Jump to content

Guy20

  • הודעות

    346
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Guy20

  1. לא סובל רכב צרפתי. לא אכפת לי לסגור את הבגאג' כי בתכלס אני לא צריך להכניס עוד דברים לבגאג' חוץ מהסאב מגבר צ'ינג'ר וקופסת האחסון. גם בסיאט שלי יש את כל אלה והכל נכנס אין לי צורך להכניס שם כלום
  2. אני מתלבט בין שלושת הדגמים: שברולט ספארק / סוזוקי אלטו / קיה פיקנטו. אני מעוניין לרכוש רכב חדש ומה שמונע ממנו לרכוש את אחד מהרכבים הוא המנוע הקטן שלהן, אני מאוד מפחד שהרכב לא סוחב בעליות ואני מאוד לא רוצה לסבול כי אני מתכוון לשים בבגאג' הפיצפון סאב מגבר וקופסה לכל האביזרי רכב (כבלים להתנעה, ג'ילדה וכו'). מה אתם אומרים בנוגע לרכבים חושבים שאצטער או לקנות רכב 2009 /2010 ולא חדש בעלות של 75 אלף שקל? תודה לעוזרים.
  3. עכשיו אני רואה שעשו על הפיקנטו השאלה שלי אם האוטו הזה סוחב בכלל.
  4. אני מעדיף רכב שאקבל אותו בקרוב ולא בעוד חצי שנה מה הטעם אני זקוק לרכב ולהיפטר מהסיאט שלי כמה שיותר מהר למה עוד יש לה נתונים יפים. 2003 אני יד 2 133000 ק''מ ידנית 1400 ספורט (3 דלתות) כסופה ללא תאונות בכלל מטופלת בזמן אחרי טיפול גדול. אז היא תימכר מהר אני מאמין
  5. אני חושב שאקח את האלטו, מישהו יודע כמה צריך לעלות אביזרי רישוי + אגרת רישוי?
  6. מוזר היום התקשרתי לסוזוקי הסוכנות ואמרו לי שהמבצע של חבר נגמר. במידה והמבצע נגמר המחיר שלה הנה 59,990 ללא אגרת רישוי ואביזרי רישוי. אני מעוניין להזמין אותה עם חלונות כהים קדימה ואחורה, קודנית+אזעקה, צבע שחור. תודה לעוזרים
  7. לגביי פז יזרעליה אמרתי וצייניתי שהם משתמשים נראה לי במיי ביוב המים מאוד מסריחים ובריח יש ריח של ביוב בעיקר שנוסעים עם מזגן. יש עוד מקומות באזור לשטוף בזול? שמעתי שהייתה פעם מכונה שמכניסים כסף והיא נותנת לחץ מים כמו גרניק כזה שאתה שוטף לבד המכונה והמים על חשבון בעל המכונה זאת הכוונה הרחיצה היא ידנית עדיין קיים?
  8. מצאתי מלא במחירים של 30 -35 יש משהו יותר זול?
  9. עברתי על מלא אשכולות כאן בפורום ולא מצאתי מקום כמו שצריך שקרוב לבייתי חיפה אזור נשר מצויין עבורי. אני מחפש מקום לשטיפת רכב ידני חיצונית במחיר זול. הייתי שוטף ליד הגראנד קניון ב12 שקל במכונה אוטומטית, אבל כל הזמן היה לי באוטו ריח של ביוב לכן הפסקתי עם זה ואני מעוניין לחזור לשטיפה ידנית. היכן אני שוטף היום את הרכב במחיר נורמאלי של 20 שקלים חיצונית סביבות המחיר הזה הכוונה. אשמח לתשובה בבקשה.
  10. תא מטען לא מחובר בסיאט הבנתי שיש השהייה האור נשאר דלוק תמיד האור היה על כבוי, כשאני שם אותו על דלוק רק כאשר דלתות פתוחות האזעקה אחרי שעה וחצי מתחילה לצרוח ולא מצליח לבטל את האזעקה כי היא כל הזמן מצפצפת לכן מהר אני רץ לאוטו להחזיר לכבוי תמידי האור הפנימי. אולי יש איזו הגדרה משהו של ההשהיה?
