Jump to content

P1oneer

  • הודעות

    104
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי P1oneer

  1. כן את הדגם השני לא נראה לי שקיים בארץ. בכל אופן מה אתם אומרים על ה- FNQ שווה את ההבדל ? אני יתמקח איתו... אבל אני רוצה לדעת אם הרמקול שווה את זה כי ההפרש הוא די גבוה במחירים. עריכה: ציינתי זאת קודם אך אציין זאת שוב, חשוב שהקומפוננט יהיה של רוקפורד כי המתקין עובד בעיקר איתם ויש לו גישה הכי רחבה אליהם משאר החברות שהוא עובד איתם. בקיצור, רק רוקפורד.
  2. הקומפוננט שקיבלתי עליו את ההצעה הוא הראשון בלינקים http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14401
  3. אוקי, ראשית תודה רבה. שנית, אתה יכול לתת לי קישור עם הנתונים של הקומפוננט הנ"ל ?
  4. אוקי תודה רבה poko שחידדתי את קו המחשבה שלי בנוגע לסאב, עכשיו אני יותר בטוח בקשר אליו. מה שפחות מעודד את ליבי הוא עינין הקומפוננט שפה בפורום התגובות לא היו חיוביות. איזה דגם מומלץ יותר מהדגם שעליו קיבלתי את ההצעה (P1625רוקפורד) חשוב שהוא יהיה של רוקפורד גם כי הבחור עובד בעיקר איתם. תודה.
  5. כן אכן החנות שאני מדבר עליה היא של הבחור בשם דודי שמאוד התרשמתי מהידע והמקצוענות שלו. אני מתכוון ל Cerwin Vega (מצטער על העצלנות), הדגם הוא V-Max "12, 800W MAX, 300rms (בהתנגדות של 4אום כמובן). הסאב אכן מגיע בתיבה המקורית שלו שמגיעה מאוטופרט. כשקיבלתי את ההצעה מהבחור, הוא השמיע לי את הסאב 2x שהיו מותקנים אצלו באוטו, מאותו דגם. הסאב עוצמתי מאוד ונותן בראש כמו שאומרים... אבל לא ממש התלהבתי מהדיוק שלו. הבאס יותר מידי פתוח, אני מחפש את העוצמה שלו אבל עם יותר דיוק. אמרתי לבחור את זה והוא אמר שזה לא הבעיה וזה עינין רק של הכיוונים. האם זה אפשרי?
  6. כן גם בהונדה שלי ובהונדות בכלל יש אותה בעיה שכיחה של שילוב הילוך רברס בדר"כ הפתרון כמו שאמרו- לשלב הילוך אחר ואז להכניס להילוך הרצוי. בכל אופן גש למוסך לבדוק את הענין לבטחון האישי שלך.
  7. לא אחי הייתי שם וראיתי עבודות של איטום שהוא עשה ברכבים והוא באמת עובד מהלב ויודע מה הוא עושה... אבל זאת לא הנקודה כי הההתקנה אכן היא מקצועית הנקודה החשובה שאני רוצה להתמקד עליה, האם הסאב הזה שווה את הכסף (1500) האם הוא יענה על דרישותי, אני חובב SQ משולב עם SPL אך הדגש הוא על SQ, האם הסאב הזה יענה על הציפיות שלי ממנו? או שיש סאב אחר במחיר הזה +- שיענה לי יותר על הדרישות, תודה.
  8. תאמת אף פעם לא שמעתי את ההיבירד ואני לא יודע בדיוק איך הוא פועל... בכל אופן, תודה רבה על העזרה בקשר לקומפוננט, אבל מה לגבי הסאב... חוות דעת, מישהו?
  9. המחיר של הקומפוננט הוא בסביבות ה- 2000 שקל... רציתי את ההיבירד של מורל, אבל הוא לא עובד עם החברה הזאת והוא לא רוצה גם להתעסק איתם. בקשר לסאב הוא 1500 שקל, האם הוא שווה משהו? ויתן לי צליל מדוייק ?
  10. אף אחד לא יכול לעזור או לתת לי מידע על הקומפוננטים האלו והסאב? בבקשה זה ממש ממש חשוב... ***קרא את חוקי הפורום, הקפצה שלא לפי הכללים תגרום להבא לנעילת הנושא.
  11. אל תזלזל, כי אני הייתי שם כמה שעות וראיתי בדיוק איך הם עובדים ומתקינים. ואני גם לא בא לחנות הזאת ככה סתם על עיוור, כמה חברים שלי התקינו שם וראיתי הרבה עבודות... מבחינת מקצוענות אין בכלל על מה לדבר. אך שוב מה שיותר חשוב לי זה מידע על הקומפוננט והסאב... אם הם שווים משהו... אם מישהו מכיר אותם ויתנו לי תסיפוק המירבי ?
  12. מי שהציע לי את ההצעה היא חנות בשם Top Sound דרך יפו196, חיפה. מקום טוב עם אנשים באמת מקצוענים.. לגבי הסאב והקומפוננט ...... מה אתם אומרים מישהו שמע עליהם/אותם? אני מחפש מערכת משולבת של sq ו spl אבל עם דגש יותר על sq, האם הם יספקו לי את הסחורה?
