RoNeR
-
הודעות
297 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי RoNeR
-
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קצת מוזר מה שאתה מספר אצלי אין שום לאגים או בעיות, נראה לי שאולי אני יגיע למפגש הבא או משהו ונבדוק כבר בלייב אם מה שאתה מתאר נמצא גם אצלי, יש מצב שהתרגלתי לסוג כל שהוא לבעיות. ותפעיל את הקרוספייד תראה איך לא תרצה לחזור אחורה. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
lanosforce הבטחתי שאני יבדוק לך את הmortplayer. קודם כל הכל עובד כמו שצריך, אין אצלי קפיצות, ניגנתי קבצי MP3 וFLAC דרך USB DOK. אני לא כל כך טוב בסקירות אבל זה הרושם שלי מהmortplayer יתרונות: הגישה לתיקיות באמת מהירה. דרך אגב מבחינתי בהשוואה לpoweramp פה נגמרות היתרונות. חסרונות - בהשוואה לpoweramp ממשק לא כל כך מלוטש באנגלית. פרסומות . אקולייזר ברמה מאוד מאוד מאוד נמוכה. אין crossfade זה פשוט מעצבן כל פעם שעוצרים או מעבירים שיר הכל נחתך בבום ושומעים פק קטן מהטוויטרים. לאומת poweramp שהכל הולך חלק כיאלו יש איזה DJ שמתקלט לך מהתא כפפות. לא כל התמונות של האלבומים נטענו לי כמו שצריך. לא מצאתי אפשרות להכניס שיר לתור (שיתנגן אחרי השיר הקיים). *יכול להיות שחלק מהחסרונות הם בעצם אני שלא מכיר עד הסוף את התוכנה אבל זה מה שהצלחתי לעשות, ואולי קצת קשה להשוואות בין נגן חינמי לנגן בעולה כמה שקלים. מבחינתי אני נשאר עם POWERAMP מבחינתי לא כל כך נורא ללחוץ שתי לחיצות עד הרשימת האלבומים. במידה ולמישהו יש מתחרה ראוי לPOWERAMP אשמח לנסות עוד נגן. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
השתמשתי בכזה לפני sabre u2 עובד מצוין. אבל בשבילי הOUTPUT שלו היה חלש מידי ובכיול של הJBL MS8 קיבלתי LOW SIGNAL -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הפעולה של הWIPE פשוט מוחקת הכל. ואז אתה מתקין פשוט רום וקרנל חדשים. אפעם אין צורך לחזור לסטוק, רק במידה והמכשיר קרס לגמרי ואין לך אפשרות להיכנס לרקברי על ידי ווליום למטה והדלקה. אתה תדע שהUSB AUDIO פועל ברגע שתחבר DAC. אתה יכול להוריד את האפליקציה usb host control שדרכה אתה יכול ממש לראות איזה מכשיר זוהה ואיזה נתיב יש לכל כונן USB -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוטודרויד מותאם רק ל2012 cleanrom והקרנל elementelx מותאמים ל2013 -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כעיקרון טכנית אתה צודק אתה יכול להסתפק בסטוק, ורוב מה שאתה צריך באמת נמצא על הקרנל. פשוט CLEAN ROM אמור להיות קצת יותר מהיר. במידה ואתה רוצה ללכת על הקרנל recovery > elementelx > wipe cache > reboot הכל מתקצר. אתה יכול להתחיל ככה אם לא יספקו אותך הביצועים תתקין את הcleanrom -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
