bravh
-
הודעות
139 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי bravh
-
דיברתי עם מתקין מהאזור שלי בקשר לסאנדאון , הוא אמר שלא כדאי להשקיע ועדיף לקחת את הרוקפורד כי אין פה בארץ שירות מסודר לחברה הזאת או משהו כזה, יש אמת בדבריו? ואם כבר אז בסוף נראה לי אני ילך על במאק, באמת ההספקים שלו לא רחוקים מהרוקפורד בחצי כסף.
-
איפה אפשר להשיג כזה? יש אתר באינטרנט? ואם אפשר גם דגם...
-
על מה אתה ממליץ במחיר של הרוקפורד?
-
כן אבל ההבדל במחיר מאוד גדול יחסית לתמורה לא? וגם המק יכול להרים את הסאב הזה בכיף , או שאני טועה?
-
רציתי לקנות את הרוקפוקד הזה http://zap.co.il/model.aspx?modelid=693274 להגביר איתו רוקפורד P3... אבל אז ראיתי את ה MAC AUDIO הזה http://www.pompa.co.il/pl_product~ZX1000~61~398.htm ההבדל במחיר כמעט 1000 שקל... מה אתם ממליצים ?
-
צריך את חוות דעתכם למערכת (תקצב 10K)
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שתי המסכים זה 1400 והרדיו דיסק זה עוד 2200 יש רדיו דיסק פשוט של KENWOOD אז אפשר בנתיים בלי HU.. מה הייתם משפרים בתקציב הזה? -
דיוידי של פיוניר DVHP6050UB קומפוננט של פוקל 165V2 סאב וופר סרווין ווגה V-MAX 12.2 אחורה 6X9 JBL GTO937 מונו בלוק JBL GTO301.1 מגבר 4 ערוצים הייפוניקס TXI6406 זוג מסכים במשענות ראש של APEX כולל תיבה (לא מקורית כמובן) כולל חיווט 10150 שקל. בלי שום קשר להתקנה איך הרכיבים ? מה הייתם משפרים? מוסיפים? מורידים?
-
אם מדובר בפוקוס , אז עם קצת עבודה הכנסתי קומפוננט 6.5 מקדימה ו 6X9 בדלתות מאחורה .
-
רוצה לשמוע את דעתכם לגבי המערכת ששמתי ברכב
bravh פרסם הודעה בנושא של micha89 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
וואי איזה רעים אתם...(או מציאותיים) אבל עדיין , כל עוד הוא נהנה אז שיהנה. לפי דעתי המחיר באמת יקר מאוד אבל אם אתה מרוצה זה מה שחשוב. -
אז ככה בסך הכל הרכב במצב מכני טוב מאוד. עבר 170000 טסט עד פברואר 2009 יד שישית (6) דרוש חידוש צבע לטמבונים בסך הכל הרכב מצויין , דורש 15500 גמיש טיפה לריציניים לפרטים 0526547455
-
איפה אפשר לקנות פוליאסטר באזור חדרה?
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קודם כל תודה על התגובות. ניסיתי ספרי טלפונים ואת האתר של דפי זהב וחיפוש בפורום. לא מצאתי משהו שעזר לי. וגם בקשר למחירים , ראיתי פעם פה בפורום משהו לגבי מחירים אבל אני לא מוצא את זה עכשיו. ואני גם לא יודע כמה המחירים נכונים לעכשיו יכול להיות השתנו. אז אם מישהו יודע 4 ליטר ב 200 שקל , כבר מואץ , זה מחיר סביר או עדיף ליסוע כמה קילומטרים ולקנות זול יותר? -
במחיר סביר כמובן... ראיתי 4 ליטר ב 200 שקל , כבר מואץ. הבנתי שיש יותר זול. לא משנה לי אם הוא יהיה מואץ או עם מאיץ בנפרד.
-
פלאגים לא רטוביום(לא בחלק התחתון) יש על גוף הפלאג עצמו מין צבע חום. על הלבן של הפלאג. אי אפשר להסתדר בלי מפתח מומנט?(עם רגש?) דרך הגב מודל 97... למרות שכולם אותו דבר.
-
היי, היום עשיתי טיפול קטן לאוטו, בין היתר החלפתי פלאגים. כל הפלאגים היו חומים, והיו שאריות שמן. לפי מה שאני יודע צריך להחליף אטם מכסה שסטומים. איך לעשות את זה נכון לבד? מה העלות הסבירה על עבודה במוסך?
