Jump to content

אנטיזחן

  • הודעות

    811
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אנטיזחן

  1. שלום היום גמרתי להתקין ויש לי כמה בעיות בעת הגבהת הגין של הקומפוננט או הגבהת הוליום ברדיו המגבר נכנס לפרוטקשן והמיד השמאלי לא עובד אבל יש מצב ששכחתי לחבר אותו (היתי צריך לפרק ולהרכיב וניראה לי שבפעם השניה לא חיברתי את החוט-לא בטוח)לא היה לי זמן להמשיך ולבדוק אבל מחר אני ימשיך כך שאני צריך תשובות עד מחר בבוקר( אם אפשר תודה
  2. זה לא 17% מעם ועוד 13% אחוז מכס
  3. לא צריך אני כבר הסתדרתי אם יהיה לי בעיות אני יגיד
  4. אתה לא תצטרך לשלם כלום החבילות לא עוברות את ה50$ (כל אחת) למרות שאני במזל לא שילמתי מכס אל חבילה של 210$
  5. האנטנה היא לא ממש מינוס יעודי ולדעתי היא זאת שגורמת לבעיות אלו אז פשוט תיצור מינוס חדש תחבר חוט למרכב הרכב ואת הקצה השני תחבר לרדיו ואת האנטנה למקום היעודי שלה אם אתה רוצה ליתר ביטחון תעשה ניסוי קטן בשביל לראות אם זה מצליח תעבירכבל מהמינוס של המגבר לרדיו דיסק וא תתחיל לחפש נקודה טובה ברכב(שלא יעבוד קשה סתם)
  6. אני עדין לא ממש גמרתי רק התקנתי תרדיו כי התחלתי מאוחר והיו לי קצת עיקובים בהתקנה מחר אני ימשיך
  7. טוב תודה חברה עזרתם לי מאוד ותודה מיוחדת לARM123 שגם עזר לי בטלפון
  8. מצטער אבל עדין לא ממש הבנתי
  9. אני לא ממש הבנתי אתה יכול בבקשה להסביר לי שלב אחרי שלב? ושלחתי לך הודעה פרטית אבל אתה מלה אם אתה יכול לתת לי את מס' הטלפון שלך שאם תיהיה לי בעיה לא צפויה אני יוכל לשאול אותך אז אם כן תשלח לי לפרטי וגם מתי אתה זמין תודה.
  10. ואיך אני פורק את הקבל בפעם הראשונה?
  11. טוב מחר(שבת) אני מתקין ויש לי כמה שאלות אחרונות לפני ההתקנה ובבקשה כמה שיותר מהר איך אני פורק את הקבל בפעם הראשונה? איך למדוד מתח בחוטי ההד יוניט בלי וולטומטר?האם אם נורת ביקורת איך ואיזה? יש לי נורה כזאת שיש לה כבל אם תפסן תנין גדול וכבל שני אם חוט רגיל דק האם זה זה?
  12. יש לי הודעה חשובה-זה הגיע היום הגיע מכתב מהדואר לבוא לקחת תחבילה (נלקחה) מסתבר שהחבילה הגיע עוד ב15/11 אבל המכתבים שנשלחו אלי לשם לקיחת החבילה לא הגיעו עד היום עכשיו קרה משהו מאוד מפתיע לא נשלח אלי תופס של המכס ולא שילמתי מכס אין לי מושג איך זה קרה אבל זה קרה ואני מאושר מאוד ועצה שלי אל תמהרו לקטול דברים עד תחילת הבוקר אני היתי מבואס רצח וחשבתי שהחבילה כבר לא תגיע ושקרה משהו והיום וכעבור כמה שעות................
  13. מזל טוב איל באיזה דואר מדובר? שאלתי את הפקידה במספר הזה היא לא מצאה לפי שם אבל לפי מס'חבילה היא אמרה שהיא תוכל לברר(מה שבינתים אין לי) אחשיוו היא אמרה שמשלוח ימי זה בדרך כלל 3 חודשים(נשארו עוד 2-3 שבועות) גם אם אמרו שזה יקח 6 שבועות
  14. כרגע אני מתקשר אבל האם יש עוד מקומות בארץ ששם זה גם יכול להישאר?כמו הסניף המקומי?
  15. alpine-9827 ואחשיוו אם אני יתקשר אל הדואר בארץ אין לי ממש מה לעשות כי אין לי את מס' החבילה(בינתים)
  16. טוב ביררתי אם דוד שלי הוא שלח את זה דרך הים ובינתים אין לי ברקוד אז אין לי הרבה מה לעשות מחר דוד שלי אמור ללכת לברר
  17. כן השאלה היא מה באמת אני צריך ביטחון בארץ או מכס נתבג?
  18. alonku84 או מישהו אחר יש מצב שתענו אל השאלה הזאת במהרה
  19. דוד שלי שלח אז אני לא ממש סגור אל החברה אבל כפי שאני רואה זה לא כל כך כדאי, כדאי חברה אם"קבלות"
  20. מה זה "ביטחון בארץ" לא הבנתי אפשר קצת יותר פירוט ומה לשאול אותם אם זה אצלהם אין לי ממש בר קוד או משהו כזה ואם כבר זה לא אמור להיות "מחסן המכס"?
  21. זה לא ימי זה אוירי
  22. כי UPS רצו איזה 120$ וזה עלה 50$ לא בטוח שהיא מבוטחת
  23. שלום יש לי בעיה לפני11 שבועות בערך(כימעט 3 חודשים) דוד שלי שלח לי ממיאמי רדיו דיסק שקניתי שם אך נאלצתי להשאיר אותו שם ולא לקחת אותו איתי מסיבה מסוימת קיצר הרדיו עדין לא הגיע למרות שהיה אמור להגיע תוך 6 שבועות(עברו 11) דוד שלי שלח לי אותו בדואר רגיל שארה"ב ולא בFEDEX או UPS. אני לא יודע מה לעשות ובינתים דוד שלי הלך כמה פעמים לסניף הדואר שם וכל הזמן אמרו לו עוד שבועים ועוד שבועים. האם יש משהו שאני יכול לעשות?והאם יש למישהו ניסיון אם מצב כזה?
  24. שיפנה גם אלי אם הוא רוצה.
  25. נו למה אתם לא עונים? אם זה עדין לא מובן תגידו אל תתבישו!!!
×
×
  • תוכן חדש...