Clean rom 3.6 http://www.scottsroms.com/downloads.php?do=file&id=546 elementelx http://www.androidfilehost.com/?fid=23610159112652343 לאחר בירור קצת התברר לי שנכון לעכשיו הגרסאות של AOSP יותר יציבות מCM11. clean rom כולל בתוכו gapps. ככה שהשלבים מתקצרים recovery > wipe > clean rom > reboot > recovery > elementelx > wipe cache > reboot אחרי זה כבר אתה מגדיר tasker והכל. וכעיקרון כן אתה יכול לעשות את כל העדכונים בטאבלט ישירות, רק שים לב שההקבצים שאתה מוריד באמת ירדו טוב, יש נטייה לדפדפנים של פלאפונים וטאבלטים לא להוריד קבצים כמו שצריך ולהוריד קבצים בגודל ביטים בודדים, סביר להניח שאם זה ירד לך מהר מידי זה לא טוב. הקבצים אמורים לשקול בערך 350 לרום משולב גפס ו10+ קצת לקרנל. בהצלחה. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ניסיתי לבדוק לך כמה שאפשר, והגעתי למסקנה שהאמת לא חושב שתחדש לך הרבה. תתקין CM11 + elementalx חשוב מאוד שelementalx יהיה בגרסאת CM כעיקרון השלבים שלך להתקנה צריכים ליהיות כאלה קודם כל תעשה WIPE מלא, מחיקה מלאה של הכל מלבד האחסון הפנימי. לאחר מכן תתקין CM11 מיד אחרי זה GAPPS. תצא מהרקברי תתן לרום לעלות. אחרי שהרום עלה תחזור לרקברי ותתקין elementalx. באפשרויות מפתח תאפשר את "השאר פועל" (יגרום לטאבלט לא להירדם תוך כדי נסיעה) תתקין את האפליקציה TASKER משם תגדיר את ההתעוררות והירדמות המכשיר בעת ניתוק וחיבור חשמל. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוטודרויד מתאים רק ל2012 בלבד. אני חושב שהכי טוב שתסביר לנו בדיוק איזה רום אתה מחפש, מה השימוש שלך בטאבלט ואיזה אופן אתה תעבוד איתו ברכב.(קבוע ברכב או לא ועוד) -
הרעיון בתור רעיון נראה גאוני, אבל וזה אבל גדול. אני לא מצליח למצוא שום מידע טכני על המוצר, הדבר יכול באמת פתרון גדול רק במידה והטאץ יהיה מספיק טוב וחומרת המכשיר תהיה מספיק חזקה. נכון לעכשיו זה נראה לא ממש אפוי וצריך עוד לחכות ולראות לאן זה יתפתח.
-
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ההיתי ממליץ לך לנסות את ה300-1300 אתה לא תרגיש את ההתחממות. ההתחממות מגיעה רק אחרי הרף של ה1300, ככל שאתה מעלה את תדר המעבד יותר ככה הוא יותר מתחמם. הנושא הזה יותר פעיל היום במחשבים שאתה מעלה את תדר המעבד בביוס ובדרך כלל קונה קירור טוב יותר למעבד, וככה מרוויח יותר ביצועים בפחות כסף. במחשב הישן השתמשתי במעבד Q9550 2.8 שהצלחתי לדחוף אותו עם קירור עד 3.6. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כבר עניתי לך גם בפרטי אבל נוספו פה עוד עניינים. אל תדאג בקשר לצליית המעבד, כרגע אתה עובד בסקלה של 100 - 1300. מה שאתה עושה בעצם זה גורם למכשיר לא לרדת ל100 אלה ל300. בפועל אתה תרגיש שיפור קטן בביצועים יכול להיות מאוד שזה יסדר לך את עניין הקפיצות בשירים ויגרום להתעוררות יותר מהירה ממצב שינה עמוק. (דרך אגב אני חושב שזה מוגדר ברירת מחדל בUSBROM) אצלי לדוגמא אני עובד עם OC קטן 400 - 1500 ועוד OC קטן למאיץ הגרפי, בפועל אני מרגיש שכל הUI של המכשיר יותר חלק המכשיר מרגיש לי טיפה יותר חם (בצדק) אבל בגלל שאין סוללה שתושפע מזה לרעה היתרונות גוברים על החסרונות. בקשר לנגן אני חושב שנעשה החלפות, תנסה כמה ימים את הpoweramp אני