  11. אין צ'אנל מחובר. יש נעילה מרכזית + מרים שמשות ואין משהו נוסף עם השלט פשוט פתאום האזעקה החליטה לצפצף לי 4 פעמים פתאום ככה בלי שום דבר לא שיניתי כלום באוטו פתאום אני נועל 4 ביפים ואחד חזק
  12. אשמח לעזרה בבקשה
  13. הסתדרתי אפשר לנעול
  14. יש לי סיאט איביזה הכל בנוי כמו vw (פולקסווגן) אז אשמח לעזרה בבקשה למה ההגדרות המומלצות לרכב שלי: תרשמו ככה מספר 1 קוביה 1 מספר 2 קוביה 2 וכו' עד מספר 11 תודה לעוזרים
  15. השלט שלי יש איתו בעייה כאשר אני לוחץ על I הוא נותן לי check לאוטו הוא בודק אם האוטו נעולה ודרוך כמו שצריך בשביל לפתוח את האוטו אני צריך ללכת לARM ואז ללחוץ על II ואז הוא פותח לי את הרכב או שפשוט ללחוץ לחיצה ארוכה על I כל זה היה שניסיתי לאפס את השלט לחצתי 8 שניות על ההגדרות (ציור של שמש) ואז כל הבלאגן קרה. למה עשיתי את זה אני לא יודע יש למישהו פתרון לעניין שכאשר לוחצים על I לחיצה קצרה זה דורך או מבטל דריכה?
  16. איזה שנה מגיעה היאריס ספורט? ומה מחירה בבקשה?
  17. הסיבה היא שאין תקציב לרכב ספורט עם שנתון גבוה רוב המכוניות ישנות ואני רוצה להתקדם ולא לחזור אחורה בשנים חשבתי על מאזדה כי יש אותה כמו זבל בכביש לכן סתרתי את עצמי נמאס לי מרכבים שמבקרים במוסך וכל תיקון מחיר עם הרבה כסף מעוניין בשנתון גבוה ורכב טוב זה הכל
  18. אני חושב שאני אלך על מאזדה 3 הצורה הישנה אבל אני חייב עם קילומטר נמוך מאכזב אותי לעבור מידני לאוטומט
  19. העניין הוא שיונדאי הוא קוריאני ואני מעוניין ביפני
  20. הכוונה לרכב שבמראה שלו הוא ספורטיבי ולא משפחתי לזה הכוונה אולי רכב 3 דלתות כמו שיש לסיאט שלי, חשבתי על מיאטה אבל היא מאוד יקרה.
  21. יש ברשותי בסביבות 50-60 אלף שקל. יש ברשותי סיאט איביזה 2003 ידנית וכל טיפול ברכב לוקח המון כסף הומלץ לי על ידי הרבה אנשים ללכת על רכב יפני בלבד שבקושי מכיר את המוסך פרט לטיפולים הכרחיים. אשמח לקבל המלצות לרכבי צעירים (קחו בחשבון שאני בן 22) ואני לא מעוניין באיזה רכב משפחתי כמו מאזדה 3 וכו'. תודה רבה לעוזרים ואשמח לקבל עזרה כמה שיותר מרובת תגובות.
  22. אשמח אם מישהו יכול לעזור לי למצוא אחד כזה כי אני לא מוצא..
  23. אני צריך מכשיר נגיעה TOUCH ברמה מצויינת שהנגיעה שלו מושלמת בגודל של (3עד5) 3-5 אינצ' אני חייב שהנגיעה יהיה ברמה טובה לא משנה לי החברה וזול מאוד מDX או EBAY . עכשיו כמה דברים שחשוב לי: * TOUCH מושלם וטוב. * אפשר להציג תמונות * אפשר להציג סרטונים * מ4GB ומעלה * אפשר להציג שמות של התמונות באנגלית (אם יש עברית גם מעולה) * זול ואמין עד 250-300 שקל * אפשר בארץ או DX או EBAY תודה רבה לעוזרים
  24. הייתי אצלו הוא אמר לי שצריך לגשת לחברה שיבדקו את החשמל בתאורת הפנים או משהו כזה והייתי אצל המתקין שהתקין לי את האזעקה
  25. לזה התכוונתי זה מה שעשיתי איך שהאור כבה דרכתי את האזעקה ואז קיבלתי 4 ביפים ועוד אחד אחרי שנייה ומופיע לי בשלט דלת פתוחה
×
×
  • תוכן חדש...