Jump to content

סמי

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סמי

  1. "ספורט מוטורי זה הכי אחי" "ספורט מוטורי, זה כאן" "העם עם הספורט המוטורי"
  2. איך בידיוק אתה יכול לגלוש מ90+ קמ"ש למשהו בסביבות האפס בלי שיכבה המנוע? צריך להוריד הילוכים, ואז הסל"ד עולה והמנוע בולם לאט לאט (עם צריכת דלק?) ואם מורידים מחמישי לרביעי, מרביעי ל... זה גם בלאי לקלאץ' או כשגולשים בחמישי עם קלאץ' לחוץ ואז מורידים לשני. אז נדמה לי שבירידות או בישורות ארוכות עדיף ניוטרל, תקן אותי עם אני טועה.
  3. גם לא כל מורה למתמטיקה יכול להיות מורה... יצא בסוף שהמורה שלי לפיזיקה היה גם למתמטיקה, בכמה ימים איתו למדתי חומר של שנה. אם הוא היה גם מורה למתמטיקה, הייתי עושה חמש יחידות בעיינים עצומות.
  4. הרעיון הוא שלבובות יש יותר רמת משכל מאשר לשוטרים.
  5. איזה יופי... במיוחד אם זה יעלה במחיר של שני טסטים. פעמיים לשלם על האוטו פעמיים אגרה...
  6. ברור שפיזיקה! עוד מעט בגרות והמצב בקנטים... מתמטיקה כבר עשינו איכשהו.
  7. שלד! מה אבסנט ומה נעליים, מאבסולוט אתה מפרפר (או שפספסתי משהו כשיצאת החוצה). העיוותים נוצרים בפנים בגלל הטעם התרופתי להחליא, אבל להבדיל מתרופה רגילה זה דופק תראש כמו שצריך.
  8. באנגלית צחה ADSL ASYMETRIC הנזק של בזק בשיא עוצמתו. ואפשר לבקש מחלק מהספקים בארץ איפי קבוע - בחלק בלי תוספת תשלום ובחלק בתוספת סבירה (מניסיון) יש ראוטרים שכבר יש בהם תמיכה מובנית לdyndns
  9. סמי

    מהירות באימיול

    מוזר שתומר חזר וגם השוטר חזר... צרוף מקרים? i dont think so הכל מקרה זה הכל שטויות, המהירות תלויה במספר אנשים שיש להם את הקובץ, אם אתם מורידים עשרים משחקים שיש אותם בממוצע למאה איש מה הפלא שזה יגיע למהירות כזו.
  10. יש גם חוץ מה GR את הFOREVER שזה גם משנות התשעים וכנראה גם לא לתקציב עם מנוע 1.4 ויש את ה GTi הגרסא הספורטיבית עם מנועי 1600 ו 1900 - אל תתקרב, אוטו ספורט במחיר כזה חייב להיות במצב אנוש. יש את ה CTi עם גג נפתח - כנ"ל - תברח מזה.
  11. יש שוק למכוניות האלה? למה לא ראיתי שמוכרים אותם כמעט, כי אני מעוניין.
  12. גם אני חיפשתי באתר את האמבטיה ההפוכה של אמא.
  13. אוקיי תודה, אבל אם אתה אומר שHU יכול לספק ערוץ לקול רמקול וב HU יש ארבע ערוצים אז אני נשאר עם ארבע רמקולים ללא שימוש... או שאתה מתכוון ערוץ לכל זוג רמקולים. בנוסף אני משער שאם אני רוצה לחבר סאב אז אני חייב מגבר נכון?
  14. דבר ראשון האם רמקולים ברכב יכולים לעבוד ללא מגבר, רק מחוברים לרדיו-טייפ\דיסק ? דבר שני אני מתלבט מה לקנות http://www.p1000.co.il/p1000/hot_sale_product.asp?g_id=4229209 או http://www.p1000.co.il/p1000/hot_sale_product.asp?g_id=4612287 אם הרדיו-דיסק יכול לספק חשמל לרמקולים אז האופציה הראשונה טובה ולא צריך מגבר, ואם לא אז ללכת על האופציה השניה וצריך לקנות רדיו דיסק בנפרד. אני לא מחפש מערכת שרק מעוצמת הרמקולים הרכב ינסע, מערכת סראונד לאוטו שישמעו טוב ונקי. הרכב שאני רוצה להתקין בו את המערכת כרגע זה מזדה 121 ואין מקום בדלתות האחוריות לרמקולים, כרגע יש באוטו רדיו-טייפ ושני רמקולים בדלתות הקידמיות. יש ברשותי גם סאב וופר וזוג רמקולים נוספים שאפשר לחבר לחבר ל... מגבר? תגובות והצעות יתקבלו בברכה.
  15. סמי

    אוטו נשי (יחסית)

    מה לגבי יונדאי גטס ?
  16. קונה 106ראלי במחיר כפול ממחירון כמובן :>
  17. אמא שלי עשתה כל יום את הדרך מנתניה לתל-אביב במשך כמה שנים טובות עם אוטו עם מנוע 1.2 ועכשיו היא עושה מרחק עוד יותר גדול עם אותו רכב לתל-אביב אז אין שום סיבה להחליף. אלא אם כן בא לך לבזבז כסף בדלק שתאבד בעמידה בפקקים של נתיבי איילון.
  18. סמי

    קסדות

    יש כבר אחד כזה... רשימת חברים -> הודעות -> להסתכל מתחת לשם משתמש
  19. סמי

    קסדות

    0 - חדש בפורום 6 - נהג שודים מדופלם 7 - חורך אספלט מצוי יותר פשוט זה ללחוץ על רשימת חברים בפורום ולסדר לפי מספר הודעות ולראות מה רשום
  20. הוא מנסה למכור אחת עכשיו אז אני בספק :>
  21. האלן... שמי סימון מנעלה שזה חמש-עשר דקות ממודיעין (תלוי במהירות שבה נוסעים) בן 17.5 לומד שנה אחרונה בלוד מחפש זמן ללמוד תאוריה ןאז לעשות סוף סוף טסט ולקנות כנראה פז'ו 205 בנתיים אני "נוהג" במלגזה ידנית בעבודה שומע בעיקר טראנס \ פסיכודאלי אממ זהו...
  22. שלום לכולם בעוד חודש אני מקווה אני כבר יעשה טסט ראשון ויעבור אותו ואני כבר חושב על איזה אוטו לקנות... אני מחפש אוטו שנוסע ולא אחד שמתפרק וגם אחד שסוחב 1.2 ליטר או יותר, אני מעדיף 4-5 דלתות אבל אם יש משהו רק ב3 דלתות וזה טוב אז אני אתפשר מדובר על תקציב של בסביבות ה15 אלף שח חשבתי על מיצובישי לאנסר או פז'ו 305 או איזה גולף קטנה אם יש למישהו הצעות איזה דגם טוב שאפשר למצוא במחיר הזה מוזמן להגיד
×
×
  • תוכן חדש...