הייתי אמור ללכת לעשות את הטסט, אבל עבדתי באותו יום, אז הסוכן (אלברט) בא ולקח את הרכב לטסט. הוא החזיר לי אותו מאוחר יותר באותו יום, ואמר לי שהחצי שלי זה 650 (שזה אמור להיות על טסט בלבד!). כמו שציינתי בהתחלה, רכב ראשון שלי, אז לא יצא לי לעשות טסט בעבר, ולא ידעתי מה ההעלויות. במקרה, שבועיים אחרי זה, אבא שלי ביקש שאני אקח את הרכב שלו לטסט. שילמתי על הטסט - אני רואה 97 ש"ח. פה התחלתי לחשוד שמשהו מסריח. איך אני יכול לבדוק את זה? איך אני יכול לברר אם היו ליקויים כל שהם בטסט, שכנראה הוא חייב אותי עליהם? אולי אפילו לא היו ליקויים והוא סתם מצא דרך להוציא ממני עוד כסף? במידה ובאמת הוא דפק פה קטע, יש לי איך להוציא ממנו את הכסף? מבחינה חוקית כמובן. יש לי את טופס זיכרון הדברים שמצויינת בו חלוקת העלויות.
  10. כן במחירים האלה, כבר באמת יותר הגיוני לקנות כזו מראש. מצד שני - אני לא כזה לחוץ על הצבע, אז אני פשוט אשאר עם השמפניה שלי ואחסוך לעצמי זמן, כסף והרבה כאב ראש (: תודה על התשובות!
  11. וואי נכון. עכשיו שהזכרתם את זה, יצא לי דווקא לראות ספירט האצ'בק שחורה בב"ש. שכחתי ממנה לגמרי. אבל סדאן בחיים לא ראיתי (: m1011409 - כן, את הדור השני\שלישי גם אני ראיתי. שכחתי לציין שאני מדבר רק על הדור הראשון.
  12. מאזדה 3 2007, כרגע בצבע שמפניה טיפה דהוי והייתי אומר שלמעט איזה 2 גומות קטנטנות אין בכלל עבודת פחחות. כמה יעלה לצבוע רכב כזה לצבע שחור מבריק? כמה העבודה עצמה (+חומרים, מן הסתם) וכמה שינוי הצבע ברישיון? בכלל, מה התהליך שמתבצע מול משרד הרישוי? צריך אישור כל שהוא, או שזו נטו החלטה שלי? אני שואל את כל זה בידיעה שכל הסיפור בטח הרבה מעבר למה שאני כרגע מסוגל לשלם. אבל בכל זאת לדעת לעתיד ובכלל, לידע כללי. * "לך לכלכליה יעשו לך את זה ב1500 שקל" - לא תופס. מדבר על עבודה מקצועית ואמינה (:
  13. כמו שאתם מבינים מתמונת הפרופיל שלי, יש לי מאזדה 3 שמפניה. תמיד אהבתי שחור כצבע לרכב. אז סתם פינטזתי לי על לצבוע אותה בשחור (דבר שכנראה לעולם לא יקרה, כלכלית!) ופתאום נפל לי האסימון, שאף פעם לא ראיתי מאזדה 3 שחורה! זה מוביל אותי לשתי שאלות: 1. לא שיווקו אותה בישראל בשחור? 2. יצא למישהו לראות מאזדה 3 שחורה בארץ (צבועה, או כצבע מקורי)?
  14. לא זוכר אם שלחתי בדואר רשום, אבל וידאתי הגעה. הכתובת המעודכנת היא של ההורים שלי. שם גרתי באותה תקופה. אם היה מגיע דואר רשום הם היו יודעים.
  15. לא יודע. לא מכיר את "הניסוח לביטול דוח", אבל הכוונה של הביטוי במילים פשוטות היא "למרות שנעשתה כאן עבירה".
