Jump to content

K_l_MX-5

  • הודעות

    67
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי K_l_MX-5

  1. החומר שאני ישתמש בו הוא כנראה זה http://www.hrpworld.com/index.cfm?form_prod_id=303,58,363_106&action=product מהי כמות החומר שאני צריך?
  2. https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99686 הקשת היא אותה קשת שמופיעה בפרויקט הזה.
  3. תודה מוטי קניתי את אותה קשת שיש לחבר שלך ירון
  4. בשבוע הקרוב צריכה להגיע אלי קשת התהפכות למיאטה ואין לי מושג באיזה חומר להשתמש לדיפון,ואיך בדיוק לדפן את הקשת אשמח לקצת עזרה בנושא. קובי.
  5. השוטרים סתם נפלו עלי אז לא קיבלתי קנס. ואני אומר שאני מעדיף לשלם 250 שקל(קנס על זה שאין לי שלט)מאשר שיפלו עלי שוטרים סתם
  6. בתחילת הרישון שלי חשבתי כמו רובכם.אף נהג לא יצפצף לי בגלל השלט ואף שוטר לא יחפש אותי כי אני נהג חדש.אני מסכים עם זה שעם מישהו מצפצף לך או משהו כזה אז אין לזה קשר לשלט.בכל מקרה הפסקתי לשים את השלט אחרי שלילה אחד נטפלו אלי שני שוטרים תעירים בטענה שעברתי שני רמזורים אחד אחרי השני באדום דבר שאני בטוח ב מאה אחוז שלא עשיתי.אני בטוח שעברתי את שני הרמזורים בירוק מלא!.אז מי שחושב שכל השוטרים בסדר ולא נטפלים לנהגים חדשים טועה,כי לא כל השוטרים כאלה והגעתי למסקנה שאני מעדיף לשלם 250 שקל מאשר שיקרה לי אותו סיפור דומה שוב. קובי.
  7. סליחה שאני מתפרץ אבל אני מתכנן טיול נהיגה בגרמניה וחשבתי באותה הזדמנות לעבור קורס באחד מבתי הספר בגרמניה. רציתי לשאול מה בדיוק נותן רשיון המרוצים? במה שונה הקורס למרוצים מקורס לנהיגה מתקדמת באחד מבתי הספר בגרמניה? ואם למישהו יש נסיון עם אחד מבתי הספר?
  8. מחפש מיאטה מודל 95-98 שתהיה שמורה בלי יותר מידי ידיים וכמה שפחות קילומטרים מוכן לשלם מחיר טוב 0505606006 קובי
  9. למכירה טיוטה קורולה 2005 התחיבות לשלדה נקיה יד ראשונה 75000 ק"מ 88000 ש"ח האוטו במצב מעולה 0505606006 קובי
  10. הספוילר הגבוה הוא תוספת והוא עולה סביבות 10K
  11. לפי מה שהבנתי מכמה חברה שנהגו עם על EVO 9 וגם על STI אז בEVO ברגע שהדיפרנציאל מזהה תת היגוי הוא מייד הופך אותו להיגוי יתר ובגלל זה יותר קל לעשות איתו את הדברים האלה
  12. סחטיין על הדריפטים שאלה קצת לא קשורה. הצד השחוק יותר של הצמיג זה הפנימי או החיצוני? ואם אתה זוכר בכמה מעלות קאמבר אתה משתמש תודה קובי
  13. K_l_MX-5

    עזרה בעניני משטרה

    תודה לכולם יניב הם פשוט נראו צעירים מאד ויש הבדל בין להיראות מאושרים ובין לצחוק לך בפנים בכל מקרה הרגעתם אותי מאד קובי.
  14. K_l_MX-5

    עזרה בעניני משטרה

    לא קיבלתי כלום ולחנן אני חושב אבל לא שמתי לב איך קוראים להם אבל אני זוכר שהבחור היה בלונדיני עם קוצים והבחורה עם שער חום מתולטל
  15. שלום לכולם היום בשעה 12 בערך נסעתי בכפר סבא ומאחורי הופיע ניידת משטרה אחרי 2 פניות השוטר מסמן לי לעצור בצד. עצרתי ונתתי לו רישיונות ותעודת זהות ואז השוטרת שלידו אומרת לי "תגיד לי לא חבל על הנקודות שאתה הולך לקבל אתה נהג חדש".אז שאלתי אותה למה נקודות מה עשיתי והיא ענתה שעברתי ברמזור אדום(לא צהוב או מהבהב אדום),הסברתי לה ולשוטר שאיתה שזה לא יכול להיות ושאני בטוח שעברתי בירוק והשוטר רשם את כל הפרטים ואמר לי שעוד 30 יום אני יקבל זימון לדין ודוח עכשיו שני השוטרים היו די חדשים בתפקיד וכששאלתי איפה עברתי באדום אז היא אמרה לי איפה ושהם כמעט נכנסו בי וגם איזה נהג מונית ראה אותי.שחבר שלי להיה איתי באוטו שאל את השוטר איזה נהג מונית ראה אותנו אז הוא בכלל לא ידע על מה מדובר ואמר:"איזה נהג מונית"אחרי שהמשכתי ליסוע חבר שלי אמר לי שהוא ראה את השוטרים צוחקים ומחייכים ביניהם.\ מה אני יכול לעשות בנדון אני יודע שעברתי באור ירוק!!
  16. סילחו לי שאני מתערב אבל זה ממש לא נכון שכל הסוחרים הם כאלה פשוט תבררו על המקום שממנו אתם קונים למרות שברוב המקרים אתם צודקים אבל עדיין יש סוחרים בעלי וותק של 20 שנה שבשביל 2000 שקל לא יסכנו את השם שלהם
  17. אוקי תודה מה לגבי "צ'פים" הזולים שיש ב EBAY ?
  18. שלום לכולם יש לי מאזדה 6 וחבר מחו"ל המליץ לי לנתק את החיישן של הטמפ' בכניסה למנוע ולחבר את שני החוטים שמגיעים לחישן אחד עם השני בעזרת נגד או משהו דומה שהוא שלח לי הוא אומר שככה המחשב של הרכב חושב שהאוויר שנכנס למנוע הוא קר ואז התזמון של ההצתה משתנה ועוד כל מיני דברים שלטענתו צריך להעלות את ההספק של המנוע שלי האם זה נכון? כדאי לעשות? מהו הסיכון שאני לוקח ? תודה לכולם
  19. K_l_MX-5

    אייפקס - מה זה?

    למה זה לא נכון לבלום מאוחר יותר ולהמשיך את הבלימה עד לאפקס ואז בעצם יותר משקל מועבר קדימה בזמן הפניה?
  20. שלום לכולם אני מחפש מרצדס SLK יש ראשונה מודל 2000 ומעלה עם קילומטראז' נמוך שתהיה שמורה קובי 0505606006
×
×
  • תוכן חדש...