Jump to content

BassDriver

  • הודעות

    1,001
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של BassDriver

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

90

מוניטין

4

תכנים שנפתרו

  1. מה עם גולף 1.5? אמור להגיע דגם חדש.
  2. BassDriver

    עוד סיפור על DSG

    באיזה דגמים עדכניים/מהשנים האחרונות של VAG מותקנת התיבת 6 הילוכים הרטובה?
  3. מנסיון אישי, ממליץ בחום לטפל במזדה רבת קילומטרים/ישנה במרכז שירות של היבואן. גם מכירים את האוטו היטב, חלקים מקוריים ניתן לקבל בהנחה משמעותית ולפעמים גם עבודה. והכי חשוב - בקרות תקלה משמעותית אם תהיה או החלפת רכיבים יקרים - תקבל תיקון במחיר נמוך או אפסי במסגרת בקשה של רצון טוב כחלק ממדיניות היבואן. לכן אני מקפיד לטפל רק במוסכים של הרשת.
  4. כנראה, חושב שהחיבור לניפל/הצינור למשאבה לא היו אטומים.
  5. במוסך (בלי לציין שמות) עשו שימוש במשאבה. הרגשתי ספוגיות בדוושה. חזרתי, ניקזו עם פמפום על הדוושה, ונפתרה הבעיה. מסקנה - לא משאבה (או שעשו משהו לא נכון). דבר נוסף, מהיכרות עם מבנה המשאבת בלם, יש שם אורינגים. לא אמור לתת לנוזל לעבור דרכו.
  6. הטראקס מגיע טיפה פחות מאובזר. לשימושך: השוואה בין CX30 ל 2 רמות גימור טראקס
  7. יש לי CX5 מידות זהות. בעבר היה מותקן Michelin Pilot Sport 3. התייבשו אחרי 30,000 וגם היו יקרים. דרגת העומס שלהם הייתה 106V, מה שגם גרם לפחות נוחות, ורעש כביש. הגעתי למסקנה שלטובת רעש מינימלי ונוחות משופרת - להיצמד לקוד העומס ומהירות שברשיון. אינדיקטור לכך - במדבקה של הצמיגים רשום נתון רעש Db. ZE310 עונים על כל הפרמטרים שרשמתי - קוד עומס 102V, עלו פחות, נוחים, פחות מרעישים וצריכת הדלק טובה יותר במעט. לא סתם מומלצים פה בפורום.
  8. אולי שברולט טראקס - למרות שירידה לכאורה ברמה.
  9. אני רואה סביבי המון מזדה דור ראשון מהשנתונים שלך (אפילו יותר מדור שני ודור שלישי). כנראה רכב עם אמינות מופלגת, כן אוכל יחסית הרבה דלק. להערכתי הרכבים האלה יכולים לסוע גם 400,000. בנויים כמו טנק.
  10. נשמע מעניין, להלן השוואה בין 2 רמות גימור של t-roc ל cx30 executive
  11. מנסיון אישי פעמיים שביצעו כך במוסך - א. לאור שלא נוקז כל הנוזל והאויר אני לא מאשר את זה יותר בכלל. ב. - רק בשיטה המסורתית. ככה הבנתי מדבריך. אך אם יקר אצל היבואן - אולי כדאי לרכוש מחו"ל. כך או כך - לדעתי (כל אחד יכול להסכים או לא) - זה נושא בטיחותי, ולאור הממצאים שעלו (ג'וז'ונים שבורים), לא הייתי לוקח סיכון בנושא זה.
  12. כפי שחשבתי, המידה הדקה של הצלחות מסבירה את התחושה של "גמגום" שהרגשת. לדעתי אם נשברו גוז'ונים - זה בטיחותי, וגם העלות נמוכה - הייתי מחליף את כולם כולל האומים.
  13. יתכן שהבקרת אקלים מוגדרת על מצב "מפוצל" לנהג ולנוסע, ולכן יש הפרשי טמפרטורות ביניהם. לחץ על במרכז הגלגלת השמאלית למצב "Auto On" בדומה לתמונה. וודא שבגלגלת הימנית כבוי מצב "Dual" בדומה לתמונה. כוון את הטמפרטורה עם הגלגלת השמאלית.
  14. זה לוקח כשעה, כמה מאות שקלים. לא ידוע לי על מקום נוסף, אולי מישהו בפורום מכיר.
  15. היו לאחרונה מספר דיונים לעניין קומפרסור, אולי כדאי לעבור לשם: המלצה למכשיר לניפוח הצמיגים קומפרסור לרכב
×
×
  • תוכן חדש...