-
אז ככה בהתחלת נסיעה במיוחד כשהאוטו מלא (4 - 5 אנשים) יש חריקה מהגלגל הימני וההגה מושך לכיוון הרעש... במוסך אמרו שזה יכול להיות קאליפר תפוס (שמאלי) עשו שיפוץ כמובן לשני הקליפרים, עדיין יש את הבעייה.. בעבר הרכב היה אוטומט אז הרגישו את זה יותר בזמן שהייתי מוריד את הרגל מהברס ונותן לאוטו ליסוע בלי גז. עכשיו אחרי הסבה לידני זה קורה פחות כי הדירדור הוא יותר מהיר אבל עדיין כשאני מתקדם לאט אז שומעים רעש וכשהאוטו מלא וגם יושב מישהו כבד ליד הנהג אז בכלל יל תחושה של משהו עוד שניה נשבר וההגה מושך חזק ימינה. מה יכולה להיות הבעייה???
-
כמה בעיות ושאלות לאחר הסבה של סופר לנסר מאוטומט לידני
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
כן זה באמת סיפור לא פשוט בכלל ... אבל להגיד את האמת שווה , אם אתה קשור לאוטו כמוני למשל... לי זה יצא קצת יקר , אפשר לעשות את זה יותר זול , למרות שגם אני לא שילמתי בשמיים... אבל זה באמת הרבה כאב ראש וצריך לדעת בידיוק מה צריך להחליף כי מסתבר שיש הרבה יותר ממה שחשבתי בהתחלה וכן צריך עוד לעשות כמה טאצ'ים סופיים . -
כמה בעיות ושאלות לאחר הסבה של סופר לנסר מאוטומט לידני
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
תאמת יצא לי הרבה, היה אפשר לעשות את זה הרבה יותר זול. פשוט הקשבתי לאיזה קרוב משפחה שהמליץ לי על מוסך "טוב" ו "אמין" ... החלקים : הגיר + דוושות + ידית + משאבות קלאץ' 1500 קלאץ' + מיסב 500 סטרטר 250 משאבת קלאץ' אחת והמזלג שמפריד את הקלאץ' החלפתי אז זה עוד 400 החלק הזה שמחזיק את השטנגות לקחתי ב 50 סהכ 2700 כל החלקים... ועל עבודה אצל המוסכניק ה"תותח" לקח לי: 600 על פירוק גיר והרכבה 300 על עוד פירוק והרכבה כי היו כמה בעיות 300 על הרכבת דוושות כי היה צריך לקדוח בקיר אש עוד 150 על הרכבת ידית הילוכים שמנים וחומרים זה עוד איזה 400 שקל וברגים לגלגל תנופה עוד 100 הוא לקח לי (שחיטה) בקיצור שחט אותי טוב טוב במחיר , סהכ איזה 1900 + מעמ זה יצא בערך 2200... הכל כולל הכל 4900... היה אפשר לעשות הרבה הרבה יותר זול. בהתחלה הוא אמר שהוא יקח 800 שקל על הכל , זאת אומרת כנס עם גיר אוטומטי שלם 800 שח וצא על גיר רגיל... נשמע טוב. היו אנשיו שאמרו לי 1000 שקל על כל העבודה אולי הייתי צריך ללכת אליהם.. דרך הגב המוסך זה (שם המוסך נמחק לא ניתן להכפיש שם של מקום על בסיס שמועות ועל בסיס צד אחד) לא להתקרב לשם , אחרי שיצאתי ממנו שמעתי עליו הרבה מאוד מאנשים שנכנסו אליו בדעה שהם הולכים לשלם סכום מסויים ובסוף יצא פי 2 ולפעמים פי 3. פשוט לא שילמו לו שקל לנוכל הזה, והוא גם קיבל הרבה מכות מאנשים, הבעיה שאצלי האוטו לא נסע כשהוא סיים איתו (היה צריך להחליף סטרטר) אז לא הייתה לי בררה. שכחתי שהאוטו עמד אצלו 4 ימים כל ההזמן הזה רצתי בין פירוקיות , עבדתי לילות ובימים התרוצצתי כמו מפגר , בקיצור עלה לי הרבה כסף ובריאות ההסבה הזאת. -
כמה בעיות ושאלות לאחר הסבה של סופר לנסר מאוטומט לידני
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אני מאזור חדרה, והעניין עם הרוורס באמת לא נראה לי רציני , פשוט לא התעמקתי בו יותר מדאיגה אותי הבעייה עם הידית הילוכים ... שכחתי לציין שאין שום הברגות בשטנגות מהידית כך שאי אפשר לכוון אורך או משהו כזה. בנתיים שיחקתי קצת עם התושבת הזאת שלהם על הגיר והגעתי למצב שכל ההילוכים נכנסים אבל המצב רחוק מלהיות אידיאלי. -
