Jump to content

Gauss

  • הודעות

    546
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

כל מה שפורסם על ידי Gauss

  1. שלום לכולם זה הפוסט הראשון שלי. השאלה שלי היא כזאת,בהנחה שמישהו עושה ניתוח מהסוג הנ"ל,וברשיון מופיעה חובת הרכבת משקפיים,מלבד לפנות למשרד הרישוי ולבקש לקבל רשיון מעודכן(ללא משקפיים) אין יותר מדי מה לעשות,נכון? ואם במקרה מישהו כבר עבר משהו כזה,אשמח לקבל קצת מידע,איך מתבצעת הפרוצדורה(אני מניח שיש צורך לעבור בדיקת ראייה עדכנית ללא משקפיים אחרי הניתוח).
×
×
  • תוכן חדש...