שלום, תוכל לרכוש אצלנו בולמי זעזועים של חברת KAYABA במחיר של 250 שקל לבולם
ובולמי זעזועים של חברת MONROE במחיר של 314 שקל לבולם
המלצה שלי לך על הקאייבה,בולם מעולה. הוא זול רק בגלל התחרות בן היבואנים ולא הייתי אומר שהמונרו עדיף על הקאייבה.
בכל מקרה החלטה שלך.
המחירים כוללים מע"מ. אפשר גם לסדר לך להרכיב את הבולמים במוסך לידנו תמורת כ300 שקלים.
בהצלחה