Jump to content

סמי

  • הודעות

    68
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סמי

  1. קראתי את המדריך לשמירת צבע בפאנטיות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=118350 אבל זה רק בלבל אותי יותר ולא ענה לי על כל השאלות. ראיתי באוטו דיפו ואקס בא עם בקבוקון צבע, עד כמה טוב זה מתקן אותו? והאם ואקס זה גם אוטם צבע? או שאחרי ואקס צריך גם לעשות אטימה? ותאמת די הופתעתי ממה שרשום שם לגבי שטיפה של רכב רק בסבון לרכב... אני הייתי שוטף שנים לאמא שלי את האוטו עם סבון כלים וכלום לא היה קורה, גם לא אם צבע לבן וגם לא עם צבע צהוב. בכל אופן צרפתי תמונות של הבעיה, הכי חמור זה הגג, בנוסף בכל הרכב יש ממש עדינות של הצבע, נשרט ממש בקלות בתמונה עם האצבעות רואים ממש סימנים של המברשת ששטפתי איתה את האוטו אבל מה שלא כל כך רואים זה שלמחרת השטיפה בבוקר העברתי את היד על המכסה מנוע ונשאר לי צבע על האצבעות, זה רק במכסה מנוע ככה.
  2. טוב, נפגשתי היום עם בעל הרכב. לכל מי ששאל הוא משתמש אך ורק במים ירוקים. (למרות שבבדיקה נראה אחרת) מכסה מנוע נראה נקי ומסודר ללא דליפות או דברים שלא מחוברים למקום. כל הדש בורד והפלסטיקים שלמים ולא מתפרקים. האוטו עובד חלק בחניה עם מזגן דלוק. החלטתי לא לקחת סיכונים ונסענו לטסט ליין בירושלים לבדיקה. נסענו ב443 והאוטו נסע חלק כל הדרך עם מזגן דלוק על 110 גם בעליות ללא השמעת רעשים ומעבר הילוכים חלק. וכמובן נורית חום מנוע לא נדלקה. לעומת זאת בבדיקה עלו כמה דברים, כמה הם קריטים אין לי מושג, אשמח לדעה שלכם. ציטוט מהדו"ח: " מנוע: בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תיזמון+שסתומים-לטפל. רעשים ונקישות פנימיות 4, רעש פנימי ממיסבים, נזילת שמן, סימני שרפת שמן, לבדוק תצרכת שמן בנסיעה, לבטל רעשים ולחזור לשמיעת מנוע, חייב ניקוי מנוע ומספרו לבדיקה, קורוזיה ונזילת מים+ניקוי מערכת קרור, לטפל בכל מערכת קרור ולחזור לבדיקה, סיבובי מנוע לא יציבים, הזרקת דלק לקויה, לטפל במערכת הזרקת הדלק, לתאם מנוע. לטפל במערכת הצתה. סרן ומערכת היגוי: נקישות במתלה, חופש תותבים ציר קדמי, מיסבי גלגלים רועשים. העברת כח: מצמד מפריד גבוה, חופש ונקישות בציריות, רעש מתיבת הילוכים (בלאי), נזילת שמן קלה בתיבת הילוכים. " כל השאר תקין.
  3. אפשר ללמוד הרבה על מצב הרכב רק מהקוסמטיקה שלו... בעיקר אני מודאג מהמכה מתחת לדלת (באזור איפה ששים ג'ק) ורשמתי שהחלונות הקטנים לא נפתחים (המשולשים הקטנים האלה) בגלל כל בעיות הקוסמטיקה אני שואל אם שווה בכלל לקחת אותו למכון בדיקה. והיום בערב נקח אותו לסיבוב. בקשר לגלגלים הוא טוען שזה 2 2 אבל אני כמעט בטוח שהאחוריים מחברה שונה. הם הוחלפו בגלל שהבן אדם גר בשכונה חדשה בלי כביש סלול וכל המקום מלא בורות (כנראה שהמכה מתחת לדלת זה בגלל זה)
  4. אוקיי סוף סוף מצאתי רכב שראוי לבדיקה מעמיקה יותר... ומכיוון שהניסיון שלי בקניית רכבים הוא אפסי אשמח לפידבק. הרכב המדובר פזו 205 פוראבר 1998 1.4 ידני יד שלישית במשפחה מנוע מקורי (לא הוחלף) 178,000 קמ הרכב נמכר עקב קבלת רכב מחברה שהבן אדם עובד. הרכב בצבע ירוק בקבוק \ ביוב \ מג"ב \ מודיעין שדה (איך שאתם מעדיפים לקרוא לצבע הזה) אבל על הגג יש התחלה של התקלפות הצבע. לרכב יש 4 גאנטים מגנזיום חדשים מקוריים של פזו וארבע גלגלים חדשים (למרות שנדמה לי שעבדו על הבן אדם כי כל גלגל מחברה שונה, אבל הם באמת נראים חדשים) לרכב יש גם מערכת פיוניר וארבע רמקולים של פיוניר אפילו הדשבורד שלם ולא מתפרק. מזגן עובד. והוא אומר שהרכב לא רואה מוסך חוץ מטיפולים ויש לו קבלות. הרכב עבר כמה תאונות פח המוכר אומר, חלקן עדיין אפשר לראות. מכות קטנות כמעט על כל הדלתות. שיפשוף בפגוש בצד ימין. מכה קטנה מתחת לדלת הקדמית