בתחילת הרישון שלי חשבתי כמו רובכם.אף נהג לא יצפצף לי בגלל השלט ואף שוטר לא יחפש אותי כי אני נהג חדש.אני מסכים עם זה שעם מישהו מצפצף לך או משהו כזה אז אין לזה קשר לשלט.בכל מקרה הפסקתי לשים את השלט אחרי שלילה אחד נטפלו אלי שני שוטרים תעירים בטענה שעברתי שני רמזורים אחד אחרי השני באדום דבר שאני בטוח ב מאה אחוז שלא עשיתי.אני בטוח שעברתי את שני הרמזורים בירוק מלא!.אז מי שחושב שכל השוטרים בסדר ולא נטפלים לנהגים חדשים טועה,כי לא כל השוטרים כאלה והגעתי למסקנה שאני מעדיף לשלם 250 שקל מאשר שיקרה לי אותו סיפור דומה שוב.
קובי.