P1oneer
-
הודעות
104 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי P1oneer
-
harman kardon tc300 איך המגבר הזה..
P1oneer פרסם הודעה בנושא של omerrr בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ועוד אחד מהם שהוא כבר פתח... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=48267&highlight=harman+kardon בכל אופן פירוט למגבר תוכל למצוא פה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45440&highlight=harman+kardon -
איפה אני יכול להתקין QS להונדה סיביק (אם יש בכלל)... באיזור חיפה והצפון כמה זה אמור לעלות? תודה..
-
לגבי התיבה, לא משנה איזה סאב תביא אני ממליץ לך שתקנה אותו עם התיבה המקורית שלו, במיוחד שאין לך נסיון ממשי עם בנית תיבה אז לא כדאי להיכנס לזה. Brembo, מיקמיק צודק אולי תמקד אותנו וככה נוכל למקד אותך בבחירה... מה אתה אוהב עוצמה או איכות?
-
אם אתה לא רוצה לחרוג מהתקציב שלך ולהישאר על סביבות ה 1500 שקל ... לך על ה Cerwin Vega Vmax יש לי אותו באוטו אני ממש ממש נהנה ממנו תמורה מעולה לכסף. רק מי ששמע אותו באמת יכול להגיד לך עד כמה הוא טוב.
-
אני יכול להמליץ לך בחום על הסאב של Cerwin Vega מדגם V-max12". לפני כשבועיים קניתי אותו ואני נהנה ממנו מאוד. באס שמתלב ומשתנה. תן לו 300rms, זה מה שהוא צריך ואתה רק תהנה ממנו... בהצלחה
-
אוקי אז אני ארד מעינין הביטוח וישאר בענין האזעקה בלבד... בכל זאת אני מקשיב לעצת מיקמיק ונשאר רווק
-
אני מאמין שאזעקת ביפר יכולה להוות הגנה מעולה. כי ככה שמשהו רק נוגע לך באוטו השלט מתחיל לצפצף ולרטוט... ככה שאתה רץ ישר לאוטו. בכל זאת זאת לא הגנה שמכסה ב100% ולא משנה מה תעשה ממש אין הגנה מלאה. אך בכל זאת האמצעים שציינתי מקודם שנקטתי ובקרוב תותקן האזעקה ואני מברר בימים אלו על ביטוח למערכת שיחזיר החזר מלא לערך המוצר יתנו לי לישון בלילה בראש יותר שקט. ואני גר ליד פינחס
-
תודה רבה. נקטתי במספר אמצעים שאולי יצמצמו את אפשרויות הגניבה: את הבגאז' אפשר לפתוח אך ורק עם מפתח, ז"א ניתק הכפתור שילד כיסא הנהג וניתוק הכפתור של הורדת המושבים האחוריים. ובקרוב תותקן אזעקת ביפר של רב בריח ויבוצע ביטוח למערכת. אולי אצרף שאלה קטנה בקשר לנושא הביטוח... כמה זה אמור לעלות? אני מעוניין בביטוח אך ורק שיחזיר לי 100% מערך החלק שנגנב.
-
ההונדה שלי. ואכן הושקע בה FNQ ועוד הרבה דברים... לגבי האיטום... ג'ניה צילם שהוא רק התחיל תעבודה וזה אפילו לא באמצע ככה שזה ממש לא התוצר הסופי.. כשיהיה לי זמן אני ארד לאוטו ויצלם הכל וככה תוכלו לראות את התוצר המוגמר.
-
המגברים הם של רוקפורד מסדרת פאנץ' 4004 (השמאלי) ו- 3001
-
תודה ג'ניה וטוב שהעלת את התמונות הרלוונטיות ולא את כל מה שצילמת
-
אוקי אז הרגע חזרתי הבייתה מחיפה, הבעיה הייתה פשוטה מאוד- הכאבל של הקומפוננט בצד שמאל נגע בגוף של האוטו ובכך יצר את הניתוק. תוך כמה שניות המתקין גילה וסידר את הבעיה... תודה רבה על העזרה, עד לפעם הבאה
-
כמה טוב שזה על חשבונו וכן, מחוסר ברירה מחר כנראה אני יעשה שוב טיול בחיפה שיגלה תבעיה... ואמרתי שהוא אמר שאולי קבאל יפתור תבעיה הוא מזמין על כל מקרה שאם זאת הבעיה שאני לא יסע סתם. תודה לעוזרים אעדכן מחר מה היה...
-
טוב חברה אז ככה... התקשרתי לדודי(המתקין) והוא אמר לי להגיע לחנות מחר שהוא יזמין לי קבאל וזה כנראה יפתור את הבעיה. השאלה שלי אליכם- קבאל, יתרונות, חסרונות, השפעות...? והאם זה בכלל יפתור לי את הבעיה ?!?!!?
