נכון שזה אסור, אבל נדמה לי אפשר איכשהו להתגמש בעניין הזה...
בעבודה שלי יש צי מכוניות של סוכנים. ברלינגו וחיות מוזרות אחרות למיניהן שעשו להם לפני שנתיים הדבקת מדבקות לכל הרכה עם ציור ושם של החברה, כל האוטו מכוסה ונראה כאילו הוא צבוע ככה (עשו ממש עבודה מקצועית, המדבקות לא דוהות ולא מתקלפות וללא כיסי אוויר).
בחלונות האחרויים שמו מדבקת רשת כהה עם חורים ועליה גם רשום שם החברה.
כאמור זה היה לפני שנתיים ואני עדיין רואה מכוניות מסתובבות עם הדבר הזה, למרות ששמעתי שכן עשו להם סיפורים עם הטסט ולכן במכוניות חדשות הם כבר לא שמים את מדבקת הרשת מאחורה, אבל המכוניות הראשונות איכשהו עברו טסט.
אני לא בטוח אבל נדמה לי שהמכוניות מליסינג, לא יודע אם זה משנה משהו מבחינת טסטים, אבל עובדה שעדיין יש מכוניות עם הרשת הזו. הרשת הזו מבפנים עושה בעקרון את אותו אפקט של וילון חורים בשמשה האחורית, כזה שמקובע לבגאז' איפה שהרמקולים ומתחבר לשני מתלים בתקרה, כמובן את זה אפשר להוריד ולהחזיר במידת הצורך.
קיצץ... מישהו מוכן להסביר את התופעה שהמכוניות עברו טסט?