Jump to content

EpoXi

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי EpoXi

  1. תודה רבה לך! מסובך להתקין לבד? יש לי ידיים טובות אבל בכל זאת.
  2. אני לא מאמין שתיכנס לו FR בתקציב הזה בשנתונים האלה (עד 5 שנים)
  3. EpoXi

    נסיעה על עפר הורס?

    בעיקרון לא אמורה להיות בעיה כל עוד אתה זהיר והשביל לא מטלטל את הרכב עד כדי כך שחלקים יגעו בו.
  4. אני חושב שאיביזה זאת האופציה הכי טובה, 1.2 TSI.
  5. אני מציע לו או לחכות לקורולה החדשה ולראות אם היא מוצלחת - סיכוי גבוה שכן, או ללכת על פוקוס שהיא מוכרת כבר וידוע בנוחות הנסיעה שלה. בכל מקרה לא הייתי נוגע במזדה 3 בגלל נוחות נסיעה נוראית.
  6. תוכלו לומר לי כמה בערך יעלה ביטוח להונדה סיויק 2009 5 דלתות לנהג צעיר לא חדש?
  7. אחד הרעיונות הכי טובים ששמעתי לעשות !
  8. תגיד אתה יודע אם יש מתאם כזה שמוציא חיבור ל USB בסיוויק 5 דלתות 2009?
  9. הפרארי GTO זאת הפרארי הכי יפה עד היום! אוסף מגניב !
  10. סד"ש נתניה 6.98
  11. שלום חברים, הבנתי שישנם רכבים שבאים ללא בקרת אבל ישנה אפשרות לקנות את הידית של בקרת השיוט לבד ופשוט להוסיף אותה, כמו שמישהו הראה שעשה פה בפורום לטויוטה קורולה רובוטית. ישנה אפשרות להוסיף בקרת שיוט לI30 שנת 2009? תודה לכם!
  12. היום בדיוק הייתי במוסךת והבחור אמר שזה לא נישמע לו משהו מכאני אלא איזה פלסטיק שרועד בזמן הנסיעה. חיפשתי אחר כך בבית אבל לא מצאתי משהו שלא מחוזק ויכול לרעוד. ואחרי שבדקתי שהאגזוז תקין אין לי שמץ של מושג מה זה יכול להיות. אני יודע שרעשים קשה להסביר אבל אולי קרה למישהו עם אותו אוטו או משהו.
  13. שלום, ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2000, אוטומטית מנוע 1500. בזמן האצה ישנו רעש מוזר שמזכיר נגיעות של שתי מתכות, רעש בטון נמוך. בדקתי שמן גיר, שמן מנוע הכול תקין, בנוסף בדקתי את האגזוז והוא תקין לחלוטין. כשהרכב בניוטרל אין שום רעש בזמן לחיצה על הגז וגם בזמן נסיעה כשלא לוחצים על דוושת האצה אין רעש. רק במצב מסויים של הדוושה מגיע הרעש, לדוגמא כשאני לוחץ על הדוושה חזק יש את הרעש של המנוע אבל לא את הרעש הספציפי הזה. למישהו יש הצעות? תודה מראש.
  14. הייתה לי בעיה דומה בZX שהייתה לי. המכוניות כמעט זהות מכאנית. הגיע זרם למשאבה והיא לא עבדה למחרת הכל עבד כרגיל יכול להיות שהמערכת נהיית בעייתית לאחר כל כך הרבה שנים.
  15. תבדוק בספר רכב כמה וואט הנורות צריכות להיות.. אם אתה אומר שהפנסים עצמם נקיים אז ניראה לי שזה מה שנישאר לעשות. אהה... וגרמניה עפה .. גדול!!!!!!!
  16. כמה אתה מוכר? ואיזה מנוע זה? 1.4I או 1.1I? או משהו אחר?
  17. הקפצה.
  18. זה מוזר מה שאתה אומר כי האזעקה מופיעה בספר רכב של סיטרואן. יש הסבר? S: ולמה לא יהיה שווה? כמה זה יעלה בערך? היום בדקתי את האזעקה, הפעלתי אותה (עם המפתח הקטן)והיא עובדת.
  19. יש לי את האזעקה המקורית של הרכב - של סיטרואן. יש לך מושג אם זה עולה עוד כסף חוץ מהקנייה של השלט עצמו? אפשר לסנכרן את זה לבד בבית? תודה רבה על התגובות =] דניאל.
  20. הקפצה.
  21. האם אפשר לעשות זאת גם אם אין ברשותי שלט מקורי? אם כן מה העלות? תודה.
  22. שלום ברשותי ZX שנת 95. ברכב קיימת אזעקה אבל היא מנוטרלת כרגע מכיוון שאין ברשותי את השלטים שלה. רציתי לשאול אם יש אפשרות להתאים לה שלט אוניברסלי אם קיים דבר כזה ואם כן כמה זה עולה? נ.ב האם אפשר לחבר את האזעקה למערכת נעילה מרכזית במידה והיא (האזעקה) תעבוד? תודה רבה לעוזרים. דניאל.
  23. אני יודע שהתגובה לא קשורה לנושא, אבל האם שמת לב (פותח האשכול) ש80% מהתגובות פה הם אנשים בעלי אותם מכוניות מקונצרן VW? אני לא בטוח שתגובותיהם תמיד אובייקטיביות. נקודה למחשבה. דניאל.
×
×
  • תוכן חדש...