Jump to content

BruZo

  • הודעות

    80
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BruZo

  1. שרשמתי ניתוק קודן, זה מה שהתכוונתי.. השארתי אותו מנותק למשך לילה שלם ולא עזר..
  2. היי כולם. הקודן ברכב (ספטרוטק) התחיל לפעמים לצפצף (שני צפצופים קצרים ואחד ארוך בלופים) בלי שום סיבה ברורה ופשוט לא נותן לי להקיש קוד. אני נועל את הרכב זה מסתדר מעצמו אחרי 10-15 דקות (האמת לא ניסיתי בלי לנעול, אז לא יודע אם לנעילה יש קשר). באחת הפעמים לקח לזה בערך חצי שעה עד שזה הסתדר. זה התחיל לפני 3 ימים ומאז קרה לי לפחות 4 פעמים, בהן ניסיתי לנתק את הקודן ואת המצבר וזה לא עזר. יש למישהו מושג מה זה? ממה זה קרה? איך מסדרים את זה? **מאזדה 3 שנת 2007. סרטון של הצפצופים:
  3. תגידו אם אני מיירט רחפן שטס בשטח הבית שלי (אבן, רובה אוויר איך שלא יהיה), זה מעמיד אותי בבעיה משפטית? או מהצד השני, את בעל הרחפן? * כידוע, לרחפנים יש מצלמות. ממש לא תחושה נעימה. * מדובר על שטח משק במושב לא שטח מטר על מטר באיזה עיר. אין שום ספק בנוגע לאם הוא נכנס לשטח או לא. * עוד לא עשיתי את זה, אבל שוקל ברצינות להביא לארץ ספורט חדש - צייד רחפנים.
  4. יש לי מאזדה 3 שנת 2007 עם מערכת מולטימדיה שעובדת על מערכת הפעלה WinCE. http://www.ebay.com/itm/190900535785?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rmvSB=true ראיתי ברשת את אותה מערכת, עם Android. יש אפשרות להתקין על המערכת הזאת מערכת הפעלה של אנדרואיד? יש לי הרבה ידע בהתקנת מערכות הפעלה בכללי (סלולריים, מחשבים טאבלטים..) ואני מתכנת JAVA (שזאת הסיבה העיקרית שאני רוצה להתקין Android. אני רוצה לבנות אפליקציות לרכב), אבל אין לי מושג לגבי מערכות מולטימדיה ואני דיי מפחד לדפוק את המערכת הזאת.. * חיפשתי מלא באינטרנט ולא מצאתי הרבה מידע על זה. * כן, אני יכול ללכת למקום שמתעסק במערכות רכב, אבל כל הרעיון זה ללמוד דברים חדשים.
  5. יש לי מאזדה 3 אקטיב 2007 קילומטראז' על 150,000. הרכב מושך הילוכים זה בעיקר מורגש בין 3-4. באחת הפעמים הוספתי קצת שמן גיר, והרכב נסע מצויין לכמה ימים ואז זה חזר שוב. כשאני בודק לא נראה שחסר שמן וגם המפלס לא יורד! אבל איך שהוא אם אני מוסיף ממש טיפה זה מסדר את זה לכמה ימים (עשיתי את זה פעמיים ובשתי הפעמים זה "הסתדר"). אני אציין שוב, המפלס לא יורד. אז לא מדובר בנזילה. מה נראה לכם יכולה להיות הבעיה? חשבתי להחליף שמן גיר, זה נראה לכם יכול לעזור?
  6. לחיצה נוספת על הCD אני אנסה (למרות שנראה לי שניסינו). כפתור סורס לא קיים, גם לא MODE. לא עובר בחיבור אוטומטי.
  7. שלום. חבר קנה אופל קורסה 2010 לא מזמן. ברכב קיים חיבור AUX, אבל כמה שלא שיחקנו עם הכפתורים, לא מצאנו איך להעביר את המערכת למצב חיבור AUX. יכול להית שזה רק הכנה? אם לא, יש למישהו מושג איך מעבירים את המערכת למצב AUX? תמונה של לוח הכפתורים: http://sizmedia.com/my.php?i=i4kzzmhyzjym.jpg (לא שלו, אבל בדיוק אותו אחד (: ). תודה מראש.
  8. לפי מה שרואים בתמונות, אתה הגעת מאיזור מאוד פתוח. לא היה שום דבר שיסתיר אותך. ז"א שבשביל שבאמת הוא יגיע לצומת יסתכל טוב לצדדים, יכנס, ורק אז אתה 'תגיח בהפתעה', ועוד במהירות כזו שתספיק להכנס לצומת ושהוא יפגע בך מהצד (ולא אתה בו), היית צריך להיות פחות או יותר במהירות של מטוס. לדעתי, הוא הבין שהוא פישל אבל כמו שאמר הבחור מעלי משתמש בשיטת מצליח, ומקווה שאתה תלחץ ותקח אחריות.
