Jump to content

yaniv1992054

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv1992054

  1. וכמה בפועל הוא מוציא לכל ערוץ? וכמה בגישור ב 4 האום וכמה בשתי האום?
  2. שלום לכם, אני מעוניין לרכוש מגבר ויש התלבטות בין שניהם כמה הוא מוצהר בתעודת לידה? יש פה שרשור שאומר שהוא יורד לשתי האום בגישור ומספק 600 RMS בגישור שתי האום! זה נישמע הזוי מאוד, וכמה RMS לכל ערוץ בתעודה? אני רוצה חוות דעת איזה מהם כדי, ואם כדי לחבר לו IDQ אחד ואולי בעתיד יתחבר עוד אחד,
  3. באמת שלא האמנתי לתגובות כאלה בפורם כאן, אם יש כסף אז מה הבעיה? למה שאני הנהג על מיצובישי קולט שנת 2000? מה זה חשוב כמה כוחות סוס לגיל?פשוט הצורה שלו מרשימה ביותר הנוחות אחיזת כביש הכל קיצר לא ציפיתי לתגובות כאלה כאן בפורום
  4. בן 17 וחצי BMW Z4-M 2008 בת שבועיים שלי לא של ההורים, אולי רק בגלל שהם שילמו את הרוב בחודש הקרוב מתכנן מערכת
  5. פעם ערכתי חיוש בעיניין ואמרו שעגולה יותר טוב (כמו כדור או משהו בסיגנון) בגלל שפחות גלי קול חוזרים לא זוכר בדיוק, אבל אוזן אנושית לא ניראה לי תישמע את ההבדל שאתה מצפה ,
  6. אני רוצה לחבר קתודה קרה (דרך שנאי כמובן)
  7. אני רוצה להוסיף נורה לאור שנידלק אם פותחים את הדלת ואם סוגרים היא ניכבת , איך עושים את זה? מה החוטים צבע וכ', מיצובישי לנסר 08 07
  8. שלום לכם ראיתי הרבה אנשים מתחילים שמסתבכים אם התקנת רדיו דיסק בגלל החוטים וכ' אז יש מתאם כזה תהנו
  9. אם עוד שתי קומפוננטים? אתה צריך מגבר 4 ערוצים שיוציא בגישור מעל ל 400 RMS לא ניראה לי שתימצא אחד כזה ואם כן זה יעלה לך הרבה מאשר מגבר 4 או 2 ערוצים טוב ומונו לסאב
  10. לא הבנתי את השאלה שלך, ומה בדיוק אתה רוצה לעשות תערוך חיפוש אם המילה קרוס אובר ותיראה מה זה קרוס אובר לא יתן לך תדרים של סאב
  11. קומפוננט לקדימה יד שנייה דוטק אובשיין
  12. עדיף לך במקום 6*9 להוסיף את זה לבמה הקידמית, ולקנות דוטק אובשיין של מורל (1099 ש"ח לפי זאפ,)
  13. תן תקציב לרמקולים ולסאב
  14. אם המילים אני מסכים, אז תשאיר רק את הסאב ותנתק את הקומפוננט
  15. בטרבל כן, זה קומפוננט ?או רמקולים רגילים?
  16. ID 8" או 10 " יתן תוצאות טובות, ותיבה קטנה במיוחד שיתאים לך בול ,
  17. הכי טוב זה שתתקין הכל בלי סאב,רק אחר כך שיהיה לך עוד כסף תוסיף סאב,עדיף לך לקנות משהו טוב ולא סתם יאללה נו אני יקנה ב 400 שקל כולל תיבה שיהיה לי, תחכה טיפה משהו ב 400 שקל כולל תיבה זה בערך סאב ב 250-300 שקל חכה שיהיה לך איזה 800 900 שקל ואז תיקנה ID או IDQ בגודל 8" (אני מדגיש שהסאבים הנ''ל יכולים לעבוד בתיבות קטנות במיוחד ) ותגרד עוד כמה שקלים מאתיים בערך ותיקנה כבר את המגבר 75.4 JBL
  18. למה לשים 5" ? תשים 6.5" ותכין ההגבה וזהו, תערוך חיפוש אם המילה הגבהה, ותיראה
  19. תורידו את השיר: KYD-PUP IT UP וכל השירים של KYD אם באס טוב, תהנו
  20. ה300RMS יהיה יותר חזק מה 400, והמגבר יפתח אותו יותר טוב, וזה כמו שתיקח 300 RMS שהמגבר מוציא, קנה L7 ותישמע , מה יהיה יותר חזק? ה 300 RMS שלך
  21. עדיף לך לוותר על רמקולים אחוריים, לקנות קידמיים טובים יותר (קומפוננט) כמה אתה מעוניין להשקייע?
  22. איזה מגבר הכי חזק ואיכותי יש בתקציב הנ''ל?
×
×
  • תוכן חדש...