הימנית (נדמה לי זה כבר השלדה) שבר קטן מתחת לפגוש (הפגוש שחור ומתחתיו יש משהו ירוק, גריל???) איפה שיש לולאה כזאתי לגרירה כנראה. מימין לדלת של הנהג (כנף???), משמאל ומתחת למכסה מנוע חסר את הקו השחור הזה שמגן מפני מכות של דלתות, זה חתיכה קטנה תכלס אבל זה לא נראה משהו וזה עם חלודה. בחלונות הקטנים בצדדים מאחורה שלא נפתחים, למטה כנראה בגלל טל יש מעין עובש צהוב כזה. זה כל החסרונות שראיתי ברכב, צילמתי הכל בפאלפון אני רק צריך להעביר למחשב כדי שיהיה יותר ברור על מה אני מדבר. בכל אופן כל העסק על פי מחירון שווה 14,500 והוא מוכן להוריד 14,000 עכשיו השאלות הן, האם הבעיות שרשמתי למעלה הן קריטיות ובכלל לא כדאי לגעת באוטו או שזה סביר ופשוט להוריד עוד את המחיר. והאם שווה לקחת את האוטו למכון בדיקה, לבדוק אותו מכנית. אשמח לשמוע דעות ותגובות.
  5. יש גם 306 קטנות וכמובן יש את 205 פוראבר שהם יחסית יותר חדשים
  6. אולי לחפש 206 משנת 99? למרות שהרכב במצב סביר בחיים לא יגיע לרצפת המחיר שלי ומה עם 306? פזו כמובן...
  7. היי, אני עוד חודשיים משתחרר ואני מחפש רכב לעצמי שיחזיק מעמד כמה שנים טובות. הדרישות: שיעביר אותי מהבית לעבודה \ לימודים בכיף. רכב קומפקטי וחסכוני (ושלא נראה כמו קופסת שימורים) גיר ידני מחיר לא מעל 18 אלף ועוד פעם אני מדגיש... נסיעה בכיף, להרגיש שאני נוהג ולא סתם מזיז את ההגה טיפה לצדדים. ניסיון הנהיגה שלי מסתכם בשנתיים נהיגה במזדה 121 ידנית ושנתיים בסוזוקי איגניס 1.3 אוטומטי באופן מפתיע היה יותר כיף לנהוג במזדה, למרות שלגבי איזה רכב נראה יותר מזעזע הדעות חלוקות. אי כך ובהתאם לזאת להלן רשימת המכוניות שאני חושב לחפש רנו קליאו למינהן פזו 106 למינהן פזו 205 למינהן מיצובישי קולט סיאט איביזה שלושת הראשונות הן צרפתיוית... רכבים מעניינים עברו מיליון ידיים המיצובישי לעומת זאת לרוב נסחרת במחירים מופקעים ולפעמים עברה עוד יותר ידיים , ושלא להזכיר שהרכב הופך לאקורדיון בקלות. ועד כמה שידוע לי סיאט איביזה אמינה כמו אולמרט :\ מה שהופך את המצב לחיפוש מעיק בנרות אחרי רכב נורמלי. כמובן שלא ציינתי כמה וכמה מכוניות כגון אופל קורסה פיאט אונו \ פונטו דיהטסו שרייד סוזוקי סויפט פורד פיאסטה סוברו גאסטי אך אלו עולות בהגדרה של "חרא של אוטו שלא סוחב בעליות (שכחתי לציין שאני גר ביישוב נידח מוקפף הרים) ונראה כמו קופסת לןף". אך כמובן שאתם ידידי המלומדים מבינים הרבה יותר ממני ואתם מוזמנים לשפוך אור על המכוניות שאני הסרתי או כמובן להסכים איתי שמה שאני מחפש זה מתקבל על הדעת. בנוסף שאלה לי אליכם, מה עדיף רכב שהחליפו לו מנוע? או רכב אם מנוע מקורי (שכנראה גמור) יום טוב.
  8. פספסת בכלל את הנקודה... אין לי בעיה לעשות שרות צבאי, בעוד שלושה חודשים, לא בעוד פחות מחודש.
  9. הגיוס שלי ברביעי לאוגוסט, והייתי רוצה לדחות אותו לפחות בחודש עד לתחילת ספטמבר עדיף עד סוף ספטמבר אפילו, כמה שיותר, עדיף. עכשיו כל הדרכים ה"חוקיות" הלכו לי, שזה זימונים, גיבושים וכאלה, ברביעי אני בא לבקו"מ ואומרים לי מה לעשות שלוש שנים. יש אפשרות לשלוח בקשה ללשכת גיוס לדחיה עם הסבר מפורט, התרוצים שלי הם סיבה רפואית, וטיול שורשים. שניהם נשמעים לי מטופשים למדי. צריך לעשות ניתוח לציפורן חודרנית ואולי יש לי בעיה ברגל וצריך ללכת לאורטופד, חוץ מהורדה בפרופיל לא נדמה לי יצא מזה משהו. טיול שורשים, לא שבאמת אני מתכוון לעשות את זה, אבל לא ראיתי את אבא שלי 15 שנה הוא נשאר בברית המועצות, וגם דודים שלי גרים שם, אז נגיד ואני רוצה לראות אותם, כי זו יכולה להיות הפעם האחרונה שלי שאני אראה אותם (בכל זאת צבא זה לא משחק ילדים). לא נדמה לי שזה יתפוס. מישהו דחה פה את הגיוס שלו פעם או מכיר מישהו שדחה? איזו תרוצים עובדים טוב?
  10. סמי