  9. כשהייתי בן 17 (נהג חדש מן הסתם), ניתפסתי על 142 בכביש של 90. קיבלתי 3 חודשים שלילה + 500 שקל קנס. לא זוכר כמה נקודות. בנוגע למה שאמרו על עורך דין, אחד החברים שלי ניתפס גם על מהירות מופרזת ולקח עורך דין. עורך הדין דחה את המשפט במשך איזה שנה, בסופו של דבר כשהוא ניגש למשפט הוא כבר לא היה נהג חדש והיה חייל. יצא זכאי בטענה של "נו הוא עשה את זה מזמן. הוא כבר חייל והוא התבגר ולמד את הלקח שלו" (או שלא זכאי אלא עם אזהרה. לא יודע איך זה עובד בדיוק אבל לא קיבל כלום). מדינה הזויה.
  10. אם השארתי את הרישיונות ברכב והרכב נגנב, יש עם זה בעיה חוקית כל שהיא?
  11. http://www.aliexpress.com/item/steering-wheel-control-button-for-Mazda-3-decoration-switch-MAZDA-3-steering-wheel-push-button/1911280750.html התקנה נורא פשוטה. ** חשוב שתזכור לנתק את המצבר לפני התהליך! ** תשחק עם ההגה קצת כדי שינעל במקום (למרות שזה גם ככה יקרה לבד עם כל ההברגות). יש לך שני ברגים מתחת להגה מימין ושמאל. אחרי שתוציא אותם, כל הצופר\כרית אוויר יצאו. מחובר שם כבל, אפשר לנתק אותו כדי שיהיה יותר נוח לעבוד. אני השארתי אותו מחובר ועבדתי כשחבר החזיק אותו. יהיה לך שם שקע שמחובר עם שני כבלים (אחד מוברג ואחד עם קונקטור) - נתק אותו. אתה תראה בורג גדול במרכז, שמחזיק את ההגה. תפתח אותו (הבוקסה של הגלגלים באוטו מתאימה בול). אחרי שהוצאת את ההגה, יהיו לך מאחוריו שני ברגים - נתק אותם ותוכל להוריד את כיסוי הפלסטיק האחורי של ההגה. ברגע שהוצאת אותו תהיה לך גישה להוציא את הבורג שמחזיק את הפלסטיק שיושב במקום שבו הכפתורים אמורים לשבת. נתק אותו וחבר את הכפתורים במקומו. חבר את השקע שלו (כמובן לא לשכוח את שני הכבלים בנוסף לשקע). חבר הכל חזרה - ההגה יושב על בורג משושה. לא לשכוח להחזיר אותו בדיוק בזווית שבה ישב לפני שפירקת. בלי קשר - אחרי שתחבר הכל ותחבר חזרה את המצבר, תצטרך לעשות סנכרון לחלונות: * סגור אותם עד הסוף ועזוב את הכפתור. * תרים שוב את הכפתור לבערך 5 שניות. * תחזור על הפעולה בכל החלונות ברכב. כמו שאתה מבין מהשרשור הזה, אם זו מערכת מקורית לא תהיה בעיה. אם לא, לפי שניסמו אומר, תצטרך מתאם. במקרה שלי, המערכת אמנם לא מקורית אבל מותאמת למאזדה ופשוט הייתי צריך לחבר את הכבלים של השליטה מההגה. בהצלחה אחי.
  12. טום אתה תותח. היה לי קצת זמן פנוי אז פירקתי את המערכת ובאמת היו שני כבלים שצריך לחבר (gnd ו-k1). כיילתי את הכפתורים ועובד מעולה. תודה!
  13. אבל זה לא סטנדרט. המערכת מותאמת למאזדה. לדוגמא המסך של המזגן עובד איתה בלי שום התאמות מיוחדות. אין מצב שגם הכפתורים יתאימו כמו במקורית בדרך כזו או אחרת? זאת המערכת: http://www.ebay.com/itm/In-Dash-Car-DVD-Player-GPS-Navigation-Ipod-CD-Radio-Stereo-For-Mazda-3-2004-2009-/181634924723?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_GPS&hash=item2a4a4900b3
  14. האופציה לכיול קיימת בהגדרות. ניסיתי אותה וזה לא עובד. בגלל זה אני חושד שמדובר בעיניין של חיבור.
