שלום כולם.
קניתי לא מזמן מאזדה 3 2007, ומאז ומתמיד, הגריל האמריקאי היה נראה לי הרבה יותר יפה, מזה שמגיע בישראל.
יש למישהו מושג איפה אני יכול לקנות גריל כזה?
ניסיתי eBay וAliexpress. החיפוש בשניהם לא ממש העלה תוצאות (נתן לי בעיקר גרילים חלקים מכוערים כאלה. בלי הסמל של מאזדה).
בתכלס, מחפש באיזור באר שבע. אבל מבחינתי להגיע גם עד קריית שמונה.
למי שלא מבין במה מדובר:
http://www.kijiji.ca/v-view-image.html?adId=1011180017&image=0
תודה.