Jump to content

K_l_MX-5

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי K_l_MX-5

  1. מוטי בהצלחה בפרויקט החדש אני בטוח שהוא יצא לא פחות טוב מהמיאטה. אל תשכח לפרסם דברים שאתה מוכר מהמיאטה. וסתם לידע כללי,בארץ מסתובבת אחת כזאת עם מנוע 2.0 טורבו אני חושב של קוזוורט קובי.
  2. ניב למרות שאני מסכים עם מה שאתה אומר זה עדיין זכותו של העיתון לפרסם טיזר,גם חודשיים לפני הכתבה.
  3. לא בדיוק הבנתי למה אתה מתכוון.אתה מוכן להסביר את עצמך? nVIDIA המיאטה אכן שלי דרך אגב אני מכיר אותך מאיזה מקום? קובי
  4. מעוניין לשנות את שמי ל K_S שמי האמיתי תודה [השם תפוס, קרא בבקשה את ההודעה הראשונה בשרשור]
  5. K_l_MX-5

    למה קליאו ספורט 172?

    אני אתעלם ממה שכתבו פה עד עכשיו כי אני פשוט חייב לציין כמה כיף היה היום הזה. באמת היה שווה לקום ב 4 וחצי בשביל זה.תודה לכל מי שהגיע ליום הכיף הזה ובעיקר לאון ודני שלימדו אותי על הדרך כמה דברים ובאותה הזדמנות גם העניקו לי חוויית נהיגה שאני לא אשכח. קובי
  6. בכוונה עשיתם את הכיכר לצד ההפוך? ולמה ביטלתם את 180 בסוף המסלול? סרטון חמוד מאד.רואים שנהנתם קובי
  7. אני ממש לא בטוח אבל הספורט קצת יותר נמוך ובגלל זה הוא לא תואם את תקנות הSCCA אין מתאם לחלון זכוכית.אתה פשוט צריך לציין בהזמנה שיש לך חלון זכוכית מקורי. אם אתה נתקל בעוד בעיות אני פה קובי
  8. כרגע זה או הTEIN או הסט שמוטי בחן (שאני לא ממש יודע מאיפה להגיש אותו) תודה ניב,אני יפנה מקום ביומן כדי להתרשם גם מהמיאטה של תום :lol: קובי
  9. הי יש לי מיאטה NA.רציתי לדעת מה הצמיג הכי רחב שאני יכול לאשר על ג'אנט 15X7 ? האם יש אפשרות לאשר צמיג 205/50/15 ? איך אני מבצע את השינוי בפועל?למי לפנות,משרד הרישוי או מאזדה? קובי
  10. מה דעתך על הקויילאוברים של JIC?
  11. יש כבר מחיר ל FCM ? אם איכות הנסיעה לא מפריעה לי עדיף ללכת על ה TEIN? קובי
  12. אוקי אני אמתין לתשובה מהם תודה אני בהחלט יתרשם בהזדמנות
  13. נתחיל מזה שיש לי מיאטה NA ומה שהספקתי לעשות עד עכשיו זה להרכיב קשת התהפכות,להביא צמיגים וג'אנטים(בדרך),ולהרכיב דיפרנציאל L.S.D (יום ראשון על הבוקר). השלב הבא לפי דעתי צריך להיות בולמים. אפשרות אחת היא הקיט שמופיע בלינק הבא stage 2.5 https://www.flyinmiata.com/tech/suspension_packages.asp האפשרות השניה היא כנראה קוויל אוברים TEIN FLEX http://www.tein.com/flexdamp.html איכות הנסיעה לא ממש חשובה לי,הביצועים זה מה שחשוב. אם למישהו יש הצעות אחרות אני אשמח לשמוע. קובי
  14. נהנתי לקרוא. יש לי שאלה,קמבר שלילי מקדימה משפיע לרעה גם על יכולת הבלימה בקו ישר לא? קובי
  15. כן גם החומר דיפון בדרך אם אני לא טועה. אני קורא את המדריך שרשמת פעמיים כל יום חח קובי
