נתחיל מזה שיש לי מיאטה NA ומה שהספקתי לעשות עד עכשיו זה להרכיב קשת התהפכות,להביא צמיגים וג'אנטים(בדרך),ולהרכיב דיפרנציאל L.S.D (יום ראשון על הבוקר).
השלב הבא לפי דעתי צריך להיות בולמים.
אפשרות אחת היא הקיט שמופיע בלינק הבא stage 2.5
https://www.flyinmiata.com/tech/suspension_packages.asp
האפשרות השניה היא כנראה קוויל אוברים TEIN FLEX
http://www.tein.com/flexdamp.html
איכות הנסיעה לא ממש חשובה לי,הביצועים זה מה שחשוב.
אם למישהו יש הצעות אחרות אני אשמח לשמוע.
קובי