Jump to content

סמי

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סמי

  1. נכון שזה אסור, אבל נדמה לי אפשר איכשהו להתגמש בעניין הזה... בעבודה שלי יש צי מכוניות של סוכנים. ברלינגו וחיות מוזרות אחרות למיניהן שעשו להם לפני שנתיים הדבקת מדבקות לכל הרכה עם ציור ושם של החברה, כל האוטו מכוסה ונראה כאילו הוא צבוע ככה (עשו ממש עבודה מקצועית, המדבקות לא דוהות ולא מתקלפות וללא כיסי אוויר). בחלונות האחרויים שמו מדבקת רשת כהה עם חורים ועליה גם רשום שם החברה. כאמור זה היה לפני שנתיים ואני עדיין רואה מכוניות מסתובבות עם הדבר הזה, למרות ששמעתי שכן עשו להם סיפורים עם הטסט ולכן במכוניות חדשות הם כבר לא שמים את מדבקת הרשת מאחורה, אבל המכוניות הראשונות איכשהו עברו טסט. אני לא בטוח אבל נדמה לי שהמכוניות מליסינג, לא יודע אם זה משנה משהו מבחינת טסטים, אבל עובדה שעדיין יש מכוניות עם הרשת הזו. הרשת הזו מבפנים עושה בעקרון את אותו אפקט של וילון חורים בשמשה האחורית, כזה שמקובע לבגאז' איפה שהרמקולים ומתחבר לשני מתלים בתקרה, כמובן את זה אפשר להוריד ולהחזיר במידת הצורך. קיצץ... מישהו מוכן להסביר את התופעה שהמכוניות עברו טסט?
  2. האם חובה על נהג חדש שיהיה לו שלט נהג\ת חדש\ה או נהג חדש? או שהוא יכול לשים גם שלט נהגת חדשה? (חברים שלי חושבים שהם מצחיקים, נו טוב נזרום עם זה). דרך אגב... מי נוסע היום לירושלים (למצעד, עם שלט נהגת חדשה )
  3. כל כך פשוט שזה לא נשמע הגיוני לארץ... פחדתי שהאוטו יעמוד שבועיים בלי לנסוע, דואר-נע... לקח שבועיים בפעם האחרונה לביטוח להגיע. כל מה שנשאר זה לחכות מאישתו של בעל הרכב האם היא מסכימה שהוא ימכור תודה על התשובה.
  4. ואני אמור ללכת עם פקס לדואר לשלם על ביטוח? נו שילמתי פעם אחת, החתימו לי את הפקס, ואז כשהביטוח המקורי מגיע ללכת שוב?
  5. אז אני יכול להעביר בעלות ולחכות למכתב בדואר מסוכן הביטוח עם פרטי הביטוח חובה... ועז אז לא אני ולא הבעלים הקודמים יכולים להזיז את האוטו?
  6. אף פעם לא גנבת דלק הא?
  7. במקום להשקיע בגבות היית מחליף אגזוז. למרות שהגבות נראות לא רע.
  8. איזה יופי, בהצלחה עם השיפוץ. אז אני מבין שאתה לא מתכוון לנסות למכור את האוטו בזמן הקרוב שוב
  9. קבלו ח"ח על הסרט ועל הסרט (הכתום). מקווה לראות עוד סרטים בסגנון מאנשים אחרים, טיפה יותר אקשן לא יזיק.
  10. הרישיון מנייר בתוקף לחצי שנה. אם שילמת עליו אחרי שלושה חודשיפ בערך אמור להגיע לך רישון מפלסטיק. אם אתה רואה שאחרי חודש לאחר השלושה חודשים לא הגיע רישיון תפנה למורה נהיגה שלך הוא יסביר לך מה לעשות.
  11. קראת מה הוא רשם? עדיף היית מבזבז יום עבודה שלך, שזה גם ככה לא יצא יום שלם מאשר אחרי זה להשלים ימי עבודה כדי להרוויח את הכסף שביזבזת במוסך.
  12. קוראים לזה אגוצנטריות אם אני לא טועה. זה לא שאני אוהב צרפתיות, זה כולם אוהבים צרפתיות
  13. משהו שנבדק על ידי... כמו ששלד אמר תעשה BIN יש תוכנות שיש להם מאתר שגיאות והם מעתיקות לאט על מנת שלא יהיו שגיאות קריאה. ניסיתי פעם להציל דיסק שרוט, של אאודיו אומנם (היה עליו את המקרנה לא הייתי יכול לעמוד בפיתוי) סידי X40 קרא על הפנים סידי X52 קרא טיפה יותר טוב צורב רגיל X20 קרא הרבה יותר טוב צורב דיוידי X8 קרא עוד יותר טוב. ככל שהמכשיר חדש יותר והלייזר עוצמתי יותר ככה הקריאה טובה יותר, אם יש לך שריטה אחת קטנה יש סיכוי טוב שזה יעזור ויקרא 100 אחוז. סהכ הדיסק שלי היה ממש שרוט בכל מקום ויצא יחסית כמעט ללא "קפיצות" משמעותיות.
