Jump to content

P1oneer

  • הודעות

    104
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי P1oneer

  1. P1oneer

    אתגר מכוניות Photoshop!

    עוד אחד: http://www.thewebmachine.com/
  2. אחלה של רעיון..... אני בפנים, מוכן לתרום ולעזור הן בבניית האתר והן בארגון. והכי חשוב- בהצלחה ! civic sr
  3. לדעתי- הכל שחור ורק מסגרות כחולות סביב המגברים בשילוב עם תאורה בצבע כחול לייט. בהצלחה
  4. שלום אמיר, אחלה מערכת עם מחירים טובים בתור התחלה ... האם זה כולל התקנה?... איתמר
  5. P1oneer

    מגבלות על צמיגים

    מצטרף לשאלה ... מה המידה הכי גדולה לצמיגים שאני יכול לשאר לאוטו שלי...... מדובר בהונדה סיביק sr שנת2000...
  6. אי אי אי ....... לירן, כנראה שלכמה אנשים פה קשה להבין דברים אם הם לא כתובים בצורה ישירה.. אולי תקראו פעמיים זה יעזור...
  7. סתם לידע הכללי שלכם... לירן 'nemsis' הוא סטודנט באונ' חיפה למשפטים ומנהל עסקים.
  8. האלן אביחי, את הקומפוננט מומלץ למקם בדלתות הקדמיות, לגבי המידה אין לי מושג מה מתאים באוטו הזה... אך לגבי הסטים של הקומפוננט הייתי ממליץ לך ללכת על ה3 מבין אלו שציינת ... יש אותו לסהר אם אתה רוצה תשמע ותראה אם אתה אוהב את הצליל ... דרך אגב הוא קנה אותו מארז ב 1000 שקל .. ככה שנשאר לך 1600+- למגבר שזה תקציב ממש טוב. בהצלחה..
  9. לגבי אתר באינטרנט לא יודע אם יש להם אבל בכל אופן הם ממוקמים בשדרות בר יהודה 22, חיפה 8622217טל
  10. אוטוס' בחיפה מוכר את כל המוצרים הקוסמטיים בכלל, ובקליות שקופות בפרט.
  11. ג'ניה לך לדודי הוא ישמיע לך מה שאתה רוצה
  12. אקורד... כי האופי של ההונדה אצלי עמוק בנשמה
  13. התכוונתי שאת המבחר של האחוריים הוא יראה ושישמע בחנות שהוא הולך לרכוש ממנה...
  14. רמקולים איכותיים ללא ספק, אבל לדעתי תלך למקום שאתה מעוניין לרכוש ממנו אותם או שתבוא למפגשי הסאונד ותשמע כל מיני סוגי רמקולים ובין היתר גם אותם... ובסוף מי שצריכה להחליט זאת האוזן שלך ולא מה כתוב על הרמקול. בהצלחה
  15. אני משתמש בדיסקים הכסופים של סילבר ליין .. ממש מרוצה מהם... תנסה אותם מור.. ותנסה לצרוב גם על מהירות נמוכה ממה שניסית עד עכשיו. תבדוק בכלל שאתה לא עובר את ה X24
  16. אני מאמין שבמפגש הבא שיתקיים אני אגיע, תוכלו לשמוע אותו, הוא מותקן אצלי באוטו.
  17. מומלץ להשתמש בקבל אחרי שקוראים את ה FAQ ומבצעים חיפוש.
  18. P1oneer

    אלפא SZ בארץ

    אפשר לקבל לינק או פירוט פה .. על הביצועים/מפרט טכני של האוטו ?
  19. מפחיד לשמוע... בכל אופן מזל שזה נגמר בלי פגיעה ובלי נזק... ואני מכיר תהרגשה.. אני עברתי תאונה קשה לפני כחודשיים, אם אתה זוכר מור.. ועד היום יש לי פלאשבאקים ממה שקרה... יהיה טוב.
  20. לא מאמין שתוכל למצוא אותו ב400 שקל... אבל שווה לנסות בכל אופן דיברת עם ארז? אולי היית לוקח ממנו איזה הצעה... למרות שאני משוכנע שהוא יתן לך במחיר גבוה ממה שתמצא פה.. אבל לפעמים אפשר לסגור איתו דילים טובים.
  21. האלן מור, ע"פ חיפוש פשוט בזאפ האתר הזול ביותר שמספק את הסאב(בלי תיבה) הוא- רכטמן http://www.rechtman.co.il/ProductInfo.asp?indx=530 בפומפה, עם תיבה בהפרש של 21 שקל http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1559,normal_sales חנות מצויינת, מניסיון אישי. בהצלחה
  22. תערוך חיפוש... תקבל תשובות על כל השאלות שלך
  23. קיבלת !!!! שוב ? אז הנה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=45440&highlight=harman+kardon
  24. לירן, תיודע ש omerrr זה עומר חבר שלי מצפת חחח
×
×
  • תוכן חדש...