Jump to content

אבי חלקי חילוף לרכב

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    576
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אבי חלקי חילוף לרכב

  1. כאן תוכל לראות נוזלי קרור שמתאימים לך. דרך אגב בחברה משתמשים בדלקור של דלק (כרגע התמונה של המוצר חסרה) אבל יש אותו במלאי.http://www.justmotor.co.il/?storeid=&view=store&s=97B44
  2. לפי דעתי אתה צריך שמן עם תקן 507. כדי להיות בטוח, פתח את ספר הרכב ותראה איזה תקן היצרן ממליץ ולאחר מכן ניתן להמליץ לך על דגמים ומותגים.
  3. שלום, תוכל להשיג אצלנו בולמים מקוריים בעלות של 390 שקל לכל בולם כולל מע"מ. (דרך אגב בולמים של שנת 2000 לא מתאימים ל2004)
  4. אפשר להביא דנסו למחר, המחיר הוא 330 ש"ח לסט כולל מע"מ.
  5. יש לנו את המצתים במלאי בחברת NGK במחיר 230 ש"ח לסט כולל מע"מ.
  6. במזדה החלק עלותו בן 400-800 שקל תלוי קדמי אחורי וצדדים
  7. עם זה מנוע עם 4 קמשפטים אתה צריך ILFR6B של NGK
  8. ברכב ישנם 4 תושבות. בבדיקה הם רושמים באופן כללי תומכי גיר.צריך שמכונאי יבדוק ויגיד לך בדיוק איזה תושבת פגומה ואז אבדוק לך עלויות.בעיקרון יש תושבת קדמית,אחורית,ימנית ושמאלית.
  9. הפלגים האלה מתאימים למנוע עם 2 קמשפטים.בשנה הזו התחילו למכור גם עם מנוע 4 קמשפטים ולמנוע הזה יש מצתים מיוחדים ויקרים יותר
  10. שלום, ברמת העיקרון הגיר הזה הוא מאוד אבל מאוד אמין.מה שכן תושבות הגיר (מה שכתבו לך תומכי תיבת הילוכים) הם חלק שמוחלף ברכב הזה לעיתים. אבל כפי שציינתי קודם להחליף שמן גיר בזמן וזהו.אין לגיר הזה תקלות.
  11. ניתן להשיג אצלנו מגבים של BOSCH לכל סוגי הרכב למי שאיכות חשובה לו, כמובן למי שרוצה אופציות זולות יותר גם יש. אנחנו נמצאים ברחובות.
  12. שלום, תוכל להשיג אצלנו בוכנות לרכב שלך במחיר של 100 שקל לכל בוכנה.אם תגיע אלינו גם נרכיב לך ללא עלות.
  13. שלושה חודשים על סיניים,על מונרו שנה.
  14. תוכל למצוא אותו גם כאן:http://www.justmotor.co.il/products/702411/%D7%AA%D7%A8%D7%A1%D7%99%D7%A1-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%92%27%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%9D-SONAX
  15. עלות ידית איתות לרכב שלך 300 שקל תוצרת VALEO
  16. תוכלו להשתמש גם בנוזל קרור של ENEOS תוצרת יפן מקורי בטויוטה וברוב הרכבים היפנים. ניתן לראות אותו כאן:http://www.justmotor.co.il/products/702961/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%A7%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-ENEOS
  17. עלות זוג בולמים לרכב שלך 630 שקל תוצרת קאייבה או רקורד או מונרו. אם אתה מחפש בולמים יותר זולים סיניים המחיר יורד ל 320 שקל. המחירים כוללים מע"מ. עבור עבודה המוסכים גובים בן 200 ל 300 שקל.
  18. שלום, אם אתה מפחד מעלויות גבוהות אני יכול לסדר לך לטפל אצל אבני מוטורס ברחובות (מוסך מורשה של סובארו) כאשר תוכל להביא את כל החלפים בעצמך והוא יקח לך רק על עבודה (זה מה שאני עושה איתו שנים).
  19. שלום, 4 פלגים מקוריים לרכב שלך עולים 300 שקל כולל מע"מ לאחר הנחה.המחיר לצרכן של הפלגים 363 אז אני לא מבין למה לקחו לך 760. אולי על העבודה למרות ש 400 שקל עבודה זה בהחלט מוגזם.
  20. שתי החברות מצויינות.KYB מייצרים בולמים ל206, גם מחירם זהה 255 שקל לכל בולם.החלטה שלך.
  21. אם אתה מאזור רחובות, תוכל להשיג אצלנו ידית כזו ב 68 שקל.
  22. שלום, תוכל לרכוש אצלנו בולמי זעזועים של חברת KAYABA במחיר של 250 שקל לבולם ובולמי זעזועים של חברת MONROE במחיר של 314 שקל לבולם המלצה שלי לך על הקאייבה,בולם מעולה. הוא זול רק בגלל התחרות בן היבואנים ולא הייתי אומר שהמונרו עדיף על הקאייבה. בכל מקרה החלטה שלך. המחירים כוללים מע"מ. אפשר גם לסדר לך להרכיב את הבולמים במוסך לידנו תמורת כ300 שקלים. בהצלחה
  23. אני לא יודע מה זה אינטרסים. אנחנו מוכרים כ 8 שנים מוצרים של MOOG וגם של ACDELCO במיוחד לרכבי סוואנה ובמהלך התקופה הזו מספר חלקי פרונט של ACDELCO כשלו ואילו בחלקי פרונט של MOOG לא היה אפילו כשל אחד. כך שאני לא אומר ש ACDELCO זה לא טוב, אני אומר שמניסיון שלי MOOG יותר טוב.
  24. 1. לגבי Philips bluevision ו X-tremeVision נורות שאנחנו מוכרים שנים רבות הן נורות איכותיות שמחזיקות זמן רב במידה ואין בעיית חשמל ברכב. 2. אין לא יכולות לעשות שום נזק כי ההספק שלהם 55W כמו נורה סטנדרטית. 3. היבואן בארץ מביא רק נורות חוקיות 4. שתי החברות המובילות בעולם בתאורה לרכב הן:PPHILIPS ן OSRAM אם תרצה תוכל לרכוש אותן אצלנו:http://www.justmotor.co.il/products/702253/%D7%A1%D7%98-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-H7-%D7%A2%D7%9D-%D7%A2%D7%95%D7%A6%D7%9E%D7%94-%D7%9B%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%A1-12
×
×
  • תוכן חדש...