  14. איזשהו סוג של פורד ישנה?
  15. מזכיר לי את הבגרות בספרות משום מה. שהאדם מצוייר ככלב והכלב מצטייר כאנושי, טיפה שונה במקרה הזה. עזבו לא משנה, עוד אחת מטראומות סוף שנה.
  16. 3 דלתות עם מנוע 1600 אמרת? מיצובישי קולט מתפרקת נכנסת לך בול לתקציב.
  17. והגבר גבר שלהם לא יכול לאסוף אותן? או לקנות להן אוטו? ועוד נשים בגיל מבוגר? מילא הייתי מבין חבורה של נערות מפגרות. נדמה לי סתם חבורה של נשים זקנות וממורמרות בלי אף גבר בחייהן שמחפשות כל סיבה לצחוק על גברים. והבחור שסופר לא יכול לבקש מהכרטיסן להוריד אותן בתחנה הבאה? אני מכיר סיפור שאסרו על נערה לעלות לאוטובוסים של חברה מסויימת כי היא הייתה יושבת עם חברות שלה במושב האחורי ופשוט לא סותמת את הפה.
  18. כן גם אני ראיתי את זה... לקחו הונדה סיוויק ובמקום דלק שמו תערובת מים או משהו בסגנון. בקיצור התניעו, וקיבעו את האוטו ולחצו על גז, כל המנוע העלה אדים או שזה היה עשן לבן, ככה כמה דקות עד שהמנוע נכבה. אחרי זה הוסיפו דלק לאוטו ושיחררו אותו מהקיבוע... האוטו נסע כמה מטרים טובים עד ששבק חיים... מי מוכן לנסות את זה עם ההונדה שלו ולהגיד אם זה הורס?
  19. אם האוטו במצב מכני טוב ובאמת מספק 60 סוסונים זה מספיק כדי להגיע מ-א ל-ב בלי בעיות. אך כשמדובר על רכב יד שניה רוב הסיכויים שמצבו לא הכי טוב אחרת רוב הסיכויים הוא לא היה נמכר ולכן הוא לא מספק את כל הסוסונים ואז באמת תראה שהאוטו לא סוחב כי אין מספיק כ"ס.
  20. אוקיי עכשיו שאלה קשה... זה גרסאת כיסוי לשיר ישן, אני זוכר לפני כמה שנים יצאה לזה גרסאת דאנס נחמדה (בלי כל מיני קולות של סוסים ועיוותים למינהם) , מישהו מכיר?
  21. עזוב אותך בובות מתנפחות אני מכיר מועדון בתל-אביב שם יש גברים מנופחים בתלבושות של שוטרים כבאים, אפילו רופאים. אולי הם יוכלו לעזור לך.
  22. חריקות אין, בעיות בהעברה תמיד היו אבל מזעריות, למרות שלפני שבוע היו לי כמה בעיות להיכנס להילוך רביעי. ניגש למוסך לבדוק את העניין. תודה לכם.
  23. הרכב המדובר הוא מזדה 121. בנסיעה מהירה וטיפה לא רגועה כשאני לוחץ הרבה גז ואז מעביר הילוך הטורים מתחילים לעלות עוד יותר, כשלכאורה הטורים אמורים לרדת. זה קורה כשאני משחרר את הרגל מהגז וזה מסתדר שניה אחרי שאני מסיים להעביר הילוך. טיפה מפחיד לשמוע את המנוע שואג באכזריות, יכול להיות שאני לא משחרר מספיק את הגז ונותן גז בניוטרל כביכול? למרות שאני דיי בטוח שאני משחרר את הגז מספיק. דבר נוסף מוזר עם הגז זה בעליות כשאני לוחץ על הדוושה חזק או דוושה לרצפה כדי להאיץ, האוטו מאיץ ואז כשאני רוצה להעביר הילוך ומשחרר טיפה מהגז לפני העברת ההילוך אני מרגיש מעין "קיק" פתאום האוטו סוחב יותר טוב בפחות גז, לא נשמע לי ממש הגיוני. מישהו מוכן להסביר לי מה אני עושה לא נכון? (בתקווה שהבעיה זה אצלי ולא באוטו).
  24. מקופל מקופל אבל 12 מטר ממעבר חציה אסור לחנות (לפחות בארצנו הקטנה)
  25. 27.07.05 תל השומר פרופיל 97 עם סעיף משקפיים מחכה לתשובה מחיל מודיעין, מקווה לדחיה של כמה חודשים.
×
×
  • תוכן חדש...