ינסה את הmortplayer אני חושב שתמצא את הpoweramp כמועדף. (אין לו בעיה לנגן מכמה HDD שונים.) בקשר לחשמל. אם הבנתי ממך נכון אתה ממליץ להוסיף עוד ספק כוח ולהשתמש בכבל YUSB? ( חח כן יש כבל כזה ) -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קודם כל lanosforce אתה לא כזה גרוע ולענייני עבודה: קודם כל תתקין trickster. אפליקציה יעודית לנקסוס שמאפשרת לך לשנות את הגדרות הקרנל. לך לטאב GENERALS ותעלה את הMIN FREQ לאזור ה300 400. ותעשה ניסיון עם הMORTPLAYER זה צריך לעזור מעט. כעיקרון אני משתמש בPOWERAMP שעובדת מצוין, אני לא יודע אם פשוט התרגלתי אליה או שהיא נוחה לי, אני משתמש בה כבר שנים טובות בפלאפון. אחרי סידור המוזיקה עם MP3TAG כולל תמונות אלבום זה נראה מדהים, ועם האפשרות של הCROSSFADE פועל גם בהעברת שירים ידנית והעברת שירים או אלבומים על ידי מחוות (לצדדים או למעלה למטה) מבחינתי זה הנגן האולטמטיבי. אבל למען המדע אני יתקין היום MORTPLAYER שהאמת לא ניסיתי בחיים ויבדוק אם גם אצלי יש קפיצות. כרגע אני משתמש ב16GB DOK של סנדיסק, כי לצערי אני עוד לא מצאתי ספק יציב שיעזור לי להפעיל HDD. nexus7 2012 3g dlink dub h7 HiFiMeDIY Sabre U2 logitech c525 חשמל במקום בטריה DC to DC 4.5-30V to 1-30V 12A Buck Converter Step Down חשמל ל"טעינה+HUB" מתאם סיני 2A הזמנתי מתאם 3A אבל לצערי הוא גורם לקריסות מוזרות, כנראה המתח שלו לא יציב מספיק. באיזה מתאם אתה משתמש שמצליח לספק חשמל בעזרתו לHDD? -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני חושב שהוא מבוסס אומנירום שמבוסס AOSP זה אומר ש99 אחוז שהוא לא מגיע עם GAPPS בכל רום יש קרנל -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כעיקרון השלבים הם כאלה רוט > רקברי TWRP > ואז צריבת elementalx הקרנל elementalx תומך בסוגי הרומים Stock/AOSP and CyanogenMod/CAF versions ככה שאתה לא חייב להחליף רום. במידה ותרצה להטמיע את הטאבלט בכב ולגרום לו להתכבות ולהדלק עם הרכב אתה תצטרך למצוא פתרון לPower Event Manager. לפי מה שהבנתי יש את הרום של טימור שכבר מותאם טוב לרכב אבל לצערנו הוא לא פתוח לכולם וצריך כמו שכתוב אצלו באתר "לתרום" כדי לקבל הורדה. קצת מושגים gapps - אפליקציות גוגל, הרבה רומים לא מגיעים עם האפליקציות של גוגל מובנות GMAIL, PLAY ועוד. wipe - מחיקה כללית של כונן כל שהוא. ועוד מושגים באדיבות iandroid ודרך אגב lanosforce אני לא סגור על זה אם אתה ציני או לא אבל זה 4.4.4, 4.4.4.4 לא חושב שהספיק לצאת. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