אז ככה נתחיל מההתחלה. הייתה לי סופר לנסר 97 אוטומט... הזדמן לי לקנות את כל החלקים להסבה שלה לידנית(לפחות ככה חשבתי), היו חסרים ברגים של גלגל תנופה, הסתבר גם שהסטרטר שלי לא התאים והיה חסר החלק שמורכב על הגיר עצמו שתופס את השטנגות מהידית הילוכים... אחרי הרבה נסיעות בפירוקיות מצאתי כל מה שהיה צריך וההסבה בוצע וכיום האוטו נוסע אבל נשארו כמה טאצ'ים אחרונים וכמה בעיות קטנות... קודם כל הבעיה העיקרית זה החלק הזה שתופס את השטנגות : החלק הזה כרגע מחובר עם שתי ברגים חגיר , העניין הוא לפי מה שהבנתי שצריכות להיות שם גם בוקסות (גומיות) כאלה בחורים שלו, אין לי את הבוקסות האלה, חוץ מזה אני לא בטוח שהחלק הזה מתאים לגיר הזה כי (אחרי חפירות בכל האינטרנט) הבנתי שיש כמה דגמים לגיר של הסופר לנסר והקולט, הבעייה היא שהידית הילוכים במצס ניוטרל לא עומדת בידיוק באמצע אלא קצת שמאלה (לכיוון הנהג) כל ההילוכים נכנסים טוב חוץ מהרוורס שנכנס קצת קשה (צריך להפעיל כוח כשלוקחים את הידית ימינה) למרות שהחמישי נכנס בסדר יחיסית , השאלה היא איך אני יכול לדעת בוודאות מהוא הדגם של הגיר והאם הבוקסות האלה זאת הבעיה העיקרית? או אולי יש איזה משהו אחר שיכול להוות בעייה? דבר שני זה החשמל. קודם כל כולנו יודעים שאוטומט מניע רק בניוטרל או בפרקינג, אז פירקתי את הבורר החשמלי שהיה מורכב על הגיר האוטומטי והכנסתי אותו למצב פרקינג ככה שהאוטו מניע , אבל יש בעיה עכשיו עם הרוורס, המנורות מאחורה לא נדלקות עכשיו מן הסתם כי האוטו כל הזמן בפרקינג, איך אפשר לסדר את זה וכמה בערך תעלה לי עבודה כזאת אצל חשמלאי ? תודה מראש, מקווה שלא עייפתי אותכם עם הסיפור הארוך...
-
אני יודע שיד שניה אפשר להביא דברים יותר טובים אבל בשביל חדש בכסף הזה הרכיבים מספיק טובים?
-
הסבה של סופר לנסר מאוטומט לידני
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
בסוף לא קנינו את האוטו כי זה שמוכר מצא מישהו שנותן לו 3000 ואנחנו רק 2000... אבל, מצאתי את הבחור שקנה את האוטו , דיברתי איתו ובסוף באתי אליו ופירקתי את כל מה שאני צריך ב 1500 שקל. לקחתי הכל מהגלגל תנופה ועד הבורג האחרון של התפוח על ידית ההילוכים, את הקלאץ' זרקתי כי הוא נראה כמו הצרות שלי ואני צריך מיסב חדש ... -
מגבר 4 ערוצים pulse audio ba440 מונו בלוק lightning audio b2.350.1 רמקולים 6X9 jbl gt5963 קומפוננט morel pulse 6 סאב jbl 1202 \ 1204 בתקציב נכלל חיווט ותיבה לסאב.
-
הסבה של סופר לנסר מאוטומט לידני
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אחלה תודה רבה לכל המגיבים , חסכתם לי הרבה כאב ראש עם הרישיון בקשר לגיר שלי (האוטומט) אני ימצא כבר למי למכור אותו , מה הכי גרוע שיכול להיות ? פירוקיה? תודה לכולם , אני יעדכן כשהכל יצא לפועל והאוטו יהיה גיר רגיל.. -
הסבה של סופר לנסר מאוטומט לידני
bravh פרסם הודעה בנושא של bravh בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אף אחד לא יודע מה בדבר הרישיון ? אחרי ההסבה מה אני עושה עם הרישיונות ?? מה צריך כדי שהכל יהיה חוקי??? (היום אני מביא את הקולט)
