Jump to content

yaniv1992054

  • הודעות

    297
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaniv1992054

  1. ואיך הטויטר שלו?צורם? משי ?
  2. מה ההבדל בין זה וזה? ואיך זה אותו מחיר ? והראשון, איך הוא בתור קומפוננט? מעולה למחיר שלו? איכותי? וכ' בקיצור חוות דעת תודה! שבת שלום
  3. אז איך כן אפשר?
  4. יש אפשרות אם אני קונה מ EBAY את הרדיו דיסק יש אפשרות לכייל אותו שיעבוד בישראל? לבד על ידי לחיצת כפתורים?
  5. " ד"א הHU שלי תומך 3 WAY." ו...?מה אתה רוצה להגיד בזה? יש לך קומפוננט שלושה חלקים שאתה רוצה אקטיבי?
  6. אפשר עזרה?
  7. יש לו מגבר קיים ברכב קצת לחשוב ליפני שאתה עונה ככה Kalda01 כתב: " בתקציב עד 1000 שקל איזה סט רמקולים יתאים למזדה 3 ללא הגברה נוספת. מעדיף בגודל 5X7" איפה אתה רואה שאלה למגבר?
  8. הוא אמר שהוא רוצה מגבר? לא מישהו דיבר על חיבור מגבר ? לא אז מאיפה היציאה הזאת?
  9. הכל שאלה של תקציב ויכולת (מגבר)
  10. למה לקנות חדש? אפשר פשוט לעטוף מחדש אם בד שחור יפה וזהו
  11. רשמתה במערכת מס 2 אלפיין 300.2 זה שתי ערוצים לא? איך תגביר את הסאב? אם הרדיו דיסק? :lol:
  12. כן,אתה לא יכול יותר משלוש
  13. תשים אותו בקרוס על 0 או -3 כמה שיש לך שמה ותיראה את השינוי
  14. חיפוש דובר רבות על כייונים וכ' תעשה חיפוש אם :כיוון מערכת, כיול, וכ'
  15. יש אפשרות אם אני קונה מ EBAY את הרדיו דיסק יש אפשרות לכייל אותו שיעבוד בישראל? לבד על ידי לחיצת כפתורים?
  16. תודה רבה על ההסבר המפורט ,אז אני צריך שכל סליל יהיה 4 האום נכון? וכמה הספק יקבל הסאב? 568 RMS? 284 כפול שתיים?
  17. אתה לא צריך לקנות קרוס, קרוס בא אם קומפוננט שיש לו יציאה לוופר ולטויטר תיקנה מגבר וקומפוננט טובים ששניהם בערך 2000 שקל פלוס, מגבר מומלץ לך JBL 75.4 או מק אודיו Z4200 קומפוננט של מורל דוטק,פוקל,הרץ תישמע ליפני שאתה קונה ואז תמשיך משם, רדיו דיסק טוב יותר ואז סאב וכ' וכ'
  18. אמרת פה "כי זה 400 מול 150 תחשוב לבד" איזה מגבר יתחבר לסאב? ואם זה 250 RMS +- אז עדיף סאב 300 RMS או 250
  19. אני התכוונתי אם שתי מגברים (75.4) לא אם אחד, לחבר שתי מגברים כאלה לכל סליל אבל כל מגבר יהיה מגושר
  20. חשבתי, ובוא אני יגיד לך ככה: אני יביא לך L7 של קיקר 750 RMS לניסיון מול JBL של 300 RMS ויש מגבר של 350 RMS מי לדעתך ישמע יותר חזק?
  21. אה הסאב בא אם בית? איזו קומה?כמה חדרים?אולי אני יקנה סאב ממנו שבא אם בית ב 400 ש"ח שווה
  22. חיפשתי מצאתי תרד אחד אבל לא בדיוק הבנתי, אני יכול לחבר מגבר מגושר לסליל אחד ,ולסליל השני אותו מגבר מגושר?
  23. אתם יכולים לתת לי בבקשה מילה לאתחלת החיפוש?
  24. יש אפשרות כזאת לחבר שתי מגברים על סאב אחד של שתי סלילים? והאם ישמעו יותר חזק ?נגיד אם 284 RMS או שתיים שיחברו לשתי סלילים ואז זה יהיה 284 לכל זוג סליל
×
×
  • תוכן חדש...