file explorer es explorer גלריה ועוד -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לכל מקום שאתה רוצה (חוץ מכונני הUSB), בהגדרות של Power Event Manager יש לך אפשרות לבחור את התמונה או הסרטון. לאחר שנכנסת למסך הבחירה מצד ימין למעלה יש לך אפשרות לבחור מאיזה אפליקציה לקחת את התמונה סרטון. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כעיקרון המכשיר שלי הוא tilapia אבל התקנתי רקברי של grouper ובעזרתו את הרום בגרסאת grouper. בגלל שהרום בגרסאת הgrouper מתפתח הרבה יותר מהר. ואני לא משתמש באפשרויות ה3G אם נשארת בEXT4 אתה רק צריך לשים את הגיבוי שלך באותו נתיב שהוא היה ולדאוג שאתה משתמש ברקברי שהשתמשת ליצירתו. (כבר חזרתי מAUTODROID לUSB ROM על ידי NANDDROID ככה שזה אפשרי, כרגע AUTODROID עובד אצלי יציב לגמרי אז נטשתי סופית את הUSBROM) https://drive.google.com/folderview?id=0ByMPSnGy7Y0cUzlMOVNTUmVXdUE&usp=drive_web פה יש לך כל מיני סרטונים של הכיבוי, אני היוצר אם תרצה סרטון עם לוגו אחר תרשום לי איזה. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אתה צריך ללחוץ על BUILD 7 פעמים לא על ABOUT. זה שהוא נדלק כנראה בגלל הבעיה של הרוט שלא מאופשר זה נכון שיש אפליקציה SUPER USER אבל זה לא אומר שהרוט מאופשר. בקשר לגיבויים הכי טוב שתתקין בדיוק את הרקברי שהיה לך, אם המרת את הכוננים לF2FS תמיר אותם חזרה לEXT ( רק לא לשכוח לשמור גיבויים על המחשב). -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תאפשר את הרוט דרך הגדרות מפתח ( במידה ואתה לא רואה אתה ניגש למידע על טאבלט ולוחץ 7 פעמים על BUILD) זה יסדר לך את הFIXED INSTALL אני משתמש בusb host controller כדי לעשות MOUNT לעוד כונן, יש לך שם אפשרות לקבוע נתיב לכל כונן. HARD SLEEP? אני חושב שאתה מתכוון לכפתור הכיבוי בחלון ההתראות. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כבר עניתי לפני ששאלת -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין לך מספיק סבלנות כנראה בגלל זה באמת עדיף שלא תיגע יותר במה שעובד, אתה בטוח שהתקנת כמו שצריך את הרום? עשיתי התקנה נקייה? האפשרות של הOTG נמצאת עם הקרנל של הרום, יכול להיות שכדי לתקן את כל הבעיות שהיו לך צרבת עליו גירסאת סטוק. ההיתי ממליץ לך לעשות WIPE להכל חוץ מ usbotg ו internal storage להתקין את הרום אחרי את הGAPPS. -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תיכנס להגדרות צריך ליהיות שם אפשרות של Power Event Manager שם אתה צריך לאפשר את הFIXED INSTALL וכל ההגדרות שאתה רוצה כולל בחירת תמונה או סרטון. הוספת הכפתורים לNAVBAR נמצאת בNAVIGATION בעיקרון המולטירום הוא TWRP משופר שמאפשר הפעלה של 2 רומים על מכשיר אחד, אני משתמש בו בעיקר בגלל שהטאבלט קבוע ברכב ויש בו אפשרות לעשות מסך רחב וככה לא נתפס לי הצוואר -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
michi הוא המפתח של הרום אז כנראה שכן אתה יכול לאפשר רוט דרך האפשרויות מפתח בהגדרות לאחר מכן להוריד את האפליקציה MULTIROM ומשם לצרוב את הרקברי במידה ולא מסתדר תשתמש בWug's Nexus Root Toolkit v1.8.6 -
פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני
RoNeR פרסם הודעה בנושא של lanosforce בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אתה חייב לדחוף שוב את הרקברי.. ממליץ לך להשתמש בMULTIROM רקברי מבוסס על TWRP עם כל מיני אפשרויות בין היתר LANDSCAPE במסך הרקברי