    רכב חריג ללימוד נהיגה

    מה מיוחד בגולף? בלוד חצי מהמכוניות לימוד הם גולפים למינהם. המורה שלי רק עם גולף, כבר השלישי שלו, נהגתי בשני שלו רוב הזמן, ועשיתי שני שיעורים בחדשה. פשוט שכונה, אפשר לזרוק קלאץ' חופשי והאוטו יסע כאילו לא קרה כלום. אחרי שעברתי טסט ונסעתי במכוניות ישנות יותר ומתפרקות, נדהמתי כמה משעמם היה לנסוע בגולף, לא מרגישים כלום.
  11. למה שזה יהיה פתוח??? חוק דבילי, בודקים בכלל רמת אלכוהול בדם בארץ? לא לאחר תאונה... אלה כאשר שוטר עוצר אותך? ואם שותים לא נוהגים, אם שותים אז שותים עד אובדן חושים, מי שלגם שלוק בירה לא יכול לגרום לתאונה כתוצאה מכך, כתוצאה מרעש והפרעה של חבריו שכן שתו אולי כן. עוד חוק דבילי שדופק את הילדים הטובים :
  12. משמר הגבול, הכי שכונה שיש, טוב שהוא לא נסע גם על מיול.
  13. מדהים.... אנשים נותנים לו עצות... :\ אני מצטער אבל שומר אמור לשמור, זאת העבודה שלו, ועוד מתפלאים למה לא מסכלים ארועי חבלה.
  14. סמי

    מחפש פורד ברנדה

    http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=36&SubModelID=321&FromYear=&UntilYear=&Auto=0&EngineTypeID=1&fromPrice=&untilPrice= הרכב ללא טסט.
  15. אם העלות של התחזוקה יקרה לך אני מוכן לקנות, אוטו נהדר, אמא שלי עברה טסט עם אוטו כזה רק משנת 93 עלה 80 שקל נדמה לי ועוד ארבעים כי הלוחית הרישוי הקדמית הייתה דפוקה והיו צריכים חדשה.
  16. נראת נהדר... מוכר?
  17. אם כבר נפתח שרשור בקשר לגיוס... דחו לי אותו לרביעי לאוגוסט, מסתבר שזה נ"מ - ממה ששמעתי זה הולך להיות שרות חרא, בכל אופן זה נחשב קרבי? (בן יחיד, צריך חתימה).
  18. נוסע במיני לבן? איך לא ראיתי אותך במצעד
  19. טלכרט... איזה ענתיקה... (אחד שיש לו נוקיה בלוק) כבר שנים שלא השתמשתי באחד... שלא לדבר על עדכנתי את האוסף שלי... בחיפוש מהיר מתברר שתרבות הנהיגה בארץ תמיד הייתה על הפנים שיטת שתי השניות? מי משתמש בזה חוץ מתאורתית? בכל מקרה הסדרה מסוף שנות התשעים... גם במילניום הקודם היו תאונות ושום דבר לא השתנה. טלכרט מאמצע שנות התשעים (95 נדמה לי, אחד מהראשונים) במצב קשה (צבע גג דהוי ומתקלף) גם האיכות על הפנים, התאורה בחדר על הפנים ובלי פלאש לא יראו כלום.
  20. עוד פעם אתה עושה הכללות... נו אז אני חרא ועוד כמה (נו טוב כמעט כל השכבה), אבל כל המורים חרא? זה כבר ממש הגזמה.
  21. ואני חשבתי שאני גר בחור........................ (אוי נתקע המקש ) רק לפני שנה וחצי הגיע לפה האינטרנט (המהיר, ורק באדסל, עדיין אין כבלים פה). תתחדש.
  22. ספר מחזור אצלכם כבר מוכן??? אצלנו עוד חודשיים לפחות... מה שרשום זה משהו מוזר על נרגילות וודקות והתנחלות, גם כן עשו ממני נרקומן :\
  23. מקפיא את היידים ואי אפשר לסובב בקיץ עם חלונות פתוחים, הרוח מספיקה לקרר אלא אם כן ממש חם או שנוסעים בעיר ואין רוח מהנסיעה אז מדליקים מזגן.
  24. מה רע? לא צריך עכשיו קיט הנמכה.
  25. נראה לי זה באמת טנק... מה זה המפלצת הזו?
×
×
  • תוכן חדש...