יש לי סופר לנסר אוטומט 97, מאז שהאוטו אצלי תיקנתי בה הרבה בעיות , הרבה זמן אני כבר חושב על הסבה לגיר ידני.
עכשיו יש אלחה ההזדמנות , חבר של חבר עשה תאונה עם קולט 96 ידנית , לפי מה שאני יודע הרכב היה מטופל ושמור גם הגיר והקלאץ' , עכשיו אני יודע שפרוייקט כזה אמור לעלות בין ה 5 ל 12 אלף שקל .
אני יכול לקנות את הקולט ב 1000 שקל (הוא רוצה עליה 2000 אבל אני קונה עם חבר חצי חצי) וביררתי בקשר לעבודה בכמה מוסכים שאני מכיר על העבודה דורשים עוד 1000 שקל .
מה אתם אומרים שווה להשקיע? (הרכב שלי במצב פצצה, ואני לא מתכוון למכור אותו בזמן הקרוב אני יודע שיורד הערך במחירון).