Jump to content

BruZo

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BruZo

  1. שלום כולם. קניתי לא מזמן מאזדה 3 2007, ומאז ומתמיד, הגריל האמריקאי היה נראה לי הרבה יותר יפה, מזה שמגיע בישראל. יש למישהו מושג איפה אני יכול לקנות גריל כזה? ניסיתי eBay וAliexpress. החיפוש בשניהם לא ממש העלה תוצאות (נתן לי בעיקר גרילים חלקים מכוערים כאלה. בלי הסמל של מאזדה). בתכלס, מחפש באיזור באר שבע. אבל מבחינתי להגיע גם עד קריית שמונה. למי שלא מבין במה מדובר: http://www.kijiji.ca/v-view-image.html?adId=1011180017&image=0 תודה.
  2. שלום, יש לי מערכת של I30. אני רוצה להתקין אותה על סיריון. הבעיה היחיד היא שהחיבור של האנטנה שונה. איפה אני אוכל להשיג מתאם לI30? עדיף אונליין ובמחיר סביר. thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mCPXrOXK1fOKbp-uleJ1afA.jpg מתאם הפוך ממה שבתמונה. נקבה של הצד העגול וזכר של הצד המרובע. אשמח אם תוכלו גם להגיד לי את שמות החיבורים כדי שאני אדע לפעם הבאה. כרגע המערכת עובדת, הבעיה היחידה היא שאין קליטת רדיו (מן הסתם) ואיבדתי גם את החיבורי USB ו-AUX, אבל הם לא חשובים לי. יש למישהו רעיון לעוד בעיה שיכולה לצוץ בהמשך?
  3. אז מה יכולה להיות הבעיה שבגללה ההגה תקוע? (תקוע - ממש קשה לסובב אותו)
  4. יש לי יונדאי אקסנט שנת 2007. ההגה קצת מזייף ונתקע, באתי למלא שמן הגה.. הרמתי מכסה מנוע והופ הפתעה.. לא מוצא איפה למלא שמן הגה! ניסיתי למצוא מיכל שמחובר לבוסטר בצינור ופשוט לא מצאתי כלום.. אני משתגע מזה.. זה באמת אמור להיות כל כך מסובך!? אם מישהו יכול לעזור לי אני אודה לו (תמונה מאוד תעזור). נ.ב יש מהבוסטר מיכל לבן קטן, למילוי שמן ברקסים.. אפשרי ששמן הגה וברקסים יהיו ביחד?..
  5. אליה.. ניסיתי לחפש ביד 2.. לא מצאתי יותר מידי תוצאות. לפחות לא משהו שנשמע אמין (סיויק 95' ב500 ש"ח, 323 שנת 95' ב1600, ב.מ.וו סדרה 3 שנת 2000 ומשהו ב1600.. קיצר כל מיני שטויות..). תודה על כל התגובות.. נחפש ת'רכבים האלה..
  6. אני ועוד מישהו מעוניינים לקנות רכב ב1800 שקל.. כל מה שחשוב ברכב - שיסע. הרכב לא נקנה למטרות הגעה ממקום למקום.. לי יש כבר רכב (גטס 05) וגם לו יש רכב (סיויק 06). בכ"ז, אנחנו צריכים את הרכב הזה כדי להתאמן קצת שליטה על הרכב. כל מיני דברים שאין סיכוי שננסה על הרכב שלנו. אני מתאר לעצמי שמן הסתם רכב ב1800 שקל לא יגיע לביצוע לסיויק, או של כל רכב אחר, אבל זה בסדר.. אנחנו נסתדר.. איזה רכבים אפשר למצוא במחיר כזה? נ.ב אני מבין איך זה נשמע מהצד.. אבל לא, אנחנו לא ילדים קטנים ואנחנו יודעים מה אנחנו עושים (יש לנו מספיק אנשים שמבינים שעוזרים לנו בזה).
×
×
  • תוכן חדש...