Jump to content

סטוורוס

  • הודעות

    486
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סטוורוס

  1. שלום לחברים. ברצוני לדעת מהן ההשלכות בשימוש בשמן גיר דקסרון 2 לגיר שלפי הוראת יצרן זקוק לדקסרון 3? הרכב ביואיק 96 . בתודה מראש.
  2. שלום רב. צר לי על הידיעה!הגיר בדרך. מניסיון אותו סימפטום בחורף שעבר, גם עם אמריקאית.
  3. שלום רב. אז ככה,לאחרונה גם רכבי נתקל בבעיה הנפוצה, לחץ שמן נמוך. זה קורה לעיתים שמנורת ביקורת לחץ השמן מהבהבת בעצירה או ברמזור ורק לאחר שהשמן חם דיו (כ-30 דקות נסיעה) נגיעה קלה בדוושת הגז מעלה את לחץ השמן לתקין. הרכב מסוג ביואיק לה סייבר 96 3800 180.000 ק"מ. ולאלה השואלים תחסכו לעצמכם.פילטר השמן מקורי AC ושמן LM 10/40 מתוסף, הוחלפו לפני כשבוע ולא פתרו את הבעיה כמו כן רשת הסינון באגן נקיה. היוניט נבדק ע"י שעון חיצוני,יצא תקין. הקרטר נפתח לצורך בדיקת גל הארכובה שמבדיקה ויזואלית נראה חלק ותקין אבל חלק מהמיסבים קצת שחוקים. מבדיקה שעשיתי בחנויות חלקי החילוף יש מיסבים תוצרת הארץ. מישהו מהחברים ממליץ? בקיצור יש המלצה על יצרן כל שהוא למיסבים?נתקלתם בבעיה הנ"ל עם הרכב הספציפי הזה? נ.ב הקראנק עוד יבדק עם כלי מדידה, אבל בגדול המנוע חזק מאוווד לא נוקש ולא אוכל שמן מטיפול לטיפול. בתודה לחברים.
  4. השאלה באופן כללי לכל סוגי המנועים. וכן לא מצאתי תשובה או את הקשר הטכני על כך בחיפוש. בתודה.
  5. יצירת אמנות.
  6. עד שנבין מה הבעיה, כפתרון זמני ניתקתי שני דברים. 1.קונקטור מתג ההפעלה. 2.תקע החשמל המחובר למדחס. בתודה מראש.
  7. כידוע ברכב הנ"ל ניתוק אזעקה/אימובלייזר מתבצע באמצעות השלט הבעיה כרגע שהשלט אינו עובד ולא ניתן להניע את הרכב. האם מישהו יודע כיצד לנתק האזעקה שנוכל להניע הרכב? בתודה מראש דחוף!
  8. מצטרף לשמר. גם אני לא הבנתי מה הבעיה? ממלא לא התכוונת להוציא את הפלאג מהחרסינה?! שלוף אותו החוצה עם הבוקסה כרגיל ותדוג עם מגנט. ד"א אתמול גם לי נישבר פלאג בספארי,ולא ראיתי בעיה מיוחדת. בתודה.
  9. שלום רב נורית SECURITY דולקת תעיד אכן על הפסקת מערכת ההגנה (אימוביליזר) ומעכשיו תוכל להתניע גם ללא מפתח עם שבב אלקטרוני מקורי ואם תרצה אפילו עם מברג מקור הבעיה לדעתי הוא בצילינדר המפתח ששם יושב השבב שקולט את השדר הנפלט מהמפתח ואחד החוטים שלו ניתק או שתתקן לבד או בחברה. כי אם לא ויתנתק חוט נוסף נורית SECURITY תהבהב ואז כבר לא תוכל להניע
  10. תודה. שליפת המרים/כוסית החוצה לצורך ניקיון יועיל ? (אולי הכוסית נשארת במצב סגור מהצתברות לכלוך) בגדול הייתי מחליף במרימים בחדשים בכל צד המנוע ממנו נשמע התקתוק אלא הבנתי שזה מגיע בסט לכל המנוע בו בזמן שרק מרים אחד מתקתק אשמח לתגובות בתודה
  11. לאחרונה החלו נקישות שסתומים / שסתום והשאלה בכותרת. בתודה.
  12. כפתורים קטנים כפתורים בנוניים / גדולים צפצפות וצופרים. על כרית אוויר שמעתם פעם ?
