אתה לא צריך לקנות קרוס, קרוס בא אם קומפוננט שיש לו יציאה לוופר ולטויטר
תיקנה מגבר וקומפוננט טובים ששניהם בערך 2000 שקל פלוס,
מגבר מומלץ לך JBL 75.4 או מק אודיו Z4200 קומפוננט של מורל דוטק,פוקל,הרץ תישמע ליפני שאתה קונה
ואז תמשיך משם, רדיו דיסק טוב יותר ואז סאב וכ' וכ'