שלום לכולם אני חדש פה ושמי אלי.
רציתי בבקשה לשאול האם הסט הבא הוא טוב או מה ניתן לשפר.
המערכת היא P5050 של פיוניר.
מגברים:
מגבר לרכב P4004 Rockford
מגבר לרכב Z4200 Mac Audio
סאב וופר:
סאב וופר 12 אינטש JBL GTO1202D
סאב וופר 12 אינטש Pioneer (פיוניר) TSW307D2
רמקולים:
רמקולים 6x9 אינטש Morel PULSE 6*9
התקציב שלי הוא גג אבל ממש בגג 2300 שקל.
לגבי המגבר הסאב והרמקולים איזה יותר טובים מהם או על מה עליי ללכת.
החברות שמעניינות אותי הן:
Rockford
Pioneer
Kicker
Mac Audio
JBL
Morel