דבר ראשון האם רמקולים ברכב יכולים לעבוד ללא מגבר, רק מחוברים לרדיו-טייפ\דיסק ?
דבר שני אני מתלבט מה לקנות
http://www.p1000.co.il/p1000/hot_sale_product.asp?g_id=4229209
או
http://www.p1000.co.il/p1000/hot_sale_product.asp?g_id=4612287
אם הרדיו-דיסק יכול לספק חשמל לרמקולים אז האופציה הראשונה טובה ולא צריך מגבר, ואם לא אז ללכת על האופציה השניה וצריך לקנות רדיו דיסק בנפרד.
אני לא מחפש מערכת שרק מעוצמת הרמקולים הרכב ינסע, מערכת סראונד לאוטו שישמעו טוב ונקי.
הרכב שאני רוצה להתקין בו את המערכת כרגע זה מזדה 121 ואין מקום בדלתות האחוריות לרמקולים, כרגע יש באוטו רדיו-טייפ ושני רמקולים בדלתות הקידמיות.
יש ברשותי גם סאב וופר וזוג רמקולים נוספים שאפשר לחבר לחבר ל... מגבר?
תגובות והצעות יתקבלו בברכה.