  16. קונדסון.צריכה להגיע לי הקשת כנראה השבוע(סוף סוף)דגם M2 SPORT אולי אני יספיק להרכיב אותה לפני הג'ימקנה ואז תוכל לראות בדיוק איך זה יושב.העלות בינתיים קשת+משלוח יצא לי קצת יותר מ 500$. דרך אגב מוטי הבטחת שתגיד בכמה מומנט צריך לסגור את הברגים של החגורות,אז זה הזמן קובי.
  17. סליחה שאני מתפרץ לשרשור אבל איפה בודקים מתי יש ימים פתוחים בנירבורגרינג?,יש איזה אתר למסלול?באיזה עיר בדיוק נמצא המסלול?
  18. סרטונים מדהימים ונהיגה עוד יותר מדהימה.אבל רציתי לשאול אם למישהו יש סרטון שבו לא רואים או את הרגליים/רגליים או את הדרך אלא את שניהם במקביל.פשוט מציק שרואים את הנהג עושה הרבה פעולות(מהר מאד)אבל לא רואים למה הפעולות האלה מובילות. בקיצור אם מישהו הבין למה התכוונתי...
  19. למה לא?(קוסטנזה) תודה לכולם קובי.
  20. טוב אנשים תודה רבה לכם אני חושב שהבנתי במוסך שמתמחה בנעילות ודיפרנציאלים אמרו לי שיכול להיות שהוא לא כיוון טוב את הרווחים בין הקורונה והפיניון וזה מה שגרם ללחץ,צה מה שדיברת עליו מוטי? זה ה Backlash? עכשיו זה רק עיניין של לשכנע את המממן(אבא)שהבעיה היא לא הדיפ' אלא מי שהתקין אותו. קובי.
  21. אפשר לקבל פרטים בפרטי של המוסך? טלפון יעזור קובי.
  22. הקישור מאי ביי כבר ירד אבל יש לי קישור לאותו הדיפ' http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Miata-T2-Helical-Gear-LSD-Mazda-NA6C-NA8C_W0QQitemZ200076090831QQihZ010QQcategoryZ33731QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem אני כמעט בטוח שהבעיה היא מי שהתקין את הדיפ' ולא הדיפ' עצמו הוא לא בדיוק מומחה לעניין אבל הוא אמר שאין איפה לטעות בהקכבה של הדיפ' קובי.
  23. מישהו? סילחה על ההקפצה הקצת מוקדמת. קובי.
  24. לא בדקתי את זה אבל אני מאמין שבמוסך הם לא מטומטמים. http://www.miata.net/garage/trans/16.htm חוץ מזה ככה ממלאים שמן במיאטה אז אני לא מבין איך אפשר לשים יותר מידי?,הרי השמן יצא החוצה קובי.
  25. שוב שלום לכולם לפני כמה שבועות הגיע אלי הדיפ' החדש(TORSEN)התקנתי אותו באוטו ולא היו בעיות בנסיעה בקו ישר או סיבובים איטיים.אבל כשיצאתי לבחון איך האוטו מתנהג בסיבובים אחרי כמה לחיצות של גז בסיבוב וכמה החלקות חזרתי הביתה והתחיל לנזול שמן.חזרתי למוסך והוא אמר שמה שקרה זה שהמחזיר שמן התפוצץ.חזרתי שוב הביתה ושוב אותו דבר,בנסיעה רגילה אין בעיות אין נזילות הכול תקין אבל אחרי השתוללות קלה מחזיר השמן התפוצץ שוב.בינתיים החזרתי את הדיפ' הקודם כדי שאוכל ליסוע עם האוטו אבל אני עדיין נחוש להתקין את הLSD ואני לא יודע מה השתבש,חלק מהאנשים שדיברתי איתם יעצו לי לפנות לבחור בשם בני אבל גם הוא לא ממש הבין מה היתה הבעיה והוא אמר שאין ברירה אלא להיכנס לכל הסיפור הזה שוב.אבל אני לא ממש רוצה שהאוטו יהיה שבוע במוסך וסתם לשלם כסף אז חשבתי אולי למישהו באתר יש רעיון מה השתבש. שחכתי לציין הדיפ' הוא של חברת JDM דגם T2 תודה לעוזרים. קובי.
×
×
  • תוכן חדש...