  16. שמח לשמוע! אבל בכל זאת חשוב לציין, כמו שרשום בטופס "ביטןל לפנים משורת הדין". ז"א שלפי החוק הדו"ח היה מוצדק. אז למי שקיבל דו"ח, תמיד שווה לנסות. אבל מי שלא, נסו להמנע ממצב דומה (: עדיף מאשר עכשיו לרוץ ולנסות לבטל. דבר שלא תמיד יסתיים בהצלחה.
  17. אני לא יודע איך זה בא לי פתאום היום, אבל נזכרתי שבאוגוסט 2012 קיבלתי דוח חנייה ברמת גן (ליד הבורסה שם). כבר באותו שבוע הגשתי ערעור, כי לא היה שום שלט שאוסר על חנייה, בנוסף היו סימוני חנייה ולא משנה. בגדול - אני כנראה צודק. העיניין הוא, שפתאום היום נפל לי האסימון שמאז אותו ערעור לא שמעתי מהם. לא שלחו לי מכתב תשובה, לא התקשרו ולא כלום. איך אני מברר דבר כזה? שלא יצא מצב שהערעור נדחה ועכשיו יש לי דו"ח חנייה עם איחור תשלום של שנה וחצי.
  18. http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Familia#Eighth_generation_.28BJ.3B_1998.E2.80.932003.29 אני לא רואה שמדובר שם על מתיחת פנים ב2002, חוץ מהעובדה שהתווסף מנוע 2 ליטר. מה שכן, ב2004 היא עברה "מתיחת פנים קטנטנה", שנקראת מאזדה 3. אם אתה מתקשה באנגלית, אתה מוזמן לשאול שאלות נוספות ואני אנסה למצוא לך תשובות עליהן בדף הנ"ל.
  19. בתקופת השירות הצבאי שלי, היינו עושים שת"פ עם המשטרה. הייתי מתעסק להם במערכות כל הזמן מחפש רכבים וכאלה. לא היה אכפת להם. תמצא מישהו שכרגע בתפקיד כזה, וסנג'ר אותו למצוא לך את הבעלים (: אם אתה מהמשקיעים, יש את המוצב בצומת לידו. בדר"כ זה תפקיד של החיילים במוצב הזה (יש מצב שהוא נסגר לפני 4 שנים - היה דיבור על זה).
  20. איזה מלך! אם הייתי נכנס לפני יומים היית חוסך לי הורדה של כל העונות של FAST N LOUD סדרה ממש טובה! לא שמתי לב אם כאן זה HD, אבל באתר טורנטים מסויים, אפשר למצוא כמעט כל סדרה בHD (מותר לפרסם את שם האתר?).
  21. כרגע השעה 2:50AM, ולא הבחנתי בשום תקלה עד עכשיו.
  22. שלום. הלך לי המנוע של החלון האחורי ימני במאזדה 3. קניתי מנוע שבמראה חיצוני נראה אותו דבר, רק אחרי זה שמתי לב שבכותרת רשום מאזדה 6. זה אותו מנוע? http://www.ebay.com/itm/111355443642?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
  23. בדיוק. אבל eBay לא מצאתי אף אחד שעושה משלוח לארץ, ואם כן, המשלוח מכפיל את המחיר ומביא אותו לרמה מגוכחת. אין אף אחד שמתעסק בדברים כאלה בארץ?
  24. שלום כולם. קניתי לא מזמן מאזדה 3 2007, והאזעקה שלה נורא חלשה (גם בפתיחת\נעילת דלתות). נראה לכם שלהחליף את הרמקול יעזור? או שזה משהו יותר עמוק במערכת? אם זה הרמקול, זה תיקון שאני יכול לעשות לבד ב20 דקות. אם זה מעבר - אני כבר אצטרך לגשת לבעל מקצוע אני רוצה לדעת אם שווה לי לקנות רמקול (150 שקל, מחיר סביר?) ולהתקין, שאני לא סתם אוציא כסף וזה בכלל לא זה. * סורי אם לא קשור לכאן, אבל היה נראה לי הפורום הכי קרוב לנושא.
×
×
  • תוכן חדש...