שלום היום גמרתי להתקין ויש לי כמה בעיות בעת הגבהת הגין של הקומפוננט או הגבהת הוליום ברדיו המגבר נכנס לפרוטקשן והמיד השמאלי לא עובד אבל יש מצב ששכחתי לחבר אותו (היתי צריך לפרק ולהרכיב וניראה לי שבפעם השניה לא חיברתי את החוט-לא בטוח)לא היה לי זמן להמשיך ולבדוק אבל מחר אני ימשיך
כך שאני צריך תשובות עד מחר בבוקר( אם אפשר תודה