Jump to content

bravh

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bravh

  1. עכשיו בדקתי ברישיון וכן כתוב סוג הגיר , יותר נכון יש טבלה כזאת של ABS, כריות אוויר, אוטו. ומתחת לכל דבר כתוב כן\לא. אז מתחת לאוטו' כתוב כן.
  2. דווקא נראה לי שכן כתוב מה סוג הגיר, תאמת לא שמתי לב. אם לא כתוב אז זה חוסך לי הרבה כאב ראש.
  3. שאלה (סליחה על ההקפצה) נגיד ועשיתי את ההסבה והכל עובד פיקס , מה בנוגע לרישיונות איך אני מסדר את זה? אמרו לי במכון רישוי שצריך ללכת לחיפה לעמדה מס 1 . מה צריך להביא להם ? רישיון של הגיר ? קבלות ? איך זה הולך ? וכמה זה עולה?
  4. אני חושב על זה הרבה זמן ושאלתי על זה הרבה, אני חושב שאני בכל זאת ילך על זה... תודה על התגובות.
  5. יש לי סופר לנסר אוטומט 97, מאז שהאוטו אצלי תיקנתי בה הרבה בעיות , הרבה זמן אני כבר חושב על הסבה לגיר ידני. עכשיו יש אלחה ההזדמנות , חבר של חבר עשה תאונה עם קולט 96 ידנית , לפי מה שאני יודע הרכב היה מטופל ושמור גם הגיר והקלאץ' , עכשיו אני יודע שפרוייקט כזה אמור לעלות בין ה 5 ל 12 אלף שקל . אני יכול לקנות את הקולט ב 1000 שקל (הוא רוצה עליה 2000 אבל אני קונה עם חבר חצי חצי) וביררתי בקשר לעבודה בכמה מוסכים שאני מכיר על העבודה דורשים עוד 1000 שקל . מה אתם אומרים שווה להשקיע? (הרכב שלי במצב פצצה, ואני לא מתכוון למכור אותו בזמן הקרוב אני יודע שיורד הערך במחירון).
  6. חבר מחפש רכב 97 - 00 , חסכוני , גיר רגיל , אמין ושיראה נחמד .
  7. יש איזושהי דרך לסרוק תקלות לבד בלי ללכת למוסך מורשה? לדוגמא יש לי סופר לנסר 97 אוטומט אני יכול לחבר מחשב נייד באיזושהי צורה ?
  8. אחלה תודה על העזרה... את האמת אבא שלי לקח את זה בעבודה שלו מאיזה כמה קבלנים שעשו שם עבודות פיבר, הוא רצה שנתקן לי את הטמבון ברנו 5 שהייתה לי. בנתיים שום דבר עדיין לא התפוצץ . והפעם הוספתי כמות כלופה של המקשה (נראה לי) הזה והפעם זה התקשה הרבה יותר מהר. תוך 3 - 4 שעות אני מאמין שאם אני יוסיף עוד קצת אז זה יהפוך את התהליך ליותר מהיר. ולמה לשים 6X9 מקדימה? כי אין תקציב לקומפוננט טוב באמת. תודה על התגובות אני יעדכן תמונות כשיהיה זמן להמשיך.
  9. יש לי סאב של פיוניר 150 RMS ומגבר PATINUM AUDIO 800W 80RMS, שתי יציאות בעל גישור. הסאב היה מחובר בגישור עבד מצויין וחזק לאללה פיצץ את האוטו. בווליום גבוהה היה מתחיל להפיץ ריח חזק של שרוף . החלטתי לחבר אותו ליציאה אחת, הוא ניגן אבל קצת חלש לטעמי אז חיברתי אותו בגישור אבל הורדתי את הוולליום במגבר. השאלה שלי למה זה קורה? בגלל שהמגבר חזק מדי? (מה שלא ניראה לי הוא עולה 275 שקל).
  10. מישהו יכול לעזור??
  11. שלום, אני חדש בפורום וראיתי פה הרבה עבודות מדהימות מפיברגלס, נורא התלהבתי ורציתי לנסות גם. אז ככה , שאלתי את אבא שלי (שהוא מתעסק עם הרבה כל מיני חומרים או לפחות התעסק פעם) אם הוא מכיר את זה, הוא אמר שכן ושאפילו יש לו חומרים במחסן. בלי לחשוב פעמיים רצתי למחסן לראות על מה מדובר. מצאתי את זה: קודם כל אני רוצה להגיד שהחומר הזה עמד איזה שנה - שנה וחצי במחסן לא אתום לגמרי (כמו שהסתבר לי) כשפתחתי את המכל (אחרי הרבה עבודה עם מברג) ראיתי שכל הפיה מכוסה בשכבה עבה של החומר הזה במצב קשה כבר . לאחר קצת עבודה עם מברג הצלחתי להגיע לנוזל. רציתי לשאול : 1 . החומר קצת סמיך הוא אמור להיות ? 2. כמה זמן לוקח לו להתייבש(פעם ראשונה שניסיתי לעשות איתו משהו לקח לזה יום שלם, אבל בסוף נהייה אבן).??? יש לי סופר לנסר ואני רוצה להכניס 6X9 מקדימה בדלתות זאת ההתחלה : אם יצא לי משהו אני יעלה עוד תמונות ... אשמח לקבל תגובות
×
×
  • תוכן חדש...