  15. התקנתי עצמאית כפתורי שליטה במאזדה 3 שלי. לא היה בעייתי מידי. פתחתי את ההגה החלפתי את הפלסטיק בכפתורי השליטה וחיברתי לקונקטור שכבר היה מראש מחובר. האור על הכפתורים נידלק כשאני מדליק אורות. אבל הם לא שולטים על המערכת. ניסיתי לכייל דרך המערכת אבל זה לא עובד. יש למישהו מושג אם הקונקטור הזה שבהגה כבר מחובר לצמה, או שצריך לחבר אותו? נ.ב לא מדובר במערכת המקורית של הרכב אלא במערכת מולטימדיה ( לא סטנדרט. מותאמת למאזדה 3 ).
  16. יש לי מאזדה 3 2007 עם מערכת מיגון של ספטרוטק. לא מזמן מצאתי שלט של אחד הרכבים שהיו לנו פעם, גם של ספטרוטק. איך אני יכול לקודד את אותו שלט לרכב שלי? הבנתי שזה רצף פעולות דיי פשוט.
  17. החלפתי צמיגים היום. הבחור אמר לי "טייפון גרמני". אחרי זה קלטתי שרשום על הצמיג Tyfoon ולא Typhoon. עלו 300~ שקל לצמיג. זה חיקוי? אם כן, קיים כאן סיכון כל שהוא? החלפתי באוטו-דיפו בביג באר שבע, שזו רשת מוכרת, אז אני מניח שאפשר לסמוך עליהם.
  18. כרית הסיליקון זו לא הבעיה. חוץ ממספרים טיפה מחוקים, היא תקינה ואני יודע בוודאות שכל מספר שאני לוחץ, זה המספר שנלחץ בלוח. גם לא צריך ללחוץ חזק ולהלחם. הכפתורים נלחצים בדיוק כמו שאמורים להלחץ. בסופו של דבר הבעיה היא בלוח החשמלי או במוח של המערכת (כשלצערי, ההימור הוא על המוח).
  19. אני דווקא מעדיף שיהיה קודן. אבל שיפתח בהקשה אחת ולא 100. חוץ מזה, הבנאדם שעשה את הקודן לא היה הכי אסטטי. תקע אותו מתחת לכפתורים של המזגן, אז אם אני מסיר אותו נשאר לי חוץ מכוער בפלסטיק. תראו, אני לא מחפש תשובה חד משמעית של כן\לא יעבוד. רק לדעת שאני יכול לנסות בלי לגרום נזק למערכת הקודן שלי או של אבא שלי.
  20. אני עם אקטיב 2007 (1.6). נוסע בעיקר בתוך באר שבע, עושה בסביבות ה1:10-1:11. משלם 5800~ ביטוח חובה+מקיף.
  21. אף אחד לא יודע?
  22. יש לי ברכב קודן ספטרוטק. יש לו קטע דפוק שלפעמים צריך להקיש את הקוד 3-4 עד שהוא מקבל אותו כתקין. ניסיתי לנקות את הלוח ואת הלחצנים אבל זה לא עוזר. ברכב של אבא שלי יש גם את אותו קודן. אם אני אחליף בין המעגלים החשמלייםשל לוח המקשים, זה יכול ליצור בעיות? נראה לכם שזה בכלל יפתור את הבעיה? הרכב של אבא שלי גם ככה יוצא מהחנייה פעם ב200 שנה אז לא יפריע לו.. אם זה משנה, שלי זה מאזדה 3 07 ושל אבא יונדאי i30 09
  23. מה הנוהל במצב שבו שוטר שעצר אותך מסרב להציג תעודת שוטר, או שאין עליו תעודה להציג?
  24. קניתי מערכת לרכב: http://www.ebay.com/itm/190900535785?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT התקנתי כבר. עובדת מעולה מכל הבחינות. ראיתי שיש אפשרות לחבר מודם 3G. על איזה מודם מדובר? נטסטיק רגיל שמתחבר לUSB מאחורה, או שיש איזה מודם עם חיבור למערכות רכב?
  25. עדכון: מתאים בול מבחינת צורה. מבחינה חיבורים חשמליים, לא ניתן לסגור ולפתוח את החלון בלחיצה אחת, ומשום מה, לא ניתן לשלוט עליו מכפתורי הנהג (כן, עשיתי את האיפוס הזה שלאחר ההתקנה). בסופו של דבר פירקתי את שני המנועים והשתמשתי במנוע המקורי שלי, עם גלגלי השיניים של המנוע שהזמנתי. עובד מעולה.
×
×
  • תוכן חדש...