-
אכן, Topsound ואני לא מבין למה אתה מזלזל אולי בגלל שאתה מכיר חנות אחרת. בחיפה ישנם 3 חנויות בשם Top sound שרק אחת מהם היא באמת המקורית היא של הבחור בשם דודי והיא נמצאת בדרך יפו 196. לעינינו, אני לא מאמין שזה בעיה בכיוונים או משהו כי ממש היה לי 3 ימים שמעתי ונהנהתי מהסאונד פתאום זה קרה שחבר שלי החליף דיסק או משהו... בכל אופן כנראה שיום ראשון שוב אני אחזור לחיפה כי אני לא רואה פתרון עיניני אחר באופק..
-
אהלן חברה, אז ככה.. אתמול בדרך חזרה מיציאה פתאום קרה במערכת משהו מאוד מוזר, הצלילים התעוותו, הרמקולים הפסיקו לפעול, ורק הסאב עובד. החלפתי דיסקים, פירקתי את המערכת, כביתי תאוטו, כל דבר אפשרי ניסיתי ולא עזר כלום. התופועה ממשיכה- השיר עובד כמה שניות ואז מתעוות ושוב רק הסאב עובד. לפעמים גם השיר ממשיך לנגן רק אם זה בווליום חלש ואם אני מגביה (יותר מ 20) פתאום שוב יש תניתוק הזה וגם הטוויטר משמעי צלילים צורמים כאלו. חשוב לציין שאת המערכת התקנתי לפני 3 ימים.. מאז אני שומע ונהנה מאוד ולא הייתה בעיה אחת. אני לא יודע אם איזה חבר נגע במשהו אבל קשה לי להאמין שזה קרה ככה סתם. הסאטאפ שלי: hu-pioneer7650 comp-rockford fnq"6.5 rear-pioneer6990 amp-rockford P4004 amp-rockford P3001 sub-cerwin vega Vmax "12 משהו יודע איך לפתור את זה? ההתקנה בוצעה בחיפה ואני מצפת שקצת קשה לי שוב לנסוע לחיפה ביום ראשון... אז בבקשה עזרו לי
-
hu עם mp3 פיאוניר 4600 http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^827,normal_sales ורמקולים קנווד KFC-M6930 http://www.stereo4sale.com/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=174 בהצלחה
-
מה מייצר את הצליל החזק ששומעים אותו מחוץ לאוטו?
P1oneer פרסם הודעה בנושא של maatrixx בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הגלגלים או הרמקולים ולא משנה באיזה צורה של הרמקול... -
קודם כל ברוך הבא אל הפורום לגבי המערכת אני אישית חושב שלתקציב שלך ולניסיון שלך זה מספיק לך הרדיו דיסק באמת בסדר והרמקולים 6960 של הפיאוניר קלאסיים בשבילך והם יעבדו מעולה בלי מגבר. הרכיבים עם המשלוח יעלו לך קרוב ל 1000 שקל. לפי דעתי עשית בחירה טובה ותפיק ממנה את מה שאתה מצפה- מוזיקה בעוצמה סבירה ואיכות טובה בלי הרבה השקעה של כסף. בהצלחה
-
הא חחח... טוב חברס אז כנראה שאני ילך על ה fnq תודה רבה לכל מי שעזר תמך כיוון והסביר לי אם יש תגובות נוספות אקבלם בשמחה תודה.
-
הגבוהים של מורל גבוהים יותר מידי מבחינת המחיר גם שמע אין לזה סוף, אני יתפשר על fnq מקווה שיספקו אותי בצורה המיירבית אולי בעתיד הרחוק אני יחליף אותם לאליט. בכל אופן השקעתי יותר מידי כסף על מערכת "נסתפק" בזה. ד"א עם ההגברה לא תיהיה בעיה נכון? ה4004 יגביר אותם..
-
מישהו מכיר מתקיני אודיו טובים וזולים איזור קריות-חיפה
P1oneer פרסם הודעה בנושא של SagiLo בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוי צודק סליחה התבלבתי קצת אז זה המספר המדוייק: 04-8507429 -
Fnq עולה על ההיבירד?
-
מישהו מכיר מתקיני אודיו טובים וזולים איזור קריות-חיפה
P1oneer פרסם הודעה בנושא של SagiLo בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני ממליץ לך בחום על החנות Top Sound שבחיפה דרך יפו196. 04-5807429. תדבר עם הבחור בשם דודי. החנות באמת אמינה ומקצועית ביותר והמחירים ממש סבירים. אני מאמין שהוא יקח לך על התקנה כזאת בסביבות ה 150-250 שקל. בהצלחה -
חברה אז מה אתם אומרים לשדג את הקומפוננט ל FNQ ? ההבדל גדול כל כך ושווה את זה?
