אוקי חבר, כשאתה קונה רמקולים, וכשאתה לא רוצה להשקיע על מגבר וסאב
וב500 שקל זה רק אחוריים. ההתלבטות שלך צריכה להיות הפוכה... אם בלשב יותר מאוחר להוסיף קדמיים, לא אחוריים.
בכל אופן מה שאני ממליץ ב500 שקל שאתה מקציב זה על הפיאוניר TS-A6990S מנסיון אישי (יש לי את הרמקולים האלו במקרה), הם פשוט מעולים
http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=89
בהצלחה, איתמר.