  13. אוקי אז שלום לכולם ... אחרי מסע ארוך והתרוצצות בין חנויות ומתקינים קיבלתי הצעה ואני רוצה לדעת מה אתם חושבים עליה, אז ככה: HU- פיאוניר 760mp קומפוננט של RockFord דגם P1625 מגבר RockFord דגם 3001 מונו מגבר RockFord דגם 4004 סאב של Vmax 300 watts rms "12 CW איטום Dynamat Extreme (דלתות+בגאז') המחיר להכל כולל התקנה+חיוט הוא: 10,000 . תנו חוות דעת ... מה אתם אומרים...שווה תכסף? אני מוכן לקבל כל ביקורת. אשמח בנוסף לקבל מידע על הסאב הזה. תודה ושנה טובה, איתמר
  14. גל זה נמסיס ..העונג יהיה כולו שלי ..ברור שאני יבוא זה 5 דקות מהבית שלי! נצמצם פערים ..ונדבר בי אחי!
  15. זה NEMSIS אני פשוט אצל חבר... מקווה שכולם נהנו מהבניה שלי למרות שהצליל לא הגיע לקרסולים של הבניה ... אבל סידרתי את זה ומקווה להפתיע אותכם לחיוב בפעם הבאה..היה באמת חוויה לא כל יום פוגשים חברה כאלה רצינים דיאבלו..אין תמונה שלי ינקניק..חבל אני פוטוגני אז עד לפעם הבאה..נתראה ונשתמע!
  16. אז לי קוראים איתמר, אני מאיזור הצפון יש לי הונדה סיביק 1600 שנת 2000 גיר רגיל ... סוג מוזיקה- רק מזרחית טופי טופי
  17. אכן כן, לי יש הונדה סיביק ויש לי בדיוק את אותה בעיה....
  18. אחשלי גם לי קרה משהו דומה, בסיוויק כמו ברוב הרכבים קיום כשאתה מושך את ההילוך ל7 טור הוא פשוט מקבל ניתוק, זה קורה רק בהילוך ראשון נסיתי כבר הכל עם הונדה סיביק... ומה שקרה לך שפשוט קיבלת ניתוק הטורים ירדו, בדיוק שעזבת את הגז... ואז שחזרת לפול גז הטורים היו ממש נמוכים והמכונית פשוט לא עמדה בעומס אז ה"קפיצות" זה התגובה המיידית. בכל אופן מה שאני יכול להמליץ לך זה לא למשוך הילוך ראשון, בגלל אותו ניתוק. איתמר
  19. http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=89 ללא ספק אחד הרמקולים הטובים שקיימים היום בשוק, דורשים צריכה של מגבר והמחיר לא בשמיים 500 שקל. אני פשוט אוהב אותם ומרוצה מהם ככה שאני יכול להמליץ לך עליהם מכל הלב. איתמר
  20. 40 שקל אולי רק המדבקה הנוספת, שזה יכול להיות כתב או איזשהו סמל ובלי הרקע.
  21. אני אפילו ממליץ לך על חומר מיוחד שנועד בדיוק למטרה הזאת הוא עולה כ 20 שקל בחנויות של אוטודיפוט. אתה פשוט שם את החומר משפשף והוא ממש מבריק הכל.
  22. בוקר טוב, פס ההצללה מאוד עוזר נגד השמש ואפילו יכול לשמש תחליף למשקפי השמש. בשביל להשים אותו לא צריך לפרק שום שמשה, זה פשוט מדבקה שנדבקת חיצונית לאוטו. המדבקה בנויה מ 2 חלקים- רקע ועל הרקע עוד מדבקה עם הדפס מסויים (ריגר למשל ) המחיר של זה נע בין 120-150 שקל תלוי איזה מדבקה אתה שם בתור רקע כי יש כל מיני סוגים וגם מטאלי בצבע, וגם במדבקה הנוספת על זה, אם זה משהו פשוט או קצת יותר מריגר.. בקיצור, המדבקה מאוד מאוד עוזרת ושימושית. בהצלחה וקיץ מהנה ומוצל
  23. http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=95&osCsid=5449193c9ed7ed9583b575c7bff7bc24 ו 286 שקל לפי הקישור שלי.
  24. מצטער אחי, אין לי מושג למה אבל חשבתי שיש ברשותך מגבר אז תן לי לתקן את עצמי. הרומקולים שציינתי בהודעה הקודמת (6990) דורשים מגבר חזק אחרת אתה לא מפיק מהם ממש עוצמה. מה שאני יכול להמליץ לך זה על הדגם שאתה העלת פה TS6960 בהספק של 240W שמפיק איכות צלילים גבוה ובאסים רכים וטובים. לפי דעתי זה אחד הרמקולים הטובים בשוק שאתה יכול להפיק מהם הכי הרבה ללא צריכה של מגבר.
  25. מתן דבר ראשון זה לא עוד קצת זה כעוד 150 שקל. בקשר לשאלה הראשית, הרמקולים עצמם מעולים אחלה סאונד ובאסים נחמדים, אבל הבעיה העיקרית שלהם שבעוצמות קצת גבוהות הם מזייפים והאיכות ירודה ובמיוחד לא מתאמים לעבוד עם מגבר. העצה שלי אליך ידידי, שאם ישלך כבר את המגבר אז עדיף לך ללכת על ה 330W של פיאוניר שהם יעבדו הרבה יותר טוב עם המגבר, ותהנה מעוצמה ואיכות יותר טובה. איתמר
×
×
  • תוכן חדש...