  13. הי asaf.m. אין מה לעשות יש לא מעט משוגעים בקוסמוס אלא ש-90% הם מהשוגעים שככינוים כן הם ולכן אינם ברי תקנה לצער כולם ויש את ה-10% הנוספים כמוך משוגעים לדבר יפה מאוד כבל טיפ קטן למניעת רעשים ובחשים קירקושים ושאר ירקות בדש-בורד,דיפוני הדלתות,וכו לפני הרכבת החלקים הנ"ל למקומם,רפד אותם ביריעות דבק ספוג בחלקם הפנימי הדבק מגיע בגליל 10 מ ד"א באיזה סוג צבע השתמשת?
  14. הפתרון המיידי הנוח הקל והחזק לבעיה הנ"ל פשוט ביותר תרסיס דבק כמו של רפדים ניתן למצוא בהום סנטר או באייס +- 90 ש"ח ללא ריח,חזק מאוד,עמיד בטמפרטורות הרכב בשמש.
  15. השאלה בכותרת לגבי רכב מסוג ביואיק לה סייבר 1996 הגיר תקין לחלוטין 100% , האם התקנת קולר נפרד ועצמאי בקדמת הרכב תועיל באריכות חיי הגיר?
  16. הרכב עבר איבחון דיאגנוסטיקה במוסך החברה כל החיישנים היו בסדר הכל תפקד לרבות תקלה אחת שלא היתה קשורה שנתגלת אז חברים מה שאני בודק זה 1.מערכת דלק 2.מערכת הצתה יש עוד משהו שצריך לבדוק ? בתודה מראש ושבת שלום לכולם
  17. בטיפול שעשיתי בעצמי לפני כשנה בערך 20.000 ק"מ הוחלפו הפלגים בפלגים מקוריים כל ה 6 גם האחוריים ולגבי הלחכות קצת לפני ההנעה אני מחכה עד שמשאבת דלק תפסיק לפעול 2 שאלות 1.הפלגים כבר נגמרו? 2.למה אם יש צורך בניסיון הנעה נוסף המנוע נדלק מייד? בתודה מראש
  18. הרכב ביואיק לה סייבר 1996 3800 ס"ק קיימת בעיה של הנעה קשה וארוכה כשהמנוע חם לאחר נסיעה תמיד ולפעמים לפעמים יש כשל בניסיון ההנעה הראשון אבל מה שמוזר לי שבמקרה ויש צורך בניסיון הנעה נוסף המנוע יפעל מידית 1
  19. דניסאן היקר בעית שני הקודים האלו בלבד מתרחשת לסרוגין פעם P1870 ופעם P0440 ושניהם מתרחשת התקלה רק בנסיעות ארוכות P0440 הבנתי את הבעיה פחות או יותר ונראה לי שפחות P1870 לא הבנתי את הבעיה בתודה גדולה :lol:
  20. הגיר הישן פורק והוחלף בגיר מיבוא במצב מצוין לפני כחצי שנה אבל דניסאן אתה חושב שיש קשר לגיר כי אני לא "ד"א קראתי בפורום אחר והבנתי שאולי יש קשר ליצירת וואקום במיכל הדלק שמצתבר בנסיעה ממושכת.אולי לבדוק משהו בכיוון הזה אתה חושב? בתודה
  21. דניסאן הייתי עסוק בקריאת עזרתך לירון עם בעיית הגיר בפונטיאק "כל הכבוד תותח" לגבי העניין אצלי כשזה קורה אני מאפס את המערכת אבל שוב בנסיעה ארוכה קוד התקלה יחזור
  22. דניסאן הבעיה עם הקוד P1870 קיימת קיימת ואנני חושב שיש קשר לגיר ד"א הגיר הוחלף והוא פגז אבל הבעיה נוצרה תרם החלפת הגיר בתודה מראש
  23. barzelay ודניסאן תודה לגבי הקוד P0440 לגבי הקוד P1870 תראו את התגובה לרפי לין בתודה מראש
  24. רפי לין אכן צדקת הרכב מתוצרת GM ביואיק לה סייבר 96.אכן קוד התקלה נבדק הן ע"י המוסך בו מטופל הרכב והן ע"י מחשב האבחון שנמצא ברשותי ושניהם יחד לא אבחנו את P1870 "בתודה מראש"
×